افزایش امنیت وردپرس با All In One Security And Firewall

اما پلاگین­های پرمیوم چون پشتیبانی مناسب و قابل اعتمادی دارند و آپدیتهای آنها به صورت منظم ارائه میشوند، از نظر امنیت مشکلی برای سایت شما ایجاد نخواهند کرد. با کاهش حجم منابع اطلاعاتی سایت ها ، سرعت وب سایت افزایش پیدا خواهد کرد. یکی از راهکارهای کاربردی برای بالا بردن سرعت سایت وردپرسی، عدم بارگذاری ویدئو به صورت مستقیم در سایت است. امروز در این مقاله برخی از پلاگینهای رایگان وردپرس را برای شما معرفی کنیم که امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار میدهدند. بنابراین ، هدف ما در اینجا این است که هر ترفندی را که می دانیم که می تواند سایت وردپرس شما را بسیار سریعتر کند ، لیست کنیم. هر زمانی که نیاز به یک قابلیت جدید داشتید، میتوانید به سراغ افزونه های مرتبط رفته یا در بدترین حالت، از یک برنامه نویس بخواهید قابلیت مورد نظر را به سایت شما اضافه کند. نکته جالب در مورد این ابزار آنلاین این است که می توانید وب سایت خود را با استفاده از چند نوع دستگاه از جمله لپ تاپ، تبلت و موبایل ارزیابی کنید.

اکثر فیلم ها حاوی چندین فریم از تصاویر با صدا هستند که اغلب به طور مستقیم به اندازه پرونده های بزرگ ترجمه می شوند. در حالی که بارگذاری فیلم ها باعث راه افتادن منابع سرور شما می شود، اکثر سرویس های جاسازی ویدئو همچنین چندین درخواست شبکه را ارائه می دهند که می تواند سرعت سایت شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. ترکیب چنین افزونه هایی با مکانیزم های پیشرفته caching مانند Varnish می تواند به شما در سرعت بارگذاری وب سایت شما کمک کرده و در نهایت سرعت وردپرس را به میزان قابل توجهی تسریع کند. بعد، فایل .htaccess را در دایرکتوری ریشه وب سایت خود قرار دهید. را در قسمتی از محتوایی که می خواهید به صفحه بعد برود قرار بدهید.

افزونه وردپرس

قبل از نصب افزونه وردپرسی بهتر است چند نکته را با هم مرور کنیم. بسیار خوب ، وقت آن است که صحبت در مورد بیزینس را شروع کنیم! 🙂 این مقایسه، نتیجه ۷ سال تجربه ما و مشتریان ما در زمینه میزبانی سایتهای وردپرس در ایران است. ما در گذشته طی چند مقاله به ابزارهای آمار بازدید سایت پرداختیم و بهترینها را در این زمینه گردآوری کردیم. شروع فوری فیلم را فراهم می کند و پخش در پس زمینه با صفر بافر تسریع می شود! توجه داشته باشید که تنها در صورتی که قصد دارید از نوشته ها/برگه های سایت خود زیرنوشته/زیربرگه ایجاد کنید، از این افزونه استفاده نمایید.

به طور معمول، شما می توانید فیلم ها را به یکی از دو روش به سایت وردپرس خود اضافه کنید. موتورهای جستجو (مانند Google) وب سایتهایی را بارگذاری می کنند که بارگذاری سریعتری نسبت به وب سایت های کم سرعت دارند. روش های مؤثر زیادی برای بهینه نمودن مطالب و محتواهای سایت ها وجود دارند. از سنگین نمودن صفحه اصلی سایت باید خودداری شود و محتواهای موجود در صفحه ی اصلی را تا حد ممکن بهینه و خلاصه نمایید. گذاشته ام. این به این معنی است که همین فایلی که در آن قرار داریم فایل اصلی افزونه است. با این حال، حتی با اتصال به اینترنت ثابت، فایل های ویدیویی بزرگ هنوز هم حجم عظیمی از داده ها را مصرف می کنند.

افزایش سرعت وردپرس

اکنون قصد داریم به صورت کامل و جامع درباره راه اندازی کسبوکار اینترنتی صحبت کنیم و بگوییم که چطور میتوانید آن را به موفقیت برسانید. وردپرس یک سیستم راه اندازی وب سایت و تولید سایت می باشد. یک CDN مناسب، ویدئویی با تأخیر کم را به سایت شما تحویل سایت بی تم می دهد. منظور از minify کردن css و html و غیره برداشتن فضای خالی بین کد ها ، حذف خط های شکسته می باشد ، با این روش می توانید تا حدود 25% از حجم کد های خود کم کنید. چه مواردی باعث کند شدن وردپرس می شوند؟

