افزونه وردپرس چیست؟

استفاده از آخرین نسخه وردپرس یکی دیگر از شیوههای افزایش امنیت آن است که به شما کمک میکند وب سایت خود را همواره به روز و امن نگه دارید و از قابلیتهای جدید آن نیز بهره مند شوید. معمولاً یک افزونه وردپرس متشکل از چندین فایل php و جانبی مختلف است که ممکن است داخل پوشههای مختلف دستهبندیشده باشند و در نهایت بهصورت یک فایل zip درآمده باشد و ما بتوانیم آن را با آپلود کردن روی وردپرس خود نصب کنیم و از قابلیتهای جدیدی که به سایتمان اضافه میشود، استفاده کنیم.

با این روش و مشخص بودن مسیر راه، خواهید دید که نصب WordPress چقدر ساده و لذت بخش است. همان طور که متوجه شدید نصب قالب وردپرس در دایرکت ادمین و نصب قالب وردپرس روی هاست سی پنل تفاوتی با هم ندارند و شما می توانید از این روش برای آپلود قالب وردپرس تان از طریق هاست اقدام کنید. در این صفحه می توانید بهترین قالب وردپرس مورد نیاز خود را پیدا کنید. 💡 حتی برخی از افزونهها برای نصب روی افزونه دیگری طراحی شدهاند تا قابلیتهای آن را توسعه دهند یا قابلیت جدید به آن اضافه کنند.

ورود به وردپرس از بستر HTTPS ما را از این مهم آگاه می سازد که اطلاعاتمان رمزنگاری شده است و در صورتی که یک نفر در شبکه مشغول شنود باشد، نمی تواند به نام کاربری و رمزعبور ما بصورت نوشتار واضح و غیررمز دسترسی پیدا کند. هزینه اولیه می تواند شما را به مدت یک سال (یا بیشتر بسته به بسته شما) راه اندازی کند. بسته به ماهیت هر افزونه میتوانید به منویی که پس از نصب افزونه در وردپرس به پیشخوان اضافه میشود مراجعه کرده و به تنظیمات و امکاناتی که هر افزونه دارد دسترسی داشته باشید. تنها نکته منفی این گزینه این است که یک افزونه باید در فهرست افزونه های رایگان وردپرس باشد تا شما بتوانید به آن دسترسی پیدا کنید. با کمک این تکنیک، مسیر دسترسی به جداول دیتابیس تغییر کرده و امنیت وبسایت شما تا حد زیادی افزایش خواهد یافت.

این کلاس و فانکشن را در مرحله بعد در پوشه include خواهیم ساخت. نکتهای که همین ابتدا باید مد نظر قرار دهید این است که قالبهای غیر رایگان معمولاً امکانات پیشرفتهتری را در اختیار کاربران خود قرار داده و ارائه پشتیبانی حرفهای اجازه میدهد تا روند استفاده از آنها سادهتر باشد. حال چگونه پلاگین را بنویسیم، ابتدا به فایل myplugin.php مراجعه کرده و هدر را می نویسیم. برای نصب پوسته وردپرس روی هاست سیپنل، پس از ورود به هاست، وارد فایل منیجر (File Manager) شوید. وارد داشبورد حساب میزبان خود شوید و بر روی نماد File Manager کلیک کنید. تنها چیزی که کاربر نیاز دارد یک نام دامنه و یک حساب میزبانی وب است. متاسفانه هنوز هم خیلیها از رمز «123456» برای حساب کاربری خود استفاده میکنند. بیشتر این افزونه ها رایگان هستند و بعضی هم پولی هستند و پشتیانی فنی خوبی دارند.

دوره شما مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای می شود و شما می توانید به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنید. در مقاله ویرایش CSS در وردپرس با افزونه و به صورت دستی می توانید اطلاعات کاملی درباره آن به دست آورید. خوشبختانه این امکان وجود دارد که اطلاعات نسخه وردپرس را با استفاده از ویرایشگر قالب وردپرس از وبسایت خود پنهان کنید. Domain Path: قسمتی است که وردپرس استفاده میکند تا بتواند اطلاعات بیشتری در مورد پلاگین شما بیابد مانند ترجمه پلاگین شما و … هر چقدر از افزونه های بیشتری استفاده کنید ریسک خطر بالاتری دارید.

هر دو سیستم های وردپرس و سایت ساز ابزارهای مناسبی برای طراحی سایت ارزان در زمان کوتاه هستند در عوض طراحی اختصاصی سایت کاملا مطابق با نیاز کاربر است. این قالب دارای تمام ویژگی های استانداردی است که از یک تم و سایت برتر انتظار دارید. در مقابل، قالب های وردپرس پولی دارای امکانات و ویژگی های منحصربرفرد و زیادی می باشند که هر کدام از آنها می توانند به شما در جهت ساخت یک وب سایت جذاب تر کمک کنند. پس بهینه ترین روش افزودن امکانات به سایت وردپرسی استفاده از افزونه هاست.? Parallax همچنین می تواند برای افزودن فیلترهای تصویری مانند قهوه ای، مقیاس خاکستری و تار استفاده شود.

