انتخاب سقف کاذب برای طراحی داخلی اداری

مبلمان نامناسب، آشفتگی ذهنی و استرس را در افراد ایجاد خواهد کرد. استفاده از عطر در دکوراسیون محیط اداری برای ایجاد هوایی با رایحه مناسب، باعث افزایش تمرکز ذهنی روی کار می شود. این موضوع در افزایش بهره وری و ایجاد حس خود در محیط کار بسیار تاثیرگذار است. یکی از نکاتی که میتواند در طراحی دکوراسیون اداری بسیار تاثیرگذار باشد، خلاص شدن از شر کاغذ های موجود در محیط میباشد. یکی از اصلی ترین موارد تاثیرگذار بر زیبایی محیط دیوار است. داشتن یک میز مناسب و دسترسی درست به وسایل مورد نیاز، در کنار داشتن صندلی های ارگونومیک، از مهم ترین نکاتی است که در این زمینه باید به آن توجه کرد. بهترین مکان برای در نظر گرفتن قفسه بندی و دکوراسیون، فضای کنار میز شماست. در نهایت می تواند از یک فیلتر هوای کوچک در کنار میز یا صندلی تان استفاده کنید. در این مطلب نکات مهم در طراحی یک فضای اداری را با تصاویر آن مرور می کنیم.

در سال 2020 تغییر بزرگی در فرهنگ و اولویت های محل کار مشاهده شده است ، که منجر به ایجاد برخی از روندهای جالب طراحی دفتر برای سال طراحی داخلی مجتمع اداری 2021 می شود. اگر سالن بزرگی در اختیار داشته باشید می توانید با پارتیشن بندی قسمت های مجزایی را برای ایجاد سالن های متنوع در نظر بگیرید. در این حالت، یک فضا به شکل کامل بوسیله تقسیم کننده جدا می شود و شکل مجزایی را به خود می گیرد. در بقیه جاهای دفتر، صفحات فلزی سوراخ شده ای به چشم می خورد که نقش تخته آهنربایی را ایفا می کند و بدون خدشه دار کردن طراحی دلباز فضا، بخش های مختلف را از هم جدا می کند. حفظ فضای خصوصی برای هر فرد، تفکیک بخش های گوناگون یک محیط کار با کمک پارتیشن بندی با توجه به کاربری فضا، نمای بصری فضای کار و موارد دیگر، از جمله مزایای استفاده از پارتیشن های اداری به شمار می ورند. خدمات طراحی دکوراسیون داخلی از مبلمان متحرک، میز های کوچک که قابلیت تبدیل به میز بزرگ را دارند استفاده می نمایند تا فضایی را برای جمع شدن همکاران ایجاد نماید تا افراد بتوانند ایده های خود را بیان نمایند.

اینها به برقراری ارتباط با همکاران و هماهنگی کارها کمک می کنند. با توجه به فصل می توانید برای گرم کردن هوم آفیس از یک بخاری کوچک یا یک کولر برقی استفاده کنید. صدها کتاب، مقاله و مراجع در مورد چگونگی ایجاد فضاهای کوچک برای نیازهای حرفه ای نگاشته شده است. برای تزئین دیوار دفتر می توانید از انواع رنگ های تزئینی و قاب عکس استفاده کنید. طراح اصلی پروژه گفته این طراحی سازمان فروش مثل یک بوم سفید صنعتی می باشد. تجربه ثابت کرده است زمانی که تعدادی همکار با یک هدف مشخص و در یک زمینه کاری در یک سالن با یکدیگر تبادل نظر دارند می توانند اهداف سازمان را با کیفیت و تمرکز بهتری دنبال کنند. مورد بعدی که روی تعرفه های مختلف طراحان تاثیر می گذارد، آن است که قرار است، در هر فضای پروژه از چه سطح کیفیت متریال استفاده بشود. پاسخ به اطمینان شما با اندوخته و اعتبار خود مبتنی بر کیفیت ، تجربه و علوم آکادمیک. با توجه به ساعات طولانی که هر فرد در محل کار می گذراند، فضای کار می تواند کسل کننده و تکراری باشد.

به طور کلی پرده های کرکره ای را می توانید در دو مدل عمودی و افقی تهیه کنید. برای اولین بار در تاریخ شرکت ها ، مفهوم دورکاری معنی می شود. این تاثیر به این دلیل است که باعث به وجود آمدن آرامش و همچنین نظم برای محیط اداری میشود. • نصب سقف کاذب دولایه باعث ایجاد عمق در فضای کاری میشود که محیطی زنده و پویا را برای کار به وجود میآورد. • میتوانید با استفاده از بافتهای یکسان در سقف و دیوارها، ظاهری یکدست به راهروها ببخشید. به این ترتیب در مواقعی که نیاز به فضای باز دارید، برای مثال هنگام برگزاری رویدادها یا جلسات تیمی میتوانید با برداشتن پارتیشنها فضایی باز و یکدست ایجاد کنید. همچنین باید نشیمن و پشتی راحتی داشته باشد و افراد هنگام نشستن در آن فرو نروند و غرق نشوند!

