ارورهای پکیج ایران رادیاتور همه مدلها + روشهای عیب یابی️ | parsepackage

و از توضیحات ما متوجه شدید که پکیج‌ها دارای مدل‌ها و سری‌های مختلف هستند. در بقیه موارد خطای 4070 پکیج ایران رادیاتور برای  تعمیر  و مراجعه حضوری به سرویسکار زنگ بزنید کار خودتون نیست. در نهایت اینکه در صورت مواجه شدن با هر نوع خطایی که توسط شما قابل حل نباشد می‌توانید از تعمیرکاران ما در شرکت تخصصی تعمیر لوازم خانگی دیجی امداد رسان بخواهید تا در اسرع وقت در محل حاضر و اقدام به تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور شما نمایند. اگر چنانچه این خطا به طور مکرر تکرار می شود می توانید با برقراری تماس با دیجی امداد، در سریعترین زمان ممکن در صدد رفع مشکل پکیج خود بر آیید.

کد خطا و ارور پکیج تاچی تیپ B

ارورهای پکیج ایران رادیاتور همه مدلها + روشهای عیب یابی️ | parsepackage

این کد خطا زمانی نشان داده می شود که مدار باز است و مدار برگشت سنسور NTC خراب شده است. این ارور حاکی از این است که کلید سنسور دود در دستگاه خراب فعال شده است. افزایش دمای مدار گرمایش به بیش از هشتاد و نه درجه سانتی گراد و کمتر از ۱۰۵ درجه سانتیگراد. در صورت نوسان ولتاژ برق این کدخطای پکیج بوتان نمایش داده می‌شود. شاید بتوان گفت یکی از بهترین به روز رسانی‌ها که در بسیاری از لوازم خانگی از جمله پکیج در سال‌های اخیر انجام شده است، نمایش کد خطا یا ارور است.

خطاهای پکیج ایران رادیاتور

کد خطای ۳۰۴٠ مربوط به خرابی برد کنترل می باشد، توضیحات بیشتر در مقاله آمده است. این کد خطا نشانه این است که درجه حرارت مبدل بیش از 150 درجه سانتیگراد رسیده است که علت آن بالا بودن ارتفاع شعله و همچنین، خرابی کلید حد و پمپ پکیج است. این کد خطا نشان دهنده این است که با وجود خاموش بودن فن پرشر سوئیچ دود دستگاه وصل است. دستگاه را ریست کنید اگر مشکل برطرف نشد با تعمیر کار تماس بگیرید. حال اگر با جامپر کردن بر روی خود برد کنترل مشکل رفع نشد، می‌بایست برد کنترل تعویض شود.

معمولا بعد از ده دقیقه و سرد شدن ترموستات  حرارتی دستگاه به حالت طبیعی برمیگردد. در بعضی مواقع نیز گرفتگی رادیاتور در اثر  ایجاد رسوب شدید در رادیاتور هست که باید توسط سرویسکار متخصص بازدید شود و با شستشو مسئله برطرف شود . اگر پکیج در بالکن نصب شده و فضا کاملن ازاد است می توانید سنسور دود را حذف کنید. اگر مکرر خطای اتفاق افتاد لازم است تا با سرویسکار تماس بگیرید. معمولا بعد از ده دقیقه و سرد شدن سنسور حرارتی دستگاه به حالت طبیعی برمیگردد. ارور مربوط به دستگاههای بدون فن و با مکش طبیعی می باشد.

بانک ارور پکیج (مرجع تمام ارور های پکیج های ایرانی و خارجی )

اگر می دانید که فشار آب ساختمانتان کم است به هیچ عنوان شیرپرکن پکیج تان را باز کرده و ساختمان را ترک نکنید، جهت اطمینان می توانید این کار را به ساعات پایانی شب که فشار آب تعمیر پکیج ایران رادیاتور بالاست موکول نمایید. علت صدای زیاد پکیج بوتان هنگام استفاده از آب گرم و سپس قرمز شدن چراغ و خاموش شدن پکیج به علت رسوب گرفتن مبدل دستگاه می باشد و نیاز به اسید شویی مبدل پکیج می باشد. این کد زمانی به نمایش در می آید که سنسور Ntc آب گرم مصرفی خراب شده یا اینکه مدار آن کوتاه است. اگر در زمان کارکرد دستگاه از شماره 30 تا تا 80 به صورت ثابت روشن شود. این خطا توسط برد الکترونیک دستگاه تشخیص داده شده و به شکل یک ارور چشمک زن فعال می شود.

  • فن خاموش است ولی پرشر سوئیچ هوا در وضعیت وصل قرار دارد.
  • که باعث تنگ شدن دهانه دودکش شده اونرو از جای خود بیرون بیارید.
  • کد خطای ۵۰ ۸۰ در پکیج ایران رادیاتور نشان دهنده خراب بودن ترمیستور آبگرم مصرفی می‌باشد.
  • در اینجا در گرمایش پکیج ، ما می‌خواهیم مطمئن شویم که مشتریان ما تا آنجا که ممکن است اطلاعات و کمک بیشتری داشته باشند ، بنابراین در زیر لیستی از کامل ترین بانک ارور پکیج و کلیه کدهای خطای پکیج با برندهای مطرح ایجاد شود، تهیه کرده ایم.
  • با استفاده از یک آچار هواگیری و پیچاندن آن در خلاف عقربه‌های ساعت مشکل را با ریختن مقداری آب حل کنید.