اگر مقاله حملات بروت فورس را خوانده باشید، میدانید که این روش چقدر برای دلسرد کردن مجرمان سایبری کارآمد است. به علاوه، قالب ProfitMag شامل اسلایدری پارتیشنبندی شده است که برای نمایش 5 مطلب مهم شما می تواند کارآمد باشد و توجه کاربر را به آنها جلب کند. افزونههای وردپرسی بسیار زیادی وجود دارند اما یک قالب وردپرسی خوب باید بتواند حداقل از افزونههای محبوب و پرکاربرد، پشتیبانی کند. از ویژگیهای خوب این قالب میتوان به طراحی ساده و فلت، واکنشگرا بودن، هماهنگی با صفحه نمایش با کیفیت رتینا و همچنین پشتیبانی از بوت استرپ 3 اشاره کرد. متاسفانه قالب ریسپانسیو بریکس هنوز به فارسی ترجمه نشده است. متاسفانه قالب ویمپی لایت هنوز به فارسی ترجمه نشده است. پیش از هر چیز به شما خبر بدهم که نسخه انگلیسی قالب Evolve به صورت پولی عرضه شده است. در نهایت نیز باید به شما اطمینان بدهم که از نظر سئو میتوانید کاملاً به این قالب اعتماد کنید.

افزونه وردپرس

همان طور که در تصویر بالا مشخص کردیم برای دسترسی به قالب ها و نصب قالب باید روی گزینه پوسته ها در زیر منوی نمایش کلیک کنید تا در سمت چپ محتوایش ظاهر شود با پیکان ( فلش ) قرمز رنگ مشخص شده که قالب فعلی که بر روی وردپرس نصب شده کدام است و پایین ترش سایر پوسته ها رو نشان میدهد با عنوان پوسته های سایت بی تم در دسترس. ما اکشن های خیلی زیادی در وردپرس داریم و شما می تونین با کلیک روی این لینک به همه اونها دسترسی داشته باشید. شما می توانید وب سایت وردپرسی خود را تنها در چند دقیقه نصب و راه اندازی کنید بدون آنکه نیاز به دانش و مهارت خاصی داشته باشید. به علاوه، می توانید به راحتی افزونه های فرم تماس مانند WPForms lite یا pro را نصب کنید. علاوه بر این، قالب های وردپرس کنترل سفارشی کردن اجزای سئو را برای هر صفحه در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید رتبه سایت خود را افزایش دهید.

قالب Surfarama با الهام از سایت معروف Pinterest طراحی شده است.

همچنین گاهی اعلانهای مهم سایت توسط صاحب سایت نیز دریافت نمیشود. طراحی میشود. اصولا در این سایتها محصولی فروخته نمیشود. قالب Woodmart در مارکتهای فارسی از 200 هزار تومان به بالا فروخته میشود و در مارکتهای خارجی مثل تم فارست قیمت آن 59 دلار است. قالب Surfarama برای افرادی که میخواهند یک سفرنامه راه بیندازند یا مجله ای وبلاگگونه داشته باشند که از تصاویر زیادی استفاده میکند، انتخاب مناسبی است. قالب Surfarama با الهام از سایت معروف Pinterest طراحی شده است. با فعالسازی آن ، سایت شما بسادگی در مقابل کامنت ها و نظرات اسپم و هرز محافظت خواهد شد. پس در صورتی که هر یک از این قالبها را به فارسی ترجمه کردید، از شما تقاضا داریم این موضوع را از طریق بخش نظرات به اطلاع ما برسانید، تا لینک دانلود آن را به صفحه اضافه کنیم.

پلاگین وردپرس

ایرادی در این زمینه برای شما وجود دارد که برطرف نشده می توانید در قسمت نظرات سوالتان را مطرح کنیم تا کارشناسان ما در کوتاهترین زمان پاسخ شما را بدهند. با استفاده از اکشنهوک هایی که توسط وردپرس ساخته شده، می توانید فانکشن خود را به لیست اکشن هایی که در زمان فراخوانی اکشنهوک اجرا می شوند، اضافه کنید. اگر میخواهید با راه اندازی یک وبسایت میزان فروش اینترنتی خود را چندین برابر کنید و راه های ازایش فروش اینترنتی را یاد بگیرید میتوانید مقاله فروش اینترنتی را بخوانید تا با راز های افزایش فروش اینترنتی آشنا شوید. می توانید طرح دو یا سه ستونی را انتخاب کرده و از چندین الگو برای صفحات استفاده کنید.

