آموزش ساخت پلاگین وردپرس

3. 3 چگونه و کجا فرم رزرو را بسازیم؟ این افزونه به شما کمک میکند تا بدون نیاز به تغییر دستی کلیدها، در بازههای زمانی مشخص روزانه، هفتگی یا ماهیانه، کلیدهای Salt خود را تغییر دهید. در این حالت افزونه به صورت خودکار از حالت زیپ خارج شده است که در مرحله ابتدایی با عنوان«گشودن بسته فشرده شده… 5- پوشه پلاگین خریداری یا دانلود شده خود را که از حالت zip خارج کردید را به سرور خود انتقال دهید. بعد از نصب نرم افزار، افزونه وردپرسی را که می خواهید ترجمه کنید دانلود و از حالت فشرده خارج کنید. علاوه بر امکانات جدید، آپدیتهای امنیتی منظمی که تیم وردپرس منتشر میکند، میتواند امنیت وبسایت شما را بالا نگه دارد. وردپرس یک پلتفرم متن-باز و رایگان برای ایجاد وبسایت است؛ همان اسکلت فلزی وبسایت شما! وردپرس یک پلتفرم قدرتمند برای ساختن انواع وبسایتها به شمار میرود.

پس از پیاده سازی این تاکتیک ها و بررسی های مداوم موارد امنیتی وردپرس، می توانیم بگوییم که به خوبی در راه تضمین امنیت وردپرس وب سایت خود betheme.ir قدم برداشته اید. با استفاده از قالبهای وردپرس، میتوانید شخصیسازیهای گسترده روی سایت خود انجام دهید. این نکته را فراموش نکنید که گوگل اهمیت بسیاری به وضعیت سرعت سایت میدهد و سایتهایی که سرعت خوبی دارند را در رتبه بهتری در جستجوها قرار میدهد؛ پس اگر میخواهید هم کاربران و هم گوگل را راضی نگه دارید به افزایش سرعت سایت خود بسیار اهمیت دهید. حال این مثال را به جواب سؤال ”وردپرس چیست؟ اما بعد از جواب رایگان بودن وردپرس کاربران کنجکاو به پرسیدن سوالات دیگری از جمله اینکه چرا وردپرس رایگان است؟

افزایش سرعت وردپرس

یکی از راه های کاهش زمان بارگذاری حذف و غیرفعالسازی افزونه ها غیر ضروری سایت است. این کاربرد می تواند سرعت بارگذاری صفحه را به طور چشم گیری کاهش دهد و به بهینه سازی عملکرد کلی سایت کمک کند. در واقع به جای اینکه صاحبان سایتها هزینه گزافی بابت تهیه یک وب سرور بپردازند با مبلغی ناچیز فضایی را (Host) به صورت ماهیانه یا سالیانه اجاره میکنند تا فایلهای وبسایتشان در آنجا نگهداری و پردازش شود. در ادامه ترجیح میدهم به جای طولانیتر کردن این مطلب شما را به صورت قدم به قدم با فرآیند ساخت یک سایت وردپرسی آشنا کنم و در هر گام شما را به راهنما و مطلبی کاملتر درباره آن موضوع ارجاع دهم تا به طور کامل و جامع تبدیل به یک وب مستر تمام عیار وردپرسی گردید. شاید خیلی افراد گسترش وردپرس را به ضرر برنامهنویسان و طراحان سایت میدانستند چون وردپرس امکان طراحی سایت را بدون کدنویسی برای هر فردی امکان پذیر میکرد.

وردپرس یک پلتفرم ایدهآل برای وبسایت است که دائماً تلاش میکند کدهای Bloat را حذف کند و درنتیجه سرعت بارگذاری وبسایت را افزایش دهد. ترکيب چنين افزونههايي با مکانيزمهاي پيشرفته حافظه پنهان مش مانند Varnish ميتواند در سرعت بارگذاري وب سايت به شما کمک کرده و در نهايت سرعت وردپرس را به ميزان قابل توجهي تسريع کند. 1. تکنولوژی های به کار گرفته شده در وب سایت خود را به روز نگهدارید. اما اگر می خواهید از ویژگی های پیشرفته آن استفاده کنید باید نسخه Pro آن را دریافت کنید. ، به صورت دستی این کار را انجام دهید، اما قبل از ویرایش از فایل htaccess. مقاله ما درباره کاهش درخواست های http را بخوانید.

