انواع قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه‌های تصفیه آب خانگی به انواع و اقسام مختلفی مثل زیر سینکی و رومیزی تقسیم می‌شوند اما عملکرد کلی آن‌ها یکسان است و قطعات اصلی مشابهی دارند. هرچه دستگاه پیشرفته‌تر باشد از قطعات بیشتری تشکیل شده، به عنوان مثال فیلترهای متنوع‌تری برای تصفیه حداکثری آب دارد. در این مطلب سعی می‌کنیم طرز کار قطعات اصلی و عملکرد کلی دستگاه تصفیه آب را شرح دهیم. شرکت کاسپین ارتباط عرشیا کمپانیCCRAعرضه کننده انواع فیلترهای ممبران دستگاه های تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی در ایران می باشد. این فیلتر معمولا پس از فیلتر الیافی و در دومین مرحله از دستگاه نصب می شود. یعنی فیلتر با قرارگیری درون محفظه خانگی به عنوان پیش تصفیه نصب می شود.

فیلتر کربن بلاک اینلاین خانگی سافت واتر

جریان برق را در کل دستگاه برقرار می‌کند و بدون آن دستگاه عملا نمی‌تواند انرژی لازم برای فعالیت را خرید قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی تامین کند. برای کنترل میزان آب خروجی مورد استفاده قرار می‌گیرد و باید از نوسانات شدید برق در امان باشد. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت بهان تدبیر آوین با نام تجاری بهتا می‌باشد. لامپ یو وی اشعه ماورا بنفش هم که برای آب چاه خانگی استفاده می‌شود و انگل زدایی و میکروب زدایی می‌کند تا آب چاه قابل شرب شود. فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

  • شیر برقی دستگاه تصفیه آب خانگی نیز برای جلوگیری از هدررفت آب در مواقع خاموشی پمپ دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده می‌شود.
  • در نبود شیر برقی در صورتی که به هر دلیلی پمپ دستگاه خاموش شود، آب فشار لازم جهت عبور از ممبراین را ندارد.
  • پس از گذر آب آشامیدنی تصفیه شده از فیلتر مرحله هفتم تصفیه آب ، آب بر روی شیر برداشت تصفیه آب خانگی ، در اختیار شما عزیزان قرار داده خواهد شد .
  • بر روی فیلتر کربن اکتیو اولتراتک ساختاری از جنس کتان وجود دارد که دارای منافذ بسیار ریز می باشد.
انواع قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی

پس از آن آب باید از فیلتر مرحله آخر به مخزن ذخیره هدایت شود تا در آنجا نگهداری شود. برخی از اوقات گیج فشار سنج دستگاه تصفیه آب عدد همیشگی را نشان نمیدهد. این عدم ورود آب با فشار مناسب میتواند ناشی از خرابی پمپ دستگاه تصفیه آب باشد. اما برخی از اوقات نیاز به تعویض کل پمپ نیست و تعویض آن هزینه زیادی را میطلبد.

در داخل این قطعه فیلتر ممبران دستگاه که فیلتر اصلی دستگاه نیز می باشد قرار می گیرد و دارای یک ورودی برای آب خام به هوزینگ و دو خروجی یکی آب تصفیه شده و دیگری املاح حذف شده از آب می باشد . دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی یا سطل آشغال قطعات بی کیفیت چینی؟!!! توان تولید آب نسبتا خالص با حذف حدودا 98% از آلاینده ها را با حجم 50 گالن دارد. این ظرفیت ممبران برای استفاده در انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی مناسب است و برای استفاده خانواده ها نیز کافی می باشد. همچنین علاوه بر آن به تولید قطعات و فیلترهای تصفیه آب نیز پرداخته است. یکی از فیلترهایی که این کمپانی به تولید آن پرداخته است فیلتر کربن بلاک تصفیه آب آکوا الون می باشد.

فروشگاه اینترنتی سارنیاواتر مرکز خرید انواع دستگاه آب تصفیه کن خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی از بهترین برندهای جهان به همراه قطعات و خدمات پس از فروش و ارسال فوری به سراسر کشور می باشد. شیر برقی تصفیه آب یکی از قطعات برقی تصفیه آب است که برای کارکرد خود نیاز به آداپتور دارد. شیر برقی همراه با سنسور های فشار بالا و فشار پایین (سوییچ های پرشر و لو پرشر) کار میکند. زمانی که سوییچ های فشار به شیر برقی دستور قطع فشار را میدهند این شیر برقی به صورت اتوماتیک اقدام به بستن راه ورود آب به دستگاه آب تصفیه کن را میکند. بست های دیگری نیز در بازار ایران برای دستگاه تصفیه آب وجود دارد. بست سه تایی مربوط به نگهداری از فیلتر های یخچال یکی از این موارد است.