افزایش سرعت وردپرس

بنتو یک قالب وبلاگ چند منظوره وردپرس با ویژگی های انعطاف پذیر و یک طرح کاملاً پاسخگو و واکنشگرا است. چرا که این قالب تنها طی چند ثانیه بارگیری میشود. چرا همه قابلیتها از اول روی وردپرس نیست؟ چرا خرید پوسته وردپرس از تم فارس؟ با خرید قالب های سایت وردپرسی از مگا وب می توانید از پشتیبانی رایگان، نصب و به روزرسانی خودکار، و استفاده نامحدود برخوردار شوید. اگر شما به دنبال یادگیری و آموزش وردپرس هستید در سایت وردپرسی شو مقالات زیادی برای آموزش وردپرس به صورت ساده و روان قرار داده ایم که می توانید از همین صفحه به این مقالات دسترسی داشته باشید.

حالا باید کد رو توی فایل بنویسیم. حال می توانیم کد های مورد نیاز سایت خود را به جای فایل function، در این فایل قرار دهیم. داخل بلاک کد چند خط کد php مینویسم. ما به شما قول میدهیم که با مشاهده این دوره آموزشی رایگان، در عرض چند ساعت یاد میگیرید چگونه سایت راهاندازی کنید. در حالی که نرم افزار اصلی وردپرس بسیار ایمن می باشند و توسط صدها نفر از توسعه دهندگان به طور منظم کنترل می شود، اما کارهای زیادی را می توان برای ایمن نگه داشتن سایت شما انجام داد. از آنجایی که این CMS، منبع باز(open source) است، بسیاری از توسعه دهندگان در سراسر جهان شروع به کار بر روی وردپرس و اضافه کردن ویژگی های اضافی به آن کردند. اما با نصب افزونه های متعدد که روی سرور قدرتمند وردپرس قرار گرفته اند می توانید به راحتی به توسعه ی سایت وردپرس خود بپردازید.

می توانید از دوستانی که در مارکت های ایرانی مشغول فعالیت هستند، این مورد را دقیق تر بپرسید. افزونه های وردپرس از آن جایی که تعداد زیادی دارند ما در ادامه مهم ترین آن ها را ذکر خواهیم کرد؛ تا در هنگام نصب بتوانید یکی را انتخاب نمایید. مشخصه که ما دو نوع قلاب داریم که یکی action ها هستند و دیگری filter. در دو جلسه بعدی آموزش افزونه ها در وردپرس، به آموزش نصب افزونه ها و آموزش آپدیت افزونه ها خواهیم پرداخت.

بنابراین، با انتخاب و خرید قالب وردپرس برای وب سایت خود، می توانید از امن بودن وب سایت خود مطمئن باشید. با کمک وردپرس میتوانید در سیستم همکاری در فروش بسیاری از فروشگاههای داخل کشور و حتی خارج از کشور مشارکت داشته باشید و بهطور هوشمندانه شروع به کسب درآمد کنید. سیستم وردپرس با زبان برنامه نویسی php ساخته شده php هم یک زبان اوپن سورس و رایگان هست که این ویژگی در وردپرس هم وجود دارد بنابراین اگر وبسایت وردپرسی شما نیاز به تغییر یا توسعه برای شخصی سازی داشته باشد هر برنامه نویسی که در زبان php تخصص داشته باشد میتواند کار شما را انجام دهد در حقیقت وردپرس برای توسعه و شخصی سازی به هیچ عنوان محدود به یک شرکت یا تیم خاص نیست و همینطور که عرض کردم تمام برنامه نویسان php در سراسر دنیا میتوانند روی وردپرس و توسعه آن کار کنند بنابراین شما برای توسعه وبسایت خود محدود به همکاری با یک شخص یا شرکت خاصی نیستید و این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد.

آدرس منبع مجوز License URI: آدرس سایت یا وبلاگی که توضیحات بیشتری در مورد مجوز شما ارائه میدهد. طراحی سایت با قالب وردپرس راست چین: هزینه قالب فروشگاهی نگارشاپ ۲۱۵.۰۰۰ تومان، هزینه هاست لینکوس ۵۰۰ مگابایت ۵۲.۰۰۰ تومان و هزینه خرید دامنه ۸۰۰۰ ir تومان، که درمجموع هزینه سالیانه آن ۲۷۵.۰۰۰ تومان است. شما به جای اینکه این همه هزینه کنید واسه خرید افزونه های امنیتی، ویدیو های آموزشی و ترفند هایی که تو گوگل میشه پیدا کرد با کمک متخصص های امنیت و مشاوران ما میتونید با خیال راحت و آسوده از لحاظ امنیتی سایتتون رو اداره کنید و به هدفاتون برسید. برای طراحی سایت با وردپرس نیازی نیست متخصص و از دانش برنامه نویسی بهره مند باشید، بلکه بدون نیاز به هیچ گونه مهارت کدنویسی، شما می توانید تنها با خرید یک قالب وردپرسی شیک، یک سایت در حد وب سایت های مطرح دنیا برای خود ایجاد کنید.