آموزش افزایش سرعت سایت در 33 قدم

در نتیجه این امر باعث کندی و ترک بازدید کننده از سایت خواهد شد و نرخ Bounce Rate را افزایش می دهد. بنابراین یک سایت فربه، کند عمل میکند که این برای بازدید کنندگان بسیار ناخوشایند خواهد بود. با توجه به open source یا همان سورس باز بودن وردپرس اگر لازم باشد میتوانید تغییراتی در ظاهر سایت خود از طریق تغییرات کدهای استایل یا همان CSS داشته باشید. خب حال کمی بهتر شد، کافی است شما استایلی که قصد دارید از آن استفاده کنید را در قالب child theme یا همان قالب فرزند ایجاد کنید و با خیال راحت قالب اصلی را هر زمان که نسخه جدیدش در دسترستان قرار گرفت بهروزرسانی کنید و خیالتان بابت تغییرات ظاهر سایت راحت باشد. تا حد امکان تعداد فونت کمی داشته باشید. امیدواریم که این مقاله به شما کمک کرده باشد پلاگین مورد نیاز خود را پیدا کرده باشید و سرعت سایتتان را بالا ببرید.

افزونه وردپرس

هرکدام چه معایب و چه مزایایی دارند؟ اما خب در بسیاری از مواقع شما قادر نیستید متوجه شوید که این وبسایتها از چه پوسته وردپرسی بر روی سایت خود استفاده کردهاند، ازاینرو امروز تصمیم داریم به شما دوستان میهن وردپرس دو روش بسیار ساده را برای مشخص کردن قالب سایتهای دنیای وب آموزش دهیم. اگر اینطور است کاملا در اشتباهید، چراکه طبق آمارهای ارائه شده، بسیاری از سایتهای شخصی و کوچک نیز هک میشوند و گاهی این نفوذ به شکلی است که صاحب سایت تا مدتها از آن بی اطلاع است و هکر برای اهداف مختلفی از سایت قربانی سوءاستفاده میکند. را دارند. درواقع این قالب سایت شما است که شکل ظاهری سایت شما را به کاربرانتان نمایش میدهد. علاوه بر این نقشه سایت شما را به گونهای مناسب ایجاد می کند تا موتور های جستجو بتوانند سایت شما را خیلی راحت فهرست بندی کنند. پس از پایان آپلود فایل، به پوشه plugins برگشته و با استفاده از گزینه Extract روبروی فایل فشرده افزونه­ ای که آپلود کردید، فایل را از حالت فشرده خارج نمایید.

در کنار این مزایا بزرگترین مشکل قالبهای رایگان، عدم بروز رسانی و پشتیبانی است زیرا اکثر توسعهدهندگان در ابتدا قالبهای خود را با نسخه رایگان منتشر میکنند و از آن برای فروش نسخههای پولی خود استفاده میکنند. اما قبل از آن در عنوانهای بعدی، ابتدا توضیحی مختصر درباره سیستمهای مدیریت محتوا و وردپرس ارائه خواهیم داد. بهتر است حتماً قبل از خرید نظرات سایر کاربران را مشاهده کرده سپس با اطمینان بیشتری قالب خود را خریداری کنید. اما نمی دونن زمانی که قابلیت lazyload داخل سایت فعال هست اصلا این کار بی فایده است. یک ویژگی خوب دیگر در قالب Surfarama این موضوع است که دست شما برای ویرایش کاملاً باز بوده و به راحتی میتوانید لوگو خود را آپلود نمایید، رنگ پسزمینه را تغییر دهید و حتی رنگبندی اصلی سایت خود را بر اساس نیازهایتان ویرایش کنید. البته اصلاً نیازی به نگرانی نیست، این روش هم بسیار ساده است و شما بدون هیچ مشکلی میتوانید از آن استفاده کنید.

