آموزش افزایش سرعت وردپرس با 10 تکنیک طلایی

بسیاری از افزونههای بزرگ و مهم وردپرس، مثل هستهی آن قابلیت توسعه دارند و امکان اینکه عملکردهای آنها را با اضافه کردن یک افزونه تغییر دهیم وجود دارد. از طرفی این سیستم به صورت حرفه ای پلاگین محور طراحی شده و قابلیت اضافه کردن پلاگین به خود را دارد. ما در بیاوردپرس سالهاست به صورت حرفه ای به توسعه سیستم مدیریت محتوای وردپرس مشغولیم و پروژه های متعددی را انجام دادیم. API وردپرس مجموعه ای قوی از قلاب ها و فیلترها را ارائه می دهد که به توسعه دهندگان اجازه می دهد عملکرد وردپرس موجود را تغییر دهند یا قابلیت های جدیدی اضافه کنند. به سادگی به افزونه ها بروید »صفحه جدید را اضافه کنید و با وارد کردن نام پلاگین یا عملکردی که می خواهید اضافه کنید جستجو کنید.

قالب وردپرس چگونه کار میکند؟

اگر بخواهید به صورت منطقی هم به این موضع نگاه کنید متوجه می شوید که اصلا با عقل جور در نمی آید اصلا کاربری که وارد سایت شما می شود ممکن است تا پایان مقاله ی شما را مطالعه نکند. فرض کنید شما یک ماشین میخرید. حتما نظرات، انتقادات و پیشنهادات خودتون رو ارسال بفرمائید و در اصلاح و توسعه افزونه پنل کاربری اروند پنل ما را یاری کنید. وردپرس همچنین به توسعه دهندگان امکان می دهد داده ها را در دیتابیس وردپرس ذخیره کنند. باید یا این صفحات را مجدد ایجاد نمود یا بخش هایی که به این صفحات اشاره دارند را حذف کرد و یا این آدرس ها را ریدایرکت نمود. اولین چیزی که باید به Plugins » Add New در منطقه مدیر وردپرس مراجعه کنید. شما اولین پلاگین وردپرس خود را با موفقیت نصب کرده اید. گزارشها و آمارها تصویری هستند و با استفاده از شیوههایی خاص به شما برای تصمیم گیری در آینده کمک میکنند.

همانطور که اشاره کردم از افزونه یا پلاگین وردپرس به عنوان قابلیتی برای افزودن امکانات استفاده شده است. البته شما حتما هم نباید با این افزونه فقط در حد کاری که لازم دارید استفاده کنید شما میتوانید تمامی ویجت هارو دست کاری و تست کنید که یک متخصص باشید. جهت سفارش خدمات از طرف لولسا نیازی به پر کردن قرارداد وجود ندارد، اما تمامی موارد ذکر شده در نمونه قرار داد برای تمامی سفارشات اجرا خواهد شد. در ضمن استفاده از CDN صرفا جهت افزایش سرعت ورود به سایت نیست. برای شروع استفاده از آن ، باید روی پیوند فعال سازی در زیر افزونه کلیک کنید. همچنین اگر در حال استفاده از کامپیوتر شخصی خود هستید، از بخش لیست سفید قفل روی دکمهی افزودن ip فعلی کلیک کنید تا آیپی شما به لیست سیاه افزوده نشود. اما ارزش واقعی این پلاگین زمانی معلوم می شود که شما برنامه های پولی این پلاگین را خریداری کنید.

در هنگام ایجاد نقد و بررسی میتوانید از گزینههای ستاره، درصد، دایره و امتیاز استفاده کنید. اگر تاکنون وردپرس را نصب کرده باشید ، پس با پیشوند wp که توسط پایگاه داده وردپرس استفاده می شود آشنا هستید. نصب پوسته ها از مخزن وردپرس بر روی سایت خود یا آپلود قالب وردپرس که از منبع دیگر دانلود کرده اید. اگر قصد خرید افزونه ورد پرس فارسی یا انگلیسی پرمیوم را دارید می توانید می توانید دیدگاه ها و نظرات کاربران، تعداد فروش افزونه و رتبه بندی ستاره ای افزونه را در سایت ها مشاهده نمائید. “There is a plugin for that” یعنی “افزونه ای برای آن وجود دارد”.