به هر حال بهترین راه حل باید هنگام طراحی دکوراسیون محیط اداری انجام شود. انتخاب رنگ آبی یا سبز باعث آرامش می شود، در حالی که فضایی که دارای رنگ قرمز یا زرد باشد، بهترین مکان برای اتاق جلساتی است که ایده ها در آنجا تولید می شوند. یعنی این که همان طوری که در صرفه جویی در میزان انرژی اهمیت دارد ، میزان انرژی که ممکن است از یک فرد در یک فضا گرفته شود دارای ارزش و اهمیت است . طراحی داخلی دفتر اداری مدرن، طراحی دکوراسیون داخلی اداری مدرن نیز از موضوعاتی است که همانند طراحی داخلی اداری مدرن از اهمیت بالایی برخوردار است. پس پارتیشن بندی دکوراسیون محیط اداری برای ایجاد بخش های مختلف با اهداف متفاوت از اهمیت زیادی برخوردار است. رنگ دفتر در روحیه افراد تأثیر زیادی دارد، بنابراین بهتر است از رنگ های آرام استفاده کنید. و در صورتی که ارتفاع صندلی زیاد است می توانید از زیرپایی های قابل تنظیم برای قرار گرفتن مناسب پاها در ارتفاع کافی استفاده کنید. گیاهان، هم به اتاق شما زیبایی و آرامش می بخشند و هم هوا را پاکیزه می کنند فراموش نکنید که گل و گیاه برای اتاق اداری، مانند روح در بدن است؛ در ضمن، گیاهان باعث کاهش استرس و افزایش تمرکز می شوند.

علاوه بر این، قرار دادن گیاهان طبیعی می تواند نشاط را به دفتر شما هدیه دهد. می توان از قفسه ها برای قرار دادن وسایل در یک دفتر استفاده کرد. همان قدر که میز ها در طراحی اتاق کار ها مهم هستند، صندلی ها از آن ها مهم ترند، یک صندلی خوب باعث می شود تا در طی مدتی که کار می کنید خسته نشوید و همواره کارتان را با لذت و شادابی انجام دهید. نورپردازی مانند تیز آخری است که باید با دقت تمام انجام شود تا همه چی خوب به سرانجام برسد . به طور خلاصه، این یعنی کارمندان میتوانند از خانه و بوسیله ی سیستم خود کارها و وظایف خود را انجام دهند و به اندازه ی یک فرد حضور یافته در شرکت مفید باشند.

این پروژه شامل طراحی داخلی یک دفتر کار معماری در کالیفرنیا می باشد که توسط خود معماران انجام گرفته است. Hopkins گفت: «این متریالها در واقع این امکان را به ما داد که کار طراحی دکوراسیون داخلی اداری را با سرعت بیشتری انجام دهیم. می توانید در صورت امکان برای تنظیم ارتفاع مناسب مانیتور آن را روی دیوار یا صفحه روبرویی میز نصب کنید. از دیگر مزایای استفاده از پارتیشن در دکوراسیون داخلی منزل، هزینه پایین آن نسبت به ساخت دیوارهای ثابت و بنایی است؛ بدین ترتیب با هزینه ای معقول می توان به دیواره ای قابل حمل و مدرن دست یافت و آن را در محل دلخواه قرار داد. طراحی داخلی اداری یک مجموعه فقط در مورد فنگ شویی و تناسب رنگ ها نیست، بلکه در مورد تولید نتیجه، انجام کارها، و داشتن بهره وری دلخواه است. اختصاص فضا به کارکنان و حفظ حریم خصوصی می تواند تمرکز آن ها را برای انجام کار ها بالا ببرد.

