مشکلات رایج در نصب افزونه های وردپرسی

در صورتی که اگر منتور و همراهی نداشته باشین، در ابتدای کار بسیار مطالب براتون گنگ میشه. قالب یاد شده شامل طرح رنگهای مختلف و نامحدود، فرصتهای انتخاب طرح چندگانه، بخش نمونه کار و رویدادها، نقشه گوگل، فرم تماس با ما و … ما در مقاله ی آموزش افزونه wp rocket بطور کامل تمام بخش های این افزونه را توضیح داده ایم که می تونید این مقاله را هم مطالعه نمایید. در آموزش های سئو ، روی این چنین پلاگین های تاکید زیادی می شود زیرا از تعیین متاتگ صفحات گرفته تا نقشه سایت ، فایل robots ، نحوه دسترسی موتورجستجو و بسیاری موارد دیگر را مدیریت و کنترل می کنند و اهمیت زیادی برای بهبود رتبه سایت در گوگل دارند.

همینطور این امکان هست که افزونه اصل نباشه و دستکاری شده باشه. بیش از 30 هزار افزونه مختلف برای وردپرس وجود دارد که هر کدام در حوزه های مختلفی می توانند امکانات بسیار جالب و خاصی را به سایت ما اضافه کنند. لیست افزونههایی که در این مقاله معرفی کردیم، گرچه کوتاه اما بسیار کافی است. حالا که سیستم مدیریت محتوای انتخابی شما با تمام مزایا و معایب اش وردپرسه پس بریم سراغ مرحله بعدی. وردپرس نه تنها مدیریت محتوا آماده ای را در اختیارتان قرار می دهد، بلکه نیاز به هیچ کد نویسی ندارد، رایگان است و شما با یادگیری آن می توانید به راحتی حتی در یک هفته سایت خود را بروی هاست واقعی با دامنه دلخواهتان نصب کنید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا یا CMS محبوب است که به شما کمک می کند با کم ترین دانش فنی طراحی سایت کنید و کسب و کار آنلاین خود را با وردپرس ایجاد و به درآمد برسانید!

به ویژه ما از فرم ایمیلی بازاریابی و ماشین حساب، که ممکن است به عنوان فرمهای نظرسنجی مانند برای آژانسهای املاک و خدمات مالی استفاده کنند، لذت میبریم. ما در این مقاله به طور کامل به بررسی انواع افزونه (پلاگین) وردپرس (wordpress plugin) چیست پرداختیم و سعی کردیم که به طور مفصل این مطلب را برای شما عزیزان توضیح داده باشیم امید است که مورد توجه شما قرار بگیرد. اگر شما هم علاقمند به آموزشهای ویدیویی هستید و این نوع آموزش رو میپسندید به معرفی منابعی جامع در این مورد، خواهیم پرداخت. با این آموزش سعی کردیم علاوه بر مسئولیت اجتماعیمون به افزایش علم افرادی که میخوان در این حوزه فعالیت کننن کمک کنیم. گزینههای زیادی هستند که از هک شدن سایتهای شما در برابر نفوذگرها جلوگیری میکنند اما بسیاری از افراد از این راهکارها بیاطلاع هستند و شناخت دقیقی نسبت به این ترفندها ندارند.

مغز وردپرس یکی از بهترین مراجع آموزش وردپرس می باشد.تیم ما سعی دارد صفر تا صد آموزش طراحی سایت تا به درآمد رسیدن را به شما آموزش دهد. آموزش ورد پرس از جمله مباحثی هست که عموم مردم فکر میکنیم آسون هست. برای ترجمه قالب ما به دو نرم افزار poedit یا افزونه فارسی ساز برای ترجمه کلمات انگلیسی در فایل زبان، و یک نرم افزار ویرایش متن که بتوانید عملیات راست چین را انجام دهیم نیاز داریم. وردپرس در عین قدرتمند و کارا بودن ، یک سیستم مدیریت محتوای ساده و قابل فهم است که امکان راه اندازی ، مدیریت و پشتیبانی انواع وبسایت های را برای ما به سادگی و بدون نیاز به کدنویسی ، فراهم ساخته است. امکان ویرایشگر پرونده ها را غیرفعال کنید. برای راهاندازی یک سایت آموزش آنلاین، باید افزونهی LMS را روی وردپرس خود نصب کنید.