استفاده از افزونه اصلی رایگان است. ما با داشتن سالها تجربه و اجرای بیش از صد پروژه موفق، می توانیم افزونه های ساده تا پیشرفته را با کیفیت بسیار بالا و قیمت نهایی مناسب برای شما پیاده سازی نماییم. دقیقاً به همان روشی که برنامه ها برای تلفن هوشمند شما انجام می دهند. افزونه ها برنامه های نرم افزاری کوچکی هستند که در بالای نرم افزار وردپرس ادغام و اجرا می شوند. حملههای سایبری ممکن است به اشکال مختلف، از SQL Injection گرفته تا حملههای DDoS، انجام شوند؛ بهویژه وبسایتهای وردپرسی که بهدلیل محبوبیت CMS، هدف رایجی برای هکرها هستند. محبوبیت آن در CodeCanyon به دلیل ترکیبی از ویژگیهای نظرسنجی، عناصر پرداخت و کوییزها است. با این وجود، تا امکان استفاده از نسخه Premium، شروع به دیدن ویژگیهای فرمهای هوشمند، کوییزها و استفاده از منطق مشروط میکنید. هرچه که باشد، برای استفاده از این افزونهها پول پرداخت کردهاید و انتظار پاسخگویی از جانب توسعهدهندگان کاملاً منطقی است.

پلاگین وردپرس

وب سایت پادکست خود را با استفاده از وردپرس شروع کنید. از بین رنگها، اندازهها و قالبهای مختلف انتخاب کنید. همانطور که در بالا هم ذکر شد، ما فقط بهترین های دنیای وردپرس را ارائه داده ایم تا شما در میان هزاران قالب سردرگم نشوید و وقت خود را با قالبهای بیهوده تلف نکنید. وردپرس دارای تعداد زیادی افزونه است و خیلی از کاربران اینطوری فکر میکنن که چون این افزونه ها رایگان هستند یا قیمت پایینی دارند اگه روی سایتشون داشته باشن خوبه در صورتیکه هیچ وقت کاربرانشون از اون امکانات که به سایتشون توسط اون افزونه ایجاد کردن استفاده نمیکنن و تنها کاربرد این افزونه ها اینکه سرعت سایت رو کاهش میده و باعث از دست دادن کاربران نیز میشود. برای این کار لازم است از یکی از افزونه های موجود استفاده نمایید. استفاه کنید و در فونت آن تغییرات لازم را اعمال کنید.

با جستجوی فایل زیپ افزونه ، پوشه جدیدی با همین نام ایجاد می شود. یکی از مهم ترین نکات در امنیت وردپرس و سایر بستر های آنلاین انتخاب نام کاربری و رمز عبور ایمن برای کاربران سایت (خصوصا ادمین سایت) است. اگر نام کاربری و رمز عبور FTP خود را ندارید ، با ارائه دهنده هاست وردپرس خود تماس بگیرید و از آنها سوال کنید. یکی دیگر از کارهایی که میتوانید انجام دهید این است که از رمز عبور با دایرکتوری wp-admin محافظت کنید. الگوهای زیادی وجود دارد که میتوانید از آنها برای تسریع در روند طراحی خود استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که سوالات مناسبی را برای اهداف خود پیاده سازی کردهاید. گزارشهای زیبا برای دیدن نمودارها و نمودارهای مربوط به دادههای حاصل از نظرسنجیهای شما عالی هستند. گاهی ممکن است هکرها تصور کنند که گذرواژه شما را در اختیار دارند و یا اینکه برای بدست آوردن آن از اسکریپتی استفاده کنند.

