معرفی 10 پلاگین شبکه های اجتماعی برای وردپرس

اگر میخواهید به سریعترین سرعت ممکن دست پیدا کنید، باید چند تغییر دیگر ایجاد کنید. اگر قالب خود را از میان قالب های موجود در بخش پوسته ها پیدا کردید که همان جا گزینه نصب را پیدا کنید و بزنید. این افزونه برخلاف سایر افزونه ها به خوبی میتواند در بهبود سرعت سایت هایی که از Elementor استفاده میکنند عملکرد خوبی را داشته باشد، بهنظر تنها مشکل این افزونه عدم پشتیبانی از زبان فارسی است. Responsive Flip Book WP Plugin : این پلاگین، مخصوص موبایل و PC و سایر سیستمهاست که مخاطبین را به سمت صفحهای ترکیبی از HTML و jQuery هدایت میکند و به نوعی میتوان گفت که کل قالب را ریسپانسیو و واکنشگرا به هر اندازهای خواهد کرد. به صورت پیش فرض در وردپرس وجود دارند و خیلی امکانات دیگر برای افزودن به ستون کناری وب سایت با نصب افزونه ها صورت می گیرند. چگونه پست های پربازدید را در ستون کناری نشان دهیم؟

بنابراین شما میتوانید موضوع موردنظر خود را جستجو کرده و آموزش Plugin موردنظر در سامانه مدیریت محتوا وردپرس را برای خواندن انتخاب کنید. ۱- در روش اول با استفاده از یک ابزار آنلاین به راحتی اقدام به بررسی سایت موردنظر کرده و سپس نام قالب وردپرسی سایت را به دست خواهیم آورد، برای این کار کافی است ابتدا به سایت زیر رفته و آدرس سایت را درون باکس وارد کرده و سپس روی دکمهی LOOK UP کلیک کنید. افزودن بروید. در این بخش می توانید برای نوشته خود تیتر، متن و عکس و هر چه که در آنجا می بینید اضافه کنید.

سپس دکمه افزودن به فهرست را بزنید.

با کلیک بر گزینه پاسخ میتوانید به دیدگاه کاربرتان پاسخ دهید و توسط گزینه تأیید و پاسخ در پایین سمت چپ، درواقع شما هم این کامنت را تأیید و پاسخ آن را برای کاربر در سایت به نمایش درمیآورید. برای پیدا کردن این که افزونه با پلاگین MU با موفقیت ایجاد کرده است. افزونه های وردپرس معمولا رایگان هستند و بین ۲۵ هزار افزونه رایگان مخزن وردپرس معمولا هر چیزی پیدا می شود. اینجا است که این مبحث سرگرم کننده تر می شود. اگر احساس کنم که محتوای شما عالیه و پست خاصی که نوشته اید بسیار جذابه، این امکان هست که برای اولین بار نظرم رو بنویسم از آنجایی که می دانم در نهایت چند بازدید کننده به سایت من هم هدایت میشه. چگونه آمار بازدید سایت را متوجه بشویم؟ شما نیاز به بازدید از پلاگین ها »صفحه نصب شده پلاگین ها. پس از میزبانی وردپرس، افزونه ها دومین دلیل بزرگ هستند که می توانند سایت وردپرس شما را کند کنند.

شما میتوانید موضوعاتی را برای نوشته های خود ایجاد کنید تا هر نوشته در درون موضوعی قرار بگیرد. پلاگین وردپرس توسط یک یا چندین تابع نوشته میشود که این توابع توسط زبان php نوشته میشوند که یک سری از ویژگی های خاص را به سایت شما میدهد . این را در نظر داشته باشید ساخت قالب اختصاصی و مدرن برای وردپرس یک تخصص است و نیاز به دانش دارد. معیار در نظر گرفته شده برای یک قالب سریع وردپرس آنالیز سرعت جیتیمتریکس می باشد. سپس نام افزونه مد نظر را در باکس جستجو بزنید و پس از شناسایی افزونه کلید نصب را بزنید. سپس به تنظیمات افزونه بروید و کد های خاص خود را در هدر و پاورقی اعمال کنید. وقتی از سئو وردپرس صحبت میکنیم، مهم است که به خاطر داشته باشید که گوگل همچنان یک الگوریتم کامپیوتری است.

