امنیت وردپرس را با 12 نکته تضمین کنید!

آموزش کامل و دقیق در رابطه با نحوه نصب و راه اندازی کلادفلر در وردپرس را میتوانید مشاهده بفرمایید. همچنین می توانید از سرویس های گوگل که همه رمز عبور ها را امن نگه می دارد استفاده کنید و همچنین مرورگر ها هم میتوانند پسورد هارا ذخیره کنند. اگر هم افزونههایی دارید که کارایی آنها بای مشا موقتی است، بعد از رفع نیازتان آن را حذف یا غیرفعال کنید. می توانید ابزارهای مورد نظر خود را از داشبورد فعال یا غیرفعال کنید. افزونه یا پلاگین فایلهایی هستند که با نصب آنها بر روی وردپرس می توان امکانات و ویژگیهای جدیدی به وردپرس اضافه کرد و سایت را توسعه داد.

افزایش سرعت وردپرس

قبل از خرید قالب وردپرس به چه نکاتی توجه کنیم؟ اگر سایت شما فارسی است و قصد دارید در ایران فعالیت کنید نیاز به خرید از سایت های خارجی با هزینه زیاد ندارید و می توانید از سایت های ایرانی خرید نمایید. تمهای حرفهای که معمولاً با پرداخت هزینه قابل دسترس هستند امکانات حرفهایتری در اختیار شما قرار میدهند. توسعهدهندگان وردپرس هزاران افزونه وردپرس را منتشر کرده و در اختیار کاربران قرار میدهدند. با استفاده از این 14 نکته میتوانید امنیت وردپرس را تا حد بسیار بالایی تامین کنید.

برنامه های iThemes Security Pro از 80 دلار در سال شروع می شود.

اگر پلاگینی پیدا کردید که زمان اجرای آن بالا است و باعث کند شدن داشبورد وردپرس می شود می توانید آن را غیرفعال کنید و یا اگر به قابلیت های آن نیاز دارید پیشنهاد می شود از یک افزونه جایگزین استفاده کنید. ویرایش گر داخل قالب وردپرس را میتوان غیرفعال کرد. از مهمترین فایلها در وردپرس میتوان به فایلهای.htaccess و wp-config.php اشاره کرد که مهمترین اطلاعات سایت در آن ذخیره میشود. معمولا در این شرایط، او سعی میکند که بدافزارهایی را نصب کرده و اطلاعات کاربران شما را دانلود کند. تمامی امکانات این محصول بوت شده و امکان بروزرسانی برای آن فراهم نیست و این خود یک حفره ی بزرگ امنیتی محسوب می شود. باید به این نکته توجه داشته باشید که روزانه صدها سایت وردپرسی در دنیا موردحمله هکرها قرار میگیرند و سایت شما نیز از این قاعده مستثنا نیست. برای اینکه تصاویر بهینه (حجم کم، کیفیت مناسب) داشته باشید میتوانید از نرمافزارهایی مانند فتوشاپ استفاده کنید و البته افزونههایی هم وجود دارد که بهینه کردن تصاویر را بهصورت خودکار انجام میدهد.

افزونه وردپرس

هم اکنون اولین ، محبوب ترین و پر امکانات ترین افزونه در زمینه طراحی به صورت دیداری می باشد که تقریبا همه قالب های حرفه ای وردپرسی و ووکامرسی از آن پشتیبانی می کنند. راهکارهایی که در این مقاله به شما ارائه میشوند جدا از افزونههای امنیتی وردپرس هستند، هر چند که افزونهها قادر هستند امنیت ورپرس شما را بهبود ببخشند اما شما میتوانید با انجام کارهایی که در این مطلب به آن اشاره میکنیم سطح امنیتی سایت خود را بالا و بالاتر ببرید. 8. جدا از این ویژگی های امنیتی ، افزونه همچنین فرم تماس ، سرویس CDN و تجزیه و تحلیل را ارائه می دهد. ناگفته نماند که افزونه Yoast SEO این کار را برایتان سادهتر میکند. پس خواه یک نمونه کار شخصی، یک وب سایت تجاری یا یک فروشگاه آنلاین یا …

