بایگانیهای افزونه های وردپرس

بعد از مشاهده کامل این ویدیو قادر خواهید بود به راحتی افزونه های وردپرس را نصب و راه اندازی کنید. با راهنمایی های این مقاله قادر خواهید بود سرعت سایت وردپرس را افزایش داده، زمان بارگذاری صفحات در موبایل در رایانه را نیز به مقدار قابل توجهی کاهش داده و با کاربران خود بیشتر ارتباط بگیرید. در نتیجه تصاویر بهبود یافته میزان حجم صفحه را تا مقدار قابل توجهی کاهش می دهند و ووکامرس را برای عملکرد بهتر آماده می کنند. بدون مقدمه و حرف اضافه بیایید 6 نکته ای را بگوییم که عملکرد فروشگاه سایت شما را بهبود می دهد. انواع افزونه های فروشگاه ساز وردپرسی، مزایا و محدودیتهای خاص خود را دارند.

با وارد کردن محصولات خود در ووکامرس پایگاه داده شما کمی درهم و برهم می شود، در نتیجه عملکرد آن کند خواهد شد. نسبت تقریبا مستقیمی بین طرح قالب و عملکرد آن و سرعت قالب وجود دارد. برای نمونه، یک قالب وردپرسی خالی با چند متن کوتاه، سرعت بارگذاری بسیار بالایی دارد در مقابل، یک قالب حجیم با قابلیت های بسیار (که بسیاری ممکن است حتی مورد نیاز شما نباشد)، با محتوای چندرسانه ای بسیار، خیلی آهسته تر بارگذاری خواهد شد. شما می توانید یک یا دو add-on که نیاز دارید را خریداری کرده و داشبورد خود را از ویژگی هایی که نیاز ندارید، خالی کنید. لازم به ذکر است که ابزار google page speed insight در حقیق نیاز به تحریم شکن دارد. خوشبختانه ما در گذشته آموزش تست سرعت سایت با ابزار آنلاین Webpagetest را در وبلاگ سون هاست قرار داده ایم که مطالعه آن را ضروری می دانیم!

زمان انتشار نیز قابل مشاهده می باشد.

به این ترتیب هنگام بهینهسازی سرعت وردپرس، با دسترسی کامل شما به همه تنظیمات و فضاها چه در سرور اختصاصی و چه در VPS، دیگر سرور هیچ محدودیتی نخواهد داشت. به طور معمول، هکرها می توانند پوشه wp-admin و صفحه ورود شما را بدون هیچ محدودیتی درخواست کنند. همان طور که ممکن است حدس زده باشید cookie free domain قابلیت ها و امکاناتی دارد که می تواند این مشکل را برای شما حل کند. شاید شنیده باشید که همیشه باید در سایت های وردپرسی از حداقل تعداد افزونه ها استفاده کرد اما هیچ وقت متوجه نشده باشید که چرا.

همچنین میتوانید در فرم ورود و ثبت نام فقط امکان ورود با موبایل را فعال کنید و سایر روش ها را غیرفعال و مخفی کنید. یکی دیگر از افزونه هایی وب مستران برای تغییر تاریخ وردپرس به هجری شمسی استفاده می کنند wp-parsidate نام دارد. با نصب یکی از پلاگینهایی که در ادامه معرفی میکنیم میتوانید عناوین خبری را در سایت وردپرس خود نمایش دهید. با OptinMonster، می توانید به سرویس های ایمیل مارکتینگ محبوب متصل شوید تا لیست ایمیل خود را افزایش دهید.

چرا آموزش وردپرس ضروری است؟

اطلاع رسانی به دو صورت ایمیلی و نوار هشدار می باشد . پس از نصب این افزونه می توانید با تغییر تنضیماتش اقدام به دریافت بهترین نتیجه از نصب یک افزونه بهینه ساز وردپرس کنید. اقدام کنید. پس از اینکه این دو مرحله کار را پشت سر گذاشتید لازم است که به افزودن سه خط کد زیر در آن بپردازید. از جمله مهم ترین عوامل موثر در سرعت سایت به خصوص سایت های ورپرسی مواردی مانند موارد زیر است. دستورالعمل هایی که به شما گفته می شود نیاز مند یک دانش فنی پایه از روند سایت سازی می باشد لذا بهتر است هنگام دنبال کردن راه کارهای افزایش سرعت سایت کمی دانش در خصوص مطالبی که به شما گفته می شود کسب کنید.

