۵ گام کلیدی برای افزایش سرعت وردپرس

معمولا انتخاب بهتر این است که از قالب های ساده تر استفاده کنید و از ویژگی های غیر ضرور دور بمانید زیرا همیشه امکان اضافه کردن این ویژگی ها به کمک افزایه وجود دارند. راه های مختلفی برای غیرفعال کردن هات لینک وجود دارد، اما ساده ترین آنها استفاده از CDN یا نصب افزونه است. اما در اینجا نسخه ­ی فشرده ای وجود دارد. Gzip صفحات وب و CSS های شما را فشرده می کند و حجم کل وب سایت شما را بسیار کوچکتر می کند. همچنین بعد از فشرده سازی کدهای سایت میبایست Gzip را نیز فعال نمایید تا کامنتها- خطوط اضافی و …

که نصب این افزونه ها می تواند سرعت بارگذاری سایت شما را ۲ تا ۵ برابر افزایش دهد.تصویر زیر به خوبی این فرایند را نشان می دهد. از وبلاگ گرفته تا وبسایت فروشگاهی و بیزنسی، وردپرس گزینه ای کاملا انعطاف پذیر است و می تواند انواع نیازهای شما را برطرف کند. این پلاگین رایگان کاملا قابل سفارشیسازی است و میتوانید آن را بر اساس نیازهای خود تغییر دهید. ✅ این افزونه هم بهصورت رایگان و هم بهصورت پریمیوم قابل تهیه است. افزونه ها انواع مختلفی دارند و هر افزونه برای هدف خاصی تولید می شود، برخی از افزونه ها بر روی بخش Front-End «صفحات قابل نمایش برای کاربر» تمرکز دارند برای مثال افزونه های گالری، فرم تماس و غیره که هرکدام از آنها نیازمند چندین فایل CSS و Js هستند.

بهینهسازی وب سایت که در حال حاضر توسط هر شرکت میزبانی وب منصفی پیشنهاد می شود، این است که ورژن PHP را به نسخه 7.x ارتقا دهید. زمانی که شخصی از وب سایت شما بازدید می کند، مرورگر او باید تمام منابعی را که برای بارگذاری آن صفحه نیاز دارد درخواست کند. یعنی چه زمانی را برای بارگذاری صفحه باید مد نظر قرار دهیم؟ البته تا حدی باید حق داد چرا که مطالب بهینه سازی سرعت سایت میتواند شامل بحثهای فنی زیادی باشد. اگر وب سایت تان هک شود، اگر ناخواسته باعث خراب شدن سایت شوید و حتی اگر به دلیلی کدهای سایت شما بهم ریخته و همه چیز را در آن از دست بدهید، در چنین شرایطی تنها چیزی که به کمک شما می آید، فایل پشتیبانی است که افزونه های بکاپ از سایت تان گرفته اند. برای آپلود افزونه موردنظر خود دکمه Upload file to current directory را کلیک نموده و در قسمت Browse فایل افزونه­ ای که می­خواهید نصب کنید و دارای پسوند .zip می­باشد را انتخاب کرده و آپلود نمایید.

در سایت خود داشته باشید، جلسه معرفی فرم ساز ها ویژه شما در نظر گرفته شده است. برای مشاهده این جلسه از آموزش کار با وردپرس با ما در جلسه 28 در لینک زیر همراه باشید. ما در این آموزش به جزئیات زیادی پرداختهایم، باید به خاطر داشته باشید که برای داشتن یک سایت با سرعت لود بالا، لازم نیست تک تک نکات این لیست را اجرا کنید. همیشه باید از سایت های خارجی برای آپلود فایل های صوتی و تصویری در وب سایت خود استفاده کنید. با گذشت زمان، ممکن است پایگاه داده وردپرس با فایل های غیر ضروری پر و شلوغ شود. یک پیام موفقیت آمیز بودن ثبت نام برای شما نشان داده میشود که به شما اطلاع می دهد که سایت شما متصل است. میتوانید برای انتخاب یک هاست مناسب از مقاله بهترین هاست وردپرس استفاده کنید.

