پاسپورت دومینیکا در ۳ تا ۶ ماه با کنکاش هزینه و شرایط اخذ اقامت-بیات گروپ

مهم ترین مزیت پاسپورت دومینیکا اعتبار قابل قبول آن است که به شما اجازه می دهد بدون نیاز به ویزا به بسیاری از کشورهای تاپ دنیا از جمله کشورهای اروپایی و انگلستان سفر داشته باشید. این موضوع به ویژه برای افرادی که به دلیل نوع بیزینس یا سایر اهداف نیازمند رفت و آمد زیاد به این دسته از کشورها هستند بسیار شایان توجه است، زیرا بابت دریافت ویزا دیگر نگرانی و دغدغه نخواهند داشت و همچنین لازم نیست مدت زمانی را برای دریافت ویزا معطل بماند. سرعت دریافت پاسپورت دومینیکا از دیگر ویژگی های مثبت این روش می باشد و پروسه دریافت آن بین 4 تا 6 ماه زمان می برد در حالی که برای به نتیجه رسیدن بیشتر روش های مهاجرتی به طور متوسط باید بین 7 تا 8 ماه زمان در نظر گرفت. همچنین در بسیاری از روش های دریافت اقامت، تنها همسر و فرزند متقاضی اصلی در پرونده مهاجرتی قرار می گیرند در حالی که با خرید پاسپورت دومینیکا می توانید علاوه بر همسر و فرزند برای والدین و در موارد خاص خواهر و برادر نیز پاسپورت دریافت نمایید. خرید پاسپورت دومینیکا یک مسیر سریع مهاجرتی است که ظرف چند ماه به نتیجه می رسد و پروسه انجام آن پیچیدگی زیادی ندارد به ویژه اگر در این مسیر از یک وکیل با تجربه یا تیم حرفه ای کمک بگیرید که با مراحل اخذ پاسپورت دومینیکا آشنا باشد. دومینیکا یک جزیره کوچک در حوزه دریای کارائیب است که کمتر از 100 هزار نفر جمعیت دارد و پایتخت آن شهر روسو است که بندر اصلی دومینیکا نیز می باشد.

روش‌های اخذ پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا در ۳ تا ۶ ماه با کنکاش هزینه و شرایط اخذ اقامت-بیات گروپ اگر شما هم به فکر مهاجرت و اخذ پاسپورت کشور دومینیکا هستید، مطالب این مقاله اطلاعات شما را در این مورد افزایش خواهد داد. كليه اطلاعات ارائه شده در اين مقاله توسط عاليان ويزا، از منابع معتبر و وب سايت هاى رسمى كشور دومینیکا گردآورى شده است. یکی از دلایل اصلی اخذ پاسپورت دوم امکان زندگی سفر بدون نیاز به ویزا و ثبت شرکت و افتتاح حساب بانکی بدون وابستگی به کشوری خاص است. پاسپورت دوم و اخذ پاسپورت دومینیکا یک گام بسیار بزرگ جهت حذف محدودیت‌ها و یک برنامه بسیار عالی برای مواقع اضطراری محسوب می‌گردد.

با دریافت پاسپورت و شهروندی دومینیکا از مالیات بر سرمایه، درآمد خارجی، ارث و هدیه معاف می‌شوید. متقاضیانی که برای دریافت تابعیت دومینیکا اقدام می‌کنند، تابعیت مادام‌العمراین کشور را دریافت خواهند کرد و نیازی نیست که به صورت دوره‌ای یا سالانه تابعیت خود را تمدید کنند. اگر شخص مدنظر داشته باشد برای افراد دیگری هم اقدام کند و متقاضی اخذ شهروندی دومینیکا باشد، مبلغ پرداختی اضافه خواهد شد. اما تمام تلاش ما در گروه اقلیما بر این است که در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه، پاسپورت دومینیکایی شما را تقدیم‌تان کنیم. در ادامه لیست کشورهای نیازمند به اخذ ویزا با پاسپورت دومینیکا برای شما آورده شده است. چنانچه که شما پاسپورت دومینیکا را داشته باشید، مراحل مهاجرت برای شما راحت تر می شود و می توانید بدون ویزا به کشور کانادا سفر کنید.

این بدان معناست که در مقطعی دولت دومینیکا تصمیم گرفت در به اشتراک گذاشتن اطلاعات مالیاتی و مالی با اتحادیه اروپا شرکت نکند. ابطال پاسپورت در حالی که از نظر فنی در ازای اهدای کمک مالی خود، شهروندی غیرقابل فسخ مادام العمر به شما اعطا می شود، قانون دومینیکا به دولت این اختیار را می دهد که گذرنامه ها را باطل کند. برای دریافت پاسپورت دومینیکن نیازی به قبولی در امتحانات تاریخ یا زبان یا مصاحبه ندارید.

