صرافی کوینکس CoinEx ؛ نحوه ثبت نام، آموزش کار و خرید و فروش تکراتو

توصیه می شود طول عبارت گذرواژه بیست کارکتر باشد و مجموعه ای از اعداد، کارکترهایی مانند @ و &، حروف کوچک و بزرگ انگلیسی باشد. در حال حاضر ، کوینکس تعداد 239 ارز را پشتیبانی میکند. این پلتفرم در حال بروز رسانی است و به زودی ارز های بیشتری به آن اضافه میشود. در این نوع معامله و یا در اصطلاح سفارش ، فرد با یک قیمت مشخص و یا حجم معینی از ارز خود اقدام به سفارش گذاری می کند.

دانلود اپلیکیشن گوگل آتنتیکیتور از گوگل پلی برای گوشی اندروید

سلام ممنون از مقاله خوب شما، امیدوارم در مورد صرافی کوکوین هم بنویسید. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد ثبت نام در کوینکس با گوشی لطفا به بازدید از وب سایت ما. برای ادامه توضیحات در این حالت، فرض می‌کنیم مارکت یا همان جفت ارز TRX/USDT را انتخاب کرده‌ایم. قسمت Actual مقدار ارزی که می‌خواهید انتقال دهید را می‌نویسید.

صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید تا به Security Settings برسید. مورد سوم که TOTP Authentication نوشته شده است، همان رمز عبور یک بار مصرف است. در این مرحله از ثبت نام، برای راستی‌آزمایی آدرس ایمیل شما، یک کد به ایمیل شما ارسال می‌شود. البته قبل از این کار شما باید یک پازل ساده را حل کنید. برای حل این پازل کافی‌است قطعه پازل را با موس بکشید و در قسمت خالی تصویر قرار دهید.

آخرین وضعیت بازار خودرو + قیمت روز

در پنجره ی باز شده از شما خواسته می شود که مقدار تتری که می خواهید از اکانت عادی یا اسپات خود به فیوچرز منتقل کنید، وارد نمایید. در حالیکه وارد حسابتان شده اید، در گوشه ی بالا سمت راست روی Exchange کلیک نمایید. در صفحه ترید، از سمت چپ صفحه، جفت ارز مورد نظر خود را انتخاب نمایید. به خاطر وجود کارمزد در معاملات، توصیه میکنیم حتما برای ثبت نام از کد رفرال استفاده کنید تا ۱۰% در کارمزد معاملاتتان تخفیف بگیرید.

در این مقاله ما تمام مراحل ثبت نام و احراز هویت در کوینکس را به شما آموزش میدهیم. ۲- در این قسمت ایمیل ثبت‌شده در حساب کوینکس خود یا شماره تلفن همراه را به همراه رمز عبور خود وارد کرده و روی ورود به سیستم “Sign in” کلیک کنید. در صورت فعالسازی موراد امنیتی، کدهای مربوطه «احراز هویت گوگل» و یا «کد پیامک شده» را وارد کرده و به این ترتیب وارد حساب کاربری خود شوید. در حال حاضر انواع احراز هویت وب مانی ، پرفکت مانی و صرافی ارز دیجیتال معتبر را انجام میدهیم و چون عاشق نشر تجارب قبلی مان هستیم بهترین سیگنال خرید فروش ارز دیجیتال و سیگنال فارکس را برای شما مهیا کرده ایم. برای ترید کردن در بازار های ارزی، صرافی کوینکس یکی از معروف ترین صرافی های آنلاین می باشد. جهت فعالیت در بازار ارز لازم است ابتدا در این صرافی ثبت نام کنید.

کافیه در قسمت Account settings روی change روبروی TOTP Authentication کلیک کرده و دوباره این نرم افزار را روی گوشی خود فعال کنید و این بار حتما هم از صفحه اسکرین شات و هم یادداشت نمایید. برای تغییر از شما کد تایید را از google athunticator قبلی خواسته و بعد دوباره google athunticator جدید روی گوشی شما فعال می شود. سلام خانم کلاه دوزان لطفا توضیح بدید که چطور بفهمیم هر ارز دیجیتال در کدوم صرافی به فروش می رسد. چون من بعضی از ارزها که در کانال ها معرفی می شوند را نه در صرافی های داخلی و نه در صرافی کوینکس وجود ندارد که بخرم.

– صرافی بیت‌هامب Bithumb

کاربران در این دو صرافی از مسیرهای معاملاتی متفاوتی استفاده می کنند. برای افزایش امنیت حساب کاربری خود در ثبت نام کوینکس با گوشی باید از گزینه security در حساب کاربری خود استفاده کنید. مطابق تصویر زیر روی این گزینه کلیک کنید تا ادامه راه را خدمت شما توضیح دهم.

صرافی کوینکس CoinEx ؛ نحوه ثبت نام، آموزش کار و خرید و فروش تکراتو

کاربرانی که برای ورود به صفحه کاربری، روش دو مرحله ای را فعال کرده باشند، باید از برنامه کد تائید بگیرند و آن کد را در اینجا درج کنند. این مرحله برای حساب کاربرانی که ورود بوسیله دو مرحله را انتخاب نکرده باشند، از امنیت کمتری برخوردار است و فاقد این مرحله هستند. یکی از مزایای فعالیت در صرافی کوینکس این است که معامله گران می توانند از ، که کیف پولی مطمئن است استفاده کنند.

البته قبل از این کار شما باید یک پازل ساده را حل کنید.