باید بدانید که آسان ترین کاری را که میتوانند انجام دهند این است که یک فایل مخرب در فایل های قالب شما به راحتی قرار دهند. تنها با چند کلیک بهراحتی تغییرات مدنظر خود را بر سایت اعمال کنید. کد نویسی را فراگرفته و یک سایت را از صفرتا صد مطابق نیازتان طراحی کنید. چرا نام قالب را تغییر دهیم؟ چرا وردپرس انتخاب من است؟ چرا که تمام این افزونهها در حال تغییر و آپدیت شدن هستند. ارائهدهنده هاست باید فضای امنی برای تمام دادهها و فایلهای وبسایت روی سرور خود ایجاد کند. این ابزار ناوبری کل فرآیند را بسیار روان تر می کند. به تازگی ابزار جدید دیگری با نام google pagespeed به این ابزار ها اضافه شده.

اگر این کار را به یک تیم حرفهای بسپارید با اضافه کردن چند کد ساده میتوانند قابلیت های آن را افزایش دهند. برای برخورداری از قابلیتهای متعدد وردپرس، میتوانید از افزونههای تولیدشده توسط توسعهدهندههای مختلف، استفاده کنید و وبسایت خود را توسعه دهید. پس از اتمام آموزش وردپرس، شما میتوانید زبان برنامه نویسی PHP را یاد بگیرید و به توسعه قالبها و افزونههای وردپرسی بپردازید. خیلی از کسبوکارها زمان و هزینه زیادی را در راهاندازی و ساخت سایت خود هدر میدهند؛ در حالیکه میتوانند به وسیله وردپرس به مقدار بسیار زیادی در امور مربوط به راهاندازی و نگهداری سایت خود صرفهجویی کنند. این پیشوند نامی آشنا و کاملا قابل حدس برای هکرهاست و کمک زیادی به آنها میکند تا بتوانند راحتتر به دیتابیس شما دسترسی داشته باشند. ساخت وبسایت اولین قدم برای رسیدن به درآمد اینترنتی است و تازه بعد از ایجاد سایت کار اصلی شما یعنی جذب مخاطب به وبسایت خود و تبدیل آنها به مشتری شروع میشود.

سایت خود را زودتر بنا کنید و یادتان باشد کار اصلی شما تازه بعد از راهاندازی وبسایت شروع میشود و شما باید بیشتر وقت و سرمایه خود را روی تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی بگذارید. پس جدای از آموزشهای ساخت سایت با وردپرس ، آموزشهای بازاریابی اینترنتی نیز با اقبال گستردهای روبهرو شد. پلاگین Watu Quizپشتیبانی از امتحانات و آزمونها را نیز با استفاده از مقیاس درجه بندی براساس محاسبه نمره برای شما فراهم میکند. همانطور که در ابتدا نیز گفته شد، پلتفرم های ایرانی و خارجی بسیار زیادی برای فروش قالب وجود دارند و این تنوع بالا، انتخاب را برای کاربران دشوار می کند.

در این قسمت میخواهم تعدادی از افزونههای رایگان و کاربردی وردپرس را به شما معرفی کنم. طراحی سایت وردپرس یکی از ارزانترین روش هاییست که میتواند شما را به یک وبسایت حرفهای و کارآمد برساند. شما در مقاله قبل با برخی از روش های ارتقاء امنیت وب سایت های وردپرس آشنا شدید حال در بخش دوم این مقاله قصد داریم شما را با روش های دیگر جهت بهبود امنیت سایت وردپرس آموزش دهیم . 1. create new translation سپس زبان فارسی را انتخاب کنید. “، فرآیند ساخت یک سایت وردپرسی را با یک مثال جالب شروع کنم؛ اگر شما قصد ساخت خانهای را داشته باشید، در ابتدا زمینی را خریداری میکنید، سپس در آن زمین، عملیات احداث فونداسیون شروع میشود. اگر سایتی کند باشد، کاربران ممکن است در جستجوی سایت بهتر آن را ترک کنند. تم را از سایتی که قبلا این قالب وردپرس را از آنجا خریدهاید دانلود کنید.