افزایش سرعت وردپرس

افزونه های وردپرس (Word press)، اپلیکیشن هایی هستند که امکان اضافه کردن ویژگی ها و کارکرد های جدید به وبسایت وردپرس شما را می دهند. این افزونه به شما امکان می دهد تا تصاویر زیبای سایت خود را با حداکثر سرعت به نمایش بگذارید. آموزش وردپرس به صورت جامع و کامل آن چیزی است که در این بخش آکادمی لرن فایلز برای شما به صورت ویدئویی تولید کرده است. فعالیت دارد و بخش وردپرس آن نیز مقالات بسیار مناسب و خوبی را برای آموزش وردپرس در اختیار کاربران قرار میدهد.

برای اینکه آموزش طراحی سایت با وردپرس رو کامل بتونیم به شما منتقل کنیم سعی کردیم گزافه کویی و مطالب بدیهی رو تا حد امکان مطرح نکنیم. ما سعی کردیم در این آموزش وردپرس بهتون یاد بدیم کجاها پاشنه آشیل کاره! نظرات شما به شدت سازدنست و باعث میشه ما بتونیم آموزش طراحی سایت با وردپرس رو خیلی بهتر و جامع تر برای شما تهیه کنیم. مستندات وردپرس (Codex) یک مجموعه کامل برای یادگیری و آموزش وردپرس به زبان ساده هستش که در آن آموزش همهی بخشهای وردپرس از مبتدی تا پیشرفته به همراه دستهبندی وجود دارد. با جستجویی ساده در موتورهای جستجوگر میتوان متوجه این موضوع شد که مقالات زیادی در سطح وب وجود دارد که بصورت پراکنده در دستهبندیهای گوناگون ارسال شده است.

با توجه به این توضیحات حالا وقت معرفی افزونهٔ Autoptimize است که خیلی راحت و سریع و بهینه، با کم کردن حجم اسناد صفحات وب، به روشهایی که در بالا توضیحات آنها ارائه شد، سبب بالا رفتن سرعت صفحات سایت شما خواهد شد. با این حال، میتوان به این نکته نیز اشاره کرد که افزونهی ووکامرس قابلیت سازگاری بسیار بالایی با وب سایتهای وردپرسی دارد و در زمان اجرا و استفاده از این افزونه، مشکلی برای سرعت وب سایت شما پیش نخواهد آمد و وب سایت شما با افت سرعت خاصی مواجه نخواهد شد. باید بدانید که مخزن وردپرس بیش از ۵۰ هزار افزونه دارد که شما میتوانید برای اضافه کردن قابلیت های مختلف از هر یک از این افزونه ها استفاده کنید. به عبارت دیگر، یک سازنده صفحه به شما امکان انعطاف پذیری بیشتر در صفحات، پست ها و مناطق جداگانه درون قالب خود را می دهد که نمی توانید آن ها را به صورت جداگانه در تنظیمات قالب وردپرس خود تنظیم کنید.

افزونه وردپرس

وردپرس سریع، آسان و کابر پسند است و حتی افرادی که دانشی در مورد برنامه نویسی ندارند هم می توانند به راحتی سایت خود و یا تجارت خود را با کمترین زمان و هزینه بسیار ناچیزی بالا بیاورند. وردپرس دارای یک پیشخوان مدیریتی بسیار قدرتمند و کارا است که به واسطه ابزارها و امکاناتی که در اختیار ما می گذارد ، کار کنترل ، مدیریت و پشتیبانی وبسایت و تمامی محتواهای موجود در آن را برای ما بسیار ساده و روان می سازد. 1- برای این کار کافی است از منوی wordfence، وارد گزینه امنیت وردپرس شد.

