معرفی 10 مور از بهترین قالب های شرکتی وردپرس قالب های ترند | betheme

تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با قالب شرکتی، معیارها و امکانات آن بیشتر آشنا شوید. ما تضمین می کنیم پس از خرید پوسته وردپرس از فروشگاه قالب وردپرس توس وب، در مرحله اول نصب قالب را به صورت رایگان و به موقع (حداکثر دو روز ) انجام داده و پس از تحویل همراه و پشتیبان سایت شما باشیم. چنان چه از قالب وردپرس و یا خدمات و پشتیبانی ما رضایت کافی نداشته باشید وجه پرداختی شما به صورت کامل بازگشت داده می شود. ما اطمینان داریم استفاده از قالب شرکتی وردپرس توس وب چنان شیرین است که هرگز پشیمان نخواهید شد. این پوسته چند منظوره مناسب وبسایت های شرکتی، تجاری و فروشگاهی ست و برای معرفی نمونه کارها و محصولات بسیار کاربردی است.

http://absnews.ir

این قالب بر کاربرانب که قصد راه اندازی سایت های نمونه کار حرفه ای می باشند نیز مناسب است.یکی از ویژگی های این قالب این است که کدنویسی بسیار استانداردی دارد که حتی به کوچکترین جزئیات نیز پرداخته است. صاحبان شرکت پخش لوازم یدکی می‌توانند از طراحی سایت با وردپرس برای پیاده سازی سایت خودشان استفاده کنند. آن‌ها برای طراحی وردپرس نیاز به یک قالب وردپرس شرکتی دارند تا بتوانند بدون نیاز کدنویسی و با استفاده از طراحی وردپرس سایت شرکتی وردپرسی خودشان آماده سازی کنند. یک نمونه قالب سایت شرکتی رایگان وردپرس که مناسب سایت های شرکتی است، قالب زاکراست که بسیار سبک و زیبا طراحی شده است.

قالب پورتو وردپرس: دانلود قالب Porto فارسی (+100 فونت) [+177 دمو آماده]

قالب شرکتی Doyle ویژگی‌های به خصوصی از جمله همه جانبه بودن، انعطاف پذیر و قابل توسعه را به خود اختصاص داده و همواره از ده نسخه نمایشی جهت انتخاب چندین عنصر و قابلیت‌های قابل توجهی برخوردار مجله خبری قالب بی تم وردپرس است. Doyle از سرعت بسیار عالی و خیره کننده‌ای برخوردار می‌باشد و عملکرد منحصر به فردی دارد. این قالب هرگز با محدودیت روبرو نبوده و از کاربران خود نیز درخواست کدگذاری نمی‌کند.

سیستم های رزرو هتل معروف را به آسانی در وب سایت خود قرار داده و از ویژگی‌های استاندارد برتر آن استفاده کنید. TheGem یک مجموعه بسیار عالی و منحصر به فرد از گزینه‌ها، پلاگین‌ها و ابزارهای نیروگاهی می‌باشد. این قالب تجاری وردپرس برای ایجاد وب سایت‌های قوی مورد استفاده قرار گرفته و مطابق با طراحی بوت استرپ مدولار ساخته شده است. TheGem از 150 صفحه الگو پشتیبانی کرده و مناسب برای مشاغل کوچک و بزرگ تجاری می‌باشد. کاملا سازگار با تبلت و موبایل بوده و در هر صفحه نمایشی نیز اندازه استاندارد آن را نشان خواهد داد. داینامیک بوده و شما میتوانید به راحتی هر چیزی که در سایت مشاهده میشود را به دلخواه تغییر داده و فقط ساختار کلی و جایگاه المان ها ثابت بوده پاسخ دوم هم اینکه همین حالا با شماره های ما تماس بگیرید تا بهترین پیشنهاد را به شما بدهیم.

قالب Enfold – چندمنظوره و حرفه ای + نصب دموهای آنلاین

شما برای طراحی هر نوع وبسایت در قالب ایمپرزا هیچ محدودیتی ندارید و به راحتی بدون دانش یک خط کدنویسی می‌توانید حرفه‌ای‌ترین سایت‌های شرکتی را طراحی نمایید. HotelEngine Classy یک قالب پرسرعت و قدرتمندی محسوب می‌گردد که بیش‌تر برای وب‌سایت‌هایی همچون هتل و استراحتگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. وجود یک نوار لغزنده تمام صفحه در بخش اصلی سایت به زیبایی آن افزوده و یک فرم رزرو در پایین صفحه نیز قرار گرفته است تا کارکردن با آن برای کاربران آسان باشد. خدمات متنوعی را شما می‌توانید با HotelEngine Classy تجربه نمایید. آرم سفارشی، بخش توصیفات، گزینه‌های تم، چندین طرح رنگی و بسیاری دیگر از این قبیل ویژگی‌ها از قابلیت‌های قالب وردپرس و شرکتی HotelEngine Classy محسوب می‌شوند.

  • چنان چه از قالب وردپرس و یا خدمات و پشتیبانی ما رضایت کافی نداشته باشید وجه پرداختی شما به صورت کامل بازگشت داده می شود.
  • در کنار استایل، این قالب در زمینه کارایی نیز بسیار خوب عمل می‌کند.
  • کاملا مناسب شرکت‌های تجاری بوده و همواره به عنوان قالب شرکتی وردپرس در بسیاری از مشاغل مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • برای این کار فقط کافیست قالب دلخواه خود را مطابق معیارهای انتخاب قالب شرکتی از میان قالب‌های موجود در این صفحه بررسی، مقایسه و سپس انتخاب کنید.