در قسمت کلمه عبور وبسرویس در افزونه پیامک ووکامرس، رمز عبور حساب کاربری خود در سامانه ملی پیامک را وارد کنید. با توجه به همهگیری وردپرس فروش قالب و افزونههای آنها غیرقابل تصور بود به طوری که برخی فروشندگان قالب و افزونه وردپرسی اکنون درآمد میلیون دلاری دارند! در انتخاب قالب های فروشگاهی می توانید با شماره تماس های موجود در سایت با کارشناسان ما در تماس باشید تا بهترین گزینه با توجه به شرایط و ایده شما معرفی شود و بتوانید با آن به موفقیت بزرگی دست پیدا کنید. اگر محصولات خارجی را از فروشگاههای ایرانی تهیه میکنید معمولاً لایسنس اصلی افزونهها و قالبها به شما تعلق نمیگیرد و امکان پشتیبانی مستقیم از شرکت سازنده را از دست خواهید داد. در کنار اینکه درآمد جانبی مناسبی از تبلیغات نیز به دست خواهید آورد. شما میتوانید توسط افزونههای انجمنساز وردپرس، بهراحتی یک انجمن گفتگو در کنار سایت داشته باشید. برای داشتن وبسایت فروشگاهی، کافی است از مخزن وردپرس، یک افزونه فروشگاه ساز نصب کنید.

به بیان عامیانهتر، وردپرس یک راهکار آسان و بسیار قدرتمند برای داشتن انواع مختلف وبسایتها است. همچنین خیلی از صاحبان وبسایتها ترجیح دادند از قالبها و افزونههای شخصی و سفارشی برای وبسایت خود استفاده کنند. توسط وردپرس میتوانید انواع سایتهای مختلف از فروشگاهی گرفته تا مجلات آنلاین و وبلاگ شخصی داشته باشید. یک وبسایت فروشگاهی به شما کمک میکند کالا یا خدمات خود را بهصورت آنلاین (برخط) به فروش برسانید و از طریق سیستم پرداخت آنلاین، به درآمد برسید. بعد از قرار دادن کد دیگر امکان ورود با ایمیل در وردپرس را نخواهید داشت و فقط با استفاده از نام کاربری میتونید وارد وردپرس شوید. همچنین وردپرس به صاحبان سایتها هم منفعتی بزرگ رساند و باعث صرفهجویی در هزینههای ایجاد و نگهداری سایت برای آنها گردید و ورود به دنیای کسبوکار اینترنتی را برای آنها آسان کرد.

در کنار آن خیلی از برنامه نویسان شروع به کدنویسی پلاگینهای جالب و کاربردی کردند که امکانات بینظیری را به وردپرس اضافه میکرد. بدین ترتیب برنامه نویسان، قالبها و پلاگینهای خود را در این فروشگاهها ثبت میکردند تا همه افراد بتوانند با پرداخت هزینهای اندک نسبت به تهیه این موارد اقدام کنند. با توجه به نیاز روز افزون کاربران به پلاگینها و قالبهای حرفهای، فروشگاههای واسطهای به وجود آمدند که ارتباط بین برنامهنویسان و کاربران وردپرس را برقرار میکردند. پس پشتیبانان وردپرس ظهور پیدا کردند که مشکلات فنی سایتها را با دریافت مبلغی ناچیز و از راه دور در کوتاهترین زمان ممکن حل میکردند.

