قالب RyanCV قالب وردپرس سایت شخصی و نمونه کار وردپرس سریع | betheme

قابلیت ویرایش بالا با صفحه‌سازهایی که دارد (هدر، فوتر، صفحات جانبی و…). ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. ایجاد نظرسنجی آنلاین در وردپرس یکی از راه‌هایی است که شما با استفاده از آن…

http://absnews.ir

تاکنون بیش از ۱۶۰۰۰۰ درخواست پشتیبانی را به خوبی و خوشی پاسخ داده‌ایم. اگر موقع کار با محصولات سوال یا مشکلی دارید، روی پشتیبانی ما حساب کنید. قالب مجله خبری قالب بی تم وردپرس آرتر | پوسته Arter قالبی برای ایجاد رزومه می باشد.تفاوتی نمی کند که چه حرفه ای دارید، به سادگی می توانید با قالب آرتر رزومه خود را ایجاد کنید.

  • آیا به دنبال یک قالب شخصی برای راه اندازی وبلاگ یا ایجاد رزومه برای خود هستید؟ نوین وردپرس مجموعه ای از تم های شگفت انگیز شخصی را برای ایجاد یک وب سایت حرفه ای و شخصی تحت پوشش قرار می دهد.
  • این قالب با امکاناتی که برای تایپوگرافی و شخصی‌سازی دارد، می‌تواند یک سایت شخصی وردپرسی زیبا برای شما ایجاد کند.
  • خیر ، قالب برای یک دامنه به شما فروخته می شود و برای استفاده مجدد نیاز است دو سوم هزینه قالب را پرداخت نمایید.
  • تاکنون بیش از ۱۶۰۰۰۰ درخواست پشتیبانی را به خوبی و خوشی پاسخ داده‌ایم.
  • خیر ، کار کردن با سایت بسیار ساده و آسان است ، زیرا پنل تنظیمات و مدیریت سایت کاملاً فارسی بوده و آموزش کامل آن در اختیار مشتری قرار می گیرد.

البته اگر بخواهید به‌عنوان سایت شخصی برای رزومه خود از این قالب شخصی وردپرس استفاده کنید، می‌توانید یک برگه یکتا برای صفحه اصلی خود انتخاب کنید اما باید شخصاً دست به طراحی این برگه بزنید. این قالب واکنشگرا و ساده انتخابی ایده‌آل برای ایجاد یک وبلاگ شخصی در وردپرس است. این قالب از قالب‌های پرفروش شخصی در جهان است که طرفدارن زیادی هم دارد. البته امکاناتی که این قالب ارائه می‌دهد چیزی فراتر از یک وبلاگ کلاسیک است.

قالب شرکتی وردپرس زنبق

قالب وردپرس رایان یک قالب حرفه ای برای ایجاد سایت شخصی و رزومه می باشد.با استفاده از این قالب می توانید رزومه ، سوابق تحصیلی ، سوابق کاری ، مهارت ها و نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارید. قالب Bolby یک قالب حرفه ای و مناسب برای طراحی سایت های رزومه و نمونه کار میباشد. پوسته بالبی طراحی فوق العاده زیبا، روان و مدرنی دارد و همچنین بسیار کم حجم و کاملا بهینه سازی شده برای سئو طراحی شده است.

افزونه wp rocket | افزونه موشک وردپرس 3.8.8 | بهترین افزونه افزایش سرعت وردپرس

برای ایجاد سایت شخصی شما کار سخت و پیچیده ای در پیش ندارید، بلکه بعد از خرید دامنه و هاست، تنها کاری که باید انجام دهید، خرید یک قالب سایت شخصی آماده و پیاده سازی آن روی وردپرس می باشد. با قالب BreezyCV می توانید بدون نیاز به حتی یک خط کد نویسی وبسایت شخصی یا رزومه خود را راه اندازی کنید و پروژه ها و نمونه کار های خود را برای نمایش کاربران در آن قرار دهید. قالب وردپرس Scopic ، این قالب طراحی شده به سبک timeline که مشابه آن را در شبکه های اجتماعی مانند فیسوک دیده اید. این قالب برای وردپرس آماده شده و برای سایت هایی با موضوع وبلاگ ، محتوای شخصی و … مناسب می باشد. از قابلیت های کلیدی این پوسته زیبا می توان به Seo بسیار عالی ان و طراحی واکنش گرا و بسیار امکانات دیگر آن که در ادامه اشاره می کنیم نام برد.

آخرین آموزش ها و تخفیفات