معیارهای مهم انتخاب قالب وردپرس

به هرحال هرکدوم از این پلاگینها به نحوی روی بالا بردن امنیت سایت شما مؤثر هستند؛ برای مثال تعدادی تمرکزشون روی جلوگیری از ترافیک مخرب و حملات اسپم هست و تعدادی دیگه ممکنه روی اسکن بدافزارها و اضافه کردن لایههای امنیتی تخصص داشته باشند. اگر شما دنبال افزایش ترافیک سایت خود هستید، گواهی SSL مطمئناً میتواند به یاری شما بیاید. همچنین زمانبندی اجرای آنها را به ساعاتی که وبسایت متحمل ترافیک کمتری است موکول کنیم. جالبه بدونید که این افزونه با بیش از 10 هزار نصب فعال، مورد اعتماد برندهایی مثل Intel، Dolby True HD، CodeinWP، Site Care، WP Curve، Valet هست.

در امن اس اس ال، ما در مورد بهترین پلاگین های وردپرس مطلب جامعی نوشتیم. این افزونه تلاش میکند که به بهترین شکل ممکن از سایت شما محافظت کند و جوانب مختلف امنیتی را در نظر بگیرد. این رمزنگاری به شکلی انجام میشود که اگر هکرها در بین راه به اطلاعات شما دسترسی پیدا کردند، نتوانند اطلاعات اصلی را مشاهده کنند و تشخیص دهند. در سیستمعامل لینوکس(که وردپرس روی آن اجرا میشود)، این مجوزها با یک عدد سهرقمی مشخص میشوند. گواهینامه بینالمللی SSL (Socket Secure Layer Certificates)، یک پروتکل امنیتی استاندارد است که گواهینامه آن از سوی چند شرکت معتبر و خاص به وبسایتها داده میشود. به علاوه در این صفحه می توانید کوکی ها و User Agentها را نیز استثناء قرار داده یا تعیین کنید که بعد از به روزرسانی محتوای بعضی از صفحات، آنها به طور خودکار مجدداً کش شوند. تجربه شما از کار با آن ها به چه صورت بوده است؟

ارتقا وبسایت استاتیک به پروتوکل امنیتی HTTPS ارتباط بین وبسایت شما و مرورگر بازدیدکننده شما را رمزگذاری میکند. انفولد از نظر طراحی قابلیتهای زیادی داشته و صفحهساز اختصاصیاش که Avia نام دارد، شما را از دیگر صفحهسازها بینیاز میکند. یکی از ویژگی هایی که در تامین امنیت وردپرس می تواند به شما کمک کند محدود کردن تلاش های ناموفق برای ورود به وردپرس و قفل شدن صفحه ورود است. بنابراین مدیران باید مراقب امنیت سایت خود باشند و در کنار تلاش برای ارائه خدمات به مشتریان، امنیت را نیز موردتوجه قرار دهند تا نتیجه تلاششان از دست نرود. 10 بار تلاش برای ورود کاربران عدد مناسبی است که اگر خودتان تنها مدیر سایت هستید، شاید حداکثر 3 تلاش هم کافی باشد.

آنچه که افزونه WP Rocket را از بقیه افزونه های کش متمایز می سازد این است که به محض نصب و فعال سازی آن کش کردن صفحه به صورت پیش فرض فعال می شود. وردپرس به خودی خود CMS امنی هست اما این دلیل بر این نمیشه که از نصب پلاگین امنیتی غافل بشید. برای تهییه یک هاست مناسب و امن نکات بسیار مهمی وجود دارد که حتماً باید قبل از خرید به آن توجه کنید. توسط ابزار Scanner این افزونه میتوانید وردپرس خود را اسکن کرده و ویروسها و تروجانهای سایتتان را پیدا کنید. آموزش امنیت وردپرس به کمک این افزونه در آینده انتشار پیدا میکنه. در ادامه برای شما توضیح میدهیم که چطور این کار توسط این افزونه قدرتمند انجام میشود. سورسهای غیر استاندارد هم میتوانند از دلایل کندی سایت شما باشد به عنوان مثال ممکن است قالب شما کدی داشته باشد که فونت را از طریق google دریافت کند و این موضوع باعث افت سرعت شدید سایت شما میشود.

یکی از بهترین افزونهها برای افزایش امنیت وردپرس، افزونه Wordfence هست. Themes Security بخاطر امکانات و عملکرد، یکی از بهترین افزونه های امنیت وردپرس معرفی میشه و تابحال نزدیک به 1 میلیون نفر اون رو نصب و فعال کردند. بعد از اینکه این پلاگین را نصب و فعال کردید، بروید و صفحه اصلی سایتتان را ویرایش کنید. در صورت امکان، محتوای خود را به داده های ساختاریافته ترجمه کنید تا به موتورهای جستجو کمک کنید تا وب سایت شما را بفهمند. حتی اگر وبسایت شما هیچ مدرک یا دادههای کاربری برای محافظت ندارد، باز هم باید از محتوای خود برای جلوگیری از هک شدن، محافظت کنید. طبق گفته ی متخصصان وردپرس، این پلت فرم 29% از وبسایت های اینترنتی جهان را میزبانی می کند. در واقع این کار (هک یا اعمال فشار روی یک سایت) با انگیزه های متفاوت توسط گروهی از افراد صورت می پذیرد.

