افزایش سرعت سایت وردپرس

افزونه ای که با ایجاد روش های پنهان سازی در وردپرس و پایگاه داده،راه نفوذ در وبسایت شما را برای هکرها و افراد خرابکار می بندد. اگر پلاگین مورد استفاده را نمی بینید، این به این معنی است که سازنده پلاگین برای ایجاد فایل موفق نشد، و شما باید به صورت دستی آن را انجام دهید. سازنده پلاگین به شما امکان می دهد پلاگین را براساس آدرس URL فعال یا غیرفعال کنید. اگر قصد دارید تا یک سایت وردپرسی برای نشر محتوای ارزشمند و فروش محصولات گوناگون داشته باشید استفاده از هاست اشتراکی برای سایت وردپرسی شما همانند خودکشی است. برای راهنمایی درباره خرید هاست می توانید این مقاله ( منظور از هاست و دامنه چیست؟ ) را مشاهده کنید. گام اول – سرمایه گذاری روی یک هاست وردپرس پر سرعت. گام دوم – انجام عملیات کش کردن.

اما این درست نیست هنوز خلأهای زیادی در بازار وجود دارد که می توانید با ارائه یک افزونه جدید یا بهتر به کاربران وردپرس برای رفع نیازهای آن ها جبران کنید. در هر سایتی به دلیل بالا بردن میزان پویایی سایت و جذب کاربر تصاویر و ویدئوهایی جایگذاری شده است، همه ما در سایتهای خود صرفنظر از فعالیتی که در سایت خود انجام میدهیم تصاویر زیادی و یا حتی ویدئوهای بسیاری آپلود کردهایم، این تصاویر و ویدئوها باعث کند شدن سرعت سایت ما میشوند. ابتدا توضیحاتی مقدماتی برای ورود به بحث ارائه خواهیم کرد و در ادامه به معرفی چهارده گام اساسی جهت افزایش سرعت وردپرس خواهیم پرداخت و هر کدام از این گام ها را نیز به تفصیل و به طور کامل برای شما شرح خواهیم داد.

در اینجا میتوانید پلاگینها را از موارد موجود به جعبههای غیرفعال بکشید و رها کنید. به طور مشابه، شما همچنین می توانید پلاگین را از ستون غیرفعال به موارد موجود بکشید و رها کنید تا بار پلاگین را هنگامی که این فیلتر مطابقت دارد، بسازید. 5. دیتابیس خود را بسازید. اگر قبلا از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کرده اید، می توانید فورا سایت خود را به نسخه قبلی برگردانید، اما اگر اینگونه نیست! قبل از انجام هر گونه تغییری، حتماً از پایگاه داده خوب پشتیبان تهیه کرده و آموزش افزونه را به دقت بررسی کنید. هر ساله هک شدن سایت های موجود در سراسر دنیا خسارت های جبران ناپذیری به اونها وارد می کنه.با انجام چند توصیه، جزء قربانیان هک وبسایت نباشید. بعد، شما باید یک نام را برای گروه وارد کنید و پلاگین هایی را که می خواهید در آن اضافه کنید را انتخاب کنید. متوجه خواهید شد که ستون غیر فعال دارای جعبه های مختلف است.

گروه های فیلتر مانند مقوله ها هستند. از جمله ویژگی هایی که در نسخه Pro افزونه Instagram Feed در اختیار شما قرار می گیرد می توان به پاپ آپ لایت باکس، امکان نمایش پست ها توسط هشتگ، امکان نمایش کپشن تصاویر و پشتیبانی از ویدئو اشاره کرد. با وجود محبوبیت بسیار بالای وردپرس باید گفت که استفاده بدون آگاهی از این پلتفرم می تواند هزینه های هنگفتی در خصوص عملکرد وب سایت به شما تحمیل نماید. وردپرس بدون شک بهترین گزینه موجود برای تمامی بخش ها و حوزه ها جهت توسعه وب می باشد. تفاوتشان این است که در پورتفولیو با توجه به هدف و کاربرد، سبک های سفارشی و گزینه های خاصی نیز وجود دارد. اما رفته رفته و در طول سالیان بعدی کارکردها و قابلیت های بیشتر و بیشتری به آن افزوده شد تا در نهایت به شکل امروز خود درآمد. این کار به زودی به عنوان دکمه انتشار منتشر خواهد شد. یکی از روشهایی که میتوانید قالب وردپرس را در سایت خود نصب کنید مخزن وردپرس است، مخزن وردپرس بسیار گسترده است و شما میتوانید با دسترسی به آن هزاران قالب و افزونه را در دسترس خود داشته باشید، این مخزن کاملا رایگان در اختیار شما قرار دارد و میتوانید به سادگی هر قالبی را که دوست دارید دریافت کنید و در سایتهای مختلفی نصب نمایید.

5. دیتابیس خود را بسازید.

