قالب شرکتی وردپرس MedZone Lite فارسی پزشکی Incoming call screenshot, WordPress, Incoming call | betheme

این قالب ها طراحی مهندسان ایرانیست و مطابق با ذوق و سلیقه و نیاز ایرانی کدنویسی شده اند و هر ایرانی پس از استفاده از چنین قالب هایی متوجه کاربری متفاوت این قالب ها نسبت به نمونه های خارجی خواهد شد. سرعت لود بالای سایت نوعی احترام به حقوق و زمان مخاطب است و در نتیجه رعایت چنین نکته ای در کنار سایر نکات سایت شما به یک سایت مخاطب پسند تبدیل خواهد شد. این قالب با استفاده از افزونه ویژوال کامپوزر به صورت کامل قابلیت شخصی سازی دارد. همچنین برای طراحی اسلایدر صفحات در آن نیز می‌توان از افزونه اسلایدر روولوشن استفاده کرد.

قالب Start it: قالب وردپرس حرفه ای و چندمنظوره استارت آی تی (سئوی بالا)

کاملا ریسپانسیو طراحی شده و امکان ایجاد حساب برای کاربران، اتصال به درگاه های پرداخت، بارگذاری ویدیو از آپارات و یوتیوب را دارست. اگر قصد دارید که برای وب سایت خود پوسته‌ای تجاری و حرفه‌ای داشته باشید ما به شما عزیزان قالب شرکتی Uncode را پیشنهاد می‌نماییم که با هر صفحه نمایشی نیز سازگار است. این قالب حسی را با بازدید کنندگان القاء می‌نماید که شما شرکتی برتر و باکیفیت در رده کاری خود هستید و خدمات پیشرفته‌ای نیز ارائه می‌نمایید. همچنین از ابزار WPBakery Page Builder پشتیبانی کرده و گزینه‌های شخصی سازی متنوعی در اختیارتان قرار می‌دهد. از لحاظ زیبا شناسی قالبی بکر بوده و پرکاربردترین افزونه‌های وردپرس مانند قابلیت WooCommerce را در خود جای داده است. طراحی یک قالب وردپرس حرفه ای با حجم کم و سرعت بالا و امکانات بسیار زیاد، هدف کیان تم بوده است.

http://absnews.irسازگاری با انواع مرورگرهای مختلف از دیگر فاکتورهای مهم در انتخاب یک قالب شرکتی حرفه‌ای می‌باشد. همه قالب‌ها ممکن است قادر به نمایش سایت شما در کلیه مرورگرهای گوناگون نباشند و هر کدام از کاربران بنا بر عادت و سلیقه از مرورگرهای متعددی استفاده کنند. پس اگر سایت شما فقط بر روی یک مرورگر بدون نقص نمایش داده شود کافی نیست و در صورتی که نسبت به نمایش سایت در سایر مرورگرها بی‌اعتنا باشید؛ قطعا بازدیدکنندگان و کاربران بسیاری را از دست خواهید داد. قالب مورد نظر خود را از حیث سازگاری با مرورگرهای مختلف اعم از کروم، اپرا، سافاری، فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر و غیره مورد بررسی و آزمایش قرار دهید. این قالب محصول مشهور Elegant themes و یکی از محبوب‌ترین و پرقدرت‌ترین قالب‌های وردپرس است که از آن می‌توان برای ایجاد انواع سایت‌ها استفاده کرد، ازجمله سایت‌های شرکتی. ازاین‌رو، حتماً باید نام این قالب را در لیست بهترین قالب‌های شرکتی ذکر کرد.

دلایلی که شرکت های معتبر استفاده از قالب های کیان تم را ترجیح می دهند

برنامه نویسی و کدنویسی آن به قدری بهینه و با دقت بوده که به عنوان یکی از سریع ترین قالب های وردپرسی شناخته می‌شود و به همین دلیل می‌توان آن را یکی از بهترین قالب های شرکتی وردپرس نیز به حساب آورد. در کنار استایل، این قالب در زمینه کارایی نیز بسیار خوب مجله خبری قالب بی تم وردپرس عمل می‌کند. این قالب دارای یک صفحه ساز اختصاصی به نام Zion است که به شما اجازه می‌دهد تا از ۱۰۰ ابزارک از پیش ساخته در وبسایت خود استفاده کنید. همراه با این قالب، چندین و چند افزونه پریمیوم قرار داده که همراه با خود قالب در سایت شما نصب می‌شود.

قالب وردپرس ایرانی | قالب شرکتی وردپرس

از این رو تلاش می شود کمترین تعداد افزونه را در قالب ها استفاده کند و امکانات یک افزونه را که مورد نیاز می باشد با کد نویسی به پوسته وردپرس شرکتی اضافه کرده است. و این مورد از مهم ترین نکاتی است که باعث میشود یک سایت شرکتی با یک قالب وردپرس شرکتی حرفه ای سریعا در صفحات اول گوگل نمایان شود. قالب آستارا در یک جمله قالب ساده با سرعت بسیار بالا معرفی می کنم. این قالب بیش از یک ملیون نصب فعال توانسته در مدت کوتاهی به پر امکانات ترین و بهترین قالب های شرکتی وردپرس تبدیل شود. قابلیت درون ریزی سایت های آماده فقط با 1 کلیک، سازگار بودن با محبوبت ترین صفحه سازها و قابلیت فونت های آپلود فونت های دلخواه از ویژگی های این قالب می باشد.

  • شما برای طراحی هر نوع وبسایت در قالب ایمپرزا هیچ محدودیتی ندارید و به راحتی بدون دانش یک خط کدنویسی می‌توانید حرفه‌ای‌ترین سایت‌های شرکتی را طراحی نمایید.
  • Massive Dynamic بیش از 70 کد کوتاه کاملاً منحصر به فرد را به خود اختصاص داده است و طراحی شاهکارانه آن موجب گشته که کاربران بتوانند با استفاده از یک کلیک به آن وارد شوند.
  • قابلیت‌های زیادی مانند درباره ما و بخش‌های بررسی، نمای کلی و بسیاری دیگر از این قبیل ویژگی‌ها را با Advent می‌توانید خود اضافه نمایید.
  • قطعا اگه این مقاله را کامل خوانده باشید پاسخ تمام سوالات خود در مورد قالب وردپرس شرکتی و قالب وردپرس ایرانی به دست اورده اید اما اگر باز هم سوالی در ذهن شما وجود دارد ما پاسخگوی آن هستیم.