آموزش حذف قالب وردپرس از سایت بصورت کامل

افزونه امنیتی BulletProof: افزونه BulletProof ، یکی از بهترین افزونههای وردپرس سایت بی تم (http://betheme.ir) است. افزونه قدرتمند WP Rocket بسیار متفاوت از دیگر افزونه ها عمل می کند و کاملا منحصر بفرد می باشد.کاربری ساده و تظیمات راحت و در عین حال تخصصی ان باعث شده تا بهترین نتیجه را برای مدیر سایت به ارمغان اورد و تجربه کاربری لذت بخشی را برای او فرام سازد.امروزه در الگوریتمهای جدید موتورهای جستجو که سرعت لود یک سایت تاثیری مستقیم بر بالابردن سئوی ان و کسب رتبه بالا در نتایج دارد, افزونه WP Rocket می توانید برای شما حیاتی ترین و مهمترین ابزارباشد. به غیر از قالبی که بر روی سایت وردپرسی خود نصب کردهاید و از آن استفاده میکنید بهتر است کلیه قالبهای موجود در وردپرس را حذف و به بهبود سرعت سایت وردپرسی خود کمک کنید. در زمان انتخاب و استفاده از افزونهها حتما باید به منابع و ظرفیت هاست سایت خود توجه کنید درست مانند زمانی که اطلاعاتی را روی فلش خود کپی میکنید یا نرم افزاری روی گوشی و لپتاب نصب میکنید.

افزایش سرعت وردپرس

برای فعال کردن آن میتوانید از افزونههای WP Rocket و a3 Lazy Load استفاده نمایید. F فعال کنید. پس از آن در کد ها به دنبال عباراتی مانند plugins و wp-content باشید. گوگل مدعی است که به تجربه کاربری اهمیت زیادی می دهد، با در نظر گرفتن همین موضوع با ترکیب حجم ایده آلی از تصاویر و ظاهری مناسب می توانید سایت خود را نیز بهینه کنید. البته خود من شخصا ترجیح میدهم برای بکاپ گرفتن به سراغ افزونه های مخصوص بروم که در همین مقاله هم آنها را به شما معرفی میکنم. در پادکست زیر به صورت کامل این موضوع را شرح دادیم ، توصیه میکنم حتما آن را گوش دهید. حتما این نکته را در نظر بگیرید که استفاده از تصاویر در سایت بیشترین تاثیر را روی افزایش سرعت سایت دارد. می بینید که یک CMS نرم افزاری است که به کسی اجازه می دهد تا به سرعت و به راحتی تمام کدهای مختلف را روی سروری که برای نمایش صفحات وب با هم قرار می گیرند؛ مدیریت کند؛ همه اینها از طریق یک رابط کاربری ساده و قابل درک، ویرایش و ایجاد میشوند.

برای رفع مشکل ارسال اس ام اس به لیست سیاه، سرویس ارسال پیامک بر اساس الگو یا ارسال پیامک از طریق پترن (وب سرویس خدماتی اشتراکی) پیشنهاد میشود. مطمئنا اگر قالب سبک باشد و دارای کدهای پیچیده و بعضا اضافه نباشد می تواند سریعتر لود شده و نیاز کاربر را رفع نماید. همه شما به خوبی می دانید که میتوان در همان فایل style.css قالب خود استایل جدید اضافه نمود و تغییراتی در قالب لحاظ کنیم ولی مشکل اینجاست که اگر قالب را آپدیت کنید مسلماً همه تغییراتی که ایجاد کرده بودید از بین خواهد رفت.

