بهترین قالب وبلاگی وردپرس مجموعه ای از بهترین پوسته های بلاگ وردپرس | betheme

قالب وردپرس وبلاگ Nisarg با استفاده از Bootstrap 3 ساخته شده است که آن را با موبایل و تبلت ها دوستانه می کند. همچنین گزینه های مختلفی را در سفارشی سازی وردپرس ارائه می دهد. برای تنظیم رنگ پس زمینه، رنگ متن، مجله خبری قالب بی تم وردپرس تصویر هدر و … می توانید از سفارشی سازی قالب استفاده کنید و هر چیزی که در ذهن دارید را پیاده کنید. دیوی همچنین در دستگاه های تلفن همراه و همچنین تمامی مرورگر های وب مدرن به طرز خارق العاده ای کار می کند.

  • این قالب شاید کمی جالب تر از برخی قالب های ساده تر و حداقلی باشد.
  • طبق منابع مختلف، صنعت سفر سریع‌ ترین رشد را بعد از فناوری دارد.
  • Natural Lite برای راه اندازی سایت های وبلاگی مخصوصا سایت های مربوط به طبیعت، صنایع دستی ، جغرافیا و موارد مشابه فوق العاده است.
  • یکی از راه‌هایی که باعث افزایش ورودی و بازدید به سمت سایت شما می‌شود ایجاد وبلاگ در وردپرس است.

اگر یک قالب وبلاگ شخصی وردپرس که به راحتی قابل سفارشی سازی و دارای مستندات کامل است و شما را از زمان راه اندازی هدایت می کند، پس قالب Blogger را امتحان کنید. به علاوه، Blogger به طور کامل با MailChimp ادغام شده و توانایی نمایش پست های برجسته همراه با پشتیبانی از تمام فرمت های پست وردپرس را دارد. علاوه بر این ها، قالب برای جستجوگرها و نیز بارگذاری سریع بهینه سازی شده است، بنابراین می توانید مطمئن باشید رتبه بندی موتور جستجوی تان را از دست نخواهید داد. این یکی از بهترین قالب های وبلاگ های شخصی وردپرس برای استفاده در سال 2017 است. وب رمز در سال ۱۳۸۱ با هدف فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و ارائه خدمات وب با کیفیت جهانی پایه گذاری شد.

قالب الیون | Elion – قالب وبلاگ وردپرس شخصی

خطوط زیبا، تصاویر برجسته خیره کننده و لیست دستور العمل های عذایی، چیزهایی هستند که این قالب را به یکی از قالب های محبوب تبدیل کرده است. این یکی از بهترین قالب های وبلاگ وردپرس برای وبلاگ نویسان با موضوع غذا در سال 2017 است. بسته تم X شامل بیش از صدها افزونه وردپرس ممتاز است که توسط تیم X ایجاد شده اند تا اطمینان حاصل شود که آنها به طور یکپارچه با وب سایت شما کار می‌کنند. از آنجایی که می‌توانید انتخاب کنید کدام یک از این ویژگی‌های اضافی در وب سایت خود فعال شوند، می‌توانید مطمئن باشید که هیچ کد غیرضروری برای کاهش سرعت سایت شما اجرا نمی‌شود.

قالب Pixwell – برای سایت های خبری و محتوای

کاملاً پاسخگو است و برای موسسات آموزشی، بستر وبلاگ نویسی ، کتابخانه ها و موارد دیگر مناسب است. این قالب شاید کمی جالب تر از برخی قالب های ساده تر و حداقلی باشد. Natural Lite برای راه اندازی سایت های وبلاگی مخصوصا سایت های مربوط به طبیعت، صنایع دستی ، جغرافیا و موارد مشابه فوق العاده است. در این طرحی از نقاشی ها و الگوهایی برای ایجاد ظاهری خوش بینانه استفاده شده است.

قالب وبلاگی وردپرس Auberge فارسی

سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارای قالب‌های متنوعی از جمله قالب‌های خبری، شرکتی، فروشگاهی و شخصی هستند. پس از انتخاب قالب موردنظر به آسانی می‌توانید قسمت‌های مختلف قالب وردپرس خود را تغییر و آن گونه که می‌خواهید سفارشی‌سازی کنید. قالب شخصی وردپرس نیز از این قاعده مستثنی نیستند و امکانات مختلفی را برای شما فراهم می‌کنند. ساخت وبسایت شخصی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس مزایای زیادی به همراه دارد که در ادامه این مقاله به مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

http://absnews.ir