افزونه ای که ما به شما پیشنهاد می کنیم که سرعت سایت شما رو تا حد مناسبی بهینه می کنه و تمامی خدمات بالا رو به شما ارائه میده و کلی خدمت دیگه و ویژگی دیگه هم به شما ارائه میده افزونه wp rocket هستش. این کار شایع تری راه حل است چرا که کار کم هزینه ای است. در ادامه اما اگر نتوانستید قالب مناسبتان را پیدا کنید با استخدام یک توسعه­ دهنده، می­توانید قالب اختصاصی مدنظر خود را ایجاد کنید که هزینه آن در مقایسه با انتخاب یک قالب پرمیوم بیشتر است. یک نوع بسیار ارتقا یافته از میزبانی وب اشتراکی است (یک اسلایس کامل از یک پیتزا)، اما هزینه بالاتر است. اگر فکر می کنید که داشتن تنها تکه کوچکی از پیتزا چندان هم بد نیست، پس خطرهای امنیتی بالقوه شرایط را بدتر نیز خواهد کرد. پس قطعا برای استفاده از افزونهها هم محدودیتهایی وجود دارد. این افزونه هم قابلیت drag and drop را دارد و میتوانید هرجوری که دلتان میخواهد وبسایت خود را دیزاین کنید.

وبسایت بیزنسی: همه کسب و کارها برای حضور در اینترنت باید وبسایت داشته باشند. در واقع تصاویر همان کیلوبایت هایی می باشند که هنگام بارگذاری صفحه بر زمان موثرند. اما هنگامی که نیازی به رد و بدل شدن فایل ها با کوکی نیست اما در واقع برای ورود به سایت نیاز است چون همه ی فایل ها با کوکی ارسال می شود نتیجه این است که حجم فایل بیش تر می شود و سرعت لود پایین تر می آید و این اصلا نکته ی مثبتی برای سایت شما از نظر کاربران و گوگل به حساب نمی آید. در واقع هنگامی که یک کوکی توسط یک سرور برای یک دامنه تعریف می شود لازم است که بعد از آن همه ی درخواست های http با کمک همان کوکی انجام شود.

قبل از اینکه وارد بررسی این افزونه ها شویم، به خاطر داشته باشید که تعدادی فاکتور در میزان ترافیک بالای وب سایت شما تأثیرگذار است. سرورهای وی پی اس و اختصاصی هر دو میتوانند مدیریت شده باشند، بنابراین نیازی نیست یک مخ سرور باشید تا بتوانید از آن استفاده کنید. اگر آنها PHP نسخه 7.x را داشته باشند، باید این کار را انجام دهند اما اگر آنها نسخه جدید را نداشته باشند بهتر است آن شرکت را رها کنید. اما موضوع مهم دیگر اینکه همیشه قبل از تغییرات مهم، یک نسخه پشتیبان از سایت خود تهیه کنید. ما امروز سه نکته مهم افزایش سرعت بالا آمدن سایت وردپرسی را برایتان بیان کردیم.

به عنوان نمونهِ چیزی که این پلاگین ها برای تان میسازند، میتوانید وارد پنل کاربری خودتان در سایت فرین آکادمی شده و فضای آن را مشاهده کنید. فقط برای اینکه به چنین آسودگی برسید باید درست آموزش ببینید اگر فقط ۱۰ روز با ما همراه باشید و فیلم های آموزش وردپرس را جلسه به جلسه ببینید قطعا به تمام مهارت های لازم برای طراحی سایت میرسید ما در وبسایت۳ به شما کمک میکنیم تا به راحت ترین شکل ممکن وبسایت خودتان را کاملا حرفه ای راه اندازی کنید. همه افزونه های موجود توسط سایت لرن دی ال به صورت اختصاصی تهیه و بومی سازی شده اند،که شما میتوانید با خیال راحت از این محصولات روی سایت وردپرسی خودتان استفاده کنید.ما سعی کردیم در کنار بومی سازی خیلی از باگ های این افزونه ها برای استفاده روی وردپرس فارسی را هم برطرف کنیم. در صفحه باز شده بر روی دکمه بارگذاری در بالای صفحه کلیک کنید.

اجازه دهید نگاهی به گزینه های در دسترس میزبان وب نگاهی انداخته و تفاوت ها را بیان کنیم. برای مقابله با مطلب بیان شده، شما در هنگام دانلود فایل زیپ افزونه باید به مرجع دانلود اطمینان حاصل کنید، سپس اقدام به دانلود پلاگین کنید. ما بر روی لینکی کلیک می کنیم و سپس یک، دو و نهایتا سه ثانیه منتظر می مانیم و تمام! برای اینکه سرعت وب سایت خود را تا جایی که امکان دارد افزایش دهید، باید آن را بر روی پایه های محکمی بنا نهید. اگر آدرس تمام فایل های JS و CSS را به پایین صفحه انتقال دهید، پدیده CSS flashing رخ خواهد داد و این اتفاق برای کدهای JS (جاوا اسکریپت) نیز خواهد افتاد و باعث می شود تا بعد از اجرا شدن کدهای جاوا اسکریپت، عناصر صفحه تغییر پیدا کند. به اعصاب خود مسلط باشید، در صورت بروز همچین مشکلاتی فقط کافیست افزونه یا پلاگینی که باعث این ناهماهنگی شده را پیدا کنید و غیر فعال کنید.

