بهترین افزونه های وردپرس: 10 افزونه ضروری

قالب وردپرس به صورت اپن سورس است که توسط انجمن ها توسعه و ایجاد می شود. سعی کنید از تصاویری که در سایت آن استفاده می کنید بیشتر با فرمت .webp بهره بگیرید زیرا این فرمت یکی از بهترین فرمت ها برای تصاویر سایت می باشد. یک سایت میتواند بدون استفاده از افزونه هم راهاندازی شود اما افزونههای کاربردی و مفید، قابلیتهای جدیدی به سایت شما اضافه میکنند و باعث کاملتر شدن سایت میشوند. اما نتوانست با وردپرس رقابت کند. پس از نصب فعالسازی این پلاگین در قسمت تنظیمات در پیشخوان وردپرس بخش جدیدی با عنوان Autoptimize دیده می شود که مربوط به افزونه است.

تفاوتی ندارد از کدام قالب وردپرس استفاده می کنید، کافی است افزونه wp rocket را تهیه کرده و آن را روی وردپرس خود نصب کنید و سرعت قبل و بعد سایت خود مقایسه کنید، از آنجایی که ما همیشه بهترین ها را برای شما می خواهیم اینبار هم با معرفی افزونه سرعت موشک قصد داریم تا خدمتی بزرگ را برای کاربران خود فراهم کنیم. وردپرس یک پنل مدیریت ساده ملقب به پیشخوان برای کار با سایت را فراهم کرده است. اگر چندین نام دامنه دارید و می خواهید ارائه دهنده هاستینگ خود را به طور منظم تغییر دهید این گزینه عالی است. این پلاگین به طور خودکار از سایت شما بکاپ میگیرد، در زمان بروزرسانی قالب و افزونه به شما در مورد گرفتن بکاپ هشدار داده و اجازه میدهد جزئیات مورد نیاز در بکاپ ها را تنظیم کنید.

با استفاده از افزونه های مختلفی می توان بارگذاری اسکریپت ها را به تعویق انداخت تا ابتدا سایت بارگذاری شود و سپس اسکریپت ها لود شوند. با استفاده از این افزونه نقطه ضعف سایتتان را به نقطه قوت تبدیل کنید و کاری کنید کاربران از سرعت بارگذاری سریع وبسایت شما لذت ببرند، افزونه افزایش سرعت سایت راکت وردپرس بهترین افزونهای است که برای افزایش سرعت سایت های وردپرسی ساخته شده است که میتوانم به شما تضمین بدهیم که اگر فقط به عکسهای مقایسه این افزونه با افزونه های دیگر نگاهی مختصر بیندازید کاملا به قدرت این افزونه پی خواهید برد که میتواند زمان لود سایت شما را کاهش بدهد و هم با امکانات بینظیری که دارد میتواند از پهنای باند شما کاسته و در هزینه های شما هم صرفه جویی کند.

آیا این افزونه واقعا سرعت سایت وردپرس را افزایش betheme.ir می دهد؟ بدون شک یکی از بهترین افزونهها در جهت افزایش سرعت لود سایتهای وردپرسی پلاگین Autoptimize است. در واقع اصلی ترین رمز موفقیت هر سایت آنلاینی بارگذاری سریع صفحات آن است. تیم محتوای آی آر بست هاست سعی کرده است در مقاله ای جداگانه با عنوان آشنایی با افزونه های امنیتی وردپرس، محبوب ترین و کارامد ترین این افزونه ها را به همراه ویژگی هایشان به شما معرفی کند و گزینه های مختلف را برای انتخاب ایجاد کند. پس تصمیم گرفتیم بهجای وردپرس راکت یک افزونه رایگان و حتی بهتر از وردپرس راکت معرفی کنیم.

افزایش سرعت وردپرس

حالا نوبت تتظیمات افزونه وردپرس در اپلیکیشن است. حالا دیگر خیلی خوب می دانید که یک پوسته وردپرس مناسب چه ویژگیهایی دارد. وجود ابزارک ها به عنوان بخشی از قالب می تواند نصب یکپارچه ای داشته باشد و باعث صرفه جویی در زمان شود. از طرفی اگر سایت شما در مدت زمان 7/1 ثانیه بارگذاری شود، از 75 درصد سایت های موجود روی شبکه اینترنت پیشی گرفته اید و این امتیاز بزرگی محسوب می شود؛ در واقع مدت زمان دو ثانیه تنها یک معیار است و اگر کسی بتواند در کمتر از این زمان سایت خود را بارگذای کند، مسلماً در میدان رقابت، برنده شده است.