پلاگین وردپرس روزانه تبلیغات زیادی از طریق فضا های مجازی به شما ارسال می شوند که بدون باز کردن و صرف نظر از محتوایشان آن ها را حذف می کنید. برای اینکه سایت شما هنگام انجام تغییرات دچار مشکل نشود یک نسخه از ساییتان را بر روی لوکال هاست اجرا کنید.این کار سبب می شود تا متوجه عملکرد صحیح سایتتان هنگام انجام تغییرات شوید و بدون نگرانی روی هاست اصلی ساییتان تغییرات را اعمال کنید. آموزش وردپرس – ووکامرس WordPress :در کلاس وردپرس دانشجویان با مفاهیم سیستم های مدیریت محتوای وب، نصب و راه اندازی وردپرس بر روی سرور لوکال و هاست آشنا شده و در نهایت امکان ایجاد یک وبسایت کامل با استفاده از قالب ها و افزونه های بسیار مفید را خواهند آموخت.

در واقع در 90 درصد مواقع برای بالا آوردن یک سایت با وردپرس نیاز به کدنویسی ندارید. همچنین برای درونریزی (Import) و برونبری یا برونریزی (Export) به این بخش نیاز دارید. برای شروع و ایجاد سایتی برای مصارف عمومی، به یک قالب وردپرس نیاز دارید. با استفاده از این افزونه می توانند تغییرات چشمگیری را به راحتی بدون نیاز به اضافه کردن یک خط کد در قالب وردپرس خود ایجاد کنند. دوره آموزش ساخت سایت با وردپرس فارسی به صورت قدم به قدم و بدون هیچ گونه پیشنیازی (مناسب برای تمامی افراد) به شما نحوه کار CMS وردپرس و طراحی سایت بدون کدنویسی را خواهد آموخت. یا هم باید در ابتدای کار هزینه های خیلی سنگینی کنن تا بتونن وردپرس رو یاد بگیرن. برای این منظور شما باید به کمک افزونههایی که مختص بهینه سازی دیتابیس هستند استفاده کنید تا جداول وردپرسی که از آنها باقی مانده را شناسایی و حذف کنید.

ساده ترین راه حل این است که آن را به طور کامل غیرفعال کنید. فایل با فرمت mo قابل ویرایش نیست اما برای ترجمه مهم ترین فایل است. این یکی از اصلی ترین نقاط قوت وردپرس در مقایسه با سایر CMS هاست. قالب ها ، افزونه ها و سایر ابزارهای وردپرس نیز توسط هزاران توسعه دهنده این سیستم مدیریت محتوا در سراسر جهان ، همواره درحال بروزرسانی هستند. آشنایی با وردپرس (Word press): وردپرس، یک سیستم مدیریت محتوا برای راه اندازی و ایجاد سایت ها و وبلاگ ها است. اما گاهی وردپرس با کمبود امکانات و ابزارهای لازم برای مدیریت بهتر وبسایت ها مواجه است. کسانی که قصد دارند فروشگاه اینترنتی خود را راهاندازی کنند، بهترین راه و سریعترین حالت و آسانترین روش ممکن، استفاده از افزونهی ووکامرس است که در دوره ساخت فروشگاه اینترنتی مکتب خونه با آن آشنا خواهند شد.

یکی از مهمترین ابزاری که باید در ساخت فروشگاه اینترنتی وردپرسی از آن استفاده کنید، افزونهی ووکامرس میباشد. در انتهای این دوره دانشجویان قادر خواهند بود یک وبسایت شخصی، ورزشی، شرکتی یا فروشگاه آنلاین کامل را با استفاده از وردپرس و ووکامرس طراحی، راه اندازی و مدیریت نماید. کار با اکثر قالب های پرطرفدار -ایجاد فروشگاه فیزیکی -ایجاد فروشگاه فروش محصولات آنلاین -ایجاد سایت فروش دوره -ایجاد سایت شرکتی و کلی مطلبی که بیش از چندین ساعت آموزش رو برای شما آماده کردیم. در حال حاضر بالغ بر 30 درصد سایت های دنیا و 28 درصد فروشگاه های آنلاین از وردپرس استفاده می کنند.

