افزايش سرعت وردپرس [افزایش سرعت لود سایت وردپرس]

2. در صفحه باز شده باید بر روی گزینه بارگذاری پوسته کلیک کنید قسمتی برای آپلود قالب در وردپرس برای شما باز شود. استفاده از Polylang نه تنها سئوی سایتتان را به هم نمیریزد بلکه به صورت خودکار از سئوی سایت چندزبانه شما مراقبت میکند. علاوه بر اینکه تصاویر شما را کم حجم می کند روی سئو تصاویر شما و تگ Alt به صورت خودکار هم کار می کند. همچنین شما می توانید از پشتیبانی سایت برای انتخاب یک قالب مناسب استفاده کنید و با توجه به نیازتان بهترین قالب را در اختیار بگیرید. در صورتی که قصد دارید با حداقل هزینه یک هاست خوب، پایدار و با پشتیبانی خوب را تجربه کنید، نت افراز می تواند گزینه مناسبی برای کسانی باشد که تازه کار هستند. اگر بعد از فشرده سازی js با خطا در قالب مواجه شدید یا بخشی از پوسته که توسط افزونه های جی کوئری ایجاد شده بود، از کار افتاد گزینه بارگذاری Javascript در تگ head را انتخاب کنید تا فایل جاوا در هدر فراخوانی شود، با اینکار برخی از خطاهای جاوا رفع میشوند.

افزایش سرعت وردپرس

افزونه های کش با اعمال بهینه سازی های لازم باعث افزایش سرعت ووکامرس و وردپرس میشوند. بعد از نصب برای اعمال شدن تغییرات و افزایش سرعت وردپرس باید تنظیمات آنرا انجام دهیم برای اینکار به تنظیمات افزونه که در بخش تنظیمات وردپرس از پیشخوان سپس گزینه Autoptimize قرار دارد، میرویم. قرار دادن وب سایت وردپرسی در حالت تعمیر و نگهداری و نمایش پیام “به زودی برمی گردیم” راهی عالی برای مشتاق کردن کاربران به بازدید از وب سایت شما پس از اعمال تغییرات است و همچنین مانع از این می شود که بازدیدکنندگان وب سایت آماده نشده شما را ببینند. کیفیت سرویس های VDS قابل تضمین است وپیشنهاد ما به شما می باشد. پیش از این در مقاله ای با عنوان بهینه سازی تصاویر وردپرس به آموزش کامل تنظیمات افزونه فشرده کردن و کاهش حجم عکس های وردپرس بدون افت کیفیت پرداخته ایم که میتوانید با مطالعه آن تنها با یک کلیک، براحتی و در کمترین زمان ممکن تصاویر وردپرس را بهینه کنید.

افزونه وردپرس

برای افزایش سرعت وردپرس پیش از این آموزشهای زیادی منتشر کرده ایم در این مقاله قصد معرفی قابلیتها و آموزش تنظیمات افزونه Autoptimize که به جرات میتوان گفت بهترین افزونه افزایش سرعت بارگذاری یا لود سایت از طریق بهینه سازی کدهای قالب وردپرس است را داریم. در این آموزش بهترین راه حل های ممکن برای کاهش زمان پاسخگویی وب سایت های وردپرسی را بررسی کردیم و عواملی که باعث کاهش سرعت سایت شما می شدند را نیز به شما نشان دادیم .

پلاگین وردپرس

از این ویژگی روی سایت وردپرس هم استفاده میشود.مثلا برای زمانبندی نوشته برای انتشار، بررسی برای بروزرسانی وردپرس و افزونه های پشتیبان گیری که در طی بازه مشخص زمانی از سایت و داده های شما پشتیبان تهیه می کنند. امروزه سرعت سایت به یکی از نکات کلیدی و مورد توجه گوگل و سایر موتورهای جستجو برای رتبه بندی سئو سایتها شده طوریکه معمولا سایتهایی با محتوای مناسب و سرعت بارگذاری بالا در ابتدای نتایج جستجو نمایش داده میشوند، گواه این ادعا ایجاد سرویس amp توسط گوگل است که راه اندازی cdn و کش کردن سایت باعث افزایش سرعت بارگذاری سایت در نتایج جستجو میشود. اول، استفاده نکردن از ابعاد واقعی یک تصویر- فرض کنید که عرض صفحه نمایش وب سایت شما 1200 پیکسل است، پس منطقی نیست که دراین صفحات تصاویری با عرض 3000 پیکسل و یا بیشتر از 1200 پیکسل را قرار دهید. در این بخش شما می توانید نوشته های خود را در وضعیت های مختلفی مانند منتشر شده یا در انتظار بازبینی ، پیش نویس قرار دهید و نوشته های خود را زمان بندی کنید تا در زمان های مورد نظر شما نوشته مربوطه در گوگل منتشر شود.

