از هاست قابل اطمینان خرید کرد

افزونه Redirection برای سیستم مدیریت محتوا وردپرس مدیریت و رفع مشکل خطاهای ۴۰۴ و ۳۰۱ که ممکن است به هر دلیلی در سایت شما ایجاد شده باشد کاربرد دارد. وردپرس از تمامی انواع محتوا از متن گرفته تا گرافیک و جدول و انیمیشن و … در مرحله بعد، باید یک فایل جدید در ویرایشگر متن خود ایجاد کنید و آن را در پوشه پلاگین خود بهعنوان makhtabkooneh یا my-first-plugin.php ذخیره کنید. خرید افزونه مورد نیاز:افزونه های وردپرس در ابتدا می تواند نیازهای اصلی تان را راه بیندازد اما اگر می خواهید بر روی سئو وردپرس خود کار کنید خریدن افزونه های مناسب مانند: افزونه یواست سئو ( Yoast seo premium ) را باید در لیست تان بگذارید. در صورتی که قالب مدنظر شما در این سایت ها وجود نداشت میتوانید آن را از توسعه دهندگان اصلی و به شکل دلاری تهیه کنید.

همانطور که گفتیم هدف اصلی وردپرس مدیریت محتوا بوده و هست و بدون کمک هیچ توسعه دهنده ای به راحتی می توانید محتوایتان را منتشر و یا حذف کنید. شاید بی تعارف بشود گفت که وردپرس دلیل اصلی تمامی این تب و تاب ها بود و بعدها رنگ و لعاب عوض کرد و در قد و قامت یک سایت ساز حرفه ای ایفای نقش کرد. این افزونه به صورت خودکار کلیه مطالب ، برگه ها ، دیدگاه ها و … این افزونه امنیتی وردپرس بسیار قدرتمند است ، بنابراین همه برگه ها و تنظیمات را مرور کنید. بعلاوه، بررسی ها به طور کلی بسیار قابل اعتماد هستند و شما می توانید ببینید که چگونه یک افزونه عمل می کند.

بعد از اینکه وردپرس از افزونه ووکامرس رونمایی کرد، این پلاگین خیلی سریع به یکی از محبوب ترین های بازار تبدیل شد و سریعا 22 درصد از سهم بازار را در فروشگاه های آنلاین به خودش اختصاص داد. همین شد که وردپرس خیلی زود از پیله خودش آزاد شد و از چیزی که در ابتدا به نظر می رسید، به جایی رسید که حالا افزونه های آن قادر هستند به تنهایی هزاران مدل وب سایت را تکمیل و هدایت کنند. جالب است بدانید افزونه ووکامرس طوری طراحی شده است که حتی تازهکاران بتواند وبسایت خودشان را به تنهایی کنترل و مدیریت کنند؛ از همین رو در حالحاضر بیش از 42 درصد از فروشگاههای اینترنتی از این افزونه معتبر و قدرتمند استفاده می کنند. به گزارش گوگل ترند بیش از 18 میلیارد جستجو با کلمه WordPress ثبت شده و شاید جالب باشد بدانید که این آمار، با آمار جستجوی وب سایت های بزرگی مثل آمازون و توییتر برابری می کند.

به عنوان مثال مجنتو یا شاپیفای را در نظر بگیرید، با وجود اینکه مدت قابل توجهی است که حضور دارند، اما فعالیت آنها اغلب به ساخت فروشگاه های اینترنتی محدود شده است. اما اصلا تفاوت این دو در چیست و کدام می تواند برای شما بهتر باشد؟ اگر از همان ابتدا می دانید که وب سایتی کاملا مطابق با مدل و میل خودتان می خواهید بهتر است همان اول کار را به یک متخصص حرفه ای بسپارید. می توانند مطابق با میل شان سایت طراحی کنند. شرکت های بسیاری در ایران میزبانی وب سایت ارائه می کنند و هزینه های متفاوتی دریافت می کنند. همانطور که اشاره شد هاست فضایی تحت وب به سایت شما اختصاص می دهد و در ازای آن هزینه ای دریافت می کند. همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم WordPress نیازی به دانستن برنامه نویسی ندارد و افراد تازه کار به سادگی می توانند در آن وب سایت بسازند و در ادامه با آن کار کنند.