بیشتر مشاغل با فرصت های همکاری و گردهمایی ایده های بهتری را کشف می کنند. فضاهایی برای کار گروهی یا همکاری یک موضوع غیرقابل اجتناب در صنعت طراحی داخلی اداری است. زمانی که کارکنان یک بخش یا واحد در یک سالن و نزدیک به هم مشغول کار هستند می توانید به راحتی برای مشکلات پیش آمده به دنبال راه حل باشید. می توانید برای ایجاد تنوع هر روز تصاویری را روی دیوار نصب کنید یا در سمت دیگر میز بنشینید. هر روز یک مدت زمان کوتاه برای منظم کردن هوم آفیس و لوازم به شکلی مرتب اختصاص دهید. به صورت روتین در طول روز در بین این مکان ها تردد خواهید داشت و همین موضوع باعث ایجاد تنوع زیادی در روحیه و ذهن می شود. هوای مطبوع و تازه بر ایجاد حس و حالی پر انرژی و تمرکز روی کار تاثیر زیادی دارد. رنگ ها هم روی حس و حال ذهنی و هم بر انرژی جسمانی اثراتی را به جای می گذارند. رنگ هایی که روزانه در محیط اطراف می بینیم روی احساسات درونی، انرژی و فعالیت ذهنی تاثیرگذار هستند.

در همین راستا و برای ایجاد هوای مطبوع در سالن می توانید از گیاهان استفاده کنید. در گالری ها و سالن های نمایش، بسیار از این نوع استفاده می شود. علاوه بر رنگ نور پردازی و روشنایی نیز بر روی کارمندان تایر گذار است نبود نور کافی در محیط کار باعث خستگی و خواب آلودگی پرسنل می شود. این نکته را در نظر داشته باشید که رنگ بندی، چینش و ایده پردازی برای دیزاین محیط اداری در روحیه کارکنان و کارمند آن تاثیر گذار است. بسیاری از مردم بیشتر روز و شب خود را در محیط کار خود می گذرانند، بنابراین طراحی دکوراسیون اداری مناسب، می تواند بر روحیه افراد تأثیر بگذارد. ما در عصری هستیم که مردم دوست دارند تنها باشند. البته چنین فضاهایی در ایران تقریبا غیر قابل اجراست و هدف از ذکر چنین مثالی تنها برای باز نمودن ذهن شما برای ایجاد تغییرات و داشتن کمی جسارت بود. این بدان معناست که شما فضای دفتر را برنامه ریزی کنید زیرا این قضیه تضمین می کند که محل کاری متناسب با هدف شما باشد و البته از نظر بصری زیبایی شناسی و جذاب است.

اما اگر برای خنک کردن یا گرم کردن هوا نیاز به امکانات بیشتری داشتید، حتما به این موضوع توجه کنید. اگر در هوم آفیس مشغول به کار هستید حتما میز و صندلی راحتی برای خود انتخاب کنید. باید در دکوراسیون محیط اداری رنگ هایی را انتخاب کنید که باعث افزایش تمرکز و افزایش قدرت ذهنی افراد می شود. تمیز کردن اتاقی که در آن مشغول به کار هستید و رعایت نظم در چیدمان، موضوع بسیار مهمی در افزایش تمرکز ذهنی است. معمولاً از الیاف پلاستیکی برای کفپوش استفاده می شود زیرا تمیز کردن آن آسان است. حتما زمانی را برای تمیز کردن و نظافت هوم آفیس و منزل اختصاص دهید. زمانی که در یک هوم آفیس کار می کنید قطعا به دلیل رعایت نظافت منزل باید به نظافت این قسمت نیز توجه ویژه ای داشته باشید.

به این ترتیب به مرور زمان تعامل بین کارمندان و مشتریان بیشتر میشود. به گفتهی مدیر خلاقیت این شرکت، این میز مواج معرکه، باعث سیالیت و جوشش ایدهها میشود. برای رهایی از این مشکل، پیشنهاد میشود که فقط چیزهایی را حفظ کنید که «شادی را به ارمغان میآورند». توجه داشته باشید بهترین کسی که می تواند میز کاری منظم و در عین حال بی نظیری را طراحی کنید خودتان هستید زیرا می دانید به چه چیزهایی نیازمند هستید و می توانید وسایل مورد نیاز خود را به گونه ای روی سطح میز قرار دهید که در صورت نیاز به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید.

دکوراسیون اداری مدرن، طراحی خلاقانه و جذاب! اگر فضای کوچکی در اختیار دارید، می توانید برای یافتن راه حلی برای ایجاد تنوع و تغییر در دکوراسیون هوم آفیس جستجو کنید. بیشتر کارفرمایان افرادی را برای انجام کارهای مختلف و برای بخش های متفاوت استخدام می کنند. پارتیشن های ثابت از آن جایی که قابلیت تکان دادن و تغییر وضعیت را ندارند، می بایست با متریال مناسب و کاربردی ساخته شوند تا محیط داخلی علی الخصوص محیط اداری به اهداف کاربردی و بهره وری هر چه بیشتر نزدیک شود؛ به این معنا که علاوه بر ایجاد بخش های مجزا و عایق صدا، ارتباط با سایر بخش های فضای کار به راحتی برقرار شود و تعامل میان کارمندان از جریان نیافتد.