همچنین میتوانید از افزونه های کش نیز استفاده کنید، پیش از این در مقاله ای با عنوان بهترین افزونه کش وردپرس نحوه بهینه سازی 100 درصدی سرعت وردپرس را آموزش داده ایم که پیشنهاد میکنیم این مقاله را نیز حتما حتما مطالعه کنید. با فعال کردن افزونه بارگذاری تنبل، یکباره همه ی تصاویر و ویدیوها لود نمی شوند و فقط زمانی که کاربر اسکرول کرده باشد و تصاویری که درصفحه کاربر هستند برای او نمایش داده می شود. معمولا در انتهای فایلهای جاوا توسط عبارت ver نسخه فایل جاوا را نمایش میدهند اینکار باعث عدم بهینه سازی فایلهای جاوا میشود با فعال کردن گزینه حذف رشته های کوئری از منابع استاتیک اجازه بهینه سازی شدن اینگونه فایلها را میدهیم. زمانی که اقدام به ساخت یا خرید قالب وردپرس میکنید، در اصل دارید تصمیم میگیرید که ظاهر سایت شما چطور نمایش داده شود. شما دیگر نیازی به API ندارید که نیاز به ثبت نام دارد و دسترسی محدودی نیز به شما می دهد، همچنین می توانید داده ها را از وب سایت های غیر API نیزتهیه کنید.

GZIP فایلهای مختلف را فشرده میکند تا هر زمان که بازدیدکننده سعی میکند به وب سایت شما دسترسی پیدا کند. فقط در انحصار شما می باشد و روش کار آن به این صورت است که با استفاده از یک مجازی ساز که بر روی یک سرور نصب می شود منابع سرور اصلی به چند سرور کوچک تقسیم می شود و هر کدام از این بخش های مجازی سخت افزار به یک کاربر اختصاص می یابد و قدرت پردازش را با هیچ وب سایت دیگری به اشتراک نمی گذارید. Themes Security: محصولی از شرکت معروف iThemes که امکان انتخاب بیش از 30 آیتم محافظتی را برای شما فراهم میکند. اولین قدم در طراحی سایت استارتاپ انتخاب قالب وردپرس است. گروه ایران تمز در شهریور ماه سال ۱۳۹۵ هجری شمسی با هدف ارائه خدمات طراحی قالب وردپرس ، فروش افزونه و قالب های اورجینال وردپرس پا به عرصه اینترنت گذاشت تا با ارائه پوسته های با کیفیت و فارسی بتواند نیاز وبمستران ایرانی و فارسی زبان را برطرف کند.

حذف شدن سایت شما از نتایج گوگل !

میزبانی ایران سرور نیز، یک میزبان خوب، عالی و با قیمت های مناسب می باشد. در هاست اشتراکی، همه ی منابع با وبسایت های دیگری که در سرور هستند به صورت اشتراکی است. معمولاً در هنگام خریدن هاست، پلنهای مربوط به هاستهای اشتراکی بسیار مناسب به نظر میرسند. در ادامه بهترین روش های افزایش سرعت سایت وردپرسی را به شما آموزش خواهیم داد. اگر چه به شما اجازه نمی دهد ترافیک سایت خود را از داشبورد وردپرس خود بررسی کنید، اما این افزونه به شما کمک می کند وب سایت خود را برای سئو بهینه کنید. سرعت صفحات وب سایت را بالاتر ببرید تا کاربران از وب سایت شما راضی باشند و بیشتر از آن استفاده کنند! حذف شدن سایت شما از نتایج گوگل ! در این Tab، تنظیمات مربوط به کش شدن وجود دارد که تغییر زیادی احتیاج ندارد و حالت پیشفرض آن برای اکثر سایتها کفایت میکند.

