معرفی 10 مور از بهترین قالب های شرکتی وردپرس قالب های ترند | betheme

ده نمایش دموی جذاب و جالب و همچنین قابل تنظیم در Excitor وجود دارد که کاربردی و مفید هستند. اگر بخواهیم یکی دیگر از قالب‌های وردپرسی مدرن و پاسخگو را نام ببریم، می‌توانیم به قالب Handel اشاره کنیم. بارگذاری هوشمندانه محتوای انتخابی و طراحی بصری به همراه روندی دلپذیر مجله خبری قالب بی تم وردپرس از ویژگی‌های Handel است. قطع به یقین می‌توان گفت که Exponent یک قالب پیشرفته، پیچیده و کاملا حرفه‌ای است که مخصوص مشاغل بزرگ طراحی گردیده است. Exponent به عنوان یکی دیگر از بهترین تم‌های وردپرس شناخته شده است که موجب می‌گردد در گوگل به صورت آنلاین بدرخشید.

طراحی سایت وردپرس شرکت آرایشی بهداشتی با پوسته وردپرس شرکتی

قابلیت تعویض هدر برای این منظور بنر مورد نظر خود را در ابعاد ۱۰۰۰px عرض و ارتفاع ۳۰۰px ارتفاع در پوشه images قالب جایگزین کنید . با ثبت ایمیل خود در خبرنامه ایمیلی سایت از آخرین تخفیف ها و رونمایی محصولات جدید با خبر شوید. همین حالا به جمع کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 8474 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. دوست عزیز خواهشمندیم این پوسته را از سایت‌های دیگر دریافت کنید.

http://absnews.ir

قالب Consultio یکی از آن قالب هایی است که ظاهر شیک و حرفه‌ای‌اش مورد توجه بسیاری قرار گرفته. همان طور که احتمالا مشخص است، نام این قالب از کلمه Consult به معنای مشورت کردن گرفته شده. در اصل این قالب برای شرکت و کسب و کارهایی طراحی شده که خدمات مشاوره‌ای دارند. این قالب نیز به صورت پیش فرض دارای پلاگین المنتور است و با استفاده از این پلاگین می‌توانید قسمت های مختلف سایت خود را شخصی سازی کنید.

این قالب نیز دارای بیش از ۶۰ دمو یا پیش نمایش سایت های مختلف است که می‌توانید یکی از آن ها را برای سایت خود برگزینید. بنابراین دست شما برای انتخاب طرح و الگوی اولیه سایت، بسیار باز خواهد بود. ابزارهای مختلفی نیز در اختیار شما قرار می‌دهد که به کمک آن ها می‌توانید قسمت های مختلف سایت را شخصی سازی کنید. با افزونه صفحه ساز المنتور نیز سازگاری کامل دارد و با استفاده از این افزونه می‌توانید قسمت های مختلف سایت را ویرایش کنید یا صفحه های جدید برای آن بسازید. این قالب با افزونه صفحه ساز المنتور سازگاری کامل دارد و همچنین با افزونه محبوب Contact Form 7 نیز سازگار است. در طراحی قالب، مسائل مربوط به بهینه سازی سئو نیز به صورت کامل در نظر گرفته شده است.

  • فکر می‌کنم قبل از این که مستقیم سراغ معرفی بهترین قالب‌های شرکتی برویم، لازم است ابتدا چند چیز را توضیح دهیم.
  • قالب Qwery یا کوئری یکی از ساده ترین و در عین حال انعطاف پذیرترین قالب های موجود در لیست بهترین قالب های شرکی وردپرس است.
  • HotelEngine Classy یک قالب پرسرعت و قدرتمندی محسوب می‌گردد که بیش‌تر برای وب‌سایت‌هایی همچون هتل و استراحتگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • نمونه قالب شرکتی وردپرس هستید با ادامه این مقاله همراه ما باشید.
  • امروزه سازمان‌ها و شرکت‌ها همگی تصمیم به ساخت یک سایت گرفتند زیرا متوجه این موضوع شده‌اند که سایت اعتباری را برای مجموعه آن‌ها به همراه دارد.

قالب شرکتی وردپرس برای طراحی انواع سایت های معرفی برند،شخصی،معرفی محصولات مناسب هستند،اما پیشنهاد ما اینکه از این قالب ها برای طراحی سایت های خبری و فروشگاهی استفاده نکنید. هم اکنون می توانید با بررسی لیست معرفی شده و مشاهده پیش نمایش آن ها بهترین قالب شرکتی وردپرس فارسی را با توجه به نیازها و سلایق خود انتخاب کنید. تمام قالب های ارائه شده به صورت اختصاصی توسط وردپرس باران فعال سازی شده اند و امکانات آن ها از جمله درون ریزی دموها در دسترس هستند. بنابرین امکان راه اندازی سایت با ظاهری حرفه ای و جذاب با چند کلیک وجود دارد. همچنین تمام قالب ها دارای بسته نصبی آسان می باشند که امکان نصب سریع قالب مشابه نسخه پیش نمایش را در اختیار شما قرار می دهند. علاوه بر این امکان درخواست نصب رایگان قالب توسط پشتیبانی فنی جهت راحتی کاربران پیش بینی شده است.

قالب Impreza – ریسپانسیو و چندمنظوره + نصب دموهای آنلاین