بهترین افزونه وردپرس برای افزایش سرعت سایت کدام است؟

دومین مزیت رولوشن اسلایدر، داشتن صدها قالب آماده برای ویرایش و ساختن اسلایدر است. هارد پر سرعت SSD به دلیل داشتن سرعت در خواندن و نوشتن اطلاعات، بارگزاری وب سایت را سریعتر می کند. به همین دلیل ما در بخش پشتیبانی فایلهای راهنمای ویدئویی و تصویری را با موضوع استفاده از بخشهای مختلف وردپرس، در اختیار شما قرار داده ایم. Help Scout یکی از بهترین نرمافزارهای پشتیبانی آنلاین و تیکتینگ برای یک شرکت محسوب میشود. در واقع باید بتوانیم یک فروشنده قالب سایت که ما را در دام خرید ارزان قرار میدهد و ممکن است در آینده ما را از تغییرات، اصلاحات و یا از اضافه کردن امکاناتی که مورد نیاز است، بیبهره سازد، را بشناسیم تا انتخاب اشتباهی نکنیم. پیشنهاد ما برای شما هم استفاده از همین قالب قدرتمند است که توسط تیم میهن وردپرس از پایه طبق سلیقه ایرانی طراحی و برنامهنویسی شده است.

ایران هاست، ارائه دهنده سرويس های ثبت دامنه، ميزباني وب، تجارت الکترونیک، میزبانی ایمیل، میزبانی اختصاصی، سرورهای مجازی و سرورهای اختصاصی مطابق با استانداردهای جهانی است. تفاوت میان میزبانی وب لینوکس و میزبانی وردپرس در چیست ؟ ما تمامی موارد اعلام شده را بررسی می کنیم (حتی اگر پیشتر انجام شده باشند) تا اطمینان حاصل کنیم امنیت وب سایت به بالاترین سطح رسیده باشد. به مشتری خود اجازه دهید تا بدون برداشتن تلفن درخواست خود را اعلام و محصول و خدمات را رزرو کند.

افزایش سرعت وردپرس

قالبهای Underscores نقش قطعه کدهای آماده برای طراحی قالب را بازی می کنند و شامل قالب ها، الگوها و فایل های CSS و هر چیزی که نیاز دارید سریعا کارتان را شروع کنید. هر افزونه جدیدی که به سایت اضافه میشود، مستلزم ورود فشاری بر روی سئو سایت است. عوامل زیادی روی سرعت سایت اثر می گذارند.مثل هاست،قالبی که روی سایتتان نصب کرده اید، افزونه ها و پلاگین ها و مهمتر از همه حجم اطلاعاتی که در سایت شما قرار دارد. در قسمت های قبل، دوره پایه آموزش وردپرس باران و دوره های حرفه ای پرچمداران را معرفی کردیم که در صورت تمایل به دانلود ویدئوی آموزشی می توانید به این دوره ها مراجعه کنید. عموما فایل قالبی که جهت نصب در اختیار شما قرار میگیرد، یا به صورت فشرده است و یا اینکه درون یک پکیج به صورت فولدر به شما ارائه میشود. در دنیای امروز داشتن وب سایت برای کسب و کار همانند داشتن هویت برای یک شخص است ، یک کسب و کار بدون وب سایت علنا هویتی در فضای مجازی ندارد.

فایروال Sucuri بدافزارها را قبل از رسیدن به سرور فیلتر می کند. استفاده از وردپرس برای ساخت سایت بسیار آسان است و تقریباً میتوانید با وردپرس هر نوع سایتی که بخواهید را راه اندازی کنید. قالب وردپرس نیز متناسب با سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی شده است. قالب نال شده در وردپرس به قالبهای تجاریای گفته میشود که در سطح اینترنت برای دانلود موجود است که اگر لایسنس داشته باشد، لایسنس آن غیر فعال شده است ی به عبارت دیگر نال شده است. کنترل پنل لایسنس دار پلسک در سرویسهای وردپرس کار مدیریت وب سایتها و ایمیلها را ساده کرده است.

