افزونه های قرار دادن تبلیغات در وردپرس

قطعا زمانی که مدیران سایت هایی مثل مایکروسافت، FREEPIK، یودمی و گرامرلی تصمیم بگیرند سایت های شان را با وردپرس بسازند، نمیتوانیم در مورد نامعتبر بودن آن صحبت کنیم! یکی دیگر از دلایل محبوبین بالای وردپرس، همین متن باز بودن آن است. CMS چیزی بیش از یک وسیله برای رسیدن به هدف است. آیا زمان طراحی مجدد سایتتان رسیده است؟ این کنترل پنل میزبان، شما را قادر می سازد هر زمان که بخواهید از کلیه پرونده های سرور خود بصورت دستی نسخه پشتیبان تهیه کنید. همچنین هزینه هاست شما بالا می رود. آپلود افزونه وردپرس در هاست به این صورت است که باید از بخش بالا دکمه Upload را بزنید و فایل پلاگین مورد نظرتان را در قالب zip آپلود کنید.

این افزونه شامل گزینههایی برای مجبور کردن کاربر برای ورود به سیستم جهت مشاهده و استفاده از نظرسنجی است. بازدیدها مربوط به بازدیدهایی است که از سایت شما انجامشده است و تعداد صفحاتی که در سایت شما بازشده را نمایش میدهد. تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است و شما به عنوان برنامه نویس نباید از آن عقب بمانید. در این نوشته سعی داریم به یکی از پرطرفدارترین خدماتی که این نرم افزار ارائه می دهد، بپردازیم یعنی خدمات افزایش سایت وردپرس که در بین استفاده کنندگان این نرم افزار بسیار پرکاربرد است. یکی از مسائلی که شاید نتوان آن را مشکل نامید اما به هر حال مسئله ای است که می تواند کاربر را خسته کند آپدیت های مکرر و حجم بالای آپدیت هاست. اما خوشبختانه نرم افزاری رایگان و لایه باز است که با امتحان کردنش چیزی را از دست نمی دهید.

حتما در بخش نظرات آن را با ما به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال می توانید یک افزونه برای اشتراک گذاری مطالب سایت در شبکه های اجتماعی نصب کنید و مطالب سایت خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. تهیه نسخه پشتیبان اخیر به این معنی است که حتی اگر اتفاقی بیفتد مسئله بزرگی نیست، زیرا به راحتی می توانید سایت خود را بازیابی کنید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار محبوب و گزینه ای ایده آل برای کسانی است که اولین وب سایت خود را ایجاد می کنند. نصب یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس تنها اولین گام فرآیند طراحی سایت است و چیزهای بیشتری برای ساخت یک وب سایت ایده آل وجود دارد. SuperCache بر اساس این ایده کار می کند که با برداشتن فایل HTML ایستا سایت؛ وب سرورسایت هر دفعه فایل HTML را جایگزین اسکریپت های سنگین PHP می کند و در نتیجه بازدیدکنندگان سایت می توانند هر فایل HTML را صدها بار مشاهده کنند.

افزایش سرعت وردپرس

قالب ها و افزونه های رایگان بسیار زیادی برای وردپرس عرضه شده است که می توانید برای افزایش قابلیت های سایت خود از آنها استفاده کنید. این پلتفرم نسبت به وردپرس کمتر مناسب افراد مبتدی است اما ویژگی های توانمند زیادی دارد. اما واقعیت این است که وردپرس بروزرسانی میشود تا مشکلات آن به حداقل برسد. سایت شما اگر وردپرسی است و یا سایت خود را با هر سیستم مدیریت محتوا دیگر اجرا کرده اید حتما فایل های حساس در هاست خود دارید، این فایل ها در وردپرس wp-config.php و یا htaccess. با گذشت زمان مواردی مانند بازنگری ، پیش نویس خودکار ، نظرات هرزنامه و موارد گذرا ، اطلاعات شما را پر می کنند و قبل از اینکه بدانید ، بر عملکرد سایت شما تأثیر می گذارد.

معمولاً قالب ها و افزونه های محبوب، هر زمان که نسخه جدیدی از وردپرس می آید، بروزرسانی می شوند. شدیداً در استفاده از قالب های رایگان و نال شده محتاط باشید و یا اصلاً از آن ها استفاده نکنید. برای کسی که می خواهد یک وبلاگ را به عنوان بخشی از یک وب سایت بزرگ تر قرار دهد، Joomla گزینه ی بسیار عالی است. یکی از معدود قالب های وردپرسی است که در بر دارنده چنین امکانات بی نظیری است. یکی از اشکالات وردپرس این است که اگر سایت شما بیش از حد بزرگ شود و تعداد زیادی ترافیک روزانه بدست آورد، ممکن است سنگین شود.