اگر از هاست سی پنل استفاده می کنید برای ارتقا آن کافی است روی گزینه “PHP Version” کلیک کنید و در پنلی که برای شما باز می شود باید عدد روبه روی آن که ورژن کنونی شماست را به هر ورژنی که می خواهید تغییر بدهید و روی “Set As Current” کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره شود. البته می توانید به جای افزونه راکت از افزونه رایگان Autoptimize استفاده کنید بستگی به میزان حساسیت شما به مبحث سرعت سایت دارد. اگر شما هم از وردپرس برای طراحی سایت و مدیریت محتوای آن استفاده می کنید، با ما همراه باشید. در قسمت تنظیمات پیشرفته ، این افزونه امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید ، هر یک از تنظیمات را به صورت جزئیتر ، پیکربندی کنید و نتیجه بهتری را دریافت نمایید. این بدان معنی است که وردپرس شما مجبور نیست آن را برای هر فردی که سایت را مشاهده میکند ایجاد کند.

اگر وب سایت شما تجاری است ، پس باید به امنیت وردپرس خود توجه بیشتری کنید. نسخه حرفهای (تجاری) افزونه پیامک وردپرس، دارای هماهنگی کامل با ووکامرس، افزونه فرم ساز گرویتی فرم، Awesome Support و Ultimate members میباشد. SEO : در انتخاب یک افزونه صفحه ساز مناسب باید اطمینان حاصل کنید که افزونه صفحات سئو دوستانه ایجاد می کند. بارگذاری فیلم نیز روی هاست می تواند مشکل ساز باشد هرچند وردپرس توانایی پخش فیلم را دارد ولی بهتر است برای افزایش سرعت سایت اینکار را انجام ندهید وبرای بارگذاری محتوا صوتی وتصویری از یوتیوب ،آپارات و..استفاده کنید. طرحهای پولی آن نیز به جز حفاظتِ اسپم، خدمات امنیتی دیگری نیز ارائه میکنند. این افزونه یک تجربه سبد خرید تمام عیار را ارائه می دهد. اما مسئله موجود این است که همیشه کارساز نیست و طبق تجربه و مستندات موجود در راکت، برخی اوقات با توجه به زیرساخت قالب، بهینهسازیها مخصوصا در Minify کردن ها، فایل های Style و جاوا اسکریپتها در برخی از کلاس ها و استایل ها بهم میریزد و از کار می افتد.

این قسمت از افزونه به شما اجازه ی تهیه ی کش از تمام صفحات وردپرس شامل برگه ها، نوشته ها و… بهطور کلی Reactor راهی سریع و راحت را برای ایجاد کردن اپلیکیشن به شما پیشنهاد میکند. برای رسیدن به سرعت بارگزاری و اود سریع در وردپرس باید از تمامی راهکارهای موجود به بهترین شکل ممکن بهرهمند شد، از جمله این راهکارها میتوان به فشردهسازی فایلهای CSS و JS، کاهش حجم تصاویر موجود در صفحات، کاهش تعداد درخواست Http وردپرس برای صفحات مختلف و… بدیهی است که فایل هایی با اندازه های فشرده سریع تر بارگذاری می شوند. برای ساخت برگه در وردپرس می توانید از ویرایشگر گوتنبرگ استفاده کنید و از امکانات مختلفی که دارد برای ویرایش رنگ و اندازه و ساختار نوشته های خود استفاده کنید. Php یک زبان برنامه نویسی سمت سرور است که وردپرس با آن نوشته می شود.

بسیاری از افزونه هایی که برای افزایش سرعت لود سایت وردپرس استفاده می کنیم که خود دارای کد نویسی های ضعیفی می باشند و بدتر باعث کند شدن وبسایت ما می شوند در نتیجه از افزونه هایی با کدنویسی قوی استفاده کنید که ما افزونه های اختصاصی را به شما پیشنهاد می کنیم . بروزرسانی ها و پشتیبانی های این پلاگین رایگان است و شما تنها برای خرید پلاگین پول پرداخت میکنید. 22-افزونه WPBakery Page Builder : WP Bakery Page Builder نام جدید افزونه ویژوال کامپوسر میباشد که به این نام تغییر کرده است.شما میتوانید از طریق این افزونه بدون نیاز به کد نویسی و دانش برنامه نویسی ، تنها با کشیدن و رها کردن اشیا و بخش ها ، می توانید قالب خود را طراحی و مدیریت کنید. به این ترتیب هم می توانید وبلاگ نویسی کرده و به تعداد بازدیدکنندگان خود اضافه کنید و هم یک فروشگاه با محصولات مختلف راه اندازی کرده و کسب درآمد کنید.