چرا باید به امنیت وردپرس اهمیت بدهیم؟

در اینجا با betheme.ir فایل htaccess. همچنین برای محافظت از فایل htaccess. همانطور که در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل نوشت که برای اینکه بتوانید به ثروت و موفقیت برسید در گام اول باید عاشق حوزه کاری خود باشید و اشتیاق سوزانی برای آن داشته باشید! اما محبوبیت آن با هزینه ای همراه است. اگر نمی خواهید برای حق بیمه هزینه کنید ، نسخه رایگان دارای ویژگی های کافی برای اکثر وب سایت های کوچک است. 7. اگر سایت شما خراب شد به ایمیل هشدار دهید. تقریباً همه افزونه های این لیست دارای ویژگی هشدار ایمیل هستند. این عملیات را میتوان با کمک افزونه Advanced Access Manager انجام داد. وقتی صحبت از امنیت وردپرس می شود، کاربران معمولاً در دو اردوگاه قرار می گیرند: افرادی که امنیت را جدی می گیرند و اقدامات احتیاطی را انجام می دهند و کسانی که اعتقاد دارند یا امیدوار هستند این اتفاق هرگز برای آنها رخ نخواهد داد زیرا سایت آنها به اندازه کافی مهم نیست.

وب سایت شما را به صورت خودکار خزیده و کش می کند. لطفا کلیدهای احراز هویت را با پسوردهای رندوم اشتباه نگیرید. بهتر است تعداد دفعات رمز اشتباه در هنگام ورود را محدود کنید بهترین مقدار 3 بار اشتباه است و بعد از آن اکانت برای مدت مشخصی قفل شود. کار به ظاهر سادهای است اما کمی اشتباه در انجام آن، میتواند وبسایتتان را از دسترس خارج کند. باشد. اینگونه کار شما در برقراری امنیت کامل در وردپرس سخت میشود. به عنوان مثال بعد از نصب قالب رایس، در منوی پیشخوان باید افزونه های اختصاصی قالب را نصب و فعال کرد. علاوه بر آن تمامی قالب ها و افزونه های ارائه شده در نوین وردپرس دارای پشتیبانی های همه جانبه می باشند به گونه ای که بعد از خرید هر قالب یا افزونه، یک تیم پشتیبان قدرتمند و پاسخگو می توانند تمامی نیازها و مشکلات شما را حل و فصل نمایند.

در لیست مشابه تصویر می توانید افزونه مورد نظر یا افزونه های مشابه را مشاهده کنید سپس روی نصب کلیک کنید تا افزونه نصب شود. علاوهبراین، باید یکی از برنامههای احراز هویت مانند Google Authenticator را روی تلفنهمراهتان نصب کنید. چرا باید به امنیت وردپرس اهمیت بدهیم؟ با توجه به رونق کسب و کارهای اینترنتی و تعدد وب سایتهای فروش محصولات و خدمات، بازاریابی اینترنتی نزد این کسب و کارها و در فضای رقابتی جذب کاربر و فروش بیشتر از جایگاه و اهمیت ویژهای برخودار شده است. 4. بعد از آنکه عملیات extract رسید می توانید فایل زیپ را حذف کنید تا فضای اضافه از هاست شما را اشغال نکند. بعد از نصب افزونه در وردپرس باید روی فعال سازی پلاگین کلیک کنین تا بتونین از اون استفاده کنین. روی هر پیوندی کلیک کنید تا به توضیحات دقیق تر برسید.