پس امکانات زیادی برای طراحی سایتتان با صفحه سازهایی مثل ویژوال کامپوزر را نخواهید داشت. بعد از اینکه آنالیز سایت وردپرسی شما تمام شد یک اطلاعات کلی از سایت شما مشاهده میشود که بر اساس چهار معیار این سایت را آنالیز کرده و در زیر به توضیح این ۴ بخش پرداختیم. بعد از آنالیز صفحه برای شما نمایان می شود که شباهت به صفحه زیر دارد. شما فکر میکنید که چرا باید با اضافه کردن افزونه خود به مخزن وردپرس وقت خود را هدر دهید. قالب وردپرسی باید از پشتیبانی قوی برخوردار باشد تا در زمان بروز مشکل بتوانید به راحتی با پشتیبانی در ارتباط باشید و مشکلتان در اسرع وقت حل شود. بنابراین شما حتماً باید توجه داشته باشید که از سایت معتبری این پوستهها را دریافت کنید و حتماً به نظرات سایر استفادهکنندگان نیز توجه کنید. سایت شما پس از نصب این پلاگین با ترافیک ورودی چشمگیری روبهرو خواهد شد؛ که این موضوع درنهایت منجر به توسعه و پیشرفت کسبوکار شما میشود.

امیدواریم این مقاله به شما برای تشخیص قالب سایتها کمک کرده باشد. شما بهراحتی میتوانید این قالبها را مدیریت کرده و از طراحی و ویژگیهای منحصربهفرد آنها استفاده نمایید. باید در نظر داشته باشید که این قالبها در حقیقت رایگان نیستند و هدف اصلی آنها معرفی آنها است و در آپدیتهای بعدی شما باید آنها را خریداری کنید. هر بخش یا قسمتی که به نظر شما نیاز است را بهظاهر سایت خود اضافه کنید. شما با کش کردن وب سایت خود دیگر نیازی ندارید که با هر بار درخواست کاربر نتیجه ای که می خواهد بدست آورد را برایش زمان بگذارید با کش می توانید به جای پردازش همیشگی نتایجی که ذخیره می شود را در صورت نیاز برای کاربر نمایش دهید. کدها به صورت راست به چپ نشان داده می شوند. این نکته را در نظر داشته باشید که قالب یا افزونه تفاوتی نمیکند هردو از کدهای php جهت اجرا و همچنین از استایلهای CSS برای ظاهر قالب یا افزونه تشکیلشدهاند و هر زمان که نسخه جدید از محصول ارائه میشود درواقع این کدها حذف میشوند و یا تغییر میکنند.

افزایش سرعت وردپرس

بعد از آن میتوان به افزایش مهارت و تجربه اشاره کرد و درنهایت برخی از طراحان قالبها، نسخه رایگان قالب را منتشر میکنند و برای دریافت نسخه حرفهای از شما هزینه دریافت میکنند. هیچ کاربری تمایل ندارد تا مدت زمان زیادی را منتظر بماند تا سایت شما به صورت کامل بارگزاری شود. ممکن است ايده خوبي به نظر برسد که وب سايت خود را در شرکت هاستينگي که پهناي باند، فضا، ايميل، دامنه و موارد ديگر را به صورت “نامحدود” ارائه ميدهد، ميزباني کنيد.

شاید در نگاه اول بگویید کدهای استایل که میخواهید در قالب تغییر دهید را در کامپیوتر شخصی خود نگه میدارید و هر بار با آپدیت قالب این کدها را کپی و paste میکنید. به همین دلیل گوگل در آخرین آپدیت خود از پارامتر INP پرده برداری کرد تا با استفاده از این ابزار، تأخیر هایی که در تعامل صفحه است را به حداقل برسانیم. چند قالب ووکامرس رایگان نیز در این صفحه در کنار پوستههای حرفهای و غیر رایگان قرار گرفته شده که انتخاب این قالبها تماما به عهده شما است.

