مشخصات، خرید و قیمت قالب شرکتی ایمپرزا وردپرس ردپانت | betheme

با این حال نام قالب شرکتی بر روی آن ها باقی مانده و همچنان در وبسایت های دانلود و فروش قالب با این نام شناخته می‌شوند. همچنین گسترده تر شدن استفاده از این قالب ها باعث شده تا اغلب موارد در دسته قالب های چند منظوره نیز قرار بگیرند. چرا که این قالب ها تنوع پذیری بالایی دارند و بسیاری از وبسایت ها با موضوعات مختلف می‌توانند از آن ها استفاده کنند. در ادامه این مقاله 20 نمونه قالب سایت شرکتی از بهترین قالب های وردپرسی برای طراحی سایت شرکتی را معرفی خواهیم کرد. StartUp یک قالب تجاری چند منظوره است که از ابزارک‌های سفارشی منحصر به فردی نیز پشتیبانی می‌نماید. این تم مخصوص آژانس‌‌های دیجیتال و استارتاپ‌ها و همچنین وب سایت‌های شرکتی طراحی گردیده است و کاملا پاسخگو و قابل تنظیم می‌باشد.

یک قالب برای چند نوع سایت

اما همین نکته را بدانید که به طراح سایت خود دسترسی دارید و میتوانید از طریق تلفن های تماس و یا ایمیل و یا ارتباط از طریق تلگرام و واتس اپ با ما در ارتباط باشید. اما چرا این خدمات رایگان است ؟ زیرا ما یک قالب وردپرس ایرانی را به شما ارائه میدهیم و میدانیم چطور آن را طراحی کرده ایم و قطعا راه حل خطاهای احتمالی آن را هم میتوانیم به سرعت بیابیم. پس با خیال راحت اقدام به خرید قالب ایرانی وردپرس نمایید و نگران مشکلات آن نباشید.

  • امروزه قالب های وردپرسی از تنوع بالایی برخوردار است و انتخاب از میان انواع قالب های شرکتی کار آسانی نیست.
  • اگر قصد طراحی یک وبلاگ جذاب و آنلاین پر زرق و برق را دارید، پیشنهاد ما به شما قالب Bridge است.
  • از قالب Brünn وب‌سایت‌های فریلنسر، اوراق بهادار آنلاین و آژانس‌ها می‌توانند استفاده مفید و کاربردی داشته باشند.
  • فقط چگونه در فوتر می توانم نام سایتم را بنویسم؟ چون نام سایت شماست.
  • این قالب حسی را با بازدید کنندگان القاء می‌نماید که شما شرکتی برتر و باکیفیت در رده کاری خود هستید و خدمات پیشرفته‌ای نیز ارائه می‌نمایید.

اگر به دنبال یک قالب شرکتی برای وبسایت خود هستید، قالب هایی که در ادامه معرفی می‌شوند، می‌توانند انتخاب های خوبی برای شما باشند. اگر قصد راه اندازی یک سایت خبری، وبلاگی، مجله اینترنتی، ورزشی، روزنامه ای و هرنوع سایتی که می خواید مطالب خود را در آن به اشتراک بگذارید و با بهترین قالب برای مخاطب به نمایش درآید پیشنهاد مجله خبری قالب بی تم وردپرس می کنم از این قالب استفاده کنید. دارای عملکرد سریعی ست، حتی به یک خط کدنویسی برای این شرکتی با آن نیاز ندارید، از نطر خدمات سئو سایت کاملا بهینه شده است و با سیستم AMP گوگل سازگار است. قالب شرکتی Qube بدون ایجاد هیچ‌گونه محدودیتی با قدرت و سرعت بسیار و عملکردی عالی در رفع نیازهای کسب و کارها کمک شایانی می‌کند.

قالب وردپرس شرکتی زاگرس

که دلایل اصلی آن را میتوان به حرفه ای بودن قالب و در دسترس بودن طراح قالب شرکتی وردپرس باشد در ادامنه در رابطه با اهمیت پشتیابنی نیز برایتان خواهیم گفت. مسئله بسیار مهم تری که یک سایت پس از طراحی با آن مواجه است مسئله سئو است. از آنجا که قالب های وردپرس حرفه ای از صفر تا صد با توجه به نیاز یک کسب و کار و شرکتی خاص طراحی شده است بسیار بهینه و استاندارد بوده و به سرعت مسبب رسیدن سایت یک شرکت به صفحه اول گوگل می شود. انفولد یک قالب وردپرسی بسیار قدرتمند است که دارای صفحه ساز اختصاصی با نام Avia است و بسیار منعطف و دارای طراحی ریسپانسیو است. این قالب مناسب سایت های شرکتی فروشگاهی، کسب و کارهای شخصی و غیره می باشد. دارای پنل تنظیمات کامل و جامع و بسیار قدرتمند است و با افزونه های زیادی از جمله wpml برای دو زبانه کردن سایت سازگار است.

نمونه قالب شرکتی وردپرس (دمو آنلاین + قیمت + خرید)

ویژگی متمایزکننده این قالب این است که انعطاف‌پذیری خوبی برای ویرایش توسط صفحه سازهایی مثل Elementor و WP Bakery دارد. یعنی می‌توان هر تغییر دلخواهی را در ظاهر سایت پدید آورد و محدود به قالب‌های از پیش آماده نشد. البته دیگر قالب‌ها هم با این صفحه سازها سازگارند اما محدوده تغییرات هرکدام متفاوت است. در ادامه لیستی از بهترین قالب‌ های شرکتی برای شما آماده کرده‌ایم. برای اینکه این لیست را تهیه کنیم به بیش از ۱۲ لیست ارائه شده از سایت‌های معتبر خارجی و داخلی مراجعه کردیم و از میان آنها چند مورد را که در این لیست‌ها تکرار شده بودند انتخاب کردیم و بعد از بررسی معرفی کردیم. خوشبختانه امروزه تعداد فراوانی قالب وردپرس زیبا و کارآمد و بسیار حرفه‌ای وجود دارد که باعث شده است وردپرس یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ایجاد سایت باشد.

http://absnews.ir