کاربرد اصلی SSL این است که اطلاعاتی که در بستر نا امن اینترنت بین کاربران و سایتها رد و بدل میشود را توسط الگوریتمهای پیشرفته رمزنگاری (Encryption) میکند. مدیر سایت این امکان را دارد که برای عضویت کاربر فیلدهای متنوعی را در نظر بگیرد که این فیلدها میتواند بهصورت اساماس، ایمیل، شماره تلفن و… افزونه Thrive Architect به شما امکان ایجاد صفحه های تمام عرض با انتخاب پس زمینه دلخواه را می دهد. برای دانلود افزونه MalCare اینجا کلیک کنید. این مورد رو هم تست کنید احتمالا جواب بگیرید.

پلاگین وردپرس

به خصوص اگر میخواهید قالبهای غیر رایگان را خریداری کنید، باید در انتخاب قالب مناسب و فروشگاه معتبر دقت بیشتری داشته باشید. سلام در خدمت شما هستیم با یک قالب فوق فوق حرفه ای شرکتی و چندمنظوره که بنا به درخواست های فراوان کاربران عزیزمان بلاخره آماده سازی شد. ازونجایی که فرآیند اسکن وبسایت شما به صورت هوشمند و در فضایی ابری انجام میشه، عملکرد و سرعت وبسایت به هیچ وجه تغییری نمیکنه. ازونجایی که امکانات نسخه رایگان و نسخه کامل بسیار متنوع هستند، اونها رو در دو لیست جدا براتون تفکیک میکنم. بدافزارهایی که با اسکن افزونه هایی مثل iThemes Security و Wordfence شناسایی نشدند رو با این افزونه شناسایی کنید!

همانطور که میدانید نرمافزار مدیریت محتوای وردپرس رایگان است و توسط جامعهای از توسعه دهندگان، توسعه یافته است. شما امکان این را دارید که با استفاده از افزونه Wordfence بهراحتی کاربران خود را مجبور کنید تا رمز عبور قویتری برای اکانت خودشان انتخاب کنند تا امنیت حسابهای کاربری سایتتان افزایش پیدا کند. شما باید بدانید که نقش امنیتی این سیستم از کجا است تا بتوانید آن را برطرف کنید. خب همانطور که گفتیم امنیت بسیار مهم است و باید با ابزارهای مختلف آن را تأمین کرد. توجه داشته باشید که اگر هکری به این قسمت دست پیدا کند، میتواند کدهای مخربی را در ساختار سایتتان مخفی کند و خب … امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا بفهمید که آپلود، نصب و فعال کردن هر قالب رایگان یا غیررایگان وردپرس چقدر آسان است. همانطور که میدانید وبسایتهایی که با سیستم مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس ساخته شدهاند نیاز به نصب قالب دارند.

افزایش سرعت وردپرس

با نصب افزونه افزایش امنیت وردپرس Wordfence Security بر روی وردپرس چندکاربره یا Multiuser میتوانید امنیت تمامی سایتهای زیرمجموعه را تأمین کنید. پس ما رو از تجربیات و نظراتتون بهرهمند کنید. در وردپرس بهصورت پیشفرض حفرههای امنیتی کوچکی وجود دارد که بایستی با نصب افزونه مناسب مانع از این کار شوید. مشاهده خواهید کرد که همه تصاویر به اندازه مناسب در سایت قرار گرفتهاند و تصاویر در سایز کوچکتر بارگذاری میشوند. از این ویژگی میتوان برای صرفه جویی برای مقدار درخواست ارسال شده از سرویس گیرنده در هنگام بارگذاری فایل های JS یا CSS استفاده کرد. از این url می توان نتیجه گرفت که احتمالا این ادرس برای ایجاد فایل و خروجی برخی از ماژول های js است. Optimole از Amazon CloudFront استفاده می کند، در حالی که ShortPixel زیرساخت هایی را که استفاده می کند منتشر نمی کند. اما گاهی بعضی سهل انگاری ها در طراحی و پیکر بندی باعث می شود تا رخنه و راه نفوذی باز بماند و هکر ها و افراد سودجو از همان روش برای ورود به سایت استفاده کنند.

