آموزش روش نصب افزونه در وردپرس

غیرفعال کردن گزینههای وردپرس که سرعت سایت شما را سایت بی تم – http://betheme.ir – کم میکنند. اگر یک پلاگین منجر به اروری شود، خیلی راحت می توانید آن را از داشبورد وردپرس غیرفعال کنید تا آن ارور برطرف شود. یک وب سایت سریع تر به شما کمک می کند تا با یک جستجوی ارگانیک ، ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید. یا اینکه با وردپرس چه وب سایت هایی را میشود طراحی کرد؟ یکی از مهمترین فاکتورها برای اینکه یک سایت وردپرسی سریع داشته باشید خرید هاست وردپرس پرسرعت است. این درگاه پرداخت هم مانند نمونههای قبلی به راحتی روی وردپرس شما قابل نصب است و در صورت استفاده از Woocommerce میتوانید کاربران خود را به سمت این درگاه بانکی هدایت کنید تا خرید خود را انجام دهند. زمانی موضوع سرعت یک سایت حائز اهمیت می شود که تعداد بازدیدکنندگان آن سایت افزایش پیدا کند و مدیران سایت به فکر خدمات بهتر به مشتری خود باشند که چنانچه سایت فروشگاهی است ، کاربر بتواند با سرعت بالا نسبت به خرید خود اقدام کند .

افزایش سرعت وردپرس

این تکنیک درواقع یک کد جاوا اسکریپت است که باعث می شود عکس ها زمانی لود شوند که کاربر صفحه را به پایین اسکرول می دهد. همان طور که می بینید زمان لود شدن سایت 4 ثانیه می باشد. زمانی سایت شما برای موتورهای جستجویی مانند گوگل سریع محسوب می شود که سرعت لود شدن سایت برای کاربر کم تر از 3 ثانیه باشد. امکان الزمی کردن تایید حساب کاربری به دست مدیر و ارسال ایمیل اطلاع رسانی به کاربر پس از فعالسازی. اگر قصد دارید وبسایت مشاور املاک راه اندازی کنید، قالب ریل هوم با رابط کاربری آسان و دموهای جذاب، تجربه بسیار خوبی از کار با یک قالب املاک در اختیارتان قرار می دهد.

بعضی از CDN ها هم فقط به یک کشور خاص خدمات می دهند. علاوه بر این استفاده بعضی از پلاگین ها کاهش امنیت را نیز در پی دارند. حتی خیلی از متخصص ها و افرادی که به حساب خود استاد وردپرس میباشند هم مدام از شیوه های همگانی و بنیادی جهت بهبود امنیت تارنما خود استفاده نمی کنند. اجازه دهید به صورت عملی این مقادیر را برای هر صفحه ای که دوست دارید نمایش بدهیم. پس از نصب این افزونه از منوی Setting، هر چهار گزینهی موجود را انتخاب کنید. صفحه ساز ها شامل افزونه هایی هستند که با سیستم مدیریت محتوای وردپرس سازگاری دارند و شعارشان این است که با کشیدن و رها کردن صفحات خود را بسازید. این افزونه به شما امکان ویرایش دلخواه هر صفحه را می دهند ، تمامی این کارها با استفاده از کشیدن و رها کردن اتفاق می افتد و کار را برای افرادی که دانش برنامه نویسی ندارند ، اما دوست دارند که المان های صفحه خود را جا به جا کنند فراهم می کند .

افزونه وردپرس

این افزونه با اضافه کردن متا تگ ها به وبسایت شما باعث بهینه سازی کد نویسی قالب وبسایت شما نیز میشود. شما می توانید بدون نیاز به دانش کد نویسی توسط بخش تنظیمات قالب ساختار سایت را تغییر دهید. امکانات هر افزونه جانبی شما را اقوا به نصب آن نکند – همان کمال گرایی که گفتیم! سپس گزینه ذخیره را فشار دهید و همه چیز را به افزونه بسپارید. حافظه پنهان اغلب با درخواست پردازش اطلاعات از جانب کاربر صورت گرفته و سپس ذخیره آن در یک حافظه موقت یا یک حافظه ی مخصوص ، این مسئله را حل می کند. فرض کنید. همزمان کاربران مختلفی تقاضای بارگذاری یک صفحه را داشته باشند.که سرور مجبور برای هر کاربر این پردازش را تکرار کند. NitroPack به عنوان یکی دیگر از بهترین افزونه های افزایش سرعت در وردپرس، چیزی بیشتر از یک پلاگین ساده است و در واقع یک پلتفرم کامل بهینهسازی سرعت است.

پلاگین وردپرس

NitroPack کار بهینهسازی سایت شما را خودکار انجام میدهد. با این کار کادر آپلود افزونه را به شما نشان میدهد. 8- افزونه Duplicate Post: بخش نوشته ها مهم ترین بخش سایت شما هستند، گاهی شما نیاز پیدا میکنید که مطالب سایتتون کپی کنید و باید به صورت دستی مجددا مطالب بنویسید، این افزونه به شما اجازه میدهد هر نوشته و برگه را در سایت خود کپی کنید، به راحتی و تنها با یک کلیک میتوانید مطالب سایت خود را کپی کنید، این افزونه نیز دارای قابلیت کپی کردن مطالب سایت، عنوان و محتوا ، زمینه های دلخواه می باشد. اما یادتان باشد ، برای افزایش سرعت سایت ، شما نیاز هست که همه این کارها را با هم انجام دهید ، و در هر بخش نکته ای که وجود دارد یک نکته اضافه هست که باید این مورد رو هم رعایت کنید .

