بهترین نرم افزار CRM چیست؟ بررسی جامع ۱۳ نرم افزار برتر-نرم افزار CRM

بهترین نرم افزار CRM چیست؟ بررسی جامع ۱۳ نرم افزار برتر-نرم افزار CRM

نحوه تعیین کیفیت هر مشتری را مشخص کنید و سپس بر اساس این الزامات و انتظارات فردی، یک استراتژی خدمات برای هر مشتری طراحی کنید. بلی، شما می‌توانید به مدت ۹۰ روز به صورت رایگان از این CRM استفاده نمایید. در صورتی که در مورد ساختار و عملکرد قیف فروش آیدا اطلاعاتی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما مقاله‌ی ” قیف فروش آیدا ” را مطالعه نمایید.

  • در بعضی موارد، ارزش ندارد شما سوابق مخاطبین خود را به سیستم جدید منتقل کنید.
  • نرم افزار crm سرو در سال 1391 به عنوان اولین crm ابری در ایران شروع به کار کرد این نرم افزار بر پایه چارچوب نرم افزار متن باز sugercrm توسعه یافته است.
  • وقتی از خرید نرم افزار CRM فروش صحبت می‌کنید، یعنی تمرکز بر روی بستن معاملات است.
می‌دانید که ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی در هر مرحله از فرایند خرید و حتی پس از نهایی شدن آن و ادامه ارتباط با مشتری تأثیر قابل توجهی در جلب اطمینان مشتریان و تبدیل آنها به مشتری وفادار برای شرکت شما دارد. پیشنهاد می‌کنیم به هنگام انتخاب نرم افزار CRM حتماً به این ویژگی مهم توجه داشته‌باشید. کسب‌ و‌ کارهای بزرگ و متوسط از چند تیم کاری برای انجام فرایندهای تعریف‌شده تشکیل شده‌اند. گاهی برای فروش محصول و ارائه خدمت به مشتری نیاز است این تیم‌های کاری با هم همکاری کنند. لازمه این همکاری آگاهی تمام اعضا از مراحل انجام شده در فرایند فروش به هر مشتری است. از آنجا که در نرم افزار CRM می‌توانید اطلاعات مرتبط به هر مشتری و تمام کارهایی که برای وی انجام شده‌ است را در قالب رویه ثبت کنید، هماهنگی لازم بین کارکنان و اعضای تیم‌ها ایجاد می‌شود.

امکانات SarvCRM ؛ نرم‌ افزار CRM همکاران سیستم

اما این‌که چگونه این لیست را ایجاد کنید مراحلی دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم. برآوردن نیازهای آن‌ها و پاسخ به سوالاتشان اصلی‌ترین دلیل وجود واحدی به‌نام خدمات پس از فروش است. با وجود اطلاعات کامل از سوابق و تراکنش‌های مشتری و اطلاع از مسیر سفر او و آگاهی از علایق و نیازهایش، واحد خدمات پس از فروش راحت‌تر می‌تواند به برآوردن خواسته‌های مشتری تیکتینگ چیست بپردازد. یکی از آن‌ها نمونه اصیل خریداری شده از توماس سیبل است که سال 2006 میلادی توسط اوراکل Oracle خریداری شد. نرم‌افزار Oracle Siebel CRM یک راه‌ حلِ اساسی برای این هدف به شمار می‌آید. از مشخصه‌های آن شخصی‌سازی‌های بی‌نظیر و قابلیت‌های همگام‌سازی موثر در کنار یک معماری دست و دل باز برای اعمال تغییر مطابق با هدف شخصی و رابط کاربری است.

روش کار با نرم افزار CRM

قیمت نرم افزار CRM که شرکت Pipedrive ارائه می‌دهد به طور متنوع توسط پلن‌های مختلف برنامه ریزی شده است. از کارشناسان پشتیبانی شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزار بخواهید خدمات پیش از خرید و پس از خرید نرم افزار خود را شرح دهند و علاوه بر امکانات CRM از مزایای ارائه‌شده توسط شرکت اطلاع پیدا می‌کنید. در زمان انتخاب نرم افزار CRM حتما به این موضوع توجه کنید که نرم افزار به هوش تجاری مجهز شده یا نه. هوش تجاری قادر است میزان خدمات‌رسانی به مشتریان را با دقت بالا پایش و اندازه‌گیری کند. هوش تجاری به شما اجازه می‌دهد تا مشتریان جدید را به‌منظور ایجاد ارتباطی پایدار در آینده بهتر و دقیق‌تر پایش کنید.

تجزیه و تحلیل لیدها اهمیت زیادی دارد به همین دلیل CRM تمام داده‌ها‌یی که بر روی فروش تأثیر می‌گذارند را جمع‌آوری می‌کند. این کار باعث می‌شود که بتوانید اطلاعات سرنخ‌های فروش را تجزیه و تحلیل کنید. امکان پیش‌بینی فروش در سه ماه آینده را نیز فراهم می‌کند، ضمن اینکه می‌توانید سرعت اجرا شدن هر معامله و تبدیل شدن لید به مشتریان را رصد کنید. نرم افزار مایکروسافت داینامیک را می‌توان به‌عنوان بهترین نرم افزار crm در زمینه ارتباط با مشتریان دانست. بعضی از شرکت‌های ایرانی نسخه‌های کرک شده این نرم افزار را در ایران به فروش می‌رسانند؛ اما امکان دارد که این نرم افزار کرک شده کمی در ایران کند عمل کند.

محصولات