معرفی بهترین رستوران های تهران با قیمت مناسب و غذای عالی

هدف اصلی این پروژه خلق فضایی بود که تداعیکننده یک مزرعه واقعی است. زمینه اصلی فعالیت این گروه طراحی کامل یک پروژه است، نه تنها بخشی از آن. کافی شاپ ها از جمله فضاهایی هستند که دارای طراحی داخلی جالب هستند تا تجربه ی شما از آن مکان را خاص و منحصر به فرد کنند. دکور دهه شصتی اینجا توسط «کمال لفتیمی» و یک طراح داخلی به نام «آن فاویه» طراحی شد که ساختمان حاضر را که در ابتدا ویرانهای بیش نبود بازسازی کردند. از آنجایی که این کافی شاپ در مرکز شهر با ساختمان های بسیار بلند قرار گرفته است، حضور در این کافی شاپ، حسی از قدم زدن بر فراز شهر را تداعی می کند.

نکات ویژه ای درباره ی یک فنجان قهوه ی خوب وجود دارد به ویژه زمانی که شما از آن نه در منزل بلکه در یک مکان عمومی لذت می برید. خبر خوب این که در این لیست برای هر سلیقهای پیشنهادهای هیجانانگیزی داریم. البته، نباید نقش هویت محلی و غذاهای آسیایی را در شکل گیری زبان معماری داخلی این پروژه نادیده گرفت. توصیه میکنیم در دکوراسیون کافی شاپ خود، علاوه بر تأمین نور مناسب، به شکل ظاهری و فرم نورپردازی هم توجه کنید و چراغهای متناسب با فضای خود را انتخاب کنید. امروزه جوان ها به سلامت خود بیشتر اهمیت می دهند. امروزه برای رشد و پیشرفت چنین کسبوکارهایی، صرفا کیفیت خدماتی که ارائه می شود کافی نیست؛ بلکه گاه یک طراحی خاص، یک المان و یک ایده، فضایی دنج و دوستداشتنی و حسی ماندگار خلق میکند و در نهایت آن کافه تبدیل به اولین گزینه انتخابی افراد میشود.

این دفتر خدمات طراحی معماری و معماری داخلی ارائه می دهد. اگر شما هم قصد افتتاح یا بازسازی رستوران را دارید و یا به مقوله طراحی دکوراسیون داخلی و نوع چینش المانهای آن علاقمندید با ما همراه باشید. شاید تصور کنید در دل بلوار میرداماد فقط کافیشاپها و رستورانهای مدرن جای دارند؛ اما در کوچهی دفینه، رستورانی به تازگی افتتاح شده که یادآور طهران قدیم است. در یک رستوران سنتی با فضای کم دارد، ممکن است استفاده از این مکانها هم در سالن غذاخوری الزامی باشد و باید از آنجا هم برای گذاشتن میز و صندلی استفاده کرد، میتوان با پارتیشن بندی چوبی یا ساخت دیوار کاهگلی بسته به طراحی سایر بخشهای رستوران، فضای خصوصی ایجاد کرد و از دیده شدن مناظر ناخوشایند و یا رفتوآمدهای زیاد که باعث آزار مشتریان شود جلوگیری نمود؛ اما در حالتی که متراژ رستوران محدودیتی ایجاد نمیکند، میتوان در آن مکانها از آبنما که یکی از جاذبههای رستورانهای سنتی است استفاده کرد و یا گلدانهای بزرگ با گیاهان بلند در آنجا قرار داد. برای اثبات این موضوع به این مثال توجه کنید که اگر شما احساس خستگی داشته باشید، زمانی که در محیطی زنده و آرامش بخش و با انرژی قرار بگیرید، از خستگی شما کاسته خواهد شد و احساس بهتری را تجربه خواهید کرد؛ بنابراین نورپردازی مناسب برای طراحی دکوراسیون هر محیطی به ویژه کافی شاپ ها بسیار اهمیت دارد و باید حتما به آن حتما توجه شود.