افزونه Perfmatters در بین بهترین افزونه های افزایش سرعت در وردپرس، شیوه متفاوتی را برای بهبود سرعت بارگذاری صفحات در پیش میگیرد. حافظه تنها چیزی نیست که می توانید هنگام آپلود یک افزونه یا قالب جدید وردپرس به حد مجاز خود برسانید. یک افزونه ضروری وردپرس است که سال هاست وجود داشته و دارای پایگاه کاربران وفادار است. وارد کردن کد به سایت بهتر است یا استفاده از افزونه؟ اگر امکان آپدیت قالب وجود ندارد ، حتما نسبت به تعویض قالب اقدام شود .

اما نسخههای پرمیوم را نمیتوانید با یک کلیک آپدیت کنید. بیشتر مشکلات سرعت سایت های وردپرس می تواند با آپدیت سیستم وردپرس، پلاگین ها و افزونه ها به راحتی حل شود پس همیشه سعی کنید که از آخرین نسخه های بروز برنامه های وب سایت خود استفاده کنید که این امر نیز باعث افزایش امنیت وب سایت شما می شود. وردپرس از برنامه های تحت وب زیادی که ما آن ها را افزونه یا پلاگین می نامیم و بعضی منابع دیگر که خود سیسم وردپرس به صورت اتوماتیک در صفحات شما فراخوانی می کند استفاده می کند. این بدان معنی است که آنها حتی می توانند قبل از رسیدن درخواست آن ها به وب سایت شما ، محتوای ذخیره شده را در اختیار کاربران شما قرار دهند. W3 Total Cache یکی از محبوب ترین افزونه های ذخیره سازی وردپرس است.

WP Super Minify یکی از بهترین افزونه های افزایش سرعت وردپرس است که تمرکز آن بر روی کم کردن حجم فایل هاست. اگر یک تاخیر در هر یک از این فایل ها و منابع ایجاد شود، این تاخیر تمام عملکرد سرعت سایت را تحت تاثیر قرار می دهد. قبل از اینکه به بررسی جزییات بپردازیم باید عواملی را که زمان پاسخ گویی سرور را تحت تاثیر قرار می دهند بشناسیم. باید یکی یکی افزونه ها را غیرفعال کنیم و سپس توسط ابزارهای تست سرعت سایت ، سرعت سایت را هر بار با غیرفعال کردن هر افزونه مورد بررسی قرار دهیم.

چگونه نرخ کلیک سایت را افزایش دهیم؟

حتما در نگاه اول پایگاه داده خود را بهینه کنید ، نیاز هست که بار دیگر نگاهی به جدول های پایگاه داده و ارتباط های آنها بیندازید و اگر بهینه بود مورد استفاده قرار دهید . یک مطالعه توسط پورنت در سال 2019 نشان داد که 5 ثانیه اول زمان بارگذاری صفحه بیشترین تأثیر را بر نرخ تبدیل دارد. همچنین نشان داد که نرخ تبدیل با هر ثانیه بارگذاری به طور متوسط 4.42 درصد کاهش مییابد. چگونه نرخ کلیک سایت را افزایش دهیم؟ در ابتدای این مقاله سعی بر این بود که روش هایی کلی که برای افزایش سرعت سایت می باشد را به صورت کامل توضیح دهیم . در این آموزش قصد داریم نحوه ی کاهش زمان Response یا پاسخ دهی در صفحات وردپرس را بررسی و راه کارهای لازم برای آن را ارایه دهیم.

اگر می خواهید اطلاعات کاملی درباره این افزونه و نحوه استفاده از آن به دست آورید، مقاله آموزش افزونه WP-Live Chat by 3CX را مطالعه کنید. همچنین این افزونه قابلیت به تاخیر انداختن اجرای جاوا اسکریپت را در اختیار شما قرار می دهد که تاثیر قابل توجهی بر روی لود صفحات و نمره دریافتی از ابزارهای ارزیابی وبسایت ها مثل Gtmetrix دارد. افزایش سرعت وب سایت وردپرس تان نه تنها باعث می شود موتورهای جستجو را تحت تاثیر قرار دهید بلکه باعث می شود که بازدیدکنندگان وب سایت خود را جذب کنید و نهایتاً باعث پیشرفت کسب و کار خود شوید که شاید هدف اصلی شماست. از سوی دیگر، ممکن است تنها 5 پلاگین فعال داشته باشید و یکی از آنها میتواند باعث استفاده یاد از منابع و در نتیجه باعث پایین آمدن سرعت وردپرس شود. در این آموزش نصب افزونه در وردپرس را از طریق پنل مدیریت یاد می گیرید.

به بخش آخر مقاله رسیدیم.