2. در این بخش شما میتوانید باکس هایی که نیاز دارید را در ستون های مشخص وبسایت خود که آنجا وجود دارند Drag & Drop کنید. در آنجا ذخیره میشود. را کپی کرده و آن را در فایل header.php پیست کنید و سپس فایل را ذخیره کنید. سپس دکمه انتشار را بزنید. افزونه Organizer سعی خواهد کرد که آن را به صورت خودکار به وب سایت شما اضافه کند، اما اگر نتواند آن را انجام دهد، باید خودتان آن را ایجاد کنید. من قرار است به شما نشان بدهم که حالا کجا بروید. سپس دکمه افزودن به فهرست را بزنید. به بخش افزونه ها رفته و افزودن را بزنید. پوسته ها در نوار ابزار سمت راست کلیک کنید میتوانید در قالب های وبسایت موجود در وردپرس یکی را انتخاب نمایید که همگی رایگان است. 1. در نوار سمت راست داشبورد وبسایت وردپرس خود، روی نمایش کلیک کنید.

معنای آن این است که این افزونه به بخشی از هسته اصلی وردپرس تبدیل خواهد شد. 2. از قالب های رایگان فارسی متفرقه در سایت های مختلف استفاده کنید: مثلا اگر جستجو کنید قالب های خبری رایگان شاید ده ها مورد در وب سایتهای فارسی زبان پیدا کنید که میتوانید از آن ها استفاده نمایید ولی به یاد داشته باشید که معمولا این قالب ها استاندارد نیستند و بخشی از امکانات ممکن است از همان ابتدای راه اندازی وب سایت برای شما خوب کار نکند. 1. از قالب های رایگان موجود در وردپرس برای راه اندازی وبسایت خود استفاده نمایید: این قالب ها تقریبا هیچکدام از لحاظ ظاهر دلچسب نیستند ولی اگر در بینشان چیزی پسند کردید بدانید که قالب های بسیار استانداردی هستند؛ چه از لحاظ فنی چه از لحاظ دسترسی و چه از لحاظ سئو on page.

پلاگین وردپرس

مثلا شما می خواهید در وب سایت وردپرس خود یک بخش مقالات و یک بخش اخبار داشته باشید که هر کدام خود دارای چندین زیر موضوع می شوند. این افزونه ها سیستم وب سایت شما را بررسی کرده و آن را تحت نظر نگه می دارند. در نظر داشته باشید هر زمان که بخواهید میتوانید نوشته ها را در سایت خود ویرایش یا پاک کنید. با یک اسکنر که به شما اجازه می دهد یکپارچگی فایل ها و پوشه های وردپرس را بررسی کنید. برای آشنا شدن با امکانات و قیمت این نسخه از افزونۀ Polylang اینجا کلیک کنید. این افزونه امنیتی ویژگیهای منحصر به فرد خودشو داره و شعار اون شناسایی پیچیدهترین بدافزارهاست که بقیه افزونهها از شناسایی اونها عاجز بودند؛ با وجود این افزونه، پاکسازی بدافزارها تنها در عرض 60 ثانیه صورت میگیره. معرفی کوتاه: در این فیلد میتونید تا توضیحات سایت خودتون رو وارد کنید یا اینکه شعار کسب و کار خودتون رو برای سایت وارد کنید که به عنوان یک معرفی کوتاه از سایت و محوریت سایت شما از اون استفاده بشه.