بدین ترتیب که یک کپی از فایل های سایت را در نقاط مختلفی از جهان نگهداری میکند که باعث میشود سایت برای هر بازدیدکننده از نزدیک ترین مکان لود شود. این کد ها یونیک بوده و در هر بار مراجعه یک سری کد جدید دریافت خواهید نمود. بهترین گزینه در اینجا استفاده از تم های سبک است. این افزونه را می توانید از اینجا دانلود کنید. Swarmify سالانه برای خدمات هزینه دریافت می کند و بامکان 14 روز ضمانت بازگشت پول وجود دارد. این افزونهها همچنین از نظر کد سبک هستند و فضای ذخیره سازی زیادی را در سرور شما اشغال نمیکنند و به طور مرتب به روز میشوند تا با به روز رسانیهای اصلی وردپرس هماهنگی داشته باشند. افزونه های ذخیره سازی وردپرس (به عنوان مثال W3 Total Cache) مدت زیادی است که در آنجا وجود دارند و باعث می شوند کارهای پیچیده افزودن قوانین کش آسان تر شوند.

ممکن است شما نخواهید از روشهای قبلی برای حذف پوسته وردپرسی خود استفاده کنید، در این صورت میتونید از برنامه File Manager در کنترل پنل هاست خود استفاده کنید. به عبارت دیگر قالب یا پوسته وردپرس، “جلوه بصری و ظاهر وب سایت” است. پس زمینه: اگر پوسته سایت شما قابلیت تنظیم پسزمینه داشته باشد از این منو میتوانید آنرا تنظیم کنید. همانگونه که از نام این افزونه پیداست، این افزونه بهترین انطباق و سازگاری را با سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارد. وب سایتی که دائماً دچار اختلال میشود یا مدام هک میشود، هیچ فایده ای برای شما ندارد و میتواند اعتماد مشتری، فروش بالقوه، رتبه بندی موتورهای جستجوی ارگانیک و ذهنیت مثبت برای نام تجاری شما را از دست بدهد. دقت کنید که برخی موتورهای جستجوی دیگر، همچون Yahoo و Bing ممکن است حتی بیشتر از گوگل روی برخی از این نکات سئو تاکید داشته باشند.

کار خاصی از دست شما بر نمیآید چرا که امنیت سرور شما توسط شرکت ارائه دهنده تامین میشود و شما باید در این بخش فقط به شرکت های نام آشنا رجوع نمایید. بیایید نگاهی به نحوه شروع استفاده از پلاگین در سه مرحله ساده بیاندازیم. مشابه نحوه مسئولیت صاحبان مشاغل در محافظت از ساختمان فیزیکی فروشگاه خود ، به عنوان یک مالک مشاغل آنلاین مسئولیت محافظت از وب سایت مشاغل خود بر عهده شماست. ابزارهای بسیاری هم به این منظور در دسترس است از جمله WP-Optimize و WP-Sweep که روند انجام نگهداری از پایگاه داده را تسهیل می کنند.

پلاگین وردپرس

زمانی که کاربر سایت را بازدید می کند ، ورد پرس به دیتابیس برای نمایش اطلاعات فرمان می دهد . خبر خوب این است که CDN ویدئویی، مانند Swarmify’s SmartVideo player، با افزایش قابل توجه سرعت بارگذاری فیلم، می تواند به شما کمک کند تا بر این مشکل غلبه کنید. اگر حجم تصاویر سایت ها را با برنامه هایی بتوان کاهش داد ، سرعت بارگذاری سایت افزایش پیدا خواهد کرد.تمام سایت ها دارای عکس ها و تصاویری می باشند ، که در صورت فشرده سازی این تصاویر با کندی بارگذاری سایت ها رو به رو نخواهیم شد.

اما شما تصور کنید یکباره تمام زحماتش بر باد رود! در سئوف، ما فقط از دو قالب تصویر استفاده میکنیم: JPEG و PNG. مدیریت سایت ویژگی اصلی MainWP است و با استفاده از این ویژگی می توانید چندین داشبورد وردپرس را بدون اینکه به طور جداگانه وارد هر یک از آنها شوید، کنترل کنید. امنیت وردپرس یک موضوع مهم برای هر صاحب وب سایتی میباشد . چرا امنیت وردپرس مهم است؟ با این حال، مهم این است که کیفیت فیلم را در این روند قربانی نکنید. افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند به مکان های مختلفی در جهان تعلق دارند و نیازی به گفتن نیست اگر بازدیدکنندگان از محل میزبانی سایت شما واقع شوند ، سرعت بارگذاری سایت متفاوت خواهد بود. این بدان معناست که بازدیدکنندگان شما به طور کلی به یک اتصال اینترنتی قوی نیاز دارند تا بتوانند به راحتی در سایت ها پیمایش کنند. این امکان که سایت ها از نزدیکترین و مجاورترین نقطه به کاربر لود شوند ، در افزایش بارگذاری سایت ها تأثیر زیادی دارند.