زمانی که سایت خود را با هر سیستمی راه اندازی کنید امنیت یکی از مهمترین بخشهای سایت شما خواهد بود چرا که باید بتوانید سایت خود را در برابر انواع حملات خطرناک محافظت کنید. این کلیدها وظیفه حفاظت و بهبود امنیت در برابر کوکیها را برعهده دارند. برای افزایش سرعت سایت وردپرس تو این مقاله قصد داریم به بهترین راهکارها برای رسیدن به یک سرعت لود بسیار بالا برسیم و با انجام راهکارهای این مقاله قطعا میتوانید به سرعت سایت چشم گیری برسید. دقت کنید که میزان منابع هاست شما و سرعت و کیفیت آن میتواند در این بین نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

گواهی SSL رایگان و شبکه جهانی ارائه محتوا ، آن را به یک راه حل همه کاره عالی تبدیل کرده است. Wordfence همچنین دارای هشدارهای ایمیلی است که در صورت وجود هرگونه تخلف فوراً به شما اطلاع می دهد و همچنین به روزرسانی های هفتگی را ارسال می کند. اگر Wordfence ایمیل ارسال نمی کند ، اطلاعیه های مهمی را مشاهده نمی کنید ، بنابراین مهم است که مطمئن شوید ایمیل های وردپرس شما کار می کنند. در حالت پیشفرض شما میتوانید به صورت نامتناهی رمز ورد خود را اشتباه بزنید اما این کار از لحاظ امنیتی مشکل دارد. نگران نباشید هر کدام از موارد را به صورت جداگانه توضیح میدهیم. ممکن است افراد خودشان خطرناک باشند یا در بهترین حالت از اطلاعات کاربری قوی استفاده نکنند و وبسایت را به خطر بیندازند. اگر اقدامات امنیتی و احتیاطی مناسب را انجام ندهید ممکن است هک شده و اطلاعات سایت شما از بین برود.

این ابزار با تحلیل گزارشات PageSpeed و YSlow اطلاعاتی خوبی را به شما میدهد. قبل از اینکه ادامه این مقاله را بخوانید، اجازه دهید به یک سوال مهم پاسخ دهیم: آیا وردپرس ایمن است؟ قبل از معرفی اولین افزونه، ابتدا اجازه بدهید که اصلا بگویم منظورم از بهترین افزونه امنیتی چیست. پس از فعال سازی افزونه، در پیشخوان وردپرس منوی جدیدی با نام BPS Security اضافه می شود. برنامه های iThemes Security Pro از 80 دلار در سال شروع می شود. در ایران افزونه محافظ امنیتی پیشرفته وردپرس آیتم سکیوریتی iThemes Security Pro بیشترین فروش را دارد که در لیست بهترین افزونه امنیتی وردپرس بالا نیز بود. BulletProof Security یکی دیگر از افزونه های محبوب امنیتی برای وردپرس است. افزونه Wordfence یک افزونه امنیتی قدرتمند وردپرس است که دارای ویژگی های مفید بسیاری است تا هکرها را از وب سایت شما دور نگه دارد. کلیدهای امنیتی وردپرس و احراز هویت در یک همکاری قدرتمند برای محافظت از کوکیها و رمزهای عبور در بین مرورگر و وبسرور فعالیت میکنند.

اما محبوبیت آن با هزینه ای همراه است.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس هم از این قاعده مستثنی نیست و شما میتوانید با انجام یکسری کارها امنیت سایت وردپرسی خود را افزایش دهید و مانع از هک وردپرس شوید. در آنجا می توانید تعداد دقیق وب سایت هایی که هر روز هک شده اند را مشاهده کنید و حتی تعداد آنها را در زمان واقعی ببینید. در این مقاله، افزونههای معروف سئو، مزایا و مشکلات آنها را بررسی کردهایم. اما راه های دیگری وجود دارد که در آنها می توانید این مشکلات را قبل از نصب بروی سایت برطرف کنید. اینگونه تمها برای وبسایت شما بسیار خطرناک هستند؛ چون بیشتر آنها شامل کدهای مخرب مخفی است، که میتوانند وبسایت و پایگاه داده شما را از بین ببرند.