افزایش سرعت وردپرس

برای اینکار کافیست یکی از دو افزونه های مشهور ووکامرس یا EDD را بر روی هسته اصلی این پلتفرم نصب نمایید. در این قالب فیلتر محصولات در ووکامرس امکان پذیر است و برای سایت فروشگاهی بسیار مناسب است. ووکامرس استاد فروش اجناس و کالاهای فیزیکی بوده و EDD نیز بیشتر برای فروش محصولات الکترونیکی و قابل دانلود مورد استفاده قرار می گیرد. پلاگینهایی را ایجاد کنید که قابلیتهای نظرسنجی را ارائه میدهند: غیرمعمول نیست که توسعه دهندگان پلاگین ابزارهای مختلفی را در یک افزونه قرار دهند و محصولات خود را بیشتر به مجموعهای از نرم افزارها تبدیل کنند.

البته منظورمان این نیست که آپدیت ها روزانه اتفاق می افتند اما به طور کل بسیار زیاد هستند و شاید مجبور باشید چندین بار در ماه پلاگین ها، فایل ها و پوسته را به روزرسانی کنید. البته جایگزینهایی برای sFTP نیز وجود دارد، مانند SCP که مخفف secure copy via SSH استو یا FTPS که از TLS برای رمزنگاری استفاده میکند. بسیاری از سایت ها علاوه بر مصرف داخلی نیاز به استفاده های بین المللی هم دارند و به عنوان مثال اگر شرکتی هستید که مراودات و روابط خارجی دارید نیاز دارید که وب سایتتان را دو زبانه بسازید. به کمک پلاگین ترجمۀ سایت وردپرسی WPML علاوه بر اینکه محتوای خود را به چندین زبان ترجمه میکنید، میتوانید سایت چندزبانهتان را برای موتورهای جستجو بهینهسازی کنید.

می توانند مطابق با میل شان سایت طراحی کنند. روزانه بیش از 500 وب سایت جدید با استفاده از وردپرس ساخته و روانه بازار می شوند. AMP (Accelerated Mobil PAge) یک تکنولوژی جدید است که می تواند صفحات سایت ها را در موبایل سریع تر لود کند. کاربرها میتوانند از طریق ایمیل از تیکت های جدید یا پاسخ تیکت ها مطلع شوند. شما با استفاده از آن می تونید بدون دانستن حتی یک خط کد ، یه آپشن جدید به سایت خودتون اضافه کنید . به طوریکه بدون کمک پشتیبان هم براحتی می توانید از آن ها استفاده کنید. WordPress به دلیل سرعت بالایی که فراهم کرده در همه سیستم ها از دسکتاپ گرفته تا موبایل و تبلت به خوبی لود می شود و تجربه کاربری بسیار خوبی برای کاربر به جا می گذارد. در واقع ساختار وب سایت های وردپرس طوری طراحی شده که با بیشترین سرعت ممکن برای کاربر لود شوند و هم چنین وردپرس با استفاده از XML SITEMAPS بات های گوگل را از اینکه دقیقا سایت شما کجا قرار گرفته به سرعت با خبر می کند و باز هم این تلاشی در جهت سئو وب سایت است.

