صفحه اصلی ایران دولینگو | iranbritish

دارد ولی در حالت کلی، توجه کنید که آزمون تافل و آیلتس دو آزمون معتبر در همه ی زمان ها و برای همه دانشگاه ها هستند و بنابراین بهتر است خود را جهت کسب نمره بالا در این آزمون ها آماده کنید. آزمون دولینگو علی رغم پذیرفته بودن در برخی دانشگاه ها، از اعتبار بالایی برخوردار نیست خصوصا برای مقطع دکترا و شما در صورت بهبود شرایط کرونا معمولا باید در یکی از آزمون های تافل و آیلتس شرکت و نتیجه را به دانشگاه اعلام کنید. همچنین دانشگاه های بسیاری این آزمون را قبول ندارند بنابراین شرکت در آن به جای تافل و آیلتس، انتخاب های شما را محدود می کند.

مشاوره ی پیش از خرید

امیدواریم بتوانیم کمک کوچکی به تمامی جویندگان علم و دانش برای کارآفرینی و ایجاد کسب و کار نماییم. شوید و یک حساب کاربری ایجاد کنید، بعد از با تکمیل فرم ثبت سفارش که در انتهای این صفحه قرار گرفته است، می‌توانید هزینه آزمون را با هر کارت اعتباری معتبری پرداخت کنید و در این آزمون شرکت کنید. عالی ترین روش برای کسب نمره خوب در آزمون دولینگو این است که، شما مهارت زبان انگلیسی خود را به سطح بالایی برسانید و برای تقویت زبان خود، میتوانید از مقالات خوب انگلیسی، پادکست ها و مکالمه با انگلیسی زبانان بهره مند شوید. نتیجه ازمون دولینگو تا حداکثر 48 ساعت ارائه می شود در صورتی که نتیجه آزمون های تافل و آیلتس به طور متوسط دو هفته طول می کشد. همانطور که گفته شد رفته رفته تعداد دانشگاه هایی که مدرک زبان دولینگو را قبول می کنند بیشتر می شود.

  • گزینه اول به معنی پذیرش در یک مدرسه یا دانشگاه است؛ گزینه دوم نیز به معنی پذیرش در یک موقعیت شغلی است.
  • اگرچه ظاهر برخی از این قوانین با خود آزمون ارتباطی ندارد، اما وجود آنان به حفظ وجهه آزمون و اعتبار نمرات شما در دانشگاه‎ های مختلف کمک می‌کنند.
  • با این توضیح که اگر شما سوالات ابتدایی را درست پاسخ دهید، سوالات بعدی شما سخت تر خواهد بود.
  • این کلاس ها به صورت نیمه فشرده، فشرده و فوق فشرده نیز که در بالا به آن اشاره شد برگزار می شوند.
  • این در حالی است که مثلا تافل بین 160 تا 250 دلار هزینه دارد و برای ارسال نمرات به بیش از چهار موسسه، باید 20 دلار پرداخت کنید.
صفحه اصلی ایران دولینگو | iranbritish لظفا انتقادات و پیشنهادات خود را برای بهبود خدمات روانشناختی، فرهنگی و تحصیلی با ما در میان بگذارید. سوالات تطبیقی بخش اصلی آزمون دولینگو هستند و مدت زمان این بخش ۲۵ دقیقه است. این موضوع به این معنی است که میزان سختی هر سوال بسته به عملکرد داوطلب در سوالات قبلی طرح می شود. لازم به ذکر است پرداخت هزینه این آزمون ممکن است برای کاربران ایرانی دارای مراحل متفاوتی باشد که برای منظور توصیه می­شود که قبل از ثبت­نام، در مورد نحوه پرداخت هزینه دولینگو اطلاعات لازم را کسب کنید. روند پاسخگویی به سوالات طوری در نظر گرفته شده است که با توجه به عملکرد داوطلب از آسان به سخت متفاوت می باشد.

ساختار آزمون آنلاین زبان انگلیسی دولینگو

البته برای بررسی دقیق‌تر مورد قبول بودن مدرک دولینگو توسط دانشگاه یا موسسه موردنظرتان می‌توانید برروی لینک زیر کلیک کرده و از سایت اصلی Duolongo اقدام کنید. پس از اینکه آزمون اصلی را به پایان رساندید از شما خواسته خواهد شد تا یک مصاحبه ویدیویی ارسال کنید. علاوه بر آن باید یک متن را نیز تکمیل کنید تا سطح مهارت نوشتاری شما هم سنجیده شود. این بخش از آزمون فاقد نمره است ولی در اختیار موسسات یا دانشگاه‌های مقصد قرار می‌گیرد.

سه بخش اصلی پیش رو دارید که با توجه به آن‌ها متوجه خواهید شد که دو بخش اکنون فعال است و گزینه مربوط به بخش سوم فعلاً غیرفعال است. اما هر یک از این بخش‌ها چه کاربردی دارند؟ بخش اول که با مشخص شده است یک فرصت عالی و جذاب است که به کمک آن می‌توانید با جو کلی آزمون زبان دولینگو آشنا دولینگو شوید. شما با سپری کردن مراحلی مشابه به مراحل آزمون اصلی ضمن آشنایی با چارچوب کلی آزمون زبان دولینگو این فرصت را دارید تا خود را پیش از آزمون اصلی محک بزنید. برای این کار کافیست تا گزینه نارنجی را فشرده و سپس وارد مراحل آزمون شبیه‌سازی شوید.