با استفاده از این افزونه میتوانید کامنتها را در کل سایت یا پستهایی خاص غیرفعال کنید. در این زمنیه نیز میتوانید از افزونه Really Simple SSL استفاده و این لایسنس را به راحتی برای سایت خود فعال کنید. ما برای اینکه شما بتوانید خیلی راحت این افزونه را نصب کنید در یک مقاله جدا در مورد شیوه نصب این پلاگین توضیح دادهایم. این افزونه در حال حاضر نزدیک به 100.000 نصب فعال دارد و با رتبهبندی 4.5 از 5 توانسته رضایت کاربران را جلب نماید.

ممکن است لازم باشد این اعتبارنامه ها را از ارائه دهنده هاست خود دریافت نمائید. بنابراین اگر شما هم با این ابتکار و مزیت بزرگ گوگل همراه باشید امنیت قابل توجهی را به سایت خود و مشتریانتان هدیه خواهید داد. پسوردهایی با درجه سختی زیاد که شامل حروف بزرگ و کوچک انگلیسی، اعداد و علامت ها باشند، بهترین انتخاب برای رمز عبور است. تغییرات جدید الگوریتمهای گوگل که در حال پیادهسازی است مطمئناً شهرت وبسایت شما را تحت تاثیر قرار میدهد.

بنابراین این موضوع مهمی است که باید در مورد آن کمی بیشتر فکر کنید. از طرفی تو نسخه پرمیوم این پلاگین میتونید از امکاناتی مثل احراز هویت دو مرحلهای، شناسایی کاربرهای مشکوک، پشتیبان گیری از دیتابیس استفاده کنید. آیا بهتر نیست از یک افزونه رایگان استفاده کنید که اتفاقاً قابلیتهای زیادی هم دارد؟ بنابراین مادامی که سایت وردپرسی خود را به روز نکنید، سرعت و امنیت وردپرس شما در معرض خطر قرار میگیرید و از بهبودها و ویژگیهای جدید عقب میماند. هنگام تهیه قالب و افزونههای مختلف برای سایت خود توجه داشته باشید نسخه اصل آن را خریداری کنید.

این مشکل از طریق Denial of Service صورت می پذیرد. اهداف این دسته از گروه ها ممکن است متفاوت باشد مثلاً برای از سر راه برداشتن رقیبان در وبسایت های مختلف. برگه ها یا پیج ها، صفحات دیگر را برای شما می سازند. اینکه تمامی سایت ها شخصی سازی می شوند و می توانند با پنل مدیریت فارسی کار افراد را راحت تر کنند از جمله مزایای بزرگ به شمار می رود و بهتر است با استفاده از آن و در دسترس قرار دادن صفحات سایت با افراد از این مورد بهره برده و کار خود را بهتر به نمایش بگذارید. هکر ها بعد از نفوز به وبسایت وردپرسی شما میتوانند به ایمیل، فروش وبسایت، اطلاعات کارت های بانکی, سایت بی تم در اختیارگرفتن پنل کاربری شما و تزریق انواع کد های مخرب رو به قالب سایت شما اضافه کرده و به آن ها دسترسی داشته باشند.

افزونه وردپرس

گذرواژه ادمین WordPress شما باید قوی باشد متشکل از انواع مختلفی از کاراکترها، علامت ها یا اعداد باشد. افزونههای متعددی برای این کار وجود دارد پلاگین All In One WP Security And Firewall یکی از بهترین پلاگینهای امنیتی 2018 است که این مشکل را به آسانی برای شما رفع میکند. اگه هنوز نمیدونید بهترین افزونه امنیت وردپرس برای وبسایت شما کدومه، به ویژگیهای بارزی که لیستبندی شده توجه کنید و یک نگاه کلی به تصویر محیط افزونه داشته باشید. همه چیز به ترتیب لیست افزونه هایی که بهتون معرفی شد بستگی نداره و انتظارات و البته شرایط وبسایت شما هم تو این مسئله دخیل است. با این حال تمامی نیازهای موجود با استفاده از این افزونهها و حتی خریداری پلاگینهای تجاری که در اینترنت قابل یافت هستند، قابل پاسخگویی نیستند.

بدون شک افزونههای خوب دیگهای وجود دارند که متخصص برقراری امنیت و شناسایی بدافزار های وبسایت هستند. همانطور که در مقاله آموزش اسکیما هم گفتم، افزونه اسکیما پرو یکی از بهترین پلاگین های وردپرس برای قرار دادن این کدها در سایت، بدون نیاز به دانش برنامه نویسی است. پلاگین All In One WP Security & Firewall با جدیدترین تکنیکهای امنیتی وردپرس و بررسی نقاط آسیب پذیری سایت، توانایی اثبات شده ای در کاهش ریسکهای امنیتی سایت داره و تنظیمات امنیتی این افزونه بسیار متنوع و کارآمد هستند. برای افزودن امکانات به سایت، سازگاری قالب با افزونه های جانبی ضروری است. هم چنین همه قالب ها را به جز قالب اصلی سایت حذف کنید.