بنابراین با هر رایانه متصل به اینترنت امکان مدیریت سایت وجود دارد. 8. امکان گسترش عملکرد سایت با بهره گیری از افزونه ها : آیا می خواهید تقویم رویداد، گالری ویدئو، فیلد توییتر، جعبه طرفداران فیس بوک و موارد دیگر را به سایت خود اضافه کنید؟ اگر تمام کارهای گفته شده را انجام دادهاید پس امنیت وردپرس شما رتبه بالایی دارد و با انجام موارد زیر، میتوانید امنیت وبسایت خود را افزایش دهید. شاید حتی همه این موارد نیز مورد استفاده قرار نگیرند. البته انتخاب این موارد کار سختی است. مورد بعدی بعد از انتخاب طراح، سختی در انتخاب امکانات است. حال ممکن است برای عدهای این سوال پیش بیاید که نرم افزار وردپرس چه کارایی دارد و شما با استفاده از برنامه وردپرس چه کارهایی میتوانید انجام دهید؟ با یک کلیک وردپرس نصب شده و سپس میتوانید سایت مورد نظر خود را به سادگی مدیریت کنید. در واقع وردپرس یک بستر عالی برای راه اندازی و مدیریت محتوای انواع وب سایتها، از بلاگ گرفته تا وب سایتهای تجارت الکترونیکی و فروشگاه های اینترنتی و یا وب سایتهای خبری و …

با این کنترل پنل و از طریق اتصال ایمیونی فای به آن لاگهای مربوط به فایلهای ویروسی و مشکل ساز، در اختیار کاربر قرار میگیرد. من از شرکتی دیگر وب سایتی با قالب وردپرس خریداری کردهام، آیا با خرید هاست وردپرس میتوانم آن را به ایران هاست منتقل کنم؟ اگر شما از تیم میهن وردپرس محصولی خریداری کرده باشید، آپدیتهای جدید محصولات را برای شما ارسال خواهیم کرد. بعد از ورود به صفحه پوستهها سه قالب پیشفرض وردپرس را مشاهده خواهید کرد. این قالب چندمنظوره وردپرس سرعت لود مناسبی دارد و بدون نیاز به کدنویسی میتوان با آن وبسایت طراحی کرد. تا اینجا شما دلایل کاهش سرعت سایت و همچنین نحوه بررسی و آنالیز سایت خود را یاد گرفتید، حالا وقت آن رسیده تا با روشهای بهینه سازی و افزایش سرعت سایت وردپرس آشنا شوید. امروزه داشتن وب سایت برخلاف گذشته کار سختی نیست به گونهای که شما میتوانید پس از مدت زمان کوتاهی وب سایت خود را در دامنه و هاستی که مدنظر دارید، مشاهده کنید.

پلاگین وردپرس

برای راه اندازی و مدیریت وردپرس نیازی به دانش برنامه نویسی ندارید ولی به دلیل متن باز بودن وردپرس می توانید اگر دانش زبان php را دارید می توانید تغییرات دلخواه را در وردپرس ایجاد کنید. لزوما مواردی که بالاتر دیده میشوند بهترین نیستند، به دلیل اینکه خیلی از آنها با تبلیغات و دلایل دیگری، بالا دیده میشوند. این 4 نکته مواردی مانند مینیفای کردن فایلها و استفاده از کش و … برای شروع کار بهتر است مواردی که در حال حاضر به آنها احتیاج ندارید را کنار بگذارید. در حال حاضر هزاران هزار نفر با سایت های بسیار پربازدید، ایجاد و مدیریت سایت خود را از ورد پرس گرفته اند. 2. وب سایت خود را از هر رایانه ای مدیریت کنید : وردپرس مبتنی بر مرورگر است. حالا باید کلاینت FTP رو در رایانه خودتون باز کنین و با استفاده از اعتبار نامهای (Credentials) که توسط میزبان وب شما ارائه شده به سایت خودتون متصل بشین.

البته انتخاب این موارد کار سختی است.

یک سایت ساز متن باز و تحت وب است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. استفاده از Raid10 (ترکیبی از Raid1 و Raid0 ) علاوه بر ذخیره سازی اطلاعات به صورت متوالی بر روی دو هارد، از اطلاعات آنها بصورت همزمان یک کپی بر روی دو هارد دیگر تهیه می کند. 3. بدون ویرایش HTML یا نرم افزار FTP : وردپرس یک سیستم مستقل است. اما برعکس، برنامه میزبان مستقل از پلاگینها عمل میکند؛ تا کاربران نهایی بتوانند افزونهها را بدون نیاز به ایجاد تغییرات در برنامه میزبان، اضافه یا به روز رسانی کنند. وردپرس در سالهای دور فقط بهعنوان یک سیستم وبلاگ دهی استفاده میشد و واقعاً هیچ کار دیگری را نمیتوانست انجام دهد؛ اما درگذر زمان به خاطر تغییرات بنیادینی که داشت میل و علاقه برنامه نویسان برای توسعه قالب و پلاگین برای این سیستم بیشتر و بیشتر شد.

