معنی و ترجمه “کلاهک دودکش” به انگلیسی

با توجه به جنس این نوع دودکش از آن جهت انتقال گازهای گرم استفاده نکنید! بهترین مصرف این دودکش‌ها انتقال هوا در سیستم هوارسانی و انتقال گرما در پکیج کندانس است. پکیج‌های کندانس به نسبت سایر تجهیزات گرمایشی از حرارت کمتری برخوردار بوده و دودکش‌های PVC لوله‌ای مناسب جهت اتصال بخش‌ها مختلف این پکیج است.

  • این کلاهک باید حداقل از سطح بام ۱٫۵ متر فاصله داشته باشد تا بتواند به خوبی دود را از خانه ها تخلیه کند.
  • این محصول را هم روی پشت بام هایی که شیب دارند و هم پشت بام هایی که مسطح هستند و حتی روی دیواری که کانال و یا داکت دود کش در آن تعبیه شده است، قابل نصب می باشند.
  • ساخت و اجرای دودکش ​صنعتی از نظر سیستمی و اصول مهندسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
  • بر خلاف فارسی در انگلیسی کلمات الزاما به آن صورتی که گفته می شوند نوشته نمی شوند و این سبب اشتباهاتی خصوصا برای زبان آموزان مبتدی می شود.
بیشترین استفاده از این نوع دودکش به صورت روکار و جهت اتصال انتهای بخاری به سیستم خروجی گاز به دودکش اصلی ساختمان خواهد بود. جنس بدنه مقاوم در برابر پوسیدگی، سطح صیقلی و بادوام دودکش گالوانیزه به خروج هر چه بیشتر و بهتر گازها کمک خواهد نمود. کارکرد دست دودکش آهنی سبب افزایش راندمان کاری بخاری شده و به کاهش مصرف سوخت نیز منجرب خواهد شد. گریل ها یا پره های Z شکل این محصول به صورتی طراحی شده که از نفوذ هرگونه آب باران و برف یا تردد پرندگان به داخل آن جلوگیری می شود. در واقع کلاهک کلبه ای علیرغم تخلیه ی دود و آلاینده در برابر نفوذ آب کاملا آببند می باشد و حتی گردوخاک و ریزگرد نیزکاملاً مقاوم است.

در صورت استفاده از ورق یک میل و پایینتر، جوش نقاط اتصال از نوع نقطه جوش می باشد. در صورتی هم که ضخامت ورق کلاهک کلبه ای بیش از یک میل باشد جهت نقاط اتصال از جوش co2 استفاده می گردد. بله شما با ارسال ابعاد مورد نظرتون در مورد کلاهک دودکش هوا میتونین خرید کنید. بام کلاهک بصورت یک شیب ، دوشیب مسطح و دوشیب قوس دار قابل طراحی و ساخت می باشد. کلاهک پره ای در انواع سقف ها مانند سقف های مسطح و سقف های شیبدار، به راحتی می توان استفاده نمود.

تلفن تماس: 09125770407

کلاهک دودکش آلمانی بیشتر در موارد صنعتی مثل سقف کارخانه های غذایی به خصوص کارخانه هایی که آرد تولید می کنند مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل از کلاهک ها مانع ورود ذرات گرد و غبار به داخل دستگاه می شود. به دلیل حساس بودن کارخانه های تولید مواد غذایی و داشتن کیفیت مواد و عدم حضور گرد و غبار و آلودگی در بیشتر مواقع از کلاهک و دود کش آلمانی کلاهک دودکش استفاده می کنند. این کلاهک ها را هم می توان در سقف های مسطح و هم روی سقف هایی که دارای شیب می باشند نصب و مورد استفاده قرار داد. همچنین این مدل دود کش و کلاهک مانع از نفوذ رطوبت به داخل داکت هوا می شوند. جنس این محصول از ورق های گالوانیزه، ورق های روغنی، سیاه، روغنی و ورق های استیل می باشد.

دودکش استیل

معنی و ترجمه “کلاهک دودکش” به انگلیسی

با توجه وجود انواع مختلف کلاهک دودکش که در بالا نام برده شد میتوان به تنوع و گستردگی انواع کلاهک دودکش پی برد. این نوع، پرکاربردترین نوع کلاهک دودکش است و از چندین پره موازی Z شکل، به صورت گریلی تشکیل می‌شود. پره‌ها در هر لایه کلاهک، به گونه‌ای تعبیه شده‌اند که مخالف با ورود آب، گرد و خاک و غیره باشند. هر کدام از دودکش‌های نام برده بنا به محل درست استفاده بهترین انتخاب برای معماران و مصرف‌‌کنندگان خواهند بود. توجه به حجم گاز خروجی، نوع سوخت مصرفی، توکار یا روکار بودن دودکش، منطقه آب و هوایی و میزان رطوبت اشخاص را به انتخاب بهترین دودکش نزدیک خواهد کرد.

شایان فن بزرگترین تولیدکننده کلاهک‌های دودکش H توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک در کشور است. در کنار این کلاهک‌ها گروه صنعتی شایان فن کانال اسپیرال، لوله فلکسی، هواکش دمنده و تهویه هوا برای رستوران‌ها، هتل‌ها، فروشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی را تولید و عرضه می‌کند. ضخامت کلاهک اچ چهارگوش فارغ از نوع جنس در ضخامت‌های ( 0.4، 0.5، 0.6، 0.7، 0.8، 0.9، 1، 1.25، 1.5، 2، 3، 4 و 5 ) میل در ابعاد سفارشی تولید می‌گردد.

کلاهک دودکش شومینه