این یک تفاوت مهم است که اگر آنها را سر به سر مقایسه می کنید ، باید در نظر بگیرید. به عبارت دیگر، اگر وب سایت شما به آرامی بارگیری می شود، باید انتظار داشته باشید که رقبای شما که در این منطقه مهم سرمایه گذاری کرده اند، بالاتر از شما قرار گیرند. به یاد داشته باشید که پیش از نصب پلاگین در وردپرس، باید توضیحات مربوط به نصب را مطالعه کنید تا ببینید آیا آن افزونه با نسخه وردپرس شما سازگاری دارد یا نه. امروزه همه درباره مزایای وردپرس آگاه هستند اما قالب وردپرس، گروهی از فایلها (گرافیک، cssها و کد) است که در طراحی سایت، ظاهر کلی وبلاگ یا وب سایت شما را مشخص میکند. در اصل ویژگی در نصب پیش فرض WordPress قرار گرفته که میتوان آنرا از طریق دنبال کردن مراحل مشخص شده از داشبورد WP فعال نمود. شما برای غیرفعال کردن افزونه های وردپرس در این مواقع دو راه دارید که در ادامه آن ها را به شما آموزش خواهیم داد.

پلاگین وردپرس

بیشتر مواردی که در بالا ذکر کردیم در مورد پاک کردن اطلاعات غیر مفید بود. فراموش نکنید به خاطر مسائل امنیتی بهتر است در پایان فایل zip افزونه را از هاست خود پاک کنید. Sucuri دارای تمام ویژگی هایی است که برای محافظت از سایت خود در برابر هکرها لازم است ، و فایروال پیشرفته برنامه وب آن قوی ترین در بازار است. آیا به دنبال بهترین افزونه های امنیتی وردپرس برای محافظت از وب سایت خود در برابر تهدیدات آنلاین هستید؟ اگر اعلان های خود را دریافت نمی کنید ، همچنین می توانید یاد بگیرید که چگونه ایمیل های Sucuri خود را به راحتی تعمیر کنید . حتی اگر نمی خواهید این کار را انجام دهید، مدیران سایت خود را مجبور به انجام این کار کنید. این کاربرپسندترین رابط کاربر را ندارد ، اما کار خود را به نحو احسن انجام می دهد. در این صورت شما نیاز خواهید داشت یک سری قابلیت را به سایت خود اضافه کنید.

علاوه بر اینکه وردپرس به خودی خود تا حد زیادی ایمن است، افزونههایی برای ایمن تر کردن سایت نیز وجود دارد تا سایت خود را امن تر کنید. اگر به وبسایت هایی برخوردید که پیدا کردن قالب وردپرس آن ها از طریق روش های بالا سخت بود می توانید از روش های دستی برای شناسایی قالب سایت وردپرس استفاده کنید. توجه نمایید قیمت آن در سایت های خارجی حدود 80 دلار است ولی در ایران حدود 100 هزار تومان. هر چه حجم فایل های سایت کم باشد سرعت بارگذاری آنها بیشتر است. ابزار Pingdom : این ابزار که جزو پر استفاده ترین ابزارهای آنلاین در زمینه آنالیز و بررسی سرعت یک سایت ایجاد شده است، به شما کمک می کند تا عملکرد سایت و کیفیت آن را از جنبه های گوناگون متوجه شوید.

در صورت تشخیص تهدید امنیتی به شما اطلاع می دهد. پیشنهاد ما به وبمستران و مدیران سایت این است که به این موضوع توجه کنند که عملکرد سایت شان چه تاثیری روی تجربه کاربری دارد و اینکه حتما باید معیار های مختلفی از تجربه کاربری را در نظر بگیرند. با کلیک بر روی نام هر افزونه می توانید وضعیت ترجمه آن را به زبان های مختلف ببینید. هسته وردپرس توسط تیم پشتیبانی آن به صورت مداوم و دوره بهروزرسانی میشود تا ایرادات و خطاها و مشکلات امنیتی آن برطرف شود.