چگونه وردپرس یک وب سریعتر ایجاد می کند – اخبار وردپرس

چگونه وردپرس یک وب سریعتر ایجاد می کند – اخبار وردپرس

امروزه وردپرس بیش از 40 درصد وب را در اختیار دارد. این یک دستیابی عظیم است – هدفی که با مسئولیت مشابهی همراه است. با توجه به افراد زیادی که از CMS استفاده می کنند، جامعه وردپرس همیشه باید استراتژی هایی را برای بهبود تجربه بازدیدکنندگان در نظر بگیرد. اینجاست که عملکرد وب سایت نقش مهمی ایفا می کند.

سرعت بارگیری یک صفحه وب، سرعت واکنش یک صفحه با کلیک کردن روی یک دکمه یا سرعت حرکت آن به طور قابل توجهی می تواند بر تجربه کاربر نهایی تأثیر بگذارد. یک سایت کارآمدتر می تواند به تعامل بیشتر خواننده و تبدیل بیشتر منجر شود. خوشبختانه، در چند سال گذشته، پروژه وردپرس پیشرفت‌های عمده‌ای در عملکرد پلتفرم اصلی، افزونه‌ها و تم‌ها ایجاد کرده است.

بسیاری از پیشرفت‌ها در خارج از جعبه در دسترس هستند، بدون نیاز به پیکربندی. آنها عملکرد وب سایت را بهبود می بخشند – بخشی که بازدیدکنندگان می بینند – و بخش های مختلف تجربه مدیریتی، مانند ویرایشگر.

در اینجا لیستی جزئی از ارتقاء عملکرد در سال گذشته آمده است:

علاوه بر پیشرفت‌های اصلی ذکر شده در بالا، پروژه وردپرس به تلاش‌های متعددی که به طور غیرمستقیم به عملکرد اکوسیستم کمک می‌کند، ادامه می‌دهد.

به عنوان مثال، وردپرس Core از ابزار خودکار برای نظارت مداوم بر عملکرد خود استفاده می کند و هر به روز رسانی محصول را پوشش می دهد. این به اندازه‌گیری پیشرفت‌های عملکرد ویژگی‌های جدید کمک می‌کند و مشارکت‌کنندگان را قادر می‌سازد تا مشکلات عملکرد بالقوه را در طول توسعه یک ویژگی یا نسخه جدید شناسایی کنند، بنابراین هر مشکلی می‌تواند پیش از اینکه کاربران نهایی تحت تأثیر قرار گیرند، به طور پیشگیرانه برطرف شوند. در حال حاضر پروژه ای در حال انجام است تا همان ابزار مورد استفاده توسعه دهندگان هسته وردپرس را برای نویسندگان افزونه و تم نیز در دسترس قرار دهد.

علاوه بر این، جستجوگر افزونه جدید وردپرس امکان بررسی هر افزونه را برای بهترین عملکردها، در میان سایر الزامات و توصیه‌ها، فراهم می‌کند. بررسی پلاگین باید به آگاهی عملکرد بیشتر در نویسندگان افزونه و در نهایت پلاگین های سریعتر منجر شود. اگر افزونه‌هایی را توسعه می‌دهید، این ابزار را در گردش کار توسعه و آزمایش خود ادغام کنید.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، وردپرس 6.5 Interactivity API را معرفی کرد، که یک پایه فنی است که تعاملات کاربر را با عملکرد بیشتر تسهیل می‌کند. این زیرساخت جدید اجرای ویژگی های وب سایت تعاملی را به شدت ساده می کند و حتی می تواند جنبه های خاصی از عملکرد را به صورت متمرکز کنترل کند و چندین پلاگین مستقل را به طور موثر حفظ کند.

این به‌روزرسانی‌های عملکرد نتیجه تلاش مشترک همه گوشه‌های جامعه، از جمله تیم عملکرد وردپرس است. این تیم که در سال 2021 تأسیس شد، بر تعهد پروژه وردپرس به عملکرد تأکید می کند. و نتایج قابل توجه است: در مقایسه با یک سال گذشته، 8٪ سایت های وردپرس بیشتر عملکرد زمان بارگذاری خوبی را در مقیاس ارائه می دهند – که به طور قابل توجهی بهتر از بهبود 5.5٪ زمان بارگذاری کلی وب است. وب در حال کارآمدتر شدن است و وردپرس پیشرو است.

مشارکت کنندگان وردپرس مصمم هستند که این روند را با کار بر روی تکرارهای عملکرد بیشتر ادامه دهند. چه کاربر نهایی وردپرس، مدیر، سازنده سایت یا توسعه دهنده باشید، می توانید در این تلاش سهیم باشید. هر کسی می تواند ویژگی های عملکرد را قبل از انتشار در Core از طریق افزونه های ویژگی جداگانه آزمایش کند. هر ویژگی را می توان از طریق افزونه Performance Lab آزمایش کرد، بنابراین لطفاً آنها را امتحان کنید! آزمایش زودهنگام ویژگی‌ها به تیم کمک می‌کند تأثیر آن‌ها را ارزیابی کند و بازخورد ارزشمندی را جمع‌آوری کند.

آیا مشتاق اخبار و به‌روزرسانی‌های عملکرد وردپرس بیشتر هستید؟ سپس نقشه راه عملکرد 2024 را بررسی کنید. با تشکر از کل جامعه برای زحمات شما. نه تنها پیشرفت و رشد مداوم وردپرس را تضمین می کند، بلکه به کل وب باز نیز سود می رساند.

با تشکر از شما @annezazu @واضح @بیست و یکم @Swissspidy @westonruter @آدامسیلورستاین @joemcgill برای بررسی محتوا و @اثبات شده @dansoschin برای بررسی سرمقاله.

منبع: https://wordpress.org/news/2024/04/how-wordpress-is-creating-a-faster-web/