اگر شما هر دستورالعملی را کورکورانه اجرا کنید تنها برای اینکه به امتیاز 100 برسید، ممکن است باعث خرابی سایت شوید. پیشنهاد ویژه وردپرس باران نیز بهینه سازی سایت وردپرس با استفاده از روش های این دو جلسه از ابتدای شروع آموزش کامل وردپرس می باشد. چرا آموزش وردپرس ضروری است؟ اما این فرایند کش مرورگر است که باعث ایجاد این برداشت نادرست میشود! فرایند Minification این کدها را تا حد بالایی قابل کنترل میسازد. » پاسخ این است که مشکل عموماً در تعداد پلاگین های وردپرس نیست بلکه در کیفیت کدها و تأثیری است که آنها بر روی سیستم میگذارند، است. با این حال اکثر مولفان پلاگینها به کد خود اهمیت میدهند و سعی میکنند در صورت امکان پاسخ تمام سوالات پشتیبانی را ارائه دهند. علاوه بر این سایت، سایتهای ایرانی زیادی هستند که قالبهای حرفهای ارائه میدهند که میتوانید با خیال راحت از آنها خریداری کنید.

پلاگین وردپرس

وردپرس به گونهای تنظیم شده که تولیدکنندگان دیگر نیز بتوانند کدهای خود را درآن سایت بی تم بگنجانند. با وجود توسعه اطلاعات در این زمینه دیگر نمی توان ادعا نمود که فروشگاه و ووکامرس آهسته می تواند هزینه های زیان باری برایتان داشته باشد. یک وب سایت سریع اعتماد بازدیدکننده را جلب میکند، شانس طولانی تر کردن زمان بازدید کاربر را افزایش می دهد و به همین ترتیب شانس بیشتر هزینه کردن در سایت نیز افزایش می یابد. من واقعا نمیتوانم میزبانی وب اشتراکی را برای هیچ نوع کسب و کاری پیشنهاد کنم، اما اگر چاره ای نیست، فقط برای مشاغلی که نیاز به بازدید بسیار کمی دارند، میتوان استفاده کرد. اون هایی هم که نیاز کمی بهشون دارید رو باز هم حذفشون کنید. بسیاری از پلاگین ها ویژگی ها و عملکردهای خاص و هدفمندی را که برای نوع سایتی که ایجاد می کنید نیاز دارید اضافه می کنند. مزیت دیگری که میشود نام برد، اضافه کردن اختیارات مدیران است؛ به این معنی که به صاحبان مشاغل امکان شخصی سازی امکانات و ویژگیهای سایت را میدهد.

افزایش سرعت وردپرس

در ادامه سون هاست را همراهی کنید! PHP7 در مقایسه با نسخه های قدیمی تر، در سرعت و اجرا بسیار بهتر و استفاده از آن بسیار ساده تر است. این مدت، زمان بسیار اندکی است. زمان انتشار نیز قابل مشاهده می باشد. این افزونه با کاهش زمان بارگذاری در سایت و بهبود سرعت در سئو نیز تاثیر چشم گیری ایفا می کند. اگر سایت شما با هدف کسب درآمد ساخته شده باشد، خواه یک فروشگاه آنلاین باشد یا خدمات تجاری آنلاین/آفلاین ارائه دهد، از دست دادن یک مشتری بالقوه اتفاق خوشایندی نخواهد بود.

به خصوص تصاویری که در ابتدای صفحه وجود دارند به این علت که در همین ابتدا لود می شوند. به خصوص اگر آن سایت یک سایت وردپرسی باشد به این دلیل معمولا استفاده زیاد از افزونه ها و قالب های آماده موجب کند شدن سایت می شود. از جمله اینکه شما با هر موضوعی و هر عنوانی که بخواهید میتوانید در ژاکت قالب پیدا کنید. از جمله این نکات معرفی منابع معتبر تهیه افزونههاست. بلکه به سادگی سایت شما را برای چندین ساعت یا چند روز از کار می اندازند. تغییر به یک ارائه دهنده میزبانی وب بهتر، سرعت سایت شما را تا چند ثانیه افزایش خواهد داد.

افزونه وردپرس

با اینکه هنوز هیچ مرجع رسمی برای زمان بارگذاری سایت عدد مشخصی را اعلام نکرده اما متخصصین این حوزه از علاقه موتورهای جستجو برای نمایش سایت های با لود تایم زیر 2 ثانیه پرده برداشته اند. برای مشاهده تمام سورس هایی که در صفحه لود می شوند می توانید تکه کد زیر را به فایل functions.php قالب خود اضافه نمایید و آن را ذخیره کنید. اما کدهای یک قالب بایستی تمیز و استاندارد باشند. بررسی کدهای هرکدام از پلاگین ها کار درستی است اما کسی فرصت این کار را ندارد. بنابراین در حفظ اطلاعات این فایل باید دقت کافی را داشته باشید و با استفاده از هر ترفندی که میدانید دسترسی به این فایل را محدود کنید تا کسی جز خود شما قادر به مشاهده این فایل نباشد.