بهترین کتاب کمک درسی شیمی دهم فروشگاه اینترنتی تلکتاب | ketabko

بهترین کتاب کمک درسی شیمی دهم فروشگاه اینترنتی تلکتاب | ketabko

کتاب های گام به گام، سالیان سال است در تمامی پایه‌ها و دروس، یاور دانش‌آموزان هستند. این کتاب ها مانند یک معلم دوم عمل کرده و آنچه که دانش‌آموز نیاز است که بداند را ارائه می‌دهند. در دو جلد توسط اساتید آریان حیدری، میلاد منصوری و علی منصف شکری تالیف شده و شامل مباحث مشترک ریاضی تجربی و حسابان است. این کتاب شامل دوازده فصل است که جلد اول آن مباحث مشترک کنکور ریاضی و تجربی را پوشش می دهد و جلد دوم کتاب هرکول ریاضی آریان حیدری شامل مباحث غیرمشترک تجربی مانند احتمال، هندسه و ترکیبات آن می شود.

  • ریاضی، یکی از پرچالش‌ترین دروس بین دانش‌آموزان در مقطع متوسطه دوم است.
  • این کتاب هم مانند سایر مجموعه‌ها دارای سه بخش درسنامه، سوالات تستی چهار گزینه‌ای و همچنین پاسخنامه است.
  • دانش آموزان و متقاضیان شرکت در کنکور 1402 می توانند به راحتی کتاب های موردنیاز خود را با قیمت مناسب و تخفیف عالی از سایت دانش لند تهیه کنند.

دروس پایه دهم تجربی به عنوان یکی از منابع آزمون کنکور تجربی و همچنین به عنوان پیش‌نیاز برای پایه یازدهم و دوازدهم، از اهمیت خرید کتاب کمک درسی دهم زیادی برخوردارند. اگر بتوانید به مطالب درسی پایه دهم تسلط خوبی پیدا کنید، در یادگیری پایه‌های بعدی و همچنین مطالعه برای کنکور، کارتان آسان‌تر خواهد بود. یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌ها برای یادگیری مطالب کتاب‌های درسی، استفاده از منابع کمک‌آموزشی است. به همین دلیل قصد داریم در این مقاله بهترین کتاب‌های کمک درسی برای پایه دهم تجربی را به شما معرفی کنیم. یکی از بهترین کتاب‌های کمک درسی دهم برای درس زیست‌شناسی کتاب سیر تا پیاز گاج اشاره کرد.

زیست شناسی دهم (

در صورتی که ظاهر کتاب برایتان مهم است، کتاب گاج با چاپ تمام رنگی بهترین انتخاب برای شما است. فیزیک یکی از موضوعاتی است که عقب ماندگی از کلاس، شما را با مشکل روبرو می کند. این به این دلیل است که درس فیزیک عموماً مجموعه ای از اصول پیوندی است که بر یکدیگر تکیه می کنند.

از نقاط قوت بارز کتاب شیمی دهم تجربی خیلی سبز، می‌توان به پاسخنامه‌ی تشریحی آن اشاره کرد. در این بخش، جهت بیشتر دیده شدن و آشنا شدن چشم دانش‌آموزان با واکنش‌ها، معادلات واکنش موازنه شده مورد استفاده در هر سوال ارائه شده است. همچنین از هر دو روش کسر تبدیل و تناسب در سوالات محاسباتی بهره گرفته شده تا دانش‌آموزان بتوانند با توجه به روش تدریس معلم خود، در هر یک از روش‌هایی که مدنظر دارند، تسلط کسب کنند. ضمناً با توجه به این که مخاطبین این کتاب، علاوه بر دانش‌آموزان متوسط و قوی، دانش‌آموزان ضعیف نیز هستند، توضیحات کامل برای تمامی سوالات ارائه شده تا ضعیف‌ترین دانش‌آموزان هم بتوانند متوجه روش حل سوال بشوند. راستش من امسال پایه دهمم ( تجربی )و واسه مدارس خاص خیلی تلاش کردم ولی متأسفانه نمونه قبول شدم و اونطوری که شنیدم درست مثل مدارس عادی هستند. من تقریبا یک سال نشده که با تست آشنا شدم و تست می زنم و شایدم راه و روش تست زنی زو نمی دونم.

بهترین کتاب کمک درسی شیمی دهم