بعد از دزدیدن دیتابیس سایت وردپرسی هکر ها از شما در خواست باج می کنن. دقت داشته باشید بعد از کلیک روی دکمه نصب، فرآیند نصب آغاز می گردد و پس از ان دکمه به “فعال نمایید” تغییر می یابد. پایین بودن حجم وب سایت ها موجب افزایش سرعت لود شدن آنها می شود. بنابراین ، برای اینکه حدود نیمی از بازدید کنندگان خود را علاقه مند کنید ، باید سرعت وردپرس خود را افزایش دهید. هنگامی که برای اولین بار به یک سایت مراجعه می کنید فایل های آن سایت به طور موقتی یا دائم بر روی مرورگر ما ذخیره می شوند و برای بار دوم که همان سایت را بازدید می کنیم دیگر درخواستی به سرور برای ارسال اطلاعات فرستاده نمی شود که این خود سبب بالا بردن سرعت وبسایت می شود. استفاده از کش در این افزونه و ذخیره سازی صفحات یک از بهترین راه کارها در افزایش سرعت وبسایت میباشد که استفاده از منابع سرور را نیز به طور چشمگیری کاهش خواهد داد.

از این رو ، وقتی نیاز به ویژگی ثبت نام خودکار برای اهداف دیگری دارید ، این گزینه را فعال نکنید. اما همین ویژگی ممکن است مشکلات امنیتی در وردپرس بهوجود بیاورد. ما به عنوان ارائه دهنده خدمات وردپرس و آموزش وردپرس در ایران باید خودمان ابتدا سایتی پر سرعت و با رتبه بالا در gtmetrix داشته باشیم. سپس ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از یک افزونه وردپرس مانند Swarmify SmartVideo سرعت بارگیری ویدئو خود را به حداکثر برسانید.

در این مقاله، نگاهی خواهیم انداخت که چرا باید به سرعت بارگذاری فیلم ها در سایت خود توجه کنید. روش های افزایش سرعت سایت وردپرس شامل انتخاب هاست مناسب ، فشرده سازی اطلاعات و عکس ها ، بهینه نمودن صفحه اصلی و… اگر می خواهید ببینید هسته اصلی وردپرس دقیقاً چیست، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تمام قالب ها و افزونه ها را از داشبورد وردپرس خود حذف کنید. اما شما تصور کنید یکباره تمام زحماتش بر باد رود! یا حداقل از پیادهسازی داخلی به عنوان جایگزین برای زمانی که کارگر خدمات مورد نظر در افزونه PWA در دسترس نیست استفاده کنید. در کنار این بهینه سازی فضای پایگاه داده شما نیز بهینه خواهد شد. این افزونه همچنین یک پخش کننده تمیز و بدون حواس پرتی ارائه می دهد که بینندگان شما از آن استقبال خواهند کرد. در آخر اینکه چه نوع محتوایی (استاتیک یا پویا) میزبانی می کند.

این افزونه را می توانید از اینجا دانلود کنید.

سایت وردپرس کاملاً رایگان می باشد و برای تمام کاربران قابل استفاده می باشد. این کار موجب، افت شدید سرعت و بارگذاری وب سایت می شود. بنابراین باید گفت که افزایش سرعت سایت شما، تعیین کننده میزاان موفقیت شما در دنیای وب است. اکنون می توانید پیش بروید و در صفحه زیر پرداخت خود را تکمیل کنید. همه اینها از حجم پایگاه داده ها و پرونده های وب شما کاسته و در نتیجه سرعت وردپرس شما را تسریع می کند.

چرا امنیت وردپرس مهم است؟ بنابراین با افزایش بازدید ها در یک مدت زمان کوتاه ، سرعت لود شدن سایت ها کاهش می یابد. افزونه های Cache از سایت ها ، یک نسخه کپی در حافظه کوتاه مدت نگهداری می کنند. اگر با تغییر این گزینه نحوه نمایش نوشتهها تغییری نکرده، ممکن است این مورد در کد نویسی قالب شما اعمال شده باشد. نحوه سرعت بخشیدن به وردپرس مطمئناً بحث داغ این روزها است. معنی این امر این است که با کاهش تعداد CSS و JS و اندازه آن پرونده ها ، می توانید سرعت بارگذاری سایت را بهبود ببخشید. اما به دلیل مبتنی بودن تمام زبان های برنامه نویسی بر یک سری اصول ثابت، با یادگیری زبان های تحت وب، شما توانایی یادگیری تمام زبان های دیگر را با سرعت بالا در عرض چندین روز پیدا خواهید کرد، بنابر این دوره می تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که می خواهند به دنیای برنامه نویسی قدم بگذارند.