بایگانی‌های قالب شرکتی کسب و کار سوال وردپرس | betheme

سازگاری با انواع مرورگرهای مختلف از دیگر فاکتورهای مهم در انتخاب یک قالب شرکتی حرفه‌ای می‌باشد. همه قالب‌ها ممکن است قادر به نمایش سایت شما در کلیه مرورگرهای گوناگون نباشند و هر کدام از کاربران بنا بر عادت و سلیقه از مرورگرهای متعددی استفاده کنند. پس اگر سایت شما فقط بر روی یک مرورگر بدون نقص نمایش داده شود کافی نیست و در صورتی که نسبت به نمایش سایت در سایر مرورگرها بی‌اعتنا باشید؛ قطعا بازدیدکنندگان و کاربران بسیاری مجله خبری قالب بی تم وردپرس را از دست خواهید داد. قالب مورد نظر خود را از حیث سازگاری با مرورگرهای مختلف اعم از کروم، اپرا، سافاری، فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر و غیره مورد بررسی و آزمایش قرار دهید. این قالب محصول مشهور Elegant themes و یکی از محبوب‌ترین و پرقدرت‌ترین قالب‌های وردپرس است که از آن می‌توان برای ایجاد انواع سایت‌ها استفاده کرد، ازجمله سایت‌های شرکتی. ازاین‌رو، حتماً باید نام این قالب را در لیست بهترین قالب‌های شرکتی ذکر کرد.

قالب سون ( The فارسی

این قالب ها طراحی مهندسان ایرانیست و مطابق با ذوق و سلیقه و نیاز ایرانی کدنویسی شده اند و هر ایرانی پس از استفاده از چنین قالب هایی متوجه کاربری متفاوت این قالب ها نسبت به نمونه های خارجی خواهد شد. سرعت لود بالای سایت نوعی احترام به حقوق و زمان مخاطب است و در نتیجه رعایت چنین نکته ای در کنار سایر نکات سایت شما به یک سایت مخاطب پسند تبدیل خواهد شد. این قالب با استفاده از افزونه ویژوال کامپوزر به صورت کامل قابلیت شخصی سازی دارد. همچنین برای طراحی اسلایدر صفحات در آن نیز می‌توان از افزونه اسلایدر روولوشن استفاده کرد.

قالب شرکتی Airi Health Coach فارسی

با استفاده از قالب Studio 8 حتما نیازی نیست که در کسب و کار خود مهارت خاصی داشته باشید، بلکه می‌توانید به بهترین نحو ممکن وب سایت تجاری خود را مدیریت کرده و از قابلیت‌های شگفت انگیز آن استفاده نمایید. این محصول از ابزارک‌ها و ویژگی‌های مفید و کاربردی برخوردار می‌باشد. همه تنظیمات و بروزرسانی‌ها تحت کنترل شما بوده و رایگان می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید.

http://absnews.irبرنامه نویسی و کدنویسی آن به قدری بهینه و با دقت بوده که به عنوان یکی از سریع ترین قالب های وردپرسی شناخته می‌شود و به همین دلیل می‌توان آن را یکی از بهترین قالب های شرکتی وردپرس نیز به حساب آورد. در کنار استایل، این قالب در زمینه کارایی نیز بسیار خوب عمل می‌کند. این قالب دارای یک صفحه ساز اختصاصی به نام Zion است که به شما اجازه می‌دهد تا از ۱۰۰ ابزارک از پیش ساخته در وبسایت خود استفاده کنید. همراه با این قالب، چندین و چند افزونه پریمیوم قرار داده که همراه با خود قالب در سایت شما نصب می‌شود.

  • این قالب به نحوی طراحی شده که برای استفاده در همه کسب و کارها مناسب باشد و بسیاری معتقدند این قالب، حق نامگذاری‌اش را به جا آورده و به مانند گوهری در بین قالب های شرکتی است.
  • قالب شرکتی وردپرس برای طراحی انواع سایت های معرفی برند،شخصی،معرفی محصولات مناسب هستند،اما پیشنهاد ما اینکه از این قالب ها برای طراحی سایت های خبری و فروشگاهی استفاده نکنید.
  • اگر قصد دارید که برای وب سایت خود پوسته‌ای تجاری و حرفه‌ای داشته باشید ما به شما عزیزان قالب شرکتی Uncode را پیشنهاد می‌نماییم که با هر صفحه نمایشی نیز سازگار است.
  • در ادامه لیستی از بهترین قالب‌ های شرکتی برای شما آماده کرده‌ایم.

با این قالب Consultio به حدی خوب طراحی شده که نمی‌توان آن را منحصر به شرکت های مشاوره‌ای دانست. این قالب دارای تعداد زیادی صفحه و برگه پیش فرض است که طراحی آن ها فوق العاده چشم گیر است. البته که ممکن است شما احتیاج به هیچ گونه شخصی سازی نداشته باشید. چرا که این قالب شامل تعداد بی‌شماری صفحات و برگه های پیش فرض و از پیش آماده است؛ به طور مثال برگه های سوالات متداول و صفحه محصولات. گروه آریا وردپرس فعالیت خود را از سال 95 و با هدف یک مرجع کامل در زمینه وردپرس آغاز کرد.

قالب شرکتی Phlox Travel فارسی