تلاش ماهم دراین دوره این است که ترس موجود در یادگیری طراحی سایت را به صفر برسانیم و تمام اقشار بتوانند طراح سایت باشند و از آن درآمد کسب کنند. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (cms) است که به کمک آن میتوانیم انواع سایتهای متفاوت از جمله سایتهای فروشگاهی، شرکتی، خبری، آموزشی و … وردپرس در ابتدا تنها یک سیستم رایگان وبلاگ نویسی بود که امکانات خوبی را در اختیار وبلاگ نویسان قرار می داد و سپس به صورت یک سامانه مدیریت محتوا یا نرم افزار متن باز برای مدیریت محتوای سایت ها معرفی شد. این فایلها برای اکثریت کاربرانی ارائه خواهد شد که وارد سیستم نشدهاند، دیدگاهی نگذاشتهاند و یا پسورد پستهای محافظتشده را مشاهده نکردهاند. در این مرحله سعی کنید از خود Password Generator پنل برای ساخت پسورد استفاده کنید و از دادن پسورد دستی خودداری کنید. وردپرس دارای قالب های فوق حرفه ای و زیبایی است که اکثر آن ها به دلیل مجهز بودن به یک پنل تنظیمات کارآمد ، امکان سفارشی سازی قالب را به راحتی و بدون نیاز به کدنویسی برای ما فراهم می کنند.

خیلی از افرادی که به تازگی وارد دنیای وردپرس میشوند و به این سیستم مدیریت محتوای پرطرفدار علاقه پیدا میکنند، تمایل دارند که با یادگیری مباحث گوناگون وردپرس، تواناییهایشان را در استفاده از وردپرس بالا ببرند و مهارتهای بیشتری کسب کنند که پرسش نخست چنین افرادی این است که با استفاده از چه منابعی میتوانند نیازهای خود را در رابطه با یادگیری و آموزش وردپرس رفع نمایند. اگر هم برسانید واقعا سایت خود را نابود می کنید. بخشی از این مزایا این است که شما بدون این که از کسی کمکی بگیرید میتوانید به راحتی وب سایت فروشگاهی خود را راهاندازی نمایید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا کاملا رایگان و اپن سورس هست ( بر پایه مجوز GPL ) که شما بوسیله آن قادر خواهید بود براحتی یک فروشگاه اینترنتی- وبلاگ – سایت خبری و هر نوع سایت دیگری را بسازید. اگر شما طراح سایت هستید و یا قصد تبلیغات دارید و یا فکر می کنید می توانید تجارت کنید و برای خود فروشگاه آنلاین تولید کنید و کسب درآمد کنید ما این دوره را به شما پیشنهاد می کنیم چرا که به راحتی می توانید تجارت خود را گسترش دهید و همچنین سازمان خود را به دیگران معرفی و یا مدیریت کنید.

چگونه دسترسی کاربران به پوشهها و فایلهای وردپرس را کنترل کنیم؟ بیش از 10 هزار نصب فعال و دارای امتیاز 4 از 5 ستاره براساس نظر کاربران است. بزرگترین اشتباهی که اغلب مدیران سایت و یا طراحان وبسایتهای وردپرس در هنگام استفاده از افزونههای وردپرس مرتکب میشوند، نصب بیشازحد افزونهها میباشد. یکی به این دلیل که ممکنه مسیری که طی میکنیم جواب بده اما مسیر اشتباهی باشه که در آینده مارو با چالش مواجه سایت بی تم (betheme.ir) کنه. اون دغدغه این هست که بچه ها محتوای کامل و یک دستی برای وردپرس پیدا نمیکنن. قالب های وردپرس امروزه یکی از پایه های اساسی طراحی و راه اندازی سریع یک وب سایت با بهترین عملکرد هستند. یکی از بهترین سایت های فارسی زبان برای تهیه قالب های وردپرسِ اورجینال، سایت ژاکت است.