ما 8 بهترین سرویس ایمیل تراکنشی SMTP 2022 را با هم مقایسه کردیم


بهترین خدمات ایمیل تراکنشی SMTP

آیا به دنبال بهترین خدمات ایمیل تراکنشی SMTP هستید؟

SMTP (پروتکل انتقال نامه ساده) اطمینان حاصل می کند که ایمیل های تراکنشی شما به صندوق ورودی کاربران (و نه پوشه هرزنامه) تحویل داده می شود. حتی به شما امکان می‌دهد ایمیل‌ها را بسته به اعمال و رفتار کاربران خود خودکار کنید.

بخش سخت پیدا کردن سرویس SMTP مناسب است زیرا خدمات ایمیل زیادی در بازار وجود دارد.

ما این تحقیق را برای شما انجام داده ایم و در این راهنما، بهترین خدمات ایمیل SMTP را برای بازاریابی و اتوماسیون به اشتراک خواهیم گذاشت.

1. SMTP

SMTP.com

SMTP قدرتمندترین سرویس تحویل ایمیل در بازار است. به شما امکان می دهد حجم بالایی از ایمیل ها را ارسال و پیگیری کنید. و دارای یک زیرساخت بسیار پاسخگو است که تحویل سریع و بدون تاخیر را تضمین می کند.

SMTP به شما امکان می دهد انواع ایمیل های تراکنشی و همچنین ایمیل های بازاریابی را ارسال کنید. این شامل ایمیل‌های خودکار مانند تأیید سفارش، اعلان‌های ارسال، به‌روزرسانی وضعیت سفارش، احراز هویت کاربر و بازنشانی رمز عبور است.

با استفاده از این سرویس، فرآیند ایمیل شما برای بهبود تجربه کاربری در سایت شما روان و یکپارچه خواهد بود. به علاوه، همه برنامه ها با یک مدافع شهرت (افزونه) ارائه می شوند. این کار بر سلامت لیست ایمیل شما نظارت می کند و از شما در برابر پرش های نرم و سخت محافظت می کند

فرآیند راه‌اندازی و ادغام سریع و ساده است، بنابراین می‌توانید بلافاصله ارسال ایمیل را شروع کنید. به علاوه، به شما امکان دسترسی به گزارش های جامع در مورد تحویل ایمیل و عملکرد تعامل شما را می دهد.

SMTP برای انواع و اندازه‌های کسب‌وکار مناسب است و به شما این امکان را می‌دهد تا با رشد کسب‌وکارتان، حجم ایمیل خود را افزایش دهید. این بهترین رله SMTP و سرویس تحویل ایمیل در سراسر جهان است.

قیمت: هزینه طرح اولیه 25 دلار در ماه است. می توانید این سرویس را به مدت 30 روز با محدودیت 50000 ایمیل به صورت رایگان امتحان کنید.

2. SendinBlue

سنندین بلو

SendinBlue یک پلت فرم بازاریابی ایمیلی محبوب است. با SendinBlue می‌توانید ایمیل‌های تراکنشی را به لیست مشترکین خود ارسال کنید و ایمیل‌ها را برای اطلاع از نرخ باز شدن، نرخ پرش، نرخ کلیک و غیره دنبال کنید. SendinBlue همچنین خدمات بازاریابی پیامکی را برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی و تراکنشی ارائه می‌دهد.

یکی از موارد برجسته در مورد SendinBlue این است که آنها امضاهای SPF (Sender Policy Framework) و DKIM (DomainKeys Identified Mail) را از طریق نام دامنه خود مدیریت می کنند. این یک استاندارد فنی است که به محافظت از فرستندگان و گیرندگان ایمیل در برابر هرزنامه، جعل و فیشینگ کمک می کند.

سایر ویژگی‌های قابل توجه عبارتند از کشیدن و رها کردن ایمیل‌ساز، ایمیل‌های خوش‌آمدگویی، ایمیل‌های تأیید، تست A/B برای ایمیل‌ها و گزارش‌دهی پیشرفته برای کمپین بازاریابی ایمیلی بهینه‌شده.

قیمت: 300 ایمیل در روز با مخاطبین نامحدود رایگان است. هزینه شروع طرح اولیه 25 دلار در ماه است.

3. تفنگ پستی

تفنگ پستی

تفنگ پستی یک ارائه دهنده خدمات ایمیل قدرتمند برای توسعه دهندگان حرفه ای است. این قابلیت تحویل ایمیل بالایی را ارائه می دهد و با API های قدرتمند خود می توانید ایمیل های تراکنشی را به راحتی ارسال، دریافت و پیگیری کنید.

Mailgun حتی دارای اعتبارسنجی ایمیل پیشرفته برای افزایش تبدیل شما است.