اصلی‌ترین و گران‌ترین قطعه الکتریکی دستگاه تصفیه آب خانگی، پمپ و آداپتور آن است و ازآنجاکه پمپ نقش مستقیمی در ایجاد فشار لازم برای تصفیه آب در فیلتر ممبران اسمز معکوس دارد، دوام و کیفیت آن ضروری است. دستگاه تصفیه آب خانگی چگونه کار میکند ؟ چه دستگاه تصفیه آبی بخریم و دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟ قبل از خرید دستگاه تصفیه آب عملکرد آن را بررسی نمایید. ابتدا شیر ورودی استیل دستگاه تصفیه آب را باز کنید تا آب آشامیدنی لوله کشی شهری از طریق شلنگ تصفیه آب وارد فیلتر مرحله اول دستگاه تصفیه آب خانگی شود . فیلتر ممبران اصلی ترین فیلتر دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس است. در واقع فیلتر ممبران یا فیلتر غشاء نیمه تراوا به عنوان قلب تپنده دستگاه شناخته می شود. این فیلتر عملکرد بسیار مهمی را در دستگاه تصفیه آب بر عهده دارد و اصلی ترین مرحله تصفیه آب را انجام می دهد.

اما به دلیل ریز بافت بودن این فیلتر ، آب وارد پمپ دستگاه تصفیه آب خانگی میشود . تنها عملکرد و نحوه کار پمپ تصفیه آب خانگی به این صورت است که آب را با فشار زیاد از فیلتر ریز بافت ممبران عبور دهد . ممبران تصفیه آب خانگی ، قلب اصلی دستگاه بوده و تمام املاح مضر آب آشامیدنی را پشت غشاهای خود نگه میدارد . فروش دارد شمایک بار هزینه میکنی با خیالت راحت استفاده میکنید.برای اطلاعات بیشتر محصول… فروش تصفیه اب خانگیقیمت تصفیه اب ایزیول تایوان پخش تصفیه اب خانگی تصفیه شش مرحله ای ایزیول قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی ، تصفیه آب 6 مرحله ای فروش دستگاه تصفیه آب خانگی ایزی ول ساخت تایوان با بهترین کیفیت در سراسر کشور .

نماینده فروش و پخش دستگاه تصفیه آب ایزیول تایوان

قطر شلنگ به کار رفته در دستگاه تصفیه آب خانگی دارای اندازه 1/4 اینچ است. اتصال زانو برای این طراحی شده است که بتواند قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی را به بهترین شکل به هم متصل کند. پاکاب گستر طیف وسیعی از انواع هوزینگ های تصفیه آب خانگی و همچنین آب تصفیه کن نیمه صنعتی را در اختیار کاربران قرار میدهد. برای خرید هوزینگ تصفیه میتوانید با انتخاب یکی از محصولات زیر آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. تولید دستگاه تصفیه آب صنعتی شمیم با کیفیت عالی فروش دستگاه تصفیه آب به سراسر ایران با قیمتی مقرون به صرفه مناسب ترین قیمت دستگاه تصفیه آب را از ما بخواهید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به سارنیاواتر می باشد

موتور پمپ در مدار سیستم تصفیه آب به روش اسمز معکوس توسط یک آدابتور کوچک تغذیه میشود و ۲ عدد سوئیچ Hi & Lo pressure (سوئیچ قطع کننده در فشار بالا و سوئیچ قطع کننده در فشار پایین) این موتور را روشن و خاموش می‌‎کنند. این شیر قبل از دستگاه نصب می شود و وظیفه آن باز و بسته کردن آب ورودی به دستگاه تصفیه آب می باشد . هر چه فشار آب ورودی به دستگاه کمتر باشد یا ممکن است زمان تصفیه آب بیشتر شود و یا اصلاً آبی از فیلتر ممبران عبور نکند و آبی نیز تصفیه نشود . با این وسیله می توان هوزینگ فیلترهای پایین دستگاه تصفیه آب و یا درپوش هوزینگ فیلترممبران را جهت تعویض فیلتر باز و بسته کرد . انواع مختلفی از فیلتر مرحله 3 دستگاه تصفیه آب برند واتر سیف water safe را برای شما مشتریان گرامی دارد . اغلب محصولات این برند تایوانی توسط استانداردهای جهانی مورد تایید واقع شده اند و دارای ثبت جهانی هستند.

قبل از خرید دستگاه تصفیه آب عملکرد آن را بررسی نمایید.