یکی از مهم ترین ویژگیهایی که یک قالب مناسب دارد، قابلیت پشتیبانی و بروز رسانی است. ایده آل برای کارآفرینان غیرتکنیکی آنلاین: بسیاری از محصولات مرتبط با وردپرس، مانند قالب ها و افزونه ها استفاده بسیار ساده ای دارند. البته وب سایت هایی وجود دارند که با 1.5 میلیون بازدیدکننده در هر ماه از وردپرس استفاده می کنند. خصوصا، برای وب سایت های تجاری که از وبلاگی برای محتوای کسب و کارشان استفاده می کنند می توانند به خوبی از این پلتفرم استفاده کنند. حتی وب سایت های بزرگی مانندTIME ، CNN ، TED ، Techcrunch ، NBC و بسیاری موارد دیگر که میلیون ها بازدید صفحه در هر روز دارند از وردپرس استفاده می کنند. توجه داشته باشید که همه CMS ها با اشکال همراه هستند. اما اگر مقالات خود را طولانی و همراه با تصاویر زیاد منتشر کنید ممکن است آسیب جدی به سرعت سایتتان وارد کند. با ما همراه باشید…

همانطور که میدانید با توجه به شرایط اخیر(کرونا) کسب و کارها به سمت آنلاین شدن پیش میرود بعضی ها در سال گذشته برای کسب و کارشان وبسایت راه اندازی کردند و خیلی های دیگر هم در سال جاری مجبور به راه اندازی وب سایت هستند. هنگام بروزرسانی وردپرس، افزونه های کش اطلاعات، می توانند باعث بروز برخی ناهماهنگی ها شوند. برخی از این قسمت ها، مانند قالب و افزونه ها ، ممکن است با نسخه های جدید وردپرس به خوبی مطابقت نداشته باشند. افزونه های کش کننده اطلاعات سایت، می توانند با ذخیره نسخه هایی از محتوای سایت شما در مرورگر بازدیدکننده، وب سایت شما را سریعتر بارگذاری کنند. سپس مکانی را که می خواهید از wizard پشتیبان تهیه کنید را انتخاب کنید تا پرونده ای را که برای شما تولید می کند ذخیره کنید.

با افزودن این قطعه کد به فایل فانکشن، اگر کاربری که نقش آن مدیر نیست بخواهد وارد پیشخوان وردپرس شود، به صورت خودکار به صفحه اصلی سایت ریدایرکت خواهد شد، برای اطلاعات بیشتر در این رابطه مقاله دسترسی به پیشخوان وردپرس فقط توسط مدیر اصلی سایت را سایت بی تم مطالعه نمایید. در واقع می توان گفت هدف از راه اندازی سایت ایجاد درامدزایی مستقیم و بدون واسطه با امکانات و انتخاب های متعدد و سفارشی می باشد .در این حالت یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها جهت راه اندازی یک سایت فروش فایل افزونه مدیریت دانلود Easy Digital Downloads یا به اختصار EDD می باشد که در بین کاربران وردپرسی افزونه ای کاملا شناخته شده بوده و دارای افزودنی ها و قالب های اختصاصی متعددی می باشد.

پلاگین وردپرس

برای کار با Drupal نیاز به مهارت بالایی است حتی بیشتر از Joomla. پلاگین The Grid حرفه ای ترین پلاگین گرید برای ورد پرش است و تنها پلاگینی است که دارای اسلایدر لمسی 100% واکنش گرا است. به علاوه، استفاده از آن ساده است و تجربه ای از ساده گرایی را به شما می دهد. یک افزونه وردپرس می تواند روی سایت شما نصب شود ، اما تا زمانی که آن را فعال نکنید کار نمی کند. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره این افزونه قدرتمند داشته باشید و نحوه کار با آن را بیاموزید مقاله آموزش افزونه Instagram Feed را مطالعه کنید.

به علاوه چون که یک نرم افزار لایه باز است، ممکن است بتوانید افزونه هایی را پیدا کنید که عملکرد شما را افزایش دهند یا اینکه خودتان با کدنویسی آن ها را بسازید. با این پلتفرم می توانید وبلاگی بسازید که هر چقدر دلتان می خواهد می تواند پیچیده باشد. آزادی کاملی برای طراحی دارید و می توانید چیزی بسازید که مشابه آن در هیچ جایی نیست. اگر به cPanel دسترسی دارید. پس از خرید رد صورت نیاز می توانید از پشتیبانی بخواهید تا به صورت رایگان قالب را برای شما مشابه دمو نصب کنند. اگر شما یک طراح یا توسعه دهنده وب هستید و می خواهید که یک وبلاگ را شروع کنید، قطعا نگاهی به Drupal بیاندازید. وردپرس برای بروز نگه داشتن خود همیشه آپدیت بودن قالب ها و افزونه ها را بررسی میکند و همانطور که گفتیم در لوکال هاست این بررسی کمی سخت میشود و اگر تعداد این بررسی ها زیاد باشد پس قطعا در سرعت تاثیر میگذارد.