به عنوان پیشوند تمام جداول موجود در پایگاه داده وردپرس شما استفاده می کند . ما به شما نحوه نصب افزونه های وردپرس را با استفاده از گزینه آپلود در منطقه مدیر نشان خواهیم داد. برای اطمینان از مطابقت نظرسنجیها با رنگها و سبکهای وب سایت خود، از مدل دهندهی بصری استفاده کنید. برای تقویت عملکرد نظرسنجیهای خود، چندین نوع ادغام را میتوانید انتخاب کنید. اما اگر افزونه موردنظر شما موجود نبود یا افزونه های موجود تمام چیزی که مدنظر دارید را نداشتند، لازم است سراغ یک برنامه نویس وردپرس بروید و مطابق نیاز خود، طراحی افزونه اختصاصی وردپرس را درخواست کنید. شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد با بهترین روش های افزایش سرعت وردپرس به ارتقا و بهبود وب سایت شما کمک می کند.

یک ویژگی به نام انشعاب سوال هوشمند وجود دارد که به شما امکان میدهد پاسخهای منطقی و هوشمند را دنبال کنید. این نرمافزار فایلهایی که همسان نیستند را برای شما پیدا میکند. قالب وردپرس چگونه کار میکند؟ آشنایی با مدیریت یک سایت کار زمان بر و سختی است. از آنجا که در جستجوی ما ، به دنبال WPForms بودیم که بهترین افزونه فرم تماس با وردپرس است ، بر روی دکمه “اکنون نصب شود”(Install Now) کلیک کنید. نکاتی که در ادامه آمده کمی فنی تر هستند، بعضی از آنها نیاز به تغییراتی در فایل های سایت یا دانشی ابتدایی از کدنویسی به زبان php دارند. بعضی از افراد به طور پیشفرض هنگام نصب وردپرس این کلمه را برای ادمین سایت تعریف می کنند که کاری به شدت اشتباه است. تا جایی که حتی بعضی از سایتها به آن لقب پرسرعتترین قالب وردپرسی تاریخ را دادهاند.

وب سایت وردپرس شما هر چقدر هم که امن باشد ، همیشه جای پیشرفت ریسک خطر را دارد. ما لیستی از تمام افزونه های ضروری وردپرس را که بیشتر وب سایت های وردپرس به آنها نیاز دارند ، تهیه کرده ایم. هر تیم و یا شرکت با داشتن یک سایت میتواند خدمات خود را به تمام مخاطبان خود معرفی کند بنابراین اغلب شرکت های تازه تاسیس پس از ثبت شرکت خود تمایل به ایجاد یک سایت وردپرسی برای شرکت خود دارند. این تنظیمات برای هر پلاگین متفاوت خواهد بود ، بنابراین ما در این پست به آن نمی پردازیم.

افزونه ها برنامه هایی هستند که به شما امکان می دهند ویژگی ها و عملکردهای جدیدی را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید. وردفنس هم­چنین به یک فایروال قدرتمند مجهز است و از سایت شما در برابر ترافیک مخرب محافظت خواهد کرد. این نکته به محافظت پایگاه داده شما بسیار میتواند کمک کند. با این حال، ممکن است دریابید که ویژگیهای این نظرسنجی سازهای جایگزین، نیازهای شما را بهتر تأمین میکنند. اصل کمترین مجوز و یا بهتر بگیم Principle of least privilege یکی از تئوری های امنیت اطلاعات است.بنا به این اصل، مجوزهایی که نیازی به آن ها نیست نباید ارائه شوند و در صورت انجام چنین کاری امنیت به خطر می افتد. این ها می توانند از انواع محتوای وردپرس ، طبقه بندی ها و زمینه های سفارشی استفاده کنند که به کاربران امکان می دهد انواع مختلفی از محتوا را نه فقط پست و صفحات ذخیره کنند.

