قالب شخصی وردپرس انواع قالب وردپرس وبلاگی فارسی رایگان همیار وردپرس | betheme

OceanWP یکی از محبوب ترین قالب های وردپرس رایگان است که دارای چندین ویژگی برتر است. این افزونه همراه خود را دارد و توصیه می کند که پس از فعال سازی یک افزونه سازنده صفحه رایگان نصب کنید. این می تواند برای هر نوع وب سایت ، از جمله وبلاگ ها ، مجلات ، وب سایت های تجاری یا فروشگاه تجارت الکترونیک استفاده شود. قالب وبلاگ وردپرس به صورت فارسی و راست چین شده بر روی سایت وردپرس شما پیاده سازی می‌شود که به شما در جهت آماده سازی یک وبلاگ وردپرس جذاب و مناسب کمک می‌کند. این نوع قالب همچنین باعث می‌شود تا خواندن مطالب وبلاگ وردپرس شما راحت‌تر شود که تجربه کاربری مخاطب را بهبود می دهد و بازدید سایت وردپرس شما را بالاتر می برد. قالب وبلاگ وردپرسیِ Writsy دارای ظاهری faded است و دارای طراحی های مختلف از صفحه اصلی، پشتیبانی از تمامی فرمت های پست، وبلاگ ها و دکمه های ارسال اشتراک و موارد دیگر است.

  • سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارای قالب‌های متنوعی از جمله قالب‌های خبری، شرکتی، فروشگاهی و شخصی هستند.
  • علاوه بر این، پانل گزینه‌های تم دارای بیش از 750 گزینه است که به شما امکان می‌دهد یک وب سایت منحصر به فرد ایجاد کنید که از رقبای خود متمایز باشد.
  • تمامی این قالب‌ها هم قابلیت تغییر را دارند و ایجاد تغییر بسیار ساده است.
  • به خاطر داشته باشید که طراحی وبسایت شما، باید کمک کند شما با دیگر رقبا تفاوت داشته باشید و بهتر دیده شوید.
  • این قالب شاید کمی جالب تر از برخی قالب های ساده تر و حداقلی باشد.

Astra به سرعت به یکی از موفق ترین قالب‌های وردپرس تبدیل شده است که به کاربر حق انتخاب بی نهایت می‌دهد و با سازندگان محبوبی مانند Elementor ادغام می‌شود. UrbanGo یک تم ایده‌آل برای فهرست‌بندی وب‌سایت‌هایی است که با یک کلیک وارد می‌شوند و برای راه‌اندازی و راه‌اندازی به مهارت‌های کدنویسی خاصی نیاز ندارند. این پوسته وردپرس کاملاً واکنشگرا است به این معنی که بدون توجه به نوع دستگاهی که مشاهده می‌شود عالی به نظر می‌رسد.

قالب وردپرس چیست؟

The Bridge یک تم WP زیبا و آماده برای شما است که برای سایت‌های تجاری، نمونه کارها، سایت‌های رستوران، وب سایت‌های موسیقی و موارد دیگر مناسب است. استفاده از آن آسان است و می‌توانید با نصب هر یک از دموها و سبک‌ها و تنها با یک کلیک، روند راه اندازی سایت را سرعت بخشید. یک قالب رایگان یا غیر رایگان وردپرس مزایا و معایب خود را دارد، اما انتخاب یکی از آنها برای نصب در نهایت به نیازهای وب سایت شما و بودجه صاحب وب سایت و ترجیحات زیبایی سایت شما بستگی دارد. با وجود پیشرفت و توسعه سیستم مدیریت محتوا افرادی که وارد حوزه دیجیتال مارکتینگ و آموزش سیستم مدیریت محتوای وردپرس می‌پردازند برخی از امکانات این سیستم برای آنها مبهم است.

قالب وبلاگی وردپرس Photograph فارسی مخصوص گالری تصاویر

این قالب دارای طراحی مینیمالیستی بوده و هدر تمام عرض دارد که به سرعت توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند. این موضوع یک گزینه عالی برای وبلاگ نویسی سایت هایی است که بر روی موقعیت های خاص مانند عکاسی، غذا، مد یا سبک زندگی تمرکز دارند. بله، تغییر قالب وردپرس شما به طور بالقوه و تا حد زیادی بر سئوی شما تأثیر می‌گذارد. قالب شما بر طراحی، سرعت سایت، قالب‌بندی محتوا و داده‌های ساختاریافته شما تأثیر می‌گذارد که همه عوامل مهم برای سئو هستند. به دنبال بهترین تم رایگان وبلاگ وردپرس هستید؟ برای اینکه جستجو در بین هزاران تم رایگان در WordPress.org را برای شما آسان‌تر کنیم، 6 تم عالی را برای شما انتخاب کرده‌ایم.

قالب مجله ای وردپرس در 2022

آخرین قالب در لیست ما، قالبِ Pippit که دارای ویژگی هایی مانند تصاویر تمام صفحه، Slider پست برگزیده، پوسته های منحصر به فرد، و طراحی retina-ready است. پنل مدیریت توسط چارچوب Redux طراحی شده است، که به شما گزینه های متنوع برای تمیز کردن قالب و بازتاب برند مجله خبری قالب بی تم وردپرس شخصی خود را می دهد. اگر میخواهید خودتان را به عنوان یک وبلاگ نویس یا نویسنده حرفه ای نشان دهید، قالب Wirter را انتخاب کنید. به غیر از طراحی مدرن و کاربردی، قالب دارای قابلیت کتابفروشی خود است، بنابراین شما می توانید رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید.

http://absnews.ir