ماوس لمسی مایکروسافت موس کامپیوتر قطعات و لوازم جانبی سبزوار دیوار

از زمان اختراع اولین موی تا به امروز این محصول بسیار تغییر کرده است و سیر تحولی زیادی را طی کرده است. بسیاری از کلیدهای ماوس‌ها توانایی پذیرش تا چندین میلیون کلیک را دارند که این کار باعث می‌شود کلیدها بسیار مقاوم باشند و در مدت زمان طولانی خراب نشوند. امروزه ماوس‌های پیشرفته تر در خود کلیدهای خاصی برای جلو رفتن، عقب رفتن، کم کردن صدا، زیاد کردن صدا، تنظیم حساسیت ماوس و… را در خود جا داده‌اند.

موس بی سیم گیمینگ دیپ کول MG510

کسانی که برای بازی قصد خرید موس دارند، باید به‌دنبال موس‌هایی با بالاترین میزان حساسیت باشند. نوع دیگری از موس ها هستند که برای راحتی گیمرها ساخته شده‌اند. برای عکس‌العمل سریع و به موقع هنگام بازی، موس گیمینگ می‌تواند کمک کننده باشد. این موس‌ها قابلیت‌هایی مانند حساسیت قابل تنظیم (DPI)، سنسورهای دقیق، دکمه‌های قابل برنامه ریزی، طراحی‌های فوق العاده سبک و موارد دیگر دارند که به کاربر اجازه می‌دهد واکنش‌های سریع و حرکات راحت تری داشته باشد. اگرچه ماوس گیمینگ عملکردی مشابه موس کامپیوتر دارد؛ اما این کار را با ویژگی‌های متفاوت‌تر و دقت بالاتری انجام می‌دهد.

موس کامپیوتر چیست

سلام وقتتون بخیر، ماوس کامپیوتر بدون صدا یک ماوس عالی و باکیفیت است، من دوتاخریداری کردم. برای مثال تکنولوژی که در موس مکانیکی کامپیوتر استفاده شده است Mechanical Mice است. این تکنولوژی باعث میشود با به حرکت درآمدن غلطک اطلاعات جابجایی و سرعت ماوس به کامپیوتر ارسال میشود. تکنولوژی های استفاده شده در تولید ماوس های کامپیوتر باعث شده انواع متنوع موس تولید شوند که هرکدام ویژگی و کاربرد خاص خود را دارند.

ماوس‌های لپ‌تاپ معمولا کابل‌های کوتاه‌تری دارند در حالی که موس‌های رومیزی سیم‌های بلندتری دارند. شاسی کامپیوتری که ماوس باید به آن وصل شود، شاید چند فوت دورتر قرار گیرد و داشتن کابل به اندازه کافی برای رسیدن به آن مهم است. برخی از موس‌های ممتاز دارای کابل‌های بافته شده‌اند که به راحتی در هم نمی‌پیچند و پاره نمی‌شوند. همان طور که مشخص است این وسیله سیم ندارد و با گیرنده‌ای که در کنار آن دریافت می‌ کنید با امواج رادیویی RF اطلاعات را به کامپیوتر می فرستد. این مراحل این گونه صورت می پذیرد که ابتدا اطلاعاتی که کلیک شده اند از طریق فرستنده ای که در این دستگاه تعبیه شده است، برای گیرنده فرستاده می شود. پس از آن گیرنده اطلاعات را دریافت می کند و به رایانه انتقال می دهد تا نوبت به اجرای دستورات برسد.

  • موس‌های بی‌سیم اغلب مبتنی بر فناوری RF و در برخی موارد، بلوتوث هستند.
  • واژه mouse (مَوس maʊs) که برخی مواقع موس یا ماوس نیز تلفظ می‌شود.
  • این زمانی مفید است که ماوس را از یک رایانه یا لپ تاپ یا رایانه دیگری منتقل می‌کنید.
  • بعد از حذف نصب این درایو، ویندوز را ریستارت کنید تا بصورت خودکار این درایور نصب شود.

ماوس لمسی مایکروسافت موس کامپیوتر قطعات و لوازم جانبی سبزوار دیوار

روش دیگری که در این زمینه به شما توصیه می شود این است که اقدام به آپدیت یا Roll Back تاچ پد لپ تاپ کنید. از این رو ابتدا دو کلید Win+X را از کیبورد بصورت همزمان بفشارید و سپس گزینه Device manager را انتخاب کنید. هم اکنون می بایست درایور تاچ پد را انتخاب و راست کلیک کنید. اینک می توانید درایور مروبطه را آپدیت کنید تا اگر نسخه جدیدی برای آن عرضه شده است بر روی لپ تاپ شما نصب شود.