اما اگر هنوز هم خطا وجود دارد و بخشی از پوسته از کار افتاده باید به دنبال فایل جاوایی که با فشرده سازی سازگاری ندارد بگردید و آدرس آنرا در بخش محروم کردن اسکریپت ها از autoptimize قرار دهید. با فعال کردن گزینه بهینه سازی کد html تمام کدنویسی اچ تی ام ال پوسته فشرده میشود. فعال کردن گزینه تولید data: URIs برای تصاویر باعث ذخیره شدن تصاویر زمینه کوچک در خود فایل css بجای دانلود از آدرسش میشود. با فعال کردن گزینه درون خطی (inline) نمودن تمام کدهای CSS تمام استایلهای سایت بین کدهای اچ تی ام ال قرار میگیرند اینکار باعث افزایش سرعت وردپرس در سایتهای کوچک و کاهش سرعت وردپرس در سایتهای بزرگ خواهد شد، پیشنهاد میکنیم هیچ وقت این گزینه را فعال نکنید. مورد دوم این است وبسایت تان بشدت به برنامه نویس و شرکت طراح سایت وابسته است و از انجایی که توسعه سایت امری پایان ناپذیر است شما برای هر تغییر کوچک و بزرگی در سایت مدام باید با شرکت طراح سایت در ارتباط باشید شاید چندروزی هم معطل شوید و هزینه های اضاف پرداخت کنید.

ما قصد داریم در این مقاله 25 افزونه رایگان وردپرس که شما برای سایت خود نیاز دارید را معرفی کنیم. ما معمولا در صورت دیدن مشکلی در سرعت سایت اقدام به عمل می کنیم در حالی که می توانیم همیشه از سایت Pingdom که به صورت آنلاین نظارت بر سایت انجام می دهد را استفاده کنیم که پس از ثبت نام و وارد کردن سایت خود در Pingdom می توان تست سرعت لود سایت وردپرس را مشاهده کرد. همانطور که قابل مشاهده است، بخش اولی که باعث کندی سرعت شده است، ریدایرکت سایت از آدرس http به https میباشد. ممکن است با فشرده سازی فایلهای جاوا خطاهایی در عملکرد سایت مشاهده کنید که باید با حوصله به رفع خطاها پرداخت. پس باید از افزونههایی استفاده کنید که حاوی کدهای مخرب نباشد که اگر غیر از این باشد متحمل ضرر خواهید betheme.ir شد.

بعد از غیر فعال کردن سیستم WP-Cron باید سیستم زمابندی wp-cron.php سرور خود را راه اندازی کنید. وب سایت سریعتر بارگذاری می شود، درخواست های کمتری به سرور ارسال میکند، پهنای باند کمتری مصرف میکند و از هر نقطه ای از دنیا با سرعت بالا برای بازدیدکنندگان بارگذاری می شود و همزمان، ما همه عملکردها و شکل سایت را مانند روز اول ایجاد شدن، حفظ کردیم. ممکن است سایت شما بر روی سرور اختصاصی یا مجازی میزبانی شود و دسترسی لازم به فایل php.ini را داشته باشید در این صورت میتوانید از دستورات موجود در خط سوم برای افزایش محدودیت حافظه وردپرس استفاده کنید. پیشنهاد ما برای افزایش سرعت سایت وردپرسی شما استفاده از سه افزونه بالا به طور همزمان می باشد. انتقال تصاویر و نوشته های با کیفیت از سایت های مختلف به صورت همزمان و اتوماتیک و انتشار آن ها طبق برنامه زمان بندی می تواند در رشد رتبه سایت شما بسیار کمک کننده باشد.

این بدان معناست که حتی اگر میزبان وب شما پورت های SMTP را مسدود کند، ایمیل های شما همچنان با موفقیت ارسال می شوند. افزونه های مدیریت ترافیک سایت وردپرسی شما همچنین می تواند به کسب و کار شما در تبلیغات و حمایت مالی از شرکت های دیگر کمک کند و باعث شود یک وب سایت وردپرسی موفق داشته باشید. به طور پیشفرض روی هاست شما هیچ زمابندی تعریف نشده مگر هاست های وردپرسی که به این نکته دقت کرده باشند و فایل wp-cron.php را در مدت زمان مشخص اجرا کنند. برای مثال یک مشتری را در نظر بگیرید که میخواهد سرویس و یا کالایی را در وب سایت شما رزرو کندو در ابتدا یک فرم رزرو برای او ظاهر میشود که محصول ویا سرویس مورد علاقه ی خود را انتخاب می کند، سپس زمان و روزی را که مدنظر دارند را نیز انتخاب می کنند. بنابراین عملا نباید هیچ لینک شکستهای در سایت شما وجود داشته باشد.