به محض اینکه وصل شدید باید به مسیر wp-content/plugins بروید.

خوشبختانه ساخت برگه در وردپرس بسیار راحت و گزینه ها و کنترل گرهای آن بسیار خوش دست است. ما به شما نحوه نصب افزونه های وردپرس را با استفاده از گزینه آپلود در پنل مدیریت (یا همان پیشخوان) نشان خواهیم داد. در زیر پیام Plugin activated، شما می توانید چند گزینه مانند All و Active و Inactive و Update available را مشاهده کنید . همچنین می توانید آن را برای انواع پست سفارشی فعال کنید. شما همچنین باید یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از افزونه ایجاد کنید. با هاست اشتراکی، منابع سرور خود را با حساب های دیگر­ی به اشتراک می گذارید. در این حالت، شما دقیقا می دانید که چه مقدار منابع در دسترس دارید و میتوانید به دلخواه خود آن را پیکره بندی کنید. در این صورت، منابع سرور شما 100٪ فقط به سایت شما اختصاص داده خواهد شد. کوئری استرینگ­ها درخواستی است که به یک وب سرور برای منبع خاصی که در یک URL لینک داده شده است، ارسال می شود.

شما باید قالب حرفه ای که دارای ویژگی های متنوع و پشتیبانی از افزونه ها و ابزارک ها، طراحی UX مناسب، واکنش گرا، سازگار با سئو و انعطاف پذیر است را انتخاب کنید. در وردپرس، می توانید محدودیتی برای تعداد اصلاحیه ها ذخیره شده برای مقالات و محتوا؛ تعیین کنید. برای رفع این مشکل، می توانید به طور خودکار اندازه تصاویر خود را بر اساس موضوع خود به حداکثر ابعاد معین تغییر دهید. همانطور که مطلع هستید، یکی از معیار های سخت گیرانه گوگل برای امتیاز دهی موتورهای جستجو به سایت شما بر اساس سرعت لود و بارگذاری سایت صورت می گیرد که اگر این مورد تأخیری بین 3 الی 5 ثانیه به همراه داشته باشد؛ تاثیرات منفی برای شما خواهد داشت و یا اگر 79 درصد بازدیدکنندگان و مشتریان سایت شما از کندی سرعت ناراضی باشند؛ شما این مشتریان را از دست خواهید داد و با افت ترافیک سایت مواجه می شوید.

امروزه طراحی سایت با وردپرس آنقدر ساده و راحت شده که تنها با درگ دراپ میتوانید سایت مورد نظرتان را ایجاد کنید یعنی هر المانی که نیاز دارید در سایت داشته باشید را با کشیدن و رها کردن به وبسایت خود اضافه کنید. اولین چیزی که باید به فایل افزونه خود اضافه کنید هدر افزونه است. کافی است فایل zip قالب را دانلود کرده و مراحل مشابه را دنبال کنید. برای انجام این کار کافی است چند خط کد به فایل wp-config.php اضافه کنید. به اندازه کافی پول بدست آورید وقتی به این نتیجه می رسید که باید برای شرکت خود یک وب سایت طراحی کنید، اولین کاری که می کنید این است که یک شرکت طراحی سایت خوب و حرفه ای پیدا کنید. ویژگی هایی که cms وردپرس ارائه می دهد و انعطاف پذیری آن، شرکت های بزرگ را متقاعد کرده است که از پرداخت پول کلان برای ایجاد وبسایت خودداری کنند و به جای آن از وردپرس استفاده کنند.

افزونه وردپرس

روش دیگر غیر فعال کردن گزینهی ویرایشگر استفاده از افزونهی امنیتی Sucuri WordPress است که به شما این امکان را میدهد تا بدون نیاز به درگیرشدن با کدنویسی، این قابلیت را تنها با یک کلیک فعال کنید. استفاده از وردپرس برای طراحی سایت در برابر دیگر روش های طراحی سایت تفاوت هایی دارد که اغلب آنها برتری فاحش وردپرس را صدق میکند در اینجا به چند دلیل بارز برای استفاده از وردپرس اشاره میکنیم. گوگل توصیه میکند که سرعت لود سایت در گوشی کمتر از 3 ثانیه باشد. هر اسکریپت یک درخواست HTTP است (از جمله اسکریپت های خارجی، مانند فونت های گوگل یا آنالیتیکس). پیشرفت سایت شما درگرو داشتن سئو بالا در گوگل است.

اگر در استفاده از وردپرس حرفه ای هستید و با سئو نیز سروکار دارید پیشنهاد می کنیم به قسمت محصولات حرفه ای این سایت سر بزنید و تازه ترین محصولات مربوط به سئو و… Discussions بروید و سپس به قسمت Break Comments into Pages بروید. Discussion بروید و روی کادر کنار آواتارها کلیک کنید. در اینجا شما باید بر روی دکمه “choose File” کلیک کرده و پرونده افزونهای را که قبلاً بارگیری کردهاید، روی رایانه خود انتخاب کنید. برای به روز رسانی وردپرس، شما باید به دنبال اعلان های قرمز رنگ در داشبورد باشید و طبق دستورالعمل ها اجرا کرده و آپدیت کنید. برخی از هاست ها به طور خودکار آن را قبلاً تنظیم کرده اند. به درخواست هایی که بیشترین زمان بارگذاری را دارند توجه بیشتری داشته باشید زیرا این درخواست ها بیشترین تأثیر را بر زمان بارگذاری صفحه دارند.

همچنین می توانید آن را برای انواع پست سفارشی فعال کنید.

در این مقاله، ما برخی از افزونه های وردپرس را که از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای ارائه ویژگی های دقیق برای وب سایت شما استفاده می کنند، به اشتراک می گذاریم پس با ما تا پایان همراه باشید . خب، ما به پایان آموزش بهینه سازی سرعت وردپرس خود رسیده ایم. پیشنهاد ما به شما این است که از هاست های وردپرس استفاده کنید، زیرا مدیریت این نوع هاست بسیار راحت است. تعداد زیادی از افزونه ها در سایت ما دارای ویدئو های آموزشی می باشد که به راحتی می توانید از آنها استفاده نمایید. این پلاگینها دارای نسخه رایگان و پرمیوم هستند که نسخه پولی دارای قابلیتهای بیشتری است؛ اما نسخه رایگان آنها نیز میتواند شما را به هدفتان نزدیک کند. پلاگین های مختلفی وجود دارد، هم پولی و هم رایگان. در حالی که هیچ قانون سخت و سریعی در مورد نحوه سازماندهی پوشه ها در پلاگین خود وجود ندارد، منطقی است که همان ساختاری را اتخاذ کنید که سایر توسعه دهندگان افزونه استفاده می کنند.

افزایش سرعت وردپرس

افزونه های پولی به صورت رایگان در اختیار شما قرار نمی گیرد و شما باید بابت آنها هزینه ای پرداخت نمائید. قالبهای موجود در مخزن وردپرس به دو صورت رایگان و غیر رایگان وجود دارند. دوم، فشرده سازی تصویر وجود دارد. این در حالی است که تصاویر فشرده سازی شده اند. تصاویر را بهینه کنید و از بارگذاری تنبل (لیزی لود) استفاده کنید. اولین دلیل این است که DNSPerf رتبه­ی 1 را دارد، به این معنی که یکی از سریع ترین سرویس های DNS است که می توانید از آن استفاده کنید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که مقاله امنیت هسته وردپرس چقدر است؟ ما در اینجا بهترین افزونه های افزایش سرعت سایت وردپرس را که هم از نظر فنی و هم از نظر محبوبیت جایگاه بالایی در بین افراد دارند، به شما معرفی خواهیم کرد، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ابتدا می توانید افزونه های رایگان را امتحان کنید اما اگر استفاده از آن ها بسیار دشوار است، می توانید به سراغ نصب افزونه وردپرس پولی بروید. نظرات کاربران و خلاصه ی ویژگی های پلاگین را دقیق بخوانید، و ببینید که آیا در کامنت ها به عملکرد ضعیف آن اشاره شده است یا خیر؟ در مرحله بعد، باید به ستون Timeline نگاه کنید تا ببینید هر درخواست چقدر طول می کشد تا بارگذاری شود. اگر این مرحله برای شما طاقت فرسا است، لازم نیست این کار را انجام دهید. این مرحله اختیاری و بسیار پیشرفته است.

پلاگین وردپرس

اگر مقاله های بسیار طولانی می نویسید، تقسیم آنها به صفحات مجزا می تواند مفید باشد. اگر میخواهید بررسی کنید که چه نسخه ای را نصب کرده اید ادامه ی مقاله را مطالعه بفرمایید. بعد از آنکه برای بررسی همه درخواستها وقت گذاشتید، باید بدانید که چه عواملی سایت شما را کند کرده است و مشکل از کجاست! اگر آنالیز waterfall را بررسی کنید و از Asset CleanUp برای بارگذاری اسکریپت ها استفاده کنید، سایت شما به احتمال زیاد سریعتر خواهد شد؟ علاوه بر این، این درخواست ها به ترتیب دیگری بارگیری می شوند. علاوه بر هویت توسعهدهنده محصول، مرجع ارائهدهنده آن نیز مهم است و باید در فرآیند انتخاب محصول به این مهم دقت لازم را داشته باشید. به محض اینکه وصل شدید باید به مسیر wp-content/plugins بروید. به پایین بروید و تب Server را پیدا کنید. سپس، هنگام بارگیری نتایج، روی تب Waterfall کلیک کنید. برای غیرفعال کردن ترک بک برای پست های موجود، به سادگی ویرایشگر پست را باز کنید و تب Discussion را در سمت راست پیدا کنید.

اما اکنون که پلاگین WP Rocket نصب شده است، میتوانید این قابلیت را فعال کنید. با ۴ راه حل ذکر شده میتوانید سرعت سایت را تا حد زیادی بالا ببرید. بهتر است که با مطالعه دقیق بهترین افزونه کش سایت را انتخاب کرده و روی سایت خود نصب نمایید. همانطور که در تصویر زیر مشخص است، بهترین بخش برای قرار دادن کدهای فوق در فایل wp-config.php قبل از فراخوانی فایل wp-setting.php است. در این بخش چند قالب با سرعت لود بالا به شما معرفی خواهیم کرد. ما در این بخش در مورد سریعتر کردن سایت وردپرس مطالبی را بیان خواهیم کرد. به جای نمایش کل محتوای پست، به سادگی بخش کوچکی از آن را نشان دهید. حجم فایلهای شما کاهش مییابد و بازدیدکنندگان محتوای شما را سریعتر دریافت میکنند. Excerpts ها یک راه عالی برای محدود کردن اندازه محتوای صفحه اصلی شما هستند.

در حال حاضر با ارائه خدماتی مانند : افزایش امنیت وردپرس، ارائه خدمات نصب و پیکربندی اساسال و همچنین خدمات پاکسازی سایت های هک شده و ویروسی در خدمت شما هستیم. زمان پاکسازی کش را تغییر دهید. CDN شبکه تحویل محتوا، شبکه ای از سرورهایی است که سایت شما را در مکان های مختلف در سراسر جهان میزبانی می betheme.ir کند. وارد صفحه ای شوید که می خواهید در GTmetrix آنالیز کنید. آموزش طراحی قالب وردپرس یک دوره بسیار حرفه ای است که تهیه آن چندین ماه طول کشید اما خوشحالیم که در نهایت تبدیل به یک دوره بسیار با کیفیت و جامع شد. اما، فعال نگه داشتن آنها میتواند بر سرعت سایت شما تأثیر بگذارد، زیرا اغلب بهروزرسانیهای جدید را دانلود میکند و امکان دارد این کار را چندین بار انجام دهد، پس بهتر است این کار را بصورت دستی انجام دهید.