نتیجه کلی از آزمودن این افزونهها تا همین چند ماه پیش انتخاب افزونه وردپرس راکت بود. چند افزونه وردپرس وجود دارد و میتوانیم نصب کنیم؟ البته محتوای این مقاله با مقاله هایی چون بهترین افزونه های کش یا آموزش های عمومی بالا بردن سرعت وردپرس متفاوت بوده، چرا که در این مقاله سعی کرده ایم تا یک مقاله جامع در به جهت بهینه سازی و افزایش سرعت وردپرس ایجاد کنیم. اگر وب سایت تان یک فروشگاه اینترنتی باشد، قطعا باید یک افزونه پرداخت آنلاین در آن نصب کرده باشید. در واقع کش، یک سری اطلاعات را که قرار است در آینده دوباره از آن استفاده شود در خود ذخیره می کنند.

با توجه به اینکه وردپرس پر استفاده ترین سیستم مدیریت محتوا است، بهینه سازی افزایش سرعت وردپرس از جمله مهمترین موارد برای وبمستران بوده که امیدواریم در انتها بتوانید به خوبی سایت خود را بهینه سازی کنید. یکی از اصلی ترین نکات در سئو بهینه سازی و افزایش سرعت وردپرس است. از سوی دیگر سرعت لود وبسایت از مهمترین موضوعات در سئو یا همان بهینهسازی وبسایت برای موتورهای جستوجو است. ما در این مقاله سعی کرده ایم مهمترین موارد افزایش سرعت وردپرس (WordPress Boost)، آنچه باعث کند شدن سایت وردپرس شما می شود و اقدامات عملی که می توانید برای بهبود سریع وردپرس خود انجام دهید بیان کنیم. اکنون وردپرس فایل افزونه را از رایانه شما آپلود کرده و برای شما نصب می کند. سلامت سایت شوید و از بخش اطلاعات سرور مشاهده کنید که وب سرور شما چیست.

یعنی بهصورت کاملاً رایگان و متنباز توسط تیم لایت اسپید کش در مخزن وردپرس ثبتشده. اما گروه وردپرس راکت سالها روی ساخت این افزونه وقت گذاشتهاند و انتشار آن بهصورت رایگان یا فروش آن بهصورت ریالی چندان جایز نیست. اما چندین افزونه افزایش سرعت داریم که واقعاً بهصورت حرفهای میتوانند سرعت سایت شمارا افزایش دهند. یکی از قویترین افزونههایی که برای بهینهسازی سرعت وبسایت مورد استفاده قرار میگیرد و از ویژگیهای قابل توجهی برخوردار است، پلاگین قدرتمند Autoptimize است. در وردپرس راهکارهای زیادی برای این کار وجود دارد که یکی از آنها استفاده از افزونههای افزایشدهنده سرعت سایت است. این افزونه با انجام فشردهسازی فایلهای js و css و html قالب وبسایت تأثیر مفیدی بر سرعت وبسایت خواهد گذاشت. بهینهسازی فایلها و سورس های این ۳ زبان تأثیر بسیار چشمگیری در افزایش سرعت وبسایت خواهد گذاشت که با کمک این افزونه بهسادگی انجام میشود.

پلاگین وردپرس

همانطور که گفتیم در دنیای وب و در بین وب مستران سرعت وبسایت از مهمترین مسائلی است که از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به یکی از دغدغههای مدیران وبسایت تبدیل شده است. سرعت بارگذاری سایت همیشه از مهمترین دغدغهها و مشکلات گردانندگان وبسایتها بوده است و دوست دارند تا حد امکان سرعت لود و بارگذاری صفحات وبسایت خود را افزایش دهند. Gravity Forms یک پلاگین ساخت فرم پرمیوم شناخته شده است که برای طراحی فرمهای قدرتمند و بدون محدودیتهای زیاد ساخته شده است. با انتخاب یک قالب ساده و کم حجم می توان سرعت بارگذاری وب سایت ها را بهبود بخشید. این فرآیند کار خیلی ساده ای نیست و پیشنهاد میکنیم این کار را به یک متخصص طراحی وب واگذار کنید. افزونه راکت میتواند حالت لود تنبل را به تصاویر و ویدیو های شما اضافه کند، لود تنبل یعنی تا وقتی در صفحه وبسایت به تصویر یا ویدیو مورد نظر نرسیده اید و اسکرول نکرده اید تصویر یا ویدیو لود نمیشود، همین اقدام به ظاهر ساده میتواند به افزایش لود سرعت سایتتان کمک چشمگیری کند و سرعت لود سایتتان را بهبود ببخشد.

در این مقاله ما به دنبال پلاگین های وردپرس بودیم که داده های با کیفیت را گزارش می دهند و ابزار های مشاهده داده را ارائه می دهند تا بتوانید به راحتی ترافیک خود را تجزیه و تحلیل کنید و با آن تصمیمات مهم تجاری بگیرید. افزونه ای که تصویر محیط کاربری آن را در در ادامه می بینید ابزار مفیدی برای بلاک کردن این دست از آی پی ها می باشد. همینطور باعث ریسک از دست رفتن رنک شما خواهد شد. پیدا کردن نتیجه دلخواه در بین میلیون ها وبسایت آن هم در کسری از ثانیه شگفت انگیز است، گوگل همانند خودش به وبسایت هایی که سرعت لودشان زیاد است علاقه خاصی دارد و آن ها را در نتایج جستجو بالاتر نشان می دهد، به عبارتی مهم ترین چیز برای گوگل آن است که کاربر در سریعترین زمان ممکن بتواند به نتیجه مورد نظرش دست پیدا کند، بعد از نصب این افزونه علاقه گوگل به وبسایت شما بیشتر میشود!