افزایش سرعت وردپرس

قسمتهایی برای شماره گذاری و رتبه بندی در نظرسنجیهای خود قرار دهید تا از مشتریان خود اطلاعات عددی دریافت کنید که با نمودارها مطابقت داشته باشند. اگر اطلاعات زیادی دارید که میخواهید از طریق نظرسنجیهای خود جمع آوری کنید، از نظرسنجیهای چند صفحهای استفاده کنید. اگر در وبسایت خود از عکسها و ویدئوهای زیادی استفاده میکنید، میتوانید برای افزایش سرعت وردپرس از پدیده بارگذاری تنبل یا Lazy Loading استفاده کنید. دایرکتوری تجاری با بهترین افزونه های دایرکتوری برای وردپرس ایجاد کنید. این کار با کمک تصاویر و نمودارها انجام میشود اما لیست متنهای ساده نیز امکان پذیر است. بدون شک وردپرس یکی از محبوبترین سیستمهای مدیریت محتوا در دنیا برای طراحی وب سایت میباشد که رور به روز به شمار استفاده کنندگان آن افزوده میشود و کسبوکارهای زیادی در شروع فعالیت خود در فضای آنلاین از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده میکنند. نظرسنجیهای خود را با استفاده از کدهای کوتاه، ویرایشگر مستقل یا ویرایشگر گوتنبرگ ایجاد کنید.

بسیاری از سایتها، از قالبهای آماده از جمله پابلیشر برای تولید سایت خود استفاده میکنند. و Mo. ذخیره میکنند. به این صورت که سایتشان را چند بار باز می کنند و بررسی میکنند که سایت وردپرسیشان چه مدت زمان میبرد تا لود شود! سرویس گیرنده FTP را در رایانه خود باز کنید و با استفاده از اطلاعات ورود به سیستم ارائه شده توسط هاست وب خود به وب سایت خود متصل شوید. اگر از افزونه استفاده نمی کنید ، توصیه می شود آن را از وب سایت خود حذف کنید. Moderatorها همچنین میتوانند تعدادِ کامنتهای تأیید شدهی هر کاربر را نمایش دهند، URLها را در بدنهی کامنت ببینند و لینکها مشکوک را حذف کنند. ۳- آیا باید افزونه های غیرفعال را حذف کنم؟ در مرحله بعدی ، باید فایل zip را در کامپیوتر یا لب تاب خود جستجو کنید. بعد ، باید به قسمت مدیریت وردپرس بروید و از پلاگین ها »افزودن صفحه جدید بازدید کنید.

ابتدا باید فایل منبع افزونه را دانلود کنید (این یک فایل فشرده خواهد بود). تا اینجا همه هدف ما این بود که وب سایتی طراحی کنیم که دقیقا مشابه دموی محصولی که در راست چین دیدیم باشه. چگونه افزونه های وردپرس را بیابیم و آنها را نصب کنیم؟ در این مقاله آموزش طراحی وب سایت، قصد داریم که تفاوت بین قالب وردپرس و HTML را بیان کنیم. در این مقاله ، نحوه نصب افزونه وردپرس را به شما نشان خواهیم داد. امیدواریم توانسته باشیم به شما در زمینه افزایش امنیت وردپرس کمک شایانی کرده باشیم. افزونه آخری که معرفی می کنیم، The All-In-One WP Security And Firewall یک راهکار جامع به عنوان افزونه افزایش امنیت سایت وردپرس می باشد. شما می توانید هر زمان که بخواهید ، آنها را فعال و غیرفعال کنید. 3. در مرحله سوم و در ناحیهای که برای شما باز شده است، میتوانید از قابلیت درگ اند دراپ (Drag and Drop) وردپرس، برای قرار دادن فایل زیپ استفاده کنید.

افزونه های وردپرس چگونه سایت بی تم کار می کنند؟ اکنون می توانید قالب جدید خود را آزمایش کنید و مطمئن شوید که همه چیز به درستی کار می کند. پوشه ای که شما باید با استفاده از سرویس گیرنده FTP به صورت دستی در وب سایت خود آپلود کنید. احتمالاً از این آدرسها ممکن بوده تلاشهای مخربی برای ورود به سیستم شما استفاده شده باشند. همچنین با ترکیب زمینهه ای مختلف سفارشی با استفاده از افزونه اسکرپس می توان فرمول جدیدی ایجاد نمود. یک برنامه نویس در طی چند سال به پختگی می رسد و برنامه ای که می نویسد از جهات متعددی با برنامه نویسان مبتدی تفاوت دارد. حتما برای شما نیز پیش آمده است که میخواهید امکاناتی را به سایت خود اضافه کنید و این امکان به صورت پیشفرض در سایت شما وجود ندارد.

افزونه وردپرس