طراحی رستوران مزرعه حیوانات در ورودی این رستوران با خرواری از پوشال و گلهای رنگارنگ موجود در گلدان طراحی شده است. در این مزرعه خاص اشکال حیوانات در رفت و ، که توسط نقاشیهای چاپی دیجیتالی نمایش داده میشوند، و واقعیت، که توسط افراد واقعی نمایش داده میشود، در کنار هم وجود دارند. البته شرکت های ایرانی بسیاری نیز نمونه کارهای متمایزی در زمینه طراحی داخلی رستوران و کافی شاپ انجام داده اند که آنها را در گالری عکس چیدانه می بینید. باید دید شما چطور برخورد کردین که پشتیبانی هم این جواب رو داده. امروزه از این کار برای بالا بردن ارزش محصولات و درنتیجه فروش و سود بیشتر استفاده فراوانی می شود. چمن مصنوعی در رستورانها به دلیل تردد بالایی که دارند بعد از مدتهای طولانی همچنان زیبا باقی می ماند. شهر تبریز با توجه به موقعیت جغرافیایی و اقتصادی و ارتباط بالایی که با کشور ترکیه دارد، شاهد وفور مصالح و لوازم ساخت ترکیه می باشد و این امر در زمینه طراحی رستوران در تبریز موجب ایجاد موجی از تشابه فضاهای رستورانی تبریز با موارد مشابه در ترکیه شده است. نصب یک وسیله تزئینی از سنگ و چوب نیز به مسافران کمک می کند تا ارتباط بهتری با فضای اتاق برقرار کرده و به راحتی مطلوب دست یابند.

داخل کافی شاپ فقط یک میز و صندلی نیمکتی چوبی برای نشستن قرار گرفته اما در بیرون کافی شاپ، جایگاهی بتنی شکل به صورت سرتاسری دور ساختمان کشیده شده که محلی برای نشستن و میل کردن قهوه برای مشتریان فراهم می کند. تعداد 22 عدد میز و صندلی به اشکال گوناگون که شبیه شکل ابر هستند در قسمت های مختلف کافی شاپ قرار گرفته اند. برخی میزها حول یک سنگ قرار گرفته اند که تداعی کننده تشکیل ابر به دور قله کوهی بلند است. کانتر هم با استفاده از جعبه های انباشته روی هم که سنگ گرانیت سیاه را نگه می دارد طراحی شده است.

همچنین توجه داشته باشید که طراحی نمای بیرونی فست فود باید به دنبال جذب مشتری در قشرهای مختلف و مورد توجه والدین، کودکان، شاغلین و طراحی داخلی رستوران ایتالیایی جوانان باشد. این بافت دکوراسیونی باید مورد توجه والدین، کودکان، شاغلین، جوانان و… پس از بررسی و مطالعه ی خواسته ها و نیاز های کارفرما و به علاوه وضعیت موجود، طراحان موقعیت قرارگیری پروژه که به عنوان یک واحد تشکیل دهنده ی بلوک شهری است و به علاوه خصوصیات و ویژگی های بالقوه و هماهنگی آن ها با با بافت شهری را بررسی کردند. توجه به فرم، بافت و رنگ در رستوران، از موارد مهم این قواعد و اصول به حساب میآید. گروه مشاوران برتر مجری تخصصی راه اندازی کافی شاپ در این مقاله به شما نکاتی را یادآور خواهد شد که با استفاده از آن ها بتوانید طراحی زیبا و منحصر به فردی برای کافی شاپ خود ایجاد کنید. این امر موجب شده است که ما خود را با افتخار یکی از متخصص ترین دفاتر تبریز در امر طراحی رستوران در تبریز معرفی کنیم. برخی از صندلی ها ارتفاع کمتری داشته و برخی دیگر بلندتر هستند. اگر پنجره بزرگی دارید که به سمت خیابانی زیبا و خوشمنظره قرار گرفته است، هرگز فرصت را از دست ندهید و یک میز و صندلی یا حتی یک نیمکت چوبی مقابل آن قرار دهید.

نکته ی دیگر منحصر به فرد این کافه که باید به آن اشاره شود فنجان های آویخته از سقف هستند که در ابتدا نظر را به سوی خود جلب می کند. برخی دارای نوآوری هایی در سرو نوشیدنی ها هستند و برخی برای ایجاد این حس روی جزئیات معماری کافه ی خود تمرکز می کنند که هر یک از این فضاها را به مکانی خاص تبدیل می کند. از همه طرف سوار موج سبز شوید و موفقیت رستوران خود را به تماشا بنشینید. توجه به نوار خود را با نور گیر چشم نواز و رنگ های پر جنب و جوش. رنگ سیاهی که روی دیوارها استفاده شده است به فضا حالتی غیر رسمی و دنج و صمیمی می دهد. اولین مرحله در طراحی دکوراسیون کافی شاپ انتخاب و تعیین سبک آن است؛ زیرا شما باید با توجه به سبک موجود سایر اجزای محیط کافه را انتخاب و خریداری کنید؛ برای مثال در سبک های سنتی استفاده از تابلو ها و نیمکت ها چوبی و الهام گرفتن از المان های قدیمی می تواند جذابیت به خصوصی به این فضا ببخشد. ساردین گریل شده هم از دیگر پیشنهادهای ما خواهد بود. نورپردازی باعث می شود که رنگ ها و محیط زنده تر و شاداب تر به نظر برسد و این موضوع قطعا برای مخاطبان شما قابل توجه خواهد بود.