این بروز رسانی ها کار می کنند تا اطمینان حاصل شود که همه چیز سازگار است. در صورتیکه از نسحه رایگان و یا نسخه ای استفاده می کنید که توسط شرکت یا فرد خاصی توسعه داده شده و یا ترجمه شده است، از مورد اعتماد بودن این افراد اطمینان حاصل کنید. کسب و کارهای فیزیکی روز به روز جای خود را به کسب و کارهای آنلاین می دهند به گونه ای که ایجاد یک وب سایت آنلاین برای بسیاری از افراد به یک هدف تبدیل شده است تا بتوانند وارد بازار مجازی شوند و کسب و کار و درآمد خود را ارتقاء دهند. هکرهای مجازی می توانند وب سایت شما را نابود و از چرخه فهرست نتایج گوگل ناپدید کنند.

Kiwi Social Share یک افزونه جالب شبکه های اجتماعی است که به شما امکان می دهد دکمه های اشتراک گذاری را در بالا و پایین محتوا نمایش دهید یا به صورت نوار شناور در سمت چپ، سمت راست یا پایین صفحه خود قرار دهید. شما می توانید از بخش تصویر شاخص ، تصویر کنار هر پست را تغییر دهید. Gtmetrix معیار قابل قبولی از زمان load سایت می باشد در حالی که PageSpeed Insights گوگل معیاری برای اندازه زمان بارگزاری ندارد، دریافت امتیاز 100% واقع بینانه نیست مگر اینکه شما یک سایت ساده HTML داشته باشید، در مورد نمره وسواس به خرج ندهید و بجای آن روی سرعت خوب بارگزاری سایت متمرکز شوید. شما می توانید صدها هزار صفحه یا پست وبلاگ در سایت خود داشته باشید و عملکرد سایت را به حداقل برسانید. هدف از این معیار این است که شما را مطلع سازد که سایت شما بر اساس اینکه چند تا از ویژگی های امنیتی را در سایت خود اعمال کرده اید، تا چه اندازه امن است.

این مورد میتونه باعث جلوگیری از موارد بیش از حد DOM در PageSpeed Insights بشه. زیرا این کار باعث میشود مجموعه از اطلاعات بی مورد روی دیتا بیس سایت شما باقی بمانند و سرعت سایتتان را کاهش دهند. متن خود را برای انتشار در این صفحه از وبسایت خود بنویسید، به آن عکس اضافه کنید و سپس دکمه انتشار را بزنید. اعتبار پسوردهای وردپرس خود را به طور مرتب بازبینی و در خواست تغییر آنها را ارسال کنید. هر ورژنی از CMS با ویژگی های جدید و اصلاحات نوآورانه مربوط به خود همراه است که باعث می شوند سایت شما به طور مناسبی اجرا شود و از کند شدن آن پیشگیری می کنند. اگر به هر دلیلی (برخی از شرکت های میزبانی وب “نصب وردپرس تنها با یک کلیک ” را فراهم نکرده اند) شما این انتخاب را ندارید، برای نصب وردپرس به طور خودکار اقدام کنید، شما می توانید از راهنمای رسمی نصب وردپرس فارسی برای ساخت وبسایت خود کمک بگیرید.

من به شما بهترین راه را نشان خواهم داد.

ولی در کنار این خیلی از فعالیت ها نیاز به افزونه فعال ندارند به طور مثال ، یک افزونه جهت تهیه آمار ماهیانه قسمتی از سایت نصب می کنیم .این افزونه یک ماه فعال است برای گرفتن آمار در یک روز بقیه روز های هقته عملا کاربردی ندارد. 6. بعد از اینکه فرمت ها و آدرس سایت ها را وارد کردید، گزینه OK را زده تا تنظیمات ذخیره شوند. وقتی قالب را روی وبسایت وردپرس خود نصب کردید، شما برای ایجاد محتوا آماده هستید. اگر شما یک بخش بلاگ یا مقالات و یا اخبار در وبسایت خود دارید، بخش نوشته ها بخش بعدی است که باید به آن سر بزنید.

، الزامی بودن فیلد ها و .. را تعیین نمایید.