در صفحه ویرایش پست، به قسمت «Plugin Organizer» بروید. بعد، پیش بروید و پست پست، صفحه یا پست سفارشی را که میخواهید تغییر دهید ویرایش کنید. Organizer Plugin همچنین به شما امکان می دهد پلاگین ها را در یک پست پست، صفحه یا یک پست سفارشی بارگیری یا غیرفعال کنید. برای حذف Plugin Organizer، به سادگی پلاگین را از صفحه پلاگین حذف کنید. قلمرو بزرگ و طیف وسیع قابلیت های کاربردی وردپرس به سادگی می تواند منجر به کاهش سرعت و بروز ضعف در عملکرد آن گردد.

نسخه حرفهای و پرمیوم WPForms Lite ویژگیهای پیشرفتهای مانند فرم ثبتنام کاربر، نظرسنجیها، فرمهای پرداخت و امکاناتی از این دست را به شما ارائه میکند. همچنین شما میتوانید از افزونه وردپرس Query Monitor برای بررسی مشکلات قالب و افزونههای استفاده شده در سایت خود استفاده کنید تا متوجه شوید که چه مواردی به سرعت سایت شما لطمه میزنند. به این صورت که لزوماً برای استفاده از این افزونه شما نیازی به مهارت در کد نویسی ندارید و بهراحتی میتوانید بدون کد نویسی صفحات خود را بسازید. این پلاگین ها را بدون غیر فعال کردن آنها غیرفعال می کند.

پلاگین وردپرس

علاوه بر این، قالب ها و افزونه های حرفه ای و پرمیوم ارزان قیمت زیادی در دسترس بوده و توسعه دهندگان آنها سرویس های پشتیبانی بسیار عالی را برای آنها قرار داده اند. Face Art موجب میگردد که شما در موتورهای جست و جو رتبه خوبی را کسب نمایید، زیرا طراحان آن بهینه سازی عالی را به عمل آوردهاند. افزونه Hummingbird pro یا مرغ مگس خوار بهترین افزونه بهینه سازی سرعت سایت وردپرس با بیشترین آمار فروش جهانی می باشد.

افزونه وردپرس

گام دهم – انجام بهینه سازی CSS. گام دوازدهم – انجام بهینه سازی های متفرقه. پس با ما در ادامه این مقاله و آموزش گام های افزایش سرعت وردپرس همراه باشید. در این بخش چند روش و راهکار برای افزایش سرعت المنتور به شما آموزش میدیم. اول، شما باید با استفاده از برنامه FTP یا برنامه مدیریت فایل در cPanel به وب سایت خود وصل شوید. برنامه Plugin Now می توانید از این فایل برای مدیریت پلاگین ها به صورت موثر استفاده کنید. خب، بعد از قالبهای فروشگاهی و شرکتی، نوبت به بهترین قالبهای چند منظوره میرسد. با افزونه All-in-One WP Migration به راحتی و در عرض چند دقیقه از سایت خود بکاپ بگیرید. برای تنظیم اینکه کدام پلاگینها باقی میمانند و کدام پلاگینها غیرفعال هستند، باید به صفحه Plugin Organizer Global Plugins بروید.

این افزونه رایگان، تمامی ویژگی های مورد نیاز جهت افزایش سرعت سایت وردپرسی شما را در خود جای داده است که می توان از کش کردن صفحات، فشرده سازی gzip ،Image Optimization, پشتیبانی از CDN نام برد. در عکس زیر می توانید ببیند افزونه های کش به چه اندازه عملیات شما را کاهش می دهند. به عنوان مثال، اگر یک فایل plugin apple.php داشته باشید که بر روی توابع دیگری در plugin zebra.php متکی است، پس ابتدا باید فایل zebra.php را بارگذاری کنید تا apple.php به درستی کار کند. همین دلایل باعث شده است، علاوه بر کاربری اصلی آن که وبلاگ نویسی بوده، کاربردهای بسیار دیگری نیز پیدا کند. این دستورالعمل حروف الفبا ممکن است گاهی اوقات باعث ایجاد درگیری شود، در صورتی که پلاگین ها بسته به کد های یکدیگر باشد.

افزایش سرعت وردپرس به این دلیل حائز اهمیت است که نقشی تعیین کننده در تجربه بازدید کنندگان سایت و نخستین برخورد آنها با بی تم وب سایت دارد. مثلاً ممکن است کاربر دسترسی ورود به یک صفحه خاص نظیر ویرایشگر قالب سامانه مدیریت محتوا وردپرس را نداشته باشد اما بارها برای آن تلاش کند. همچنین یکی دیگر از بدترین معایب این قالبها این است که برخی از آنها حاوی کدهای مخرب هستند که بدین طریق امنیت سایت شما درخطر افتاده و هکرها میتوانند به سایت شما دسترسی داشته و به آن خسارتهای جبرانناپذیری وارد کنند. پس از فعال سازی، شما باید در منوی Sucuri در مدیر WordPress خود وارد شوید.