دارای یک زیرساخت ارسال قوی با یکپارچه سازی SMTP و یک API ساده RESTful برای ارسال ایمیل های انبوه به کاربران شما.

وقتی برای Mailgun ثبت نام می کنید، به قالب های ایمیل تراکنشی پاسخگو که آماده ویرایش و استفاده هستند دسترسی پیدا می کنید. می توانید از ویرایشگر کشیدن و رها کردن برای ایجاد سریع ایمیل های خیره کننده بدون استفاده از HTML و CSS استفاده کنید. Mailgun همچنین با ابزارهای بازاریابی ایمیلی با کاربری آسان مانند تقسیم‌بندی، شخصی‌سازی و تست A/B ارائه می‌شود.

قیمت: به مدت 30 روز با محدودیت 5000 پیام رایگان است. پس از آزمایش، به طور پیش فرض، به طرح Foundation 50K منتقل خواهید شد که هزینه آن 35 دلار در ماه است. شما همچنین می توانید طرح خود را انتخاب کنید یا یک سرویس پرداختی را انتخاب کنید.

4. SendGrid

SendGrid

SendGrid یک ارائه دهنده ایمیل تراکنشی SMTP مبتنی بر ابر است که دارای یک پلت فرم قابل اعتماد برای ارسال و دریافت ایمیل های انبوه با نرخ تحویل بالا است.

جدا از ارسال ایمیل های تراکنشی، آنها همچنین به شما اجازه می دهند کمپین های بازاریابی ایمیلی ایجاد کنید. شما می توانید با استفاده از گزینه email API یک برنامه ایمیل استثنایی برای تحویل ایمیل ها در مقیاس ایجاد کنید.

گزینه های ادغام متنوعی برای شروع ارسال ایمیل برای شما ارائه می شود. شما می توانید یک گزارش تحلیلی و معیارهای کامل و بازخورد بلادرنگ در مورد هر ایمیلی که ارسال می کنید دریافت کنید.

اگر به دنبال استفاده از یک آدرس IP اختصاصی برای ارسال ایمیل هستید، SendGrid این را تحت برنامه Pro Email API یا طرح کمپین های بازاریابی پیشرفته ارائه می دهد.

قیمت: در ماه اول می توانید 40000 ایمیل به صورت رایگان ارسال کنید. پس از آن، 100 ایمیل در روز را برای همیشه طرح رایگان ارائه می دهد. این طرح ضروری از 19.95 دلار در ماه برای حداکثر 50000 ایمیل در ماه شروع می شود. با تعداد ایمیل هایی که باید ارسال کنید، قیمت افزایش می یابد.

5. آمازون SES

سرویس aws smtp

آمازون SES یک سرویس ایمیل تراکنشی SMTP انعطاف‌پذیر و مقیاس‌پذیر است که عمدتاً برای توسعه‌دهندگان برنامه‌ها و بازاریابان دیجیتال طراحی شده است. Amazon SES به شما کمک می کند تا به راحتی اعلان ها و ایمیل های معاملاتی را برای کاربران خود ارسال کنید. این به شما امکان می دهد از رابط SMTP یا یک API Amazon SES برای ادغام Amazon SES مستقیماً در برنامه خود استفاده کنید.

دارای سیستم و عملکرد قوی است که مطمئن می شود ایمیل های شما فیلترهای هرزنامه را نادیده می گیرند. شما می توانید تحویل ایمیل، نرخ پرش و رد شدن ایمیل ها را از طریق مکانیسم هوشمند آنها پیگیری کنید.

قیمت: این یک سرویس پرداختی است که به این معنی است که باید برای چیزی که استفاده می کنید هزینه پرداخت کنید. این امکان را به شما می دهد تا 62000 ایمیل در ماه به صورت رایگان ارسال کنید. پس از محدودیت رایگان، برای هر 1000 ایمیل باید 0.10 دلار بپردازید. اگر ایمیل‌های شما شامل ضمیمه‌ها باشد، باید 0.12 دلار به ازای هر گیگابایت بپردازید.

6. مهر پست

علامت پست

مهر پست توسط ActiveCampaign یکی از بهترین خدمات ایمیل تراکنشی SMTP است که تحویل سریع برق را برای برنامه و ایمیل های تراکنشی شما ارائه می دهد. Postmark دارای سرورهای SMTP است که در سراسر جهان برای اطمینان از تحویل سریع ایمیل توزیع شده است.

دارای یک سیستم ردیابی عالی است که به شما امکان می دهد تا بر تعداد ایمیل های باز شده و زمان صرف شده برای ایمیل ارسالی نظارت کنید.