اکنون که پی به قدرت بی انتهای وردپرس برده اید، قبل از اینکه به جزییات بیشتری در مورد میزان نفوذ آن بپردازیم، بد نیست ببینیم که چه کسی برنده رقابت بهترین آسان ساز طراحی وب سایت بی تم در جهان است. وردپرس در سال 2003 به عنوان ابزار وبلاگ سازی معرفی شد و ساختار و طبیعت آن، به همه این اجازه را داد که در کدهایش دست برده و شرایط بهبود بیشترش را مهیا کنند. در وردپرس ویجت ها یا ابزار های نمایشی فراهم شده است که می توانید توسط آن ها از طریق وب سایت شبکه های اجتماعی تان را معرفی و از طریق این ویجت ها مستقیما کاربر را به شبکه اجتماعی مورد نظر منتقل کنید. وردپرس در ابتدا به هدف انجام کار دیگری متولد شده بود و انتظار می رفت که در حد یک وبلاگ ساز معمولی باقی بماند و کم تری کسی فکر می کرد که روزی، تصور ساختن سایت بدون وردپرس برای خیلی ها مثل کابوس باشد.

افزونه وردپرس در مقاله بالا با مفهوم کلی وردپرس و کارکرد آن آشنا شدیم و مزایا و معایب آن را بررسی کردیم. اما افزونه کلی قابلیت برای شما طراحی کرده که استفاده نمی کنید در حالی که تک تک این قابلیت هایی که در افزونه وجود داره و شما استفاده نمی کنید به معنای کد بیشتر و مختل شدن سرعت سایت وردپرسی شما است. HTML به منابع سنگین احتیاج ندارد در حالی که وردپرس به ابزارهایی مثل PHP و MySQL احتیاج دارد. در حالی که پلتفرم هایی مانند جوملا یا دروپال این طور نیستند و محبوبیت وردپرس را ندارند.

ماهانه بیش از 409 میلیون کاربر از بیش از 21.2 میلیارد صفحه وردپرسی دیدن می کنند. صفحه اول گوگل را به یاد بیاورید. اگر به دنبال یک صفحه ساز رایگان وردپرس هستید، Elementor بهترین گزینه است. WordPress برای سئو ابزارها و روش های بسیاری ارائه کرد از سادگی استفاده از تگ های H1 و H2 و H3 گرفته تا استفاده از کلمات کلیدی در آدرس وب سایت تا قابلیت هایی مانند افزونه های رایگان و پولی یاست سئو وردپرس و… همگی تلاش هایی هستند در راستای سئو وب سایت و اینکه وب سایت بیشتر دیده بشود. برای اینکه بتوانید تمامی اطلاعات قالب استفاده شده را مشاهده کنید باید روی فایل Style.CSS کلیک کنید. تا اینکه با شروع قرن بیست و یکم شاهد انتشار سیستم های مدیریت محتوایی بودیم که شروع وبلاگ نویسی را آسان سازی کردند. اگر از آن دسته کاربرانی هستید که به تارگی پا به عرصه طراحی وب سایت و حواشی آن گذاشته اید، حتما با مفهوم سیستم های مدیریت محتوا یا CMS تا حدودی آشنایی پیدا کرده اید.

در حالی که رقبای وردپرس تنها بر روی یکی از وجه های طراحی سایت تمرکز کرده اند، وردپرس به مانند یک چاقوی سوئیسی عمل کرده و به لطف متن باز بودن و ساختار افزونه هایش، این امکان را به توسعه دهندگان داده تا با دستکاری کردن آن، امکان تبدیل وردپرس به یک سایت دگرگون شده و پر از امکانات را فراهم کند. آمارهای مرتبط با وردپرس همیشه باعث ایجاد دلخوری در دل نزدیک ترین رقبای این سایت ساز حرفه ای شده. وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا به لحاظ در اختیار داشتن طیف وسیعی از ابزارهای کمکی برای طراحی سایت، رقبای مختلفی نظیر جوملا، دروپال، مجنتو و شاپیفای را در پشت سر خود دارد.