مدیریت سایت ممکن است در وهله اول ساده برسه و شما با خود فکر کنید که میتوانید روی کار همه اجزای و کاربران سایت خود نظارت کامل داشته باید. به علاوه به طور کامل میتوانید آیکونهای این پلاگین را سفارشیسازی کنید. آسانترین روش برای سفارشی ساختن قالب وردپرس استفاده از ابزار سفارشیسازی خود وردپرس است. از افزونه های صفحه ساز خاص و زیبا، تا ارتباط با کاربران به روش های نوین و… خب اینجا میخوایم به زبان خیلی راحت در ارتباط با مفهوم وردپرس برای شما توضیحاتی را بدیم! این افزونه هم نسخه رایگان دارد که می توانید از اینجا یا مخزن وردپرس روی سایت خود نصب کنید و افزونه پرمیوم نیز با تمام قابلیت ها نیز موجودست. حالا در لیستی که برای شما به نمایش در آمده، افزونه ی مورد نظرتان را پیدا کرده و سپس برای نصب کردن افزونه بر روی دکمه “نصب” یا “هم اکنون نصب کن” کلیک کنید.

برای بهبود وبسایت خود در بخش سئو داخلی می توانید از افزونه سئو وردپرس Yoast SEO Premium استفاده کنید. اما در مجموع سرعت باگذاری سایت در سئو اهمیت دارد. شما در حال نوشتن محتوای بسیار خوب برای بهبود SEO سایتتان هستید اما میزان پرش در وبلاگ شما دائما شروع به کار می کند. سرعت بارگذاری صفحات سایت یک عامل اصلی رتبه بندی برای SEO است ، هرچه صفحات شما سریعتر بارگیری شود ، گوگل و بازدیدکنندگان شما علاقه بیشتری به بررسی سایت شما خواهند داشت. هسته اصلی وردپرس نیز با همین زبان طراحی شده است.

از نقطه نظر سئو مزیتی در انتخاب هر یک از این دو فرمت آدرس بر دیگری وجود ندارد. افزونه های دیگری هم وجود دارند که به شما امکان می دهند آیکون شبکه های اجتماعی را در سایدبار سایت وردپرس خود قرار دهید. پس بلافاصله بعد از خواندن این نوشته بهبود سرعت سایت خود را دستور کار خود قرار دهید و این دوره جرفه ای و با ارزش را تهیه نمایید. ترجیحا آنها را می توانید حذف نمایید و یا می توانید آنها را طوری مدیریت کنید که در مواقع و صفحات لازم فقط آن افزونه ها لود شوند. بعضی مواقع کاربران متوسط وردپرس خواستار این هستند که با کدهای سفارشی سایت خودشان را شخصیسازی کنند. وبلاگ خود را با WP Rocket سریعتر بسازید و خوانندگان خود را به سایتتان بچسبانید! از این رو بهتر است به صورت آنلاین و در محیطی مانند توسعه دسکتاپ مانند Laragon که یک وب سرور شبیه سازی شده است، مواردی در خصوص پیشبرد کار بررسی نمایید.

از طریق navigation menu block می توانید به راحتی navigation menu جدیدی در وب سایت خود ایجاد نمایید. برای این منظور می توانید همین الان با شماره تماس واتس اپ یا تلگرام ارتباط بگیرید و یا از طریق صفحه تماس با کارسناس سئو فرم مربوطه را تکمیل نمایید. فقط این پلاگین افزایش سرعت وردپرس را نصب کنبد، آن­را فعال و از طریق تنظیمات اجرا کنید. اگر از تصاویر و ویدیوهای متفاوت استفاده کردهاید بهترست حالت lazy load یا همان بارگذاری تنبل را فعال کنید. از راه های افزایش سرعت سایت وردپرس فعال سازی کش مرورگر می باشد.