اگر به بخش تنظیمات سر بزنید همه چیز را واضح خواهید آموخت. در صورت تمایل به این لینک بروید. از این جهت بهتره که کلا استفاده از آیکن ها در سایت رو بیخیال بشوید و به یک توسعه دهنده بگید که ایکن هارو از روی سایت شما برداره و به جاش از تصاویر svg استفاده کنه. این ابزارها کار بهینه سازی رو به صورت عمده انجام میدن، بنابراین نیازی نیست تصاویر موجود رو به صورت دستی بهینه کنید. با این همه امکانات و تواناییهای رایگان وردپرس، تفاوت سایت شما با دیگران تنها در طراحی قالب، زیبایی ظاهری، سرعت بالا و سئو مناسب آن خواهد بود. نکته مهم: عوض کردن یا پاک کردن قالب، باعث پاک شدن نوشته ها و هیچ یک از مطالب وبسایت شما نمی شود. ، الزامی بودن فیلد ها و .. را تعیین نمایید. متاسفانه قالب های زیادی با کدنویسی ضعیف وجود دارند که استاندارد های وردپرس را نادیده می گیرند و در دیتابیس شما فایل خانه هایی را ایجاد می کنند و بدون دلیل در خواست های مکرر به دیتابیس ارسال می کنند.

افزایش سرعت وردپرس

تعدادی از افزونه های نامعتبر توسط اشخاص ایجاد میشوند که بدون اطلاع سازنده امکان دارد دارای باگ های امنیتی باشند یا اینکه به جهت دستیابی به مقاصد بد ممکن است مجهز به مالور و اسکریپت های آلوده باشند. جهت آسودگی خاطر بیشتر شما، در انتها یک افزونه معروف و بسیار کاربردی به نام i theme security معرفی میکنم که امنیت وردپرس شما را تامین خواهد کرد. علاوه بر این فایل های زیادی در سایت شما وجود دارند که نگهدارنده این کد ها هستند.

افزونه وردپرس

می تواند باعث کاهش سرعت شود به خصوص در مورد هاست های اشتراکی. اغلب این موارد می تواند توسط غیرفعال کردن افزونه یا جلوگیری از بارگذاری در مناطقی که نیازی به آنها ندارید، کاهش یابد. هدف از کم کردن حجم کدها ترکیب فایلهای جاوا اسکریپت و HTML و CSS است تا سرعت بارگذاری سایت کاهش یابد. در این حالت، فایلهای مذکور فقط برای بار اول نیاز به لود شدن و ذخیرهسازی دارند. البته برای استفاده از این ویژگی، قالب نصب شده شما در وردپرس باید ستون کناری داشته باشد، که معمولا قالب های خوب دارند. در ستون یا ستون های کناری وب سایتتان میتوانید بخش های مختلفی ایجاد کنید. این مقاله 10 مورد از بهترین پلاگین شبکه های اجتماعی برای وردپرس که می توانید آن ها را نصب کنید، ارائه شده است. در این آموزش قصد داریم سرعت وردپرس شما را تا 4 برابر افزایش دهیم!

بگذارید به شما بگویم چگونه این کار را انجام betheme.ir دهید. هنگامی که شما با موفقیت وردپرس بر دامنه خود نصب کنید، شما تنها به یک بستر برای وب سایت خود رسیده اید که تنها میشود با آن سایت را مدیریت کرد. با این کار همه پرونده های قالب از وب سایت شما حذف می شود. در حالتی که شما قصد ایجاد تغییرات ظاهری در صفحات سایت خود را نداشته باشید این ویزگی ضروری نیست. شما یک پیوند جدید با برچسب Must-Use خواهید دید، با کلیک بر روی آن، پلاگین های نصب شده MU را در سایت خود نشان می دهد. پس با پیروی راه های افزایش امنیت وردپرس ، سایت خود را امن تر نمایید. من به شما بهترین راه را نشان خواهم داد. خب مسلما هیچ کاربری این کار را انجام نمیدهد؛ پس راه حل چیست؟ این سایت با قالب وردپرس اهورا ساختهشده.

شما نیاز به بازدید از پلاگین ها »صفحه نصب شده پلاگین ها.