اقامت بازنشستگی پرتغال

در مجموع، دومینیکا یک کشور تجاری و دوستدار تجارت است که آماده استقبال از کسانی است که می توانند به توسعه کشور کمک کنند. این برنامه در بخش 101 قانون اساسی دومینیکا و بخش های 8 و 20 قانون شهروندی گنجانده شده است و اعتبار و امنیت بیشتری به برنامه می دهد. بریتانیا در سال 1978 به دومینیکا استقلال اعطا کرد و این کشور اکنون دارای یک دموکراسی پارلمانی با رئیس جمهور و نخست وزیر و یک سیستم قضایی مبتنی بر حقوق عمومی انگلیسی است. در صورت تایید پرونده، متقاضی باید هزینه های مربوطه را به حساب دولت واریز کند. همچنین هر ساله جشنواره‌های متعددی در دومینیکا برگزار می‌شود که توصیه می‌شود در زمان برگزاری جشنواره‌ها به این کشور سفر کنید تا با فرهنگ و آداب و رسوم این کشور آشنا شوید. امکان درخواست پاسپورت توسط خود شما وجود ندارد و کارها حتما باید توسط نماینده‌ی تایید شده پیگیری شوند.

کشور دومینیکا جزیره ای واقع در دریای کارائیب با جمعیت حدود ۷۲۰۰۰ نفر و رتبه سی و چهارمین پاسپورت قدرتمند جهان در سال ۲۰۲۱ به آن اعطا شده است. اگر بخواین سرمایه‌گذاری ملکی داشته باشین، باید ۲۲۰ هزار دلار آمریکا رو توی پروژه‌های دولت مثل هتل هیلتون دومینیکا سرمایه‌گذاری کنین. برای دریافت پاسپورت کشور دومینیکا بهتر است خیلی کوتاه به تفاوت کشور دومینیکا و جمهوری دومینیکن بپردازیم. با خرید پاسپورت شما شهروند یک کشور می شوید و آثار اقامتی آن بالاتر از اقامت دائم است. در کشورهای مختلف شما اول به اقامت دائم می رسید بعد درخواست شهروندی یا پاسپورت می دهید.

شما و فرزندانتان می توانید شهروندی دومینیکن را به فرزندان خود منتقل کنید. از آنجایی که مدت زیادی است وجود داشته است، جایگاه محکمی در صنعت دارد و می تواند مزایای زیادی را برای متقاضیان خود ارائه دهد. تیم ما به همه اینها به همراه هفت گزینه جذاب املاک و مستغلات که برنامه ارائه می دهد پاسخ داده است.

مزایای شهروندی و پاسپورت دومینیکا

رژیم سیاسی این کشور دموکراسی پارلمانی بوده و رییس‌جمهور به طور مستقیم توسط مردم انتخاب شهروندی دومینیکا می‌شود. در زمینه اقتصاد، دومینیکا کاملاً به گردشگری، کشاورزی و اخذ مالیات و در نهایت به سرمایه‌گذاری خارجی وابسته است. دومینیکا جهت جلب سرمایه برای توسعه اقتصادی کشور، در مقابل سرمایه‌گذاری در پروژه‌های دولتی، تابعیت و پاسپورت دومینیکا را به سرمایه‌گذاران اهداء می‌کند. جزیره کوچک و زیبای دومینیکا واقع در حوزه کارائیب، با سواحل شنی چشم‌نواز، کوه‌های سرسبز، جنگل‌های گرمسیری شگفت‌انگیز و محلی برای ورزش‌های آبی و پیاده‌روی آماده جذب سرمایه‌گذارانی است که قصد اخذ پاسپورت دومینیکا را دارند.

همچنین، تقاضای شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری توسط نمایندگان رسمی اداره واحد سرمایه گذاری انجام می‌شود. اگر به دنبال گرفتن اقامت دومینیکا هستید می‌توانید با مشاوران تخصصی اخذ اقامت دومینیکا در آسان سفر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. پاسپورت دومینیکا مادام‌العمر است و هر ده سال مانند هر پاسپورت دیگری به راحتی تمدید می شود اما تابعیت شما مادام العمر است و نیازی به تمدید آن ندارید.

می‌توانید تمام مراحل دریافت پاسپورت دومینیکا را به صورت غیر حضوری در ایران انجام دهید. پس در صورتی که نمی‌توانید کشور را ترک کنید یا اصلاً مایل به زندگی در خارج از ایران نیستید، دومینیکا بهترین گزینه برای اخذ پاسپورت دوم است. همینطور شما با دریافت تابعیت دومینیکا به نوعی راه فرزندان و نسل های آینده را برای تحصیل در بهترین کشورهای اروپا و همینطور داشتن پاسپورت دوم کشوری قدرتمند مانند دومینیکا تسهیل خواهید نمود.

  • در حالی که میانگین جدول زمانی برای رسیدگی به تابعیت اقتصادی دومینیکا حدود سه ماه است، برای اکثر ملیت ها برای دریافت شهروندی کامل بین 2 تا 4 ماه طول می کشد.
  • فرزانه ابروانی با بیش از ٢٧ سال تجربه و با بهره گیری از مشاوران مهاجرتی و حقوقی مورد تائید دولت کانادا آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.
  • متقاضیان می توانند با مشارکت در کمک مالی به EDF تابعیت دومنیکا و پاسپورت آن کشور را بدست آورند.
  • یکی از مزایای پاسپورت دومینیکا این است که علاوه بر خودتان می توانید برای سایر اعضای خانواده نیز کارت و پاسپورت دریافت کنید.