حالا برای اینکه بخواهید تا افزونه جدیدی در این بخش اضافه کنید باید پوشه افزونه را در اینجا قرار بدین، بنابراین از پوشه اصلی افزونه خودتون یک فایل فشرده با فرمت zip. پیشنهاد میکنیم از هاست خود بخواهید وب سرور لایت اسپید را نصب کنند. اگر وب سرور شما لایت اسپید نبود از مدیرهاست بخواهید لایت اسپید نصب کنند یا پیشنهاد میکنیم هاستینگ خود را بهصورت کامل تغییر دهید. اما تعداد کمی از آنها میتوانند تمام نیازهای شما را برطرف کنند. اما به آن معنا نیست که نسخهی رایگان آن خدمات زیادی نداشته باشد!

فعالسازی cdn نیز از دیگر روشهای افزایش سرعت وبسایت است. این افزونه رایگان است و با کمک آن میتوانید افزونهها، فایلها، تصاویر، عکسها و تمام درخواست های کند سایت خود را پیدا کنید. از اینها که بگذریم، لایت اسپید کش واقعاً رایگان است. علاوه بر این موضوع امنیت نیز بسیار در بحث انتخاب قالب حائز اهمیت است که نباید از ان غافل شد. از طرف دیگر سرعت بارگذاری وبسایت از نظر کاربران و بازدیدکنندگان بسیار حائز اهمیت است. فعالسازی cdn نیز از دیگر روشهای افزایش سرعت وبسایت است. Cdn تصاویر را بهصورت دادهای درون کدها بهجای فایل در کدها قرار میدهد و تنها میشود آن را کنار فایل دانلود نمود. اما در کنار این برنامهنویسی قوی، لایت اسپید کش توسط تیم لایت اسپید نوشتهشده.

تمام مباحثی که از PHP برای آموزش برنامه نویسی وردپرس نیاز دارید همین ۶ مورد میباشد که نهایتا در ۶ روز میتوانید آنهارا یادبگیرید. اگر بنا به هر دلیلی نظیر ایجاد تغییرات در وب سایت، گاهی نیاز داشتید،می توانید همانن تصویر زیر حافظه کش وب سایت را پاک نمایید. میتوانید در تنظیمات افزونه برای ایجاد نام کاربری از موارد زیر استفاده نمایید. برای رفع این مشکل، یک سازمان غیرانتفاعی به نام Let’s Encrypt تصمیم گرفت گواهینامههای SSL را به صورت رایگان در اختیار دارندگان وب سایتها قرار دهد. افزونه WP Rocket امکانات زیادی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد که از جمله این امکانات می توان به استفاده از خزندگان قدرتمند برای پیش بارگذاری کش و ایندکس کردن بهتر صفحات در موتورهای جستجوگر اشاره کرد.

با توجه به اینکه بسیاری از افراد وردپرس را از سایت رسمی وردپرس دریافت می کنند، در نتیجه هنگام نصب و راه اندازی زبان به صورت پیش فرض روی زبان انگلیسی و یا زمان آن بر اساس تقویم میلادی تنظیم شده است. برای راه اندازی و بهره بردن از افزونه Autoptimize ابتدا باید آن را دانلود کرده و از طریق افزودن افزونه در پیشخوان وردپرس آن را نصب و فعال نمایید. جالب است بدانید طبق آمار نشریه manaferra روزانه ۶۶۱ سایت جدید با وردپرس در جهان راه اندازی میشود و همین باعث افزایش آمار استفاده از وردپرس در جهان میشود. همچنین به دلیل اهمیت این موضوع بر تجربه کاربری و تأثیر آن بر موتورهای جستجو، وردپرس روشهای مختلفی را در اختیار کاربران قرار داده است.

افزونه وردپرس

PageSpeed Insights خود را تهیه كنید و با بهینه سازی های خاص برای WordPress را انجام دهید كه باعث بهبودزمان لود سایت وردپرسی شما می شوند. این افزونه واقعاً برای افزایش سرعت سایت وردپرس شما شگفتانگیز است! Autoptimize تابهحال در سایتهای وردپرسی بیش از ۱ میلیون نصب فعال داشته است که آماری شگفتانگیز است و نشان از کارآمدی این افزونه است. پس انتخاب یک رمز عبور قوی میتواند امنیت حسابهای ما را بسیار افزایش دهد، و توصیه آخر در رابطه با انتخاب پسورد مناسب این است که همیشه سعی کنید از -فاصله- یا همان دکمه Space برای پسوردهای خود استفاده کنید! دلیل انتخاب این افزونه، برنامهنویسی بسیار قوی و حرفهای آن بود.