خوشبختانه باید گفت این طرز فکرهای نه چندان درست در حال پیوستن به تاریخ هستند. WP Rocket راکت یک افزونه تجاری برای سیستم وردپرس می باشد که به کمک آن می توانید سرعت بارگذاری وب سایت وردپرسی خود را به طرز باورنکردی افزایش دهید! یکی از اولین کارهایی که در این آموزش خواهیم کرد طراحی قالب با فتوشاپ است یعنی قبل از همه چیز شما باید یک دمو از سایتی که می خواهید طراحی کنید رو به مشتری تحویل دهید تا بعدا نیاز نباشه داخل کد خیلی از بخش هارو تغییر دهید قطعا تغییر دادن داخل یک تصویر خیلی راحت از تغییر دادن کدهای سایت است شما مرحله به مرحله یاد می گیرید چطور از هدر شروع کنید و تا پایین سایت رو در فتوشاپ طراحی کنید. با نصب این افزونه می توانید تا حدود زیادی از مرحله سئو تکنیکال وبسایت خود عبور کرده و در بخش های دیگری مانند سئو داخلی(on-page) فعالیت خود را آغاز کنید.

پلاگین وردپرس در این مرحله تمام کدهایی که توسط افزونه ها در سایت ایجاد میشوند نیز بهینه میشوند. این مرحله که مشابه روش دوم ولی با تفاوتی کوچک است! در این روش از افزونه ووکامرس استفاده می کنیم که محبوب ترین پلاگین فروشگاه ساز ووکامرس است. در این روش به جای لود شدن یکباره تصاویر و ویدیوها، بارگذاری تصاویر با بخش قابل روءیت صفحه انجام میشود. یا چند بار با سایتی مواجه شده اید که کیفیت تصاویرش به شدت پایین باشد و این کار را برای افزایش سرعت بارگذاری سایت با سیستم وردپرس انجام داده باشد؟ در بسیاری از موارد بعضی افزونه هایی که در سایت نصب هستند اضافه و یا به ندرت استفاده می شوند.

اگر سایتی تنها متنی کوتاه با یک عکس باشد، واضح است که سرعت سایت نیز ممکن است به بالاترین امتیاز برسد. علاوه بر این ، این تنها افزونه ذخیره سازی است که توسط سرور میزبان های مدیریت شده وردپرس قابل قبول است. در آموزش پلاگین نویسی وردپرس ما در بالا تنها یک فایل وجود داشت. اگر مدت زمان بارگذاری صفحات سایت در حد مطلوبی باشد، بدیهی است که کاربران رغبت بیشتری برای استفاده از آن سایت خواهند داشت. در صفحهای که برای شما باز میشود میتوانید لیست کاملی از تمام صفحات وبسایت وردپرسی خودتان را مشاهده کنید. با این وجود نشانههایی از تاثیرات مثبت شبکههای اجتماعی (گاها به صورت موقت) روی موقعیت یک سایت در صفحه نتایج جستجو مشاهده شده است. در صفحه باز شده، میتوانیم قالبهای موجود در مخزن را مشاهده یا نصب کنیم.

به خاطر داشته باشید هیچ چیزی به اندازه یک وبسایت در معرض آسیب پذیری سرعت سایت شما را کاهش نمی دهد. کم کردن بیش از اندازه کیفیت عکسها یا تخریب ظاهر سایت به بهای بهبود سرعت آن کاری دور از عقل است. با توجه به اینکه اهمیت دستگاه های موبایل در در وب از سال 2015 شروع شد و در سال های 2016 و2018 به بالاترین حد خود رسید، می توان نتیجه گرفت که سرعت برای گوگل به اندازه بقیه اهمیت دارد. بر اساس مطالعات، بین سال های 2000 تا 2016، دامنه توجه و دقت انسان از 12 ثانیه به 7 ثانیه کاهش یافته است.

Social Media Share Buttons بسیار آسان است و برای دانلود آن میتوانید مستقیما از سایت رسمی وردپرس یا داشبورد وردپرس خود اقدام کنید. پیکربندی سرور: وب سرور مورد استفاده و مدلی که آن رابرای بهبود سرعت سایت پیکر بندی کردند. ولی باید در نظر داشت که در صورت استفاده همزمان از تعداد زیادی افزونه، سرعت سایت کاهش پیدا میکند و این میتواند باعث بروز مشکل در عملکرد سایت گردد. بروز نگه داشتن وردپرس باعث می شود تا باگ هایی که در نسخه های قبلی وجود داشت از بین بروند و موارد امنیتی وردپرس قوی تر شوند. برخی دایرکتوریها هستند. که اصلا نیازی به اجرای فایلهای PHP در اونها نخواهید داشت. شما به شکل کامل در این دوره نحوه داینامیک سازی و کنترل منو های سایت ، ابزارک ها ، مطالب ، برگه ها ، دسته بندی ها ، نظرات و …