برای سفارشی سازی و درخواست نیازهای خود در طراحی سایت وردپرس بهتر است در جلسات قبل از انجام کار به شرکت طراحی برنامه کاربردی اعلام گردد تا مشکلی پس از اجرای پروژه ایجاد نشود. چنانچه کسب و کار شما پتانسیل لازم را داشته باشد می توانید با شروع ساخت سایت وردپرس مناسب و کاربردی ارتباط خود را با کاربران خود حفظ کنید. با این نرم افزار در صورت مشاهده هرگونه فایل مخرب در قالب ها و افزونه های وردپرس، از طریق اخطار آنرا به کاربر نشان میدهد و در صورت امکان، فایل مشکوک و مخرب را به صورت خودکار حذف میکند. جالب است بدانید که بیشتر این افزونهها به صورت رایگان در اختیار کاربران و برنامهنویسان قرار میگیرند تا آنها بتوانند متناسب با نیاز خود برخی از آنها را دریافت کنند.

اطلاعات و تجربههای خود را با مخاطبینتان به اشتراک بگذارید، بلاگ در SEO امتیاز زیادی دارد. بعضی از تم ها، مانند Builder این امکان را به کاربر می دهد که پوسته و صفحات خود را طراحی کند. این پلاگین همچنین در ایجاد فرمهای پیچیده مانند بازخورد پشتیبانی مشتری و گزارش مشکلات به شما کمک میکند. صفحهسازهای گرافیکی به کاربر کمک میکنند تا بدون نیاز به دانش برنامهنویسی و کدنویسی پیچیده ظاهر گرافیکی دلخواه را در وبسایت خود ایجاد کند. 24- افزونه YITH WooCommerce Checkout Manager : شما تمام سایت خود را پیکره بندی میکنید ولی در گام آخر که فرآیند خرید را تست میکنید متوجه میشوید که در صورت حساب وردپرس خود، فیلدهایی ضرروی را درج نکرده اید و یا فیلدهای غیر ضروری را از کاربر دریافت میکنید. بر همین دلیل به راحتی می توانید یک صفحه یا پست وبلاگ جدید ایجاد کنید، متن را قالب بندی کنید، تصاویر را بارگذاری کنید (و آنها را ویرایش کنید) ، اسناد ، فایل های ویدئویی، گالری تصاویر و غیره را بدون نیاز به نرم افزار HTML یا FTP اضافی بارگذاری کنید.

باید همواره سعی کنید تا تگ عنوان و متای توضیحاتِ محتوای سایت خود را برای عبارت کلیدی مورد نظرتان بهینه سازی کنید. به هیچ عنوان کلمات کلیدی مورد نظرتان را در تگ عنوان پشت سر هم قرار ندهید، باید عنوان سایت تان به گونه ای باشد که خواننده را مجاب به کلیک روی لینک سایت تان کند. در منوی Products پیشخوان وردپرس روی گزینه Products کلیک کنید. گزینه آنالیز Analyze را بزنید تا تست سرعت شروع شود. 7. گزینه های جذاب طراحی سایت وردپرس : تم های اختصاصی موجود در وردپرس رایگان است ، بنابراین شما می توانید با بهره گیری از تم های وردپرس وب سایت خود را سفارشی سازی کنید. مداوم آپدیت کنید و همچنین افزونه های خود را متناسب با نسخه وردپرس سایت خود بروزرسانی کنید. در یک برنامه میزبانی مشترک، شما منابع سرور را با بسیاری از مشتریان دیگر به اشتراک می گذارید. تعویض میزبان می تواند یک فرآیند مخرب باشد.