نیز استفاده کنید. البته این بدان معنی نمی باشد که نسخه رایگان این افزونه هیچ قابلتی ندارد و نسخه پولی نسبت به نسخه رایگان برتری دارد. بالغ بر 5,000 دلار صرف ساختن اپلیکیشن برای یک وبسایت میشود که البته مقدار خیلی زیادیست و معمولاً صاحبان وبسایت قادر به پرداخت چنین هزینهای نیستند. پست ها را به طور کامل در صفحه، نمایش ندهید و اجازه بدهید که کاربر برای ادامه خواندن آن بر روی گزینه more کلیک کند. پس از فعال شدن ، این پلاگین نسخه PHP شما را در قسمت پایین صفحه داشبورد مدیریت وردپرس نشان میدهد.

خب یکی از مهمترین بخشهای سایت قالب است چراکه شامل تمام طراحیها و چیدمان وبسایت میشود و ممکن است با آپدیت وردپرس برایش مشکل پیش بیاید پس بهتر است با نسخهی جدید وردپرس، قالب را هم آپدیت کنیم که مشکلی برای وبسایت پیش نیاید. اما به نظر شما چطور باید یک قالب را بعد از چند ماه استفاده طوری آپدیت کرد که اطلاعات قبلی از دست نرود؟ ووکامرس، یکی از بهترین فروشگاه ساز وردپرس می باشد که به راحتی می توانید سایت وردپرسی خود را به یک فروشگاه اینترنتی بزرگ تبدیل نمائید. چرا که در مخزن وردپرس ثبت شدهاند و برای سایت شما مشکلات امنیتی ایجاد نخواهند کرد. همانطور که گفتیم قالبهای رایگان بدون پرداخت هزینه در اختیار شما قرار میگیرد. همانطور که از اسم این قالبها مشخص است برای استفاده از آنها نیازی به پرداخت هیچ هزینهای ندارید. توسط این قالبها میتوانید قالب منحصربهفرد خود را در سایتتان داشته باشید.

حالا که سایت وردپرس خود را راهاندازی کردهاید، با استفاده از یک قالب رایگان وردپرس میتوانید به سایتتان جلوهای زیبا بی تم (http://betheme.ir) ببخشید. روش اولی که بسیاری از فروشگاه های اینترنتی رو تشکیل می دهد استفاده از آموزش وردپرس جهت راه اندازی فروشگاه های فروش محصول فیزیکی است خب حالا فروش محصولات فیزیکی یعنی چی؟ حالا تغییراتی که پیدا کردید را در قالب جدید اعمال کرده و قالب جدید را در هاستتون آپلود و اکسترکت کنید. اما به یاد داشته باشید هر تغییری که شما در این قسمت ایجاد کنید همان لحظه روی وبسایت شما اعمال میشود.

پلاگین وردپرس

در حقیقت افزونه ها همان عملکرد فایل Functions.php پوسته ما را دارند با این تفاوت که ما اگر یک بخش کدنویسی شده را در فانکشن پوسته قرار دهیم با غیر فعال کردن و تغییر پوسته، ویژگی ایجاد شده غیر فعال می شود. خوشبختانه وردپرس برای این موضوع هم راهحل بسیار خوبی ارائه داده است و آن چیزی نیست جز فرزند قالب یا همان child theme. نیازی به تغییر این قسمت نیست. پس برای ساخت صفحات سایتتان نیازی به تغییر برنامه نویسی نخواهید داشت. با استفاده از قالبها شما میتوانید به سایتتان ظاهری زیبا و جذاب دهید. افزونه وردپرس امکانات مورد نیاز شما برای کاربردیتر کردن سایتتان را فراهم میکند. مهمترین مزیت لوکال هاست این اس که میتوانید هر گونه تغییر را در سایت خود ایجاد کنید و همچنین تمرینهایی که در آموزش وردپرس مشاهده کردید را پیاده سازی کنید. فراموش نکنید قابلیتهایی مثل نمودار قیمت و مقایسه فنی محصولات یکی از مهمترین عوامل رشد فروشگاههای اینترنتی محبوب دنیاست!