آنالیز این سایت برای صفحه ی اصلی سایت شما انجام می شود. این کار را می توانید با افزونه WP Plugin Manager Pro انجام دهید. این آنالیزها را برای هر صفحه ای از سایتتان که میخواهید انجام دهید. ♦ سئولایت خدمات افزایش سرعت سایت را نیز با کیفیت بالا انجام می دهد. برخی توسعه دهندگان قالب وردپرس، کدها خود را غیر رایگان و برای فروش در اختیار کاربران قرار می­دهند.هنگام خرید این قالب­ها بررسی کیفیت آن بر عهده کاربر است. چه اعلانی معتبرتر از اعلان خود گوگل مبنی بر اینکه سرعت سایت در جایگاه آن در نتایج گوگل موثر است؟ به عنوان نمونه چند سال قبل یکی از هکرها توانسته بود کدهای php را با قرار دادن در اطلاعات فایل تصاویر در یک سایت قرار داده و آن را هک کند. یکی از بهترین افزونههای وردپرس، Akismet است؛ که از آن برای جلوگیری از قرار دادن کامنت های اسپم و هرزنامهها استفاده می شود.

به شما امکان می دهد لغزنده، چرخ فلک و صحنه های قهرمان را به سایت خود اضافه کنید. از طرفی سرویس دهنده های خود گوگل خیلی کم به مشکل می خورند و گوگل از این اتفاق آگاه است. تجربه چندین ساله وب ثمین در زمینه طراحی وب سایتهای داینامیک، استاتیک، فلش و پورتال سازمانی، اطمینانی است تا شما پروژه های طراحی وب سایت خود را به ما بسپارید. و یا اصطلاحا محتویات آن برایش دانلود شده است.آیا گوگل به این اطلاعات دسترسی دارد؟ مدت زمانی که طول می کشد رباتهای گوگل محتویات یک صفحه را پیمایش کرده و برای کاربر نمایش دهند. اگر بارگیری صفحه سایت بیش از ۳ ثانیه طول بکشد ، ۴۰٪ از افرادی که از یک وب سایت بازدید می کنند آن را ترک می کنند. Yoast SEO پر از ویژگی های طراحی شده، برای کمک به بازدید کنندگان و موتورهای جستجو است تا از وب سایت شما بیشترین بهره را ببرند.

افزونه وردپرس

باید بگویم یکی از بهترین افزونه ها در زمینه کش و ادغام فایل ها در سیستم وردپرس هست که بعضی اوقات از افزونه wp rocket بهتر عمل میکند. دقت داشته باشید که می توایند این فایل ها را نیز با هم ادغام کنید که در بعضی اوقات ممکن است باعث خرابی در ظاهر سایت شود. یکی از مهمترین امکانات مورد نیاز یک سایت فروشگاهی، بستر ارتباطی مناسب برای تعامل با مشتریان است. Ultra یکی دیگر از قالب های پرکاربرد است که عملکرد سایت شما را تا حد زیادی گسترش می دهد و شما می توایند به راحتی سایت خود را ایجاد کنید. وجود گراواتار ها در ابتدا باعث ایجاد جلوه زیبا برای سایت شما میشود اما در صورتی که تعداد نظرات و کامنت ها افزایش پیدا کند، ممکن است باعث افزایش سرعت بارگذاری صفحه شود. شاید دسترسی به امتیاز 100 درصد در ابتدا دشوار باشد و از طرفی بهبود امتیازهای جزئی به سرعت در جایگاه شما تاثیرگذار نباشند.