پلاگین وردپرس

حذف اسلش انتهایی در پیوندهایی که به وب سایت شما اشاره می کنند، چه از منابع خارجی (تلاش برای ایجاد پیوند) و چه از طریق وب سایت خود، بر سرعت تأثیر سو دارد. وردپرس با توجه به اپن سورس بودنش باعث اشتغال و درآمدزایی هزارن نفر از جمله برنامهنویسان ، طراحان ، بلاگرها ، بازاریابها ، شرکتهای میزبانی وب ، فروشگاهها و سازندگان قالب و افزونه در سرتاسر جهان شد. استقبال کاربران وردپرسی از این خدمات میزبانی بینظیر بود و شرکتهایی که امروزه میزبانی و خدمات ویژه وردپرس را ارایه میدهند از سودمندترین شرکتهای هاستینگ هستند. هر وبسایتی برای اینکه در دسترس عموم افراد قرار بگیرد باید از خدمات میزبانی(هاستینگ) یک شرکت استفاده کند. به وسیله وردپرس به جز سایتهای فروشگاهی امکان ساخت هر وبسایتی وجود داشت. در کنار آن افزونههای همکاری در فروش (Affilate) به وجود آمدند که به فروشگاهها اجازه میداد تا در ازای بازاریابی محصولاتشان به کاربران پورسانت پرداخت کنند.

افزونه وردپرس

دقت داشته باشید که با فعال بودن این گزینه، یک هکر میتواند حملهی DDoS را اجرا کند یا حتی از سایتهای وردپرسی دیگر استفاده کرده و سایت شما را از دسترس(به علت حجم بالای ترافیک) خارج کند. انعطافپذیری بالای وردپرس باعث شده است که ویژگیهای شگفتانگیزی به این CMS افزوده شود. شما با تهیه پکیج قالبهای اورجینال از ابزار وردپرس قادر خواهید بود امنیت سایت خود را به طرز شگفتانگیزی تأمین کنید و نگران پشتیبانی و یا بهروزرسانیهای مستقیم توسط تولیدکننده نباشید. این روزها افرادی که قصد ساخت وب سایت را دارند، قطعاً میدانند قالب وردپرس میتواند یک ابزار بسیار مهم و کارآمد برای آنها باشد. بدینترتیب نیاز به افرادی فنیتر احساس میشد که در مواقعی خاص بتوانند به صاحبان وبسایتها کمک کنند. نکته جالب اینکه بسیاری از صاحبان سایت نسبت به همین موضوع بیتوجه هستند.

مرحله مرحله یک وبسایت را بشناسید و یادبگیرید چگونه میتوان یک وبسایت را طراحی کرد. افزونهی UpdraftPlus WordPress Backup Plugin دارای بیش از 1 میلیون نصب فعال در دنیای وردپرس است و شما با خیال راحت میتوانید پشتیبانی از اطلاعات سایت خود را به آن بسپارید. این تکنیک برای افزایش سرعت سایت شما موثر است. این ویژگی ها شامل ادغام با گوگل آنالیتیتکس ، Varnish اگر سرور شما از آن استفاده می کند و Cloudflare است. لینک ها اهمیت زیادی در SEO سایت شما دارند ، اگر در میان لینک های موجود در سایت شما چند لینک منقضی شده باشند گوگل از رتبه شما کم می کند . شاید یکی از پر جستجوترین عبارات جستجو شده در مورد وردپرس در گوگل همین آموزش آپدیت افزونه وردپرس باشد. مورد سوم انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی و سیستم مدیریت محتوا برای کنترل و مدیریت وبسایت شما میباشد.

افزونههایی نظیر فروشگاه ساز، فرمهای تماس، درگاههای پرداخت، افزونه رزرو ساعت و… بدین صورت یک فروشگاه اینترنتی تبدیل به یک بازار بزرگ (market place) میشد که فروشگاههای مختلفی در آن به فعالیت میپرداختند. از جمله معروفترین این فروشگاهها در سطح جهان میتوان به ThemeForest برای قالب وردپرس و codecanyon برای افزونههای وردپرس اشاره کرد که هر دو زیر نظر فروشگاه envato فعالیت میکنند. در دایرکتوری ریشه، شما فایل wp-config.php خود را پیدا خواهید کرد. یا وبسایت شرکتی و یا یک وبسایت مخصوص نمونه کارهایتان را میتوانید بهسادگی بسازید. سئوی خوب ازنظر تکنیکال، باعث میشود محتوای وبسایت شما برای موتورهای جستجو بهسادگی پیدا شود.

1. create new translation سپس زبان فارسی را انتخاب کنید.