افزایش سرعت وردپرس

وردپرس بزرگ ترین و محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا یا همان CMS در جهان است. شما می توانید پلاگین را که برای انواع پست های خاص، موارد تک پست یا صفحه، URL های فردی از صفحات مختلف در تنظیمات افزونه غیرفعال کرده اید فعال کنید. برای مثال، اضافه کردن یک افزونه به جعبه «غیرفعال استاندارد» افزونه را برای همه کاربران در همه صفحات غیرفعال می کند. اگر صاحب سایت این کدها را به شکل اصولی در سایت خودش قرار بدهد، گوگل میتواند بهتر محتواهای صفحات را درک کرده و در نتیجه علاوه بر سئو بهتر، نتایج سایت را در صفحات جستجو زیباتر نمایش میدهد.

شما می توانید زمینه اولویت را خالی بگذارید.

اگر خطایی که می بینید فهرست نشده است، سپس گام به گام راهنمای عیب یابی وردپرس را برای یافتن علت خطا و راه حل های احتمالی، امتحان کنید. گام هشتم – مدیریت فونت آیکون ها. شما همچنین می توانید پلاگین ها را با هم با انتخاب «ایجاد گروه جدید» از منوی کشویی در بالای صفحه گروه بندی کنید. حالا اگر شما به صفحه Plugins بروید، یک پیوند جدید را به نام نام گروه خود خواهید دید. اگر قرار باشد زمان زیادی را صرف لود شدن صفحه یک سایت نمایند به احتمال بسیار زیاد روی دکمه بازگشت کلیک خواهند کرد و به جستجوی یک وب سایت دیگر خواهند پرداخت.

هنگامی که با گروه انجام می شود، روی دکمه Submit کلیک کنید تا ادامه یابد. ممکن است توسط شرکت میزبان وب از شما هزینههای اضافی گرفته شود، یا حتی ممکن است سایت شمارا بهطور کامل خاموش کنند، حتی اگر برنامه شما شامل پهنای باند «نامحدود» باشد. تنظیمات برنامه ساز افزونه را با پلاگین های خود مشاهده خواهید کرد. هنگامی که روی آن کلیک میکنید، تمام پلاگینهای موجود در آن گروه را مشاهده خواهید کرد. اگرچه باید گفت که استفاده صرف از این پلتفرم بدون شک کافی نخواهد بود.

شماره همراه کاربرانی که در سایت از طریق افزونه اروند پنل و بوسیله ثبت نام با شماره همراه ثبت نام میکنند، در جدول مخصوص خود افزونه ذخیره سازی خواهد شد. شما به معنای واقعی کلمه می توانید هر نام دامنه ای که وجود داشته و هنوز ثبت نشده است را انتخاب کنید. این افزونه سبک قابلیت منعطف کار با هر نوع پوسته وردپرس را فراهم ساخته و همچنین با افزونههایی مانند Yoast SEO، Jetpack و غیره نیز کار میکند تا میزان بازدیدکنندگان سایت را افزایش دهد. گروه های فیلتر مانند مقوله ها هستند. داخل این فایل ها فضاهای خالی بسیاری وجود دارد که فضای زیادی را اشغال می کنند. در بخش تنظیمات، شما می توانید انتخاب کنید که آیا این فیلتر همچنین URL های کودک از permalinks شما اضافه شده است. علاوه بر این، شما می توانید این فیلتر را در داخل یک گروه فیلتر ذخیره کنید. در این صفحه، شما باید به سادگی پلاگین را از ستون سمت چپ انتخاب کنید و آن را به ستون غیر فعال کنید.

بعد، شما باید به / wp-content / mu-plugins / folder بروید و فایل را از رایانه خود آپلود کنید. ابتدا باید به صفحه Plugin Organizer «Plugin Filters بروید و روی« افزودن افزونه فیلتر »کلیک کنید. لطفاً شما هم تجربه خودتان را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید تا استفاده کنیم. قالب Hueman تمام کارهای سخت را انجام میدهد تا شما بتوانید تمام تمرکز خود را بر روی ظاهر وبسایت و محتوای آن بگذارید. شما می توانید زمینه اولویت را خالی بگذارید. در طول دو دهه اخیر انواع گوناگونی از پلتفرم ها در زمینه مدیریت محتوا عرضه گردیده اند. شما باید یک نام برای فیلتر پلاگین خود را ارائه دهید و سپس پیوندهای پیوسته (URL ها) را که می خواهید توسط این فیلتر تحت تاثیر قرار گیرد اضافه کنید. اولین نام کاربری که توسط هکرها چک و امتحان میشود admin است.

گام اول – سرمایه گذاری روی یک هاست وردپرس پر سرعت.