قیمت: هزینه طرح اولیه 10 دلار در ماه برای 10000 ایمیل است. برای ایمیل های اضافی باید به ازای هر 1000 ایمیل 1.25 دلار بپردازید.

7. موسند

خدمات smtp moosend

موسند یک سرویس ایمیل تراکنشی SMTP مقرون به صرفه است که با یک سازنده ایمیل کشیدن و رها کردن برای طراحی فوری ایمیل های تراکنشی شما ارائه می شود. نرخ تحویل فوق‌العاده 98% دارد که به این معنی است که می‌تواند با فیلترهای هرزنامه مبارزه کند.

این به شما امکان می دهد یک ایمیل انفجار ایجاد کنید و ایمیل ها را در زمان واقعی ردیابی کنید. همچنین می توانید گزارش های تحلیلی پیشرفته ای را برای ایمیل های تراکنشی خود دریافت کنید.

نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که Moosend فقط فرمی برای تماس با تیم پشتیبانی دارد. هیچ پشتیبانی تلفن، ایمیل یا چت وجود ندارد.

قیمت: به مدت 30 روز رایگان است. پس از آن، برای 500 مشترک از 9 دلار در ماه شروع می شود. اگر سالانه صورتحساب را انتخاب کنید، آن را با 7 دلار در ماه دریافت خواهید کرد. همه برنامه ها هر ماه ایمیل ها و کمپین های نامحدودی را ارائه می دهند.

8. ایمیل تراکنشی Mailchimp

ایمیل تراکنشی توسط mailchimp

Transactional Email که قبلاً Mandrill نامیده می شد، یک سرویس ایمیل تراکنشی SMTP توسط MailChimp است. این یک پلت فرم امن و کارآمد برای ارسال ایمیل های تراکنشی بدون هیچ مشکلی در تحویل است. شما می توانید از ایمیل تراکنش برای ارسال ایمیل های مبتنی بر داده، هدفمند، شخصی سازی شده و تجارت الکترونیک برای کاربران خود استفاده کنید.

با ردیابی پیشرفته آن، می توانید نرخ باز شدن، نرخ پرش و نرخ کلیک را برای ایمیل های خود نظارت کنید. علاوه بر آن، پلتفرم Mailchimp به شما امکان دسترسی به قالب‌های ایمیل و کمپین‌های ایمیل را برای استراتژی‌های بازاریابی بهتر می‌دهد.

قیمت: یک طرح رایگان برای همیشه با 2500 ایمیل و 500 مخاطب وجود دارد. هزینه آن 9.30 دلار برای 5000 ایمیل در ماه است. هزینه با تعداد ایمیل ها و مشترکینی که دارید افزایش می یابد.

این لیست ما از بهترین خدمات SMTP است. اگر به دنبال گزینه های بیشتری هستید، MailJet و SparkPost وجود دارد. به خاطر داشته باشید که جیمیل گزینه خوبی برای ایمیل های تراکنشی نیست. آنها محدودیت های زیادی دارند و شما احتمالاً با مشکلات زیادی در ایمیل های خود مواجه خواهید شد.

بهتر است از یک سرویس اختصاصی SMTP استفاده کنید. اکنون از آنجایی که این یک لیست طولانی است، ممکن است هنوز بپرسید که کدام بهترین است. ما حکم خود را در زیر به شما می دهیم.

بهترین خدمات ایمیل تراکنشی چیست؟

هنگام انتخاب بهترین سرویس SMTP، باید به عوامل مهم توجه کنید:

  • شهرت فرستنده
  • زیرساخت های مقیاس پذیر
  • اتوماسیون بازاریابی
  • طرح های ایمیل رایگان و طرح های پولی مقرون به صرفه
  • گزارش دقیق و تجزیه و تحلیل ایمیل

هر سرویس SMTP در این لیست دارای چیزی منحصر به فرد برای ارائه است، اما یکی از بهترین ها SMTP.com است. آنها تمام کادرهای مناسب را بررسی می کنند و هر آنچه را که در یک سرویس SMTP نیاز دارید، از جمله راه اندازی قوی، نرخ تحویل بالا، و یک تیم پشتیبانی قابل اعتماد در اختیار دارند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا بهترین خدمات ایمیل تراکنشی SMTP را پیدا کنید.

در مرحله بعد، ممکن است بخواهید بهترین نرم افزار CRM را برای مشاغل کوچک ببینید.

شما همچنین می خواهید این منابع مرتبط را بررسی کنید:

این پست ها به شما کمک می کند یک استراتژی بازاریابی ایمیلی ایجاد کنید که برای کسب و کار آنلاین شما معجزه می کند.




منبع: https://www.isitwp.com/smtp-transactional-email-services/