قالب شرکتی وردپرس حرفه ای آلفا طراحی سایت دارکوب | betheme

شما می‌توانید اطلاعات خود را به همراه جزئیات کامل ویرایش کنید و از تمام اطلاعات وب سایت نیز آگاهی کاملی داشته باشید. اگر قصد طراحی سایت دارید و به دنبال یک نوع تم کاربردی هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از قالب Sway است. این قالب چند منظوره بوده و تنها با یک کلیک به سرعت می‌تواند وارد دنیای اینترنت شود. با این قالب شما یک قدم از وب سایت‌های دیگر جلوتر مجله خبری قالب بی تم وردپرس خواهید بود و تا کنون هر کس که از آن استفاده نموده است، رضایت خود را اعلام کرده است. قالب Sway متناسب با نیاز کاربران طراحی گردیده و مدیریت عالی و سرعت عملی منحصر به فرد را با خود به همراه خواهد داشت. پشتیبانی از چهارده مجموعه عظیم نسخه‌ی نمایشی، تکنیک کشیدن و رها کردن و برخوردار بودن از فناوری‌های روز دنیا از قابلیت‌های ویژه و به خصوص Intime می‌باشد.

  • همراه با این قالب، چندین و چند افزونه پریمیوم قرار داده که همراه با خود قالب در سایت شما نصب می‌شود.
  • شما می­توانید سوالات و نظرات خود را از بخش دیدگاه­ها با ما به اشتراک بگذارید.
  • قالب Kalium از تنوع بسیار بالایی برخوردار است که شما می‌توانید جهت وبلاگ نویسی از آن استفاده نمایید.
  • صفحه ساز آن به شما این امکان را می دهد که به راحتی با کشیدن و رها کردن ماوس، صفحات آن و عناصر مختلفش را طراحی کنید و به سرعت یک وب سایت با تجربه و رابط کاربری عالی بسازید.
شما با انتخاب های بسیار زیادی رو به رو هستید و از بین آن ها می‌توانید مورد دلخواه خود را انتخاب کنید. هر کدام از این دموها یا پیش نمایش های مختلف قالب، دارای استایل و فرم منحصر بفردی هستند. Guten Theme از تعداد بسیار زیادی گزینه‌های سفارشی بهره برده و زیبا و خیره کننده است. طرح‌هایی که در این قالب مورد استفاده قرار گرفته است، در زیبایی همتا نداشته و در انتخاب رنگ نیز محدودیتی ندارد. جناب مهندس از آنجا که شما تخصصتان وبسایت است، من می خواستم یک قالب شرکتی فوق حرفه ای به من معرفی بفرمایید تا از شما خرید کنم.

طراحی سایت

در عین حال این قالب به شما اجازه می‌دهد تا علاوه بر این الگوهای از پیش آماده، برای سایت خود و صفحات مختلف آن، الگوهای جدید طراحی کنید. با وجود این که این قالب می‌تواند تقریباً برای هر کسب و کاری مناسب باشد، اما ویژگی منحصر بفرد آن خصوصاً در مورد ساختن پورتفولیو، باعث شده تا این قالب برای کسب و کارهایی که در حوزه های خلاقانه فعالیت می‌کنند، مناسب‌تر باشد. این قالب با استفاده از آخرین نسخه فریمورک بوت استرپ به صورت کاملا ریسپانسیو طراحی شده و مناسب انواع سیستم های کامپیوتر، تبلت ها، گوشی های هوشمند و لپ تاپ هاست. داری تنطیمات قدرتمند برای طراحی هر برگه و هدر و فوتر است و دارای بیش از 2000 آیکون مختلف و 170 المان مختلف برای صفحه های سایت است. پدرام تبریزی هستم مدیر وبسایت ایران تمز حدود 7 سالی هست با وردپرس آشنا شدم و علاقه‌مند به دنیای وردپرس ، سئو و کسب و کار اینترنتی هستم. هدف گروه ایران تمز این است که تمام تجربیاتمان رو با شما به اشتراک بگذاریم تا قدم کوچکی برای موفقیت سایت شما برداریم.

http://absnews.irبا به کارگیری تم Webify می‌توانید صفحه‌‌ای برای خود بسازید که به صورت آنلاین به کسب و کار خود رونق بخشیده و موفق شوید. قالب شرکتی Webify 100٪ قابل تنظیم بوده و همانند سایر پوسته‌های معرفی شده از فرآیند ساده کشیدن و رها کردن برخوردار است. استفاده از هر نسخه‌ی نمایشی این قالب کاری آسان بوده و در زمان و هزینه خود نیز می‌توانید به خوبی صرفه جویی نمایید.

آموزش گام به گام و رایگان وردپرس​

به صورت کلی به نظر می‌رسد این قالب برای شرکت های مشاوره‌ای مناسب تر باشد، اما نمی‌توان انکار کرد که این قالب، قابلیت استفاده برای بسیاری از کسب و کارهای دیگر را نیز دارد و به همین دلیل یکی از بهترین قالب های شرکتی وردپرس نیز به شمار می‌رود. فلاکس یکی دیگر از قالب های وردپرسی سایت شرکتی، با ظاهری جذاب و متفاوت از بقیه قالب هاست. دارای المان ها و ماژول های پیشرفته، ابزارک های حرفه ای، دموهای قوی، پشتیبانی از ووکامرس، افزونه های مفید و گالری تصاویر است. همچنین سرعت بارگذاری بسیار بالایی دارد و کاملا ریسپانسیو طراحی شده است. قالب Kalium از تنوع بسیار بالایی برخوردار است که شما می‌توانید جهت وبلاگ نویسی از آن استفاده نمایید.