نگران نباشید. در کنترل پنل میزبانی خود به آخرین نسخه از وردپرس، دسترسی خواهید داشت. برای اینکار کمیدر مورد شرکتهای میزبانی مختلف تحقیق کنید. در سرویس میزبانی وردپرس، راه اندازی سایت در ۳ دقیقه انجام خواهد شد. فید پادکست را ایجاد می کند که با iTunes ،Google Play و بسیاری از سرویس های دیگر سازگار است. ساخت سایت با وردپرس از سال 2003 رایج شده است و محبوب ترین نرم افزار وبلاگ نویسی در بازار می باشد. اینجاست که میتوانید با کمک یکی از جالبترین افزونه های وردپرس مانند Page Builder by SiteOrigin استفاده کنید. بعنوان مثال اپلیکیشن وردپرس برای اندروید و یا برخی از افزونه ها مانند jetpack بخاطر وجود این قابلیت می توانند به سایت وردپرسی شما متصل شده و کار کنند. یک نرم افزار امنیتی که مانند آنتی ویروس عمل میکند. است. در واقع وردپرس یک نرمافزار مدیریت محتوای همه کاره است.

زمانی که شما تصمیم میگیرید وب سایت خود را با وردپرس طراحی کنید و میخواهید با یک طراح سایت کار کنید، با افراد و شرکتهای زیاد مواجه میشوید که مدعی امکانات فراوان با قیمت های به شدت غیر بی تم قابل باور هستند. به عنوان مدیر یک سایت وردپرس، می توانید چندین دسترسی کاربر را برای وب سایت تنظیم کرده و سطوح دسترسی و قابلیت ها را به هر کاربر اختصاص دهید. علاوه بر این ها افزایش و کاهش ترافیک سایت و استفاده کردن از منابع ممکن است نرخ سینوسی را تجربه کند. تعریف وردپرس به زبان ساده عبارت اند از یک سیستم مدیریت محتوا که می توانید با آن به راحتی وب سایت های مختلفی راه اندازی کنید. همچنین وردپرس به عنوان یک نرم افزار بسیار محبوب برای ایجاد وب سایت، در سایت رسمی خود نیز پشتیبانی رایگان به کاربرانش، ارائه میدهد. این گواهیها و رمزگذاریهایی که ارائه میکنند تضمین میکنند که جاسوسان نمیتوانند هنگام جستجوی وب، دادههای شما را بدزدند.

افزونه وردپرس

یک سرعت خوب برای بارگیری صفحات، حدود دو ثانیه است. دو افزونه وردپرس بسیار مهم و البته قدرتمند به همراه این قالب وردپرسی چند منظوره ارائه می شود. در این حالت هم سرعت خواندن و نوشتن بر روی دو هارد بیشتر است و هم برای افزایش حفظ اطلاعات به صورت همزمان کپی از هر دو هارد را هم خواهیم داشت. کاربران معمولاً زمان زیادی را برای لود شدن یک سایت صرف نمیکنند و در صورت لود نشدن سایت اقدام به ترک کردن سایت شما میکنند. یکی دیگر از دلایل احتمالی عدم امکان مشاهده منوی افزونه ها در وردپرس می تواند این باشد که سایت شما جزئی از یک شبکه چند رسانه ای وردپرس است و سرپرست شبکه منوی افزونه ها را در سایت های شبکه غیرفعال کرده است. این نظارت ها شامل نظارت بر درستی فایلها، تلاشهای ناموفق هنگام ورود به سایت، اسکن بدافزارها و … عوامل موثر بر تعیین قیمت طراحی و ساخت انواع وب سایت شامل روش برنامه نویسی و نوع سیستم مدیریت محتوا، طراحی اختصاصی و کاربردی، مدیریت پنل و تست سایت می شود.

امروزه از وب سایت های مختلف برای انجام امور مختلف توسط کاربران به شدت استفاده می شود، به همین دلیل در حال حاضر بازار ساخت و طراحی وب سایت بسیار داغ است و شرکت های فعال و با تجربه همواره در تلاش هستند که بتوانند بهترین و با کیفیت ترین سایت وردپرس را برای جذب کاربر بیشتر طراحی و تولید و به بازار عرضه نمایند. افزایش امنیت وردپرس شما هدف این مقاله است و سعی میکنیم تا با ارائه نکات ریز و کاربردی به شما در بالا بردن کانفیگ امنیتی وردپرس تان کمک کنیم. در اینجا باید بین پیشنهادات ارائه شده، یک طراح حرفهای انتخاب کنیم.