قسمت مورد علاقه ما در Astra الگو های وب سایت مبتدی است که همراه آن است. این افزونه با پشتیبانی رایگان مشتری نیز همراه است و اکثریت قریب به اتفاق پلاگینهای نظرسنجی را در این بازی قیمت گذاری شکست میدهد. درست است که سیستم WordPress رایگان است اما زیر ساخت های آن نیازمند هزینه های جزئی و نه چندان بالایی هستند که اگر می خواهید یک سایت حرفه ای داشته باشید مجبور به پرداخت آن هستید. وجود دارد و طبق نیازتان می توانید یکی از انواع قالب ها را انتخاب و نصب کنید و یک سایت با امکانات حرفه ای داشته باشید. وردپرس هزاران قالب یا پوسته را برای انواع وب سایت طراحی کرده که بعضی آن ها رایگان و برخی پولی هستند و مسلما قالب های پولی بسیار زیبا تر و خوش دست تر هستند و اگر کمی هزینه برای آن پرداخت کنید می توانید یک وب سایت متمایز از هر وب سایت دیگری با ظاهر جذاب داشته باشید.

برای جلوگیری از نفود هکر و ایجاد امنیت در سایت وردپرسی در این بخش به موارد مهم و کاربردی اشاره می کنیم. همچنین با نصب این پلاگین امنیت حسابهای کاربران، ورودوخروج آنها، پایگاه داده، فایلهای سیستم و… شما به ابزاری احتیاج دارید که فایلهای جدید و قدیمیتان را کم حجم کند و به این ترتیب یک بار برای همیشه این عملیات مهم را در جهت تمیز کردن وبسایت خود انجام بدهیم. ما در ابتدا حافظه Cache برای سایت شما می سازیم و همچنین حجم محتوای قرار داده بر روی سایت شما را چک می کنیم. خرید هاست یا میزبان وب: هاست یا همان میزبان در واقع حجم مشخصی را روی فضای اینترنت به شما اختصاص می دهد. در واقع ادیت محتوا در وردپرس به راحتی ادیت یک محتوا در نرم افزار WORD است. به محض ورود پلتفرم های مدیریت محتوا و سایت سازها، به یکباره ورق برگشت و ناگهان سال به سال شاهد رشد میلیونی کسب و کارهایی بودیم که به صورت وب سایت یا فروشگاه آنلاین وارد این فضا می شدند.

پلاگین وردپرس

حتی نام های بزرگی مثل سونی، والت دیزنی و بی بی سی نیز بر قدرت بالای این سیستم مدیریت محتوا تکیه کرده اند و وب سایت های خود را با امکانات آن اداره می کنند. با این وجود سهم وردپرس از بازار سیستم هایی مدیریت محتوا درحدود 59.7 درصد بوده و برای هفتمین سال پیاپی است که عنوان محبوب ترین CMS را به خودش اختصاص داده است. از اونجایی که این آموزش یک دوره بسیار جامع و فوق حرفه ای است و برای ورود به بازار کار طراحی شده است پس قطعاً باید برای استفاده از آن هزینه کنید چون موفقیت نیاز به بها دارد که باید با هزینه کردن مالی و زمانی بهای آن را پرداخت همچنین در تمام دوره های رایگان طراحی قالب وردپرس شما فقط بخشی از کار رو به صورت ناقص یاد خواهید گرفت و برای صرفه جویی در زمان و رشد سریع باید در یک دوره جامع و کامل شرکت کنید.

وب سایت های وردپرسی با کمک قالب های آماده یا قالب های اختصاصی جان و روح می گیرند و از پس انجام خیلی از کارهای ساده و حتی دشوار بر می آیند. نزدیک ترین رقیب وردپرس سیستم مدیریت محتوای جوملا است که فقط 6.7 درصد از وب سایت ها به کمک آن ساخته شده اند. با این اوصاف دیتابیس دارای تمامی اطلاعات قدیمی و جدیدی میشه که خیلی از اونها دیگه نیاز نیست که وجود داشته باشند مثلا: تگ های ویرایش شده یا پیش نویس های به درد نخور از نوشته ها یا انبوهی از دیدگاه های غیر قابل استفاده! تصور کنید که یک افزونه نسبتا ساده که قرار بود جای خالی فروشگاه ساز را در وردپرس پر کند، خیلی سریع جای خودش را در بازار محکم کرد و مشتریان وفادارش هم را یکی یکی بیشتر کرد.