این افزونه محصول شرکت معروف iThemes است که امکان انتخاب کردن بیش از ۳۰ آیتم امنیتی را برای ما ممکن می کند. از آن جایی که این آموزش برای همه ی افراد می باشد، اگر جزییات پایه در مورد این موضوع را می دانید می توانید به قسمت راه حل های ما بروید. به بخش آخر مقاله رسیدیم. این افزونه شامل یک بخش تنظیمات جامع با یک برگه جداگانه برای تنظیم آسان است. از طرفی میتوانید تنظیمات افزونه را خودتان سفارشی سازی کنید. شما به یک استراتژی امنیتی نیاز دارید تا با آن افراد خرابکار را از سایت خودتان دور نگه دارید. هرگونه سوالی از نصب افزونه وردپرس برای نوشته ها و محصولات دارید میتوانید در قسمت نظرات بیان کنید تا بهترین کارشناسان طراحی سایت در بهترین آموزشگاه طراحی سایت در تهران پاسخ شما را بدهند. این کاری است که LazyLoad by WP Rocket بهعنوان یکی دیگر از بهترین افزونه های افزایش سرعت در وردپرس برای شما انجام میدهد.

سرعت وب سایت بی شک یکی از مهم ترین فاکتور ها در بحث سئو و رده بندی سایت از دید موتور جستجو گوگل میباشد. نکته دیگر این است که در صورت هک شدن، تمام کارهایی که برای بهبود سئو خود انجام دادهاید از بین میروند و باید از ابتدا، وبسایت خود را توسعه دهید. در مجموع چیزی نزدیک به 100 فایل باید برای بارگذاری کامل صفحه لود شود که بعنی 100 درخواست اضافه به سرور و همچنین 100 فایلی که دارای یک حجم اضافی هستند و همه این موارد علاوه بر محتویات خود صفحه بوده که می تواند شامل عکس ها فایل های مورد نیاز پوسته باشند مسلما در این صورت این مورد باعث کندی و درخواست های زیاد هم باعث افزایش مصرف منابع خواهد شد. با زیاد شدن این منابع، سرعت سایت های وردپرسی کاهش می یابد و این کاهش برای سایت هایی با منابع محدود به شدت ملموس تر است.

بهترین افزونه کش افزونه ای است که با قالب وردپرس و هاست شما اوکی باشه و در حد توانش از حجم فاایل های وردپرستون کم کنه و سرعت آن رو افزایش بده بهترین افزونه کش هست. افزونه های ضعیف می توانند تأثیر نامطلوبی بر روی سرعت سایت وردپرس یا حتی امنیت آن داشته باشند. افزونه WP Super Cache شامل کلیه ویژگی های ذخیره سازی پیشنهادی است که برای سرعت بخشیدن به وب سایت خود نیاز دارید. همونطور که میدونید المنتور افزونه ای برای ایجاد صفحات وردپرس است. فقط باید مراقب باشید که تداخل افزونه ای برای شما رخ ندهد . در شرایطی ممکن است یک قالب حرفه ای کار شما رواج دهد و بسیار نیز سبک باشد چون حرفه ای طراحی شده است و فقط منابع موردنیاز را در صفحه لود می کند.

پیشنهاد می کنیم که از یک سرویس کلاد هاستینگ | cloud hosting برای وردپرس استفاده کنید چون که در این سرویس منابع در سرورهای مختلف تقسیم می شوند تا در زمان های ترافیک سنگین سایت، از مشکلات پهنای باند جلوگیری کند. این افزونه به شما کمک می کند تا سرعت لود صفحات خود را در دسکتاپ و موبایل افزایش دهید و خیلی راحت مشکلاتی که Google PageSpeed Insights گزارش می کند را برطرف کنید! همچنین استفاده از تنظیمات «Strong» افزونه کمک میکند لود صفحات سایت شما و امتیازهای Google PageSpeed به شکل قابل توجهی بهتر شوند. شما می دانید که پیش نویس هایی که برای هر نوشته ی وردپرس وجود دارند در اصل در دیتابیس ذخیره می شوند و با زیاد شدن این داده ها زمان لود شدن سرور افزایش می یابد.

مهم نیست که چگونه با یک بازدید کننده ارتباط برقرار می کنید، HubSpot به طور خودکار جزئیات تماس و فعالیت آنها را در HubSpot CRM رایگان ذخیره می کند. استفاده از هر افزونه ، موجب ارسال و دریافت یک سری داده می شود . شماری از افزونه های وردپرسی به بالا بردن امنیت وب سایت ایجاد شده کمک می کنند. این همچنین به شما در افزایش تعامل و مدت زمانی که کاربران در وب سایت شما می پردازند کمک می کند. اما اگر سایت شما برای مدت طولانی آنلاین بوده است پس دیتابیس شما باید حاوی اطلاعات زیادی باشد. در رایانه ها معمولاً اطلاعات در هارد دیسک ذخیره می شوند. این افزونه جامع ذخیره سازی وردپرس، شامل تعداد زیادی گزینه است که ممکن است باعث شود برای مبتدیان کمی نگران کننده به نظر برسد.