اگر شما نیاز به بازیابی نسخه پشتیبان دارید، در طی فرآیند بروزرسانی خطایی رخ داده است، می توانید با استفاده از Backup Wizard این کار را انجام دهید. تهیه نسخه پشتیبان wizard می تواند به شما در تولید نسخه های کامل از پرونده های وب سایت خود، از جمله home directory، پایگاه داده ها و پیکربندی ایمیل کمک کند. به شما اجازه می دهد تا پستی را ایجاد و ادیت کنید و همچنین اجازه انجام کار های کوچک دیگری را دارید.

افزونه وردپرس

برای محدود کردن تعداد تلاشهای ورود به سایت برای افزایش امنیت وردپرس میتوانید از افزونه Login LockDown استفاده کنید.بنابراین کافی است که افزونه را نصب کنید و تنظیمات آن را انجام دهید. افزونه نظرسنجی eForm وردپرس یکی از راه حلهای برتر است. ساده ترین راه برای حل این مشکل خاموش کردن موقت همه افزونه هایی است که برای افزایش سرعت سایت شما، عملیات کش کردن را انجام می دهند. علاوه بر این، تهیه نسخه پشتیبان از سایت شما آسان است، و راه های زیادی وجود دارد که می توانید، آن کار ها را انجام دهید. با کمک این پلاگین شما قادر هستید تا تعداد این پیش نویس ها را به حداقل ممکن رسانده و فضای اشغال شده بی مورد در هاست و سرور خود را پاکسازی کنید. یکی دیگر از مشکلات بالقوه، کیفیت افزونه ها و قالب های رایگان است.

یک سیستم محتوای لایه باز یا اپن سورس است که مخصوصا برای قدرتمند کردن وب سایت های وبلاگ نویسی طراحی شده است. وردپرس یک جامعه بسیار قدرتمند دارد که پاسخ گوی تمام مسائل و مشکلات شما است و هرگونه مشکلی را می توانید با یک جستجوی ساده در گوگل برطرف کنید. شما می توانید با غیرفعال کردن اسکریپت ها و استایل ها و یا ادغام آن ها به کاهش درخواست های سایت های صادر کننده فایل ها، اقدام نمایید. این یکی دیگر از CMS ها است که بسیار پیچیده تر و منعطف تر از WordPress و Joomla است و می توانید تمام عناصر وبلاگ تان را تغییر دهید تا به نتیجه دلخواه تان ببرسید. این CMS از وردپرس بسیار پیچیده تر است و برای وب سایتهای پیچیده و گسترده با بار ترافیکی زیاد طراحی شده است. افزونه ها را “غیرفعال” رها نکنید.آنها را حتما پاک کنید.افزونه های غیرفعال همچنان مستعد ایجاد راهی برای دسترسی برای هکرها هستند به این دلیل که کد بصورت عمومی ممکن است در دسترس باشد.

کافی است افزونه مرتبط با این ابزار را در وردپرس نصب کرده و تنظیمات آن را انجام دهید. برای انجام این کار پیشنهاد می شود مقاله “مخفی کردن نسخه وردپرس” را مطالعه نمایید تا به صورت کامل با نحوه انجام این کار آشنا شوید. طراحی این قالب بسیار زیباست، آنقدر که میتواند بازدیدکننده را ترغیب به ماندن در سایت شما کند. CMS نرم افزاری است که روی سرور هاست شما نصب می شود. گزینه بعدی، Ghost است که رویکرد بسیار ساده تری دارد. آپدیت کردن وردپرس به آخرین نسخه آن بسیار ساده است. 1.5 کدام CMS برای شما مناسب است؟

بررسی کنید که آیا مطالب شما به درستی نمایش داده می شود و آیا افزونه های شما به درستی کار می کنند یا خیر. پس از نصب ، می توانید به عنوان مدیر وارد سایت خود شده و متن، تصویر و مطالب دیگر را اضافه کنید. اگر همیشه دوست داشتید که یک وب سایت داشته باشید و مطالب مورد نظر خود را در آن قرار دهید یا به دنبال راهی برای آنلاین کردن کسب و کارتان و معرفی آن از طریق اینترنت بودید اما دانش و مهارت فنی لازم برای انجام این کار را ندارید، خبر خوب برای شما این است که وردپرس طراحی سایت را از انحصار توسعه دهندگان و برنامه نویسان خارج کرده و آن را برای همه افراد ممکن کرده است. بعد از نصب افزونه، یک گزینه دقیقاً مشابه با اسم پلاگین مطابق با تصویر بالا برای شما در پیشخوان لوکال هاست اضافه میشود که میتوانید از آنجا به تنظیمات افزونه دسترسی پیدا کنید.