برای کاهش آلودگی صدا میتوانید از پنلهای تعدیل صدا در سقف و دیوار استفاده کنید. استودیو Yodezeen دفتر معماری و طراحی داخلی است که موفق به کسب جوایز مختلف معماری در سطح جهانی بوده و در طراحی های خود از طیف های گسترده سبک های معاصر استفاده می کند. حتی از یک متخصص معمار کم بگیرید و مثل این تصویر طراحی کافه را بر اساس فرم متمایز کنید و نیمکتها را جزئی جدانشدنی از دکوراسیون کافی شاپ در نظر بگیرید. یکی از مهم ترین اصول در طراحی داخلی کافی شاپ، نورپردازی می باشد. بعد از انتخاب رنگ و کاغذ دیواری، نوبت به نصب نورهای مخفی در سقف و یا دیوارها می رسد. همچنین نورهای گرم فضایی رمانتیک تر نسبت به نورهای سرد ایجاد می کنند که با فضای کافی شاپ همخوانی بیشتری دارند. طراحی مبلمان و لوازم جانبی هماهنگ با سبک اصلی پروژه هستند و سایه روشنی از نمای قدیمی دارند. سرویس خانم ها و آقایان باید در فضای جداگانه و دور از آشپزخانه قرار گیرند در غیر این صورت ممکن است بهداشت رستوران شما زیر سوال برود. از جمله المانهای ثابت در دکوراسیون رستوران به سبک صنعتی که همانطور که از نام آن بر میآید از فضاهای صنعتی الهام گرفته میتوان به ترکیب فلز، چوب، چرم، شیشه و…

دقت داشته باشید که بدیهی است، اکثر مخاطبان و مشتریان کافه ی شما افرادی باشند که در اوقات فراغت خود به چنین فضایی مراجعه کنند و حتما دوست دارند که در مدت زمان حضور در کافی شاپ حس آرامش و راحتی متفاوتی را تجربه کنند؛ بنابراین دکوراسیونی که برای این فضا انتخاب می نمایید، می تواند به طور مستقیم بر روی احساس مشتریان نسبت به کافه ی شما تاثیرگذار باشد و شما به عنوان مدیر این کسب و کار، باید با ایده گرفتن از موضوعات مختلف بتوانید به این خواسته مشتریان یعنی احساس راحتی و لذت بردن از دکوراسیون کافی شاپ شما پاسخ بدهید و آن را برطرف کنید. اکثر صاحبان چنین مشاغلی زمانی که می خواهند دکوراسیون و سبک محیط کاریشان را طراحی و تعیین کنند، به مشکل برخورد خواهند کرد و دقیقا نمی دانند که از کجا باید کار را شروع کرده و چه نکات و پارامتر هایی برای جذاب شدن دیزاین محل کارشان نیاز است که رعایت شود. اکثر افرادی که تجربه میلکردن غذا در این رستوران را داشتهاند، بر این باور هستند که طعم غذاهای رستوران خوشبین، هیچ تفاوتی با طعم غذاهای محلی گیلکی ندارد. رستوران کافه ی Muelle Key در مریدا در جنوب شرقی مکزیک واقع شده است و با استفاده از متریالی که معمولا در بنادر محلی مانند جعبه ، تخته چوب ، طناب و بادبان دیده می شود ساخته شده است.

انتخاب رنگ در چنین محیط هایی موضوعی سلیقه ای نیست بلکه همان طور که گفته شد، باید با توجه به سبک کافه، ایده های خودتان و نیاز سنجی از علایق و تمایلات مشتریان به این موضوع توجه نمایید و مناسب ترین گزینه ها را انتخاب کنید. به همین ترتیب اگر شما صاحب یک کافی شاپ، فست فود یا رستوران باشید؛ می توانید با آگاهی نسبت به این نکته و با به کارگیری آن در طراحی محیط کاریتان برای جذب مشتریان بیشتر اقدام نمایید. به کارگیری تکنیک های روانشناسی در انتخاب رنگ و دیزاین کافی شاپ به شما کمک زیادی خواهد کرد. از همان بدو ورود به رستوران رنگ قرمز در سراسر سالن، خودنمایی کرده و در راستای ایجاد حسی ناب، بسیار مثبت عمل میکند. قبلا رستوران های منحصر به فرد تهران و تعدادی از بهترین رستوران های ایران را به شما معرفی کردیم و رستوران هایی با دکوراسیون داخلی خاص در ایران را نشانتان دادیم.