پوسته وردپرس Neve قابلیت راه اندازی سایت فروشگاهی با ووکامرس را دارد. با انتخاب و دانلود قالب وردپرس یک وب سایت حرفه ای برای استارتاپ خود راه اندازی کنید. اگر فروشگاه آنلاین خود را با فروشگاهساز ووکامرس طراحی کردهاید میتوانید هر قالب ووکامرس فروشگاهی که نیاز دارید را انتخاب کنید تا سایت خود را به یکی از جذابترینهای دنیای وب تبدیل کنید. این صفحه از سایت میهن وردپرس به قالب فروشگاهی وردپرس اختصاص داده شده است. نکته: برخی از افزونههای رایگان که شهرت زیادی دارند، پشتیبانی نصفهونیمهای به کاربرانشان ارائه میکنند که خب بهتر از هیچی است. اما اکثر خریداران ما با چگونگی آپدیت قالب یا افزونههای حرفهای مشکلدارند و در این مورد مدام برایشان سؤال پیش میآید. پس از آپدیت قالب چه بخشهایی از بین میرود؟

2. اگر میخواهید واقعاً روی سایت اصلی تغییرات را انجام دهید این مهم را فراموش نکنید که ساعاتی این تغییرات را اعمال کنید که ترافیک سایت شما یا به عبارتی تعداد کاربران سایت شما حداقل باشد. ابتدا باید یک پوشه جدید در دسک تاپ خود ایجاد کنید و نام آن را به نام وب سایت خود به عنوان مثال mywebsite-plugin بگذارید. برای تغییر ورژن، ابتدا باید وارد بخش مدیریت وبسایتتان شوید و سپس بر روی گزینه”Domain Setup” کلیک کنید که لیست دامنه های شما نمایش داده می شود سپس دامنه مد نظر را که قصد تغییر نسخه آن را دارید انتخاب کنید و وقتی وارد صغحه جدید شدید در بخش “Php Version Selector” ورژن مورد نظر را انتخاب وتنظیمات را ذخیره کنید. در این مطلب چند مورد از بهترین پلاگین های SEO سایت را برایتان معرفی کرده ایم تا بتوانید با انتخاب از بین آنها از مزایای این ابزار سئو مهم بهره ببرید.

این قالبها بهراحتی و بهسادگی با استفاده از صفحه سازها و پنل تنظیماتی که دارند میتوانند اختصاصی شوند. همانطور که گفته شد این قالب ها امکانات زیادی ندارند پس نمی توان گفت به خوبی قابلیت اختصاصی کردن را خواهند داشت. همچنین می توانید پوشه تم را به عنوان یک نسخه پشتیبان از رایانه خود دانلود کنید. افزونه های غیرضروری را حذف کنید با این کار تا حد زیادی می توانید سرعت سایت وردپرسی خود را افزایش بدهید. در مرحله اول مشخص میکند سایتی که جستجو کردید از وردپرس استفاده کرده است یا خیر، سپس جزئیات بیشتری در مورد قالب و افزونههای استفاده شده در سایت وردپرسی را برای شما به نمایش میگذارد. همانطور که از نام آن پیداست این افزونه برای غیر فعال کردن نظرات در کل سایت یا انواع پست های خاص مفید است. در حقیقت این افزونه های صفحه ساز هستند که امکان طراحی سایت بدون کدنویسی را برای ما فراهم میکنند.

قالبها یکی از مهمترین قسمتهای سایت شما هستند که طراحی آنها از اهمیت ویژهای برخوردار است. برخی قالبهای رایگان در ابتدا بهصورت آزمایشی در اختیار کاربران قرار داده میشوند تا کاربران بتوانند به یک سری امکانات اولیه این قالبها دسترسی داشته باشند. ابتدا باد نوع نوشته سفارشی (CPT) را ایجاد کنیم. ممکن است این نوشته به خودش جلوه تبلیغاتی گرفته باشد اما میتونه راهنمای خوبی باشد برای آن دسته از دوستانی